Új hozzászólás Aktív témák

  • BusinessGuy

    őstag

    válasz Lackooo84 #107617 üzenetére

    "10kg alatti készülék meghibásodása esetén a vásárolt terméket a jótállási jegyen feltüntetett szervizbe kell beszállítani
    vagy postázni. Ha a termék jellege indokolja, akkor törékenyként elküldeni a jótállási jeggyel és a számlával együtt.
    Utánvéttel feladott készüléket a szervizek átvenni nem tudnak. A szállítási díj a vevőt terheli,
    Ezen túl a garanciális javítás díjmentes."

    Google a cimborád, "jótállás szállítás 10kg".

    És a szavatosságot továbbra se mossuk össze a jótállással.

    "Mi a szavatosság?
    A szavatosság nem keverendő össze a jótállással, garanciával. A szavatosság lényege az, hogy
    az eladó vállalkozás „szavatolja”, olyan terméket értékesített, amelynek nem volt olyan hibája, amely csak az eladás után, a későbbi használat során derült ki."

    Értsd: gyárilag hibás termékre érvényes a szavatosság és a 2 év, amit kötelesek ingyen szállítgatni neked bármikor ha eladás után 2 éven belül kiderül hogy az gyári hibás.

    De tényleg off.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák