-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz Kiskokó #89698 üzenetére
Néhány autószerelő tényleg borzalmas. Cirka egy éve találtam egy külsőleg/belsőleg nagyon tetszetős 110 lovas tdi passatot 700 euróért, nem is volt messze tőlünk, így megnéztük. Az autó patika volt, kivéve azt a tényt hogy ~3 perc járatás után tenyérnyi olajfolt a kocsi alatt. Kérdezem a "mestert" hogy wtf az ott? Autószerelő létére aszongya evvel nem kell törődni, bele kell ülni aztán kormolni. 1-2000 km után egy fél liter olaj azt kész is. Haverom megvette, hazaúton 1500 km alatt 2,5 liter olajat kajált meg.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #89705 üzenetére
Alacsony árhoz azt írta megjegyzésnek, hogy karambolos, ami igaz is volt, de csak a jobb hátsó ajtó volt kicsit hullámos egy koccanástól, de egyáltalán nem vészesen. Igazából nekem mindegy mit csinál haverom vele, nekem nem kellett. Azóta tuti megvette valaki magyarba, mint 120 000-et futott megkímélt kocsit...
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
nagyúr
válasz Mágus2 #89692 üzenetére
Én csak úszom az árral . Így is ráköltöttem az elmúlt 1 év alatt több mint fél millió forintot(vezérlés csere, motor és váltó közti szimmering, akksi, 4 fék tárcsával, sok sok más), bőven elég az számomra. Igaz megint csak az elmúlt 7 évvel tudok előhuzakodni a Picasso oldaláról, hogy az tényleg igénytelen volt és nem kellett szinte rá költeni és jobb állapotban adtam el, mint amilyen ezt volt mikor hozzám került. Az előző gazdája még ennyit sem tett meg, pedig német volt, akik ált. tele vannak lóvéval. Ha 300-400eFt nettó fizetésem lenne, akkor nem is szólnék talán, egyből cseréltetném. Én inkább az egésszel úgy vagyok, hogy inkább költök a házra is, nem csak az autóra. Sok embernél látom azt, hogy az autóba öli minden pénzét, a ház(vagy épp csak egy kis lakáska) meg romhalmaz. Persze mindenki arra költi a pénzét, amire akarja. De én nem fogom az összes pénzemet beleölni egy autóba.
[ Szerkesztve ]
-
-
Rambovits
senior tag
válasz Mágus2 #89702 üzenetére
Kupakot?
Nekem folyton bejelez, hogy forr a vizem. El se indítom a kocsit, csak ráadom a gyújtást, el telik fél perc, és sípol. Új a kiegyenlítőtartály (illetve már két éves), utána termosztát lett cserélve, mert tönkrement a bele. Nem oldotta meg. Elvittem autóvillamosságihoz, azt mondta, hogy a műszerfal nem volt leföldelve, megcsinálta. Fél évig jó volt, majd egyszer munkábamenet megint elkezdte. Azóta úgy járok vele, de megint menni akarok a villamosságishoz, mert a műszerfal világításom csak alapon pislákol, ami sötétben zavaró.
Szerinted mi lehet ezek után a baja?
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
tresh
addikt
válasz KaiotEch #89709 üzenetére
Persze megértem én de pl ha önindító rosszalkodik azt ha időben kikap felújít akkor nagyon baráti áron megoldják és megint sokáig jó lesz a dolog
Más:
jáj de szíp(#89711) Ace owner: olcsóbban veszel audi alkatrészt mint citroen-t vagy pözsót + ha nem audiként keresed pl az adott alkatrészt
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
válasz tomcsi23 #89714 üzenetére
Folyadék van benne elég, kézikönyve szerint két esetben jelezhet. Egyik, ha felforrt a víz, másik, ha kevés a víz. Esetemben egyik sem áll fent.
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
alitak
senior tag
válasz Mágus2 #89718 üzenetére
kézikönyv szerint kevés víz/magas hőmérséklet a hiba előállítója. Viszont a tartály eresztett, tegnap vettem észre, mikor rátöltöttem. Mindenképpen cserélem. Remélem megoldja.
LPG is van beépítve, lehet annak a reduktora is hibázik, ott is szivároghat a víz. Azt is cseréltetnem fog kelleni, csak BRC rendszert győr környékén nem szerelnek már.Nec arte, nec marte | használt hardverek jó áron: http://goo.gl/lUwLkw
-
Rambovits
senior tag
válasz tomcsi23 #89721 üzenetére
Új a tartály, nincs olaj a vízben, elegendő víz van benne. Ez már az a szint, amikor megállapítjuk, hogy a mérnökök sz*rul mérnökölték ki a dolgokat..
Valószínű nálam inkább az van, amit a villamosságis emberke, és Mágus is említett, hogy a műszerfal a hibás.
(#89723) Mágus2
Kettőt Haver most vett s80-as volvót, hát lehet a következő kiszemelt nem a 2-es ocatvia lesz[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
veterán
válasz brumi1024 #89727 üzenetére
Akkor nem olyan nagy probléma.
Hozzátartozik, az én nyári gumim a végét járja (3-4 mm, kezd felkeményedni, talán ettől zajos), ha megtartom az autót, akkor idén - ha nem is a szezon elején - de cserés.
Már nézegetem a 205/55R16 gumikat: P7 Cin. 20 e (egyedi akció), Misi Primacy3 24 e., Conti PC5 22,5 e.
Ezekből tervezek választani okosan.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #89683 üzenetére
Nálam az volt a hiba, hogy a főtengely elkopott, és a végén állítólag van egy plusz bütyök ami a Részecskeszűrőhöz van köze vagy nem tudom pontosan.
ejj ha az a fránya főtengő elkopik nem ez lett volna (csak) a baj
jó lesz az pd elem himba tengelynek is(ami gyk a vezérmű tengely.), de ha már osztod a mennyi mannát kissé rektoráld magad.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
bognar110
őstag
Sziasztok Mik a tapasztalatok Passat B5 1.8 5v sima szívó motorjáról? Valaki tudna mondani róla valami biztatót esetleg miért ne...
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #89729 üzenetére
60k valto? Csak a felet adtak oda?
130k a valto, 50k kuplung, 20k aprolekok (tomitesek, csapagy, meg sok apro biszembaszom), 20k turbo felujitas, 40k turbo le-fel + tomitesek. + mindezekre az AFA.
Ezeken felul egy nagyszerviz minden cullangjaval + ket koztes szerviz.
Aztan par heten belul jon a futomu (lengokar szilent + feltengely csuklo + beallitas) es az ujabb koztes szerviz...
Ha kesz, a nyarra meg egy szoftver frissites/javitas be van utemezve. Ha nem hasznal, akkor valoszinuleg befigyel egy onindito csere. Illetve betarolta a computer az 1. izzitot hibasnak. Kiutottek az osszel belole, azota viszont nincs bent. Igy azt meg varom "szeretettel".Adja ossze aki akarja! 2.0 PD ...es huztak mar haza (vagyis egybol a szervizbe)
Ja! Van egy elado francia miniszornyem...
Read only...
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #89733 üzenetére
Vezérmű tengely. teljesen igazad van csak igy 3-4 év távlatában már nem olyan pontosak az emlékeim , főleg úgy hogy eladás után tudtam meg mi a baja a kocsinak.
Mert kb akkor találtam a szerelőt akiről beszélek és érdekességképpen rákérdeztem, akkor mondta el kapásból.. amit másik 3 szerelő 1-2 évig találgatott mi baja lehet..
Na ha az elején ismerem őt akkor lehet a mai napig ez az A4 van meg nekem.
Illetve nem osztok én semmit se csak a Saját tapasztalataim írtam le.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Cheesy
őstag
Mágus!
Ilyet vettem tegnap, azóta megint szépen indul hidegen. Picit sikerült a MAX jelzésen felül töltenem...
Tavasszal meg majd kap egy átmosás-feltöltést az originállal (G004000M2).
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz Cheesy #89744 üzenetére
Hacsak... Mi a véleményed:
Pentosyn CHF11
Audi (1990-2006); models requiring spec TL 52 146.00ahol a TL 52 146.00-nek megfelel a
Febi 06161 1l szintetikus VW TL 52146
Gyárilag ezt írják elő: G002000
De mivel a G004000 M2 visszafele kompatibilis, ezért megfelel.Arra lennék kíváncsi, hogy mivel az előző tulaj piros ATF olajat töltött az egyébként zöld színű kupakkal ellátott rendszerbe (nem tudom mikor, de a pipettában eléggé opálos volt a minta ahhoz képest, mint amit most beletöltöttem), ez a piros olaj esetleg károsan hat-e a tömítésekre? Nem lehet, hogy azért fogyogatott el szép lassan, mert valahol kilyukadt? Olajfolyást nem látok "felülről", hol derülne ez ki?
www.vakbelmutet.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #89745 üzenetére
Ha nagyon fogyna, észrevennéd. Elvileg 2 évente cserés ez a folyadék. Amúgy tud láthatatlan helyen folyni, a kormányösszekötők gumiharangjaiba(az a harmonika cső mindkét oldalon,amiből kiáll a kormányösszekötő). Azokat érdemes megtapogatni, vagy megnyitni, ha megtalálod benne az olajat, akkor az egész kormánymű cserés lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Horgász topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Gray Zone Warfare
- További aktív témák...