Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- PlayStation 5
- Call of Duty: Warzone
- Wuthering Waves
- Watch Dogs: Legion
- War Thunder - MMO Combat Game
-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
saelin
veterán
válasz hombre[EU] #67394 üzenetére
Ezért nehéz jó openworld játékot készíteni. Egy óriási térképet kell úgy felépíteni hogy az érdekes maradjon, pl valami később megszerezhető képességgel, kütyüvel új területeket lehessen bejárni. Én ezt a trükköt nagyon okosnak tartom ha sikerül beleépíteni a térképbe.
Utoljára a Cyberpunk-nál éreztem azt, hogy a story full lineáris, de mégis a nagy és üres város miatt szét van darabolva. Simán magállná a story magát egy feszesebb campaign-ban. Aztán másik példának ott a Zelda Breath of the Wild, ahova úgy kalandozol ahogy akarsz, de a játék még jutalmaz is a felfedezésért. Ennek egy kicsit koppintása a Genshin Impact. Itt ugyan már bejön egy kis időhúzás a free to play jellege miatt, viszont nagyon jól másolja a Zelda erősséggeit. De biztos ezer más példát lehetne felhozni jó és rossz openworld játékokra. Annyi a biztos hogy egy ilyen játék már az első terveknél simán félre mehet és később csak ronthat rajta, ha az óriási világot nem tudják mivel feltölteni vagy érdekesebbé tenni.
Nekem a legfrisebb pozitív élményem openworld játékkal utoljára a Ghost of Tsushima-val volt. Gyönyörű világ, pár aréna/tábor harc, gyűjtögethető bizék, kellemes harcrendszer (valami ilyesmi szeretne lenni egyszer a mount and blade széria is harcban), jó story és érzésre jól is sikerült adagolni. Emlékeim szerint csak itt-ott pihent meg a történet üteme, de ennyi bőven belefért az összképbe. Jó hogy eszembe jutott a játék, mert ps5-ön én még el sem indítottam szegényt...
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo Switch
- Lenovo Legion Go 8APU1 - Handheld Gaming Console (kézi játékkonzol)
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion Go 8APU1 Shadow Black játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Konzolok és tartozékaik felvásárlása azonnali készpénz fizetéssel!
- Konzolok és tartozékaik felvásárlása azonnali készpénz fizetéssel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen