Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • saelin

    veterán

    válasz hombre[EU] #67394 üzenetére

    Ezért nehéz jó openworld játékot készíteni. Egy óriási térképet kell úgy felépíteni hogy az érdekes maradjon, pl valami később megszerezhető képességgel, kütyüvel új területeket lehessen bejárni. Én ezt a trükköt nagyon okosnak tartom ha sikerül beleépíteni a térképbe.

    Utoljára a Cyberpunk-nál éreztem azt, hogy a story full lineáris, de mégis a nagy és üres város miatt szét van darabolva. Simán magállná a story magát egy feszesebb campaign-ban. Aztán másik példának ott a Zelda Breath of the Wild, ahova úgy kalandozol ahogy akarsz, de a játék még jutalmaz is a felfedezésért. Ennek egy kicsit koppintása a Genshin Impact. Itt ugyan már bejön egy kis időhúzás a free to play jellege miatt, viszont nagyon jól másolja a Zelda erősséggeit. De biztos ezer más példát lehetne felhozni jó és rossz openworld játékokra. Annyi a biztos hogy egy ilyen játék már az első terveknél simán félre mehet és később csak ronthat rajta, ha az óriási világot nem tudják mivel feltölteni vagy érdekesebbé tenni.

    Nekem a legfrisebb pozitív élményem openworld játékkal utoljára a Ghost of Tsushima-val volt. Gyönyörű világ, pár aréna/tábor harc, gyűjtögethető bizék, kellemes harcrendszer (valami ilyesmi szeretne lenni egyszer a mount and blade széria is harcban), jó story és érzésre jól is sikerült adagolni. Emlékeim szerint csak itt-ott pihent meg a történet üteme, de ennyi bőven belefért az összképbe. Jó hogy eszembe jutott a játék, mert ps5-ön én még el sem indítottam szegényt...

    "It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

Új hozzászólás Aktív témák