-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
homeless09
őstag
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #90625 üzenetére
A be- es hazafele vezeto ut alatt pont faszan bemelegszik (~10km), szoval csak napkozben van ez a felhideg inditas es kiallas az utcara, majd megint leallitas.
Koszi, ha ez igy okes, annak orulok. Az autot akkor vettuk, amikor teljesen mas volt a hasznalati modja, ilyen rovid idokre nem kellett beinditani.
-
cool13
őstag
válasz homeless09 #90635 üzenetére
Sajátom (ugyan ezek a paraméterek) most már a negyedik tank után 6,6-7,4 között. Papásan vezetek.
-
Brumi˘
addikt
Passat 2002 pd 130le afn. 0 és 5°C között nehezen indul, van hogy csak második nekifutásra sikerül beindítani. Dupla izzítás nem segít neki. Izzító gyertyák fele lett cserélve (első 2), de amit kivettünk az is jó volt. Valakinek valami ötlet a második 2 izzító gyertya cserén kívül?
-
Brumi˘
addikt
+ Morris
AVF persze, csak pont egy afn volt a téma itt és az maradt a fejembe.
Vízhőfok jeladó jó. Én a tandem pumpára gondolok. Bár arról azt olvastam, hogy akkor melegen nem indulna.
Szerk2.: ha ki tudtam volna akkor kicserélem. De a 2 hátsóhoz nem fértem úgy hozzá, hogy biztos bele ne törjem. De hétvégén azt is ki akarom cserélni.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #90657 üzenetére
Azon a hőmérsékleten nem is izzít. Azt kizárnám.
Visszaejti a naftát a tankba, mert valamelyik ü.a. vezeték nem szigetel tökéletesen, vagy a gumi gyűrűket cserélni kell a PD elemeken. Ha tényleg a tandem lenne, akkor hőmérséklettől függetlenül rosszul indulna.
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz Brumi˘ #90657 üzenetére
Nekem is volt ugyanez jelenség 115 lovas pd-nél... Tandem pumpa csere , azóta jó... Vagyis visza lett rakva a régi , amikor egyszer besz..rt az autó és cserélve lett egy màsik bontottra amivel tél környékén, ahogy ìrod 5 fok alatt màr szarul indult... Na akkor mondom probàljuk meg a régivel és azóta semmi baja...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Brumi˘
addikt
-
kk831228
addikt
válasz Brumi˘ #90661 üzenetére
Ja azt meg én nem értem... Akkor passz...
Màgus2: Ezzel nem értek egyet... Az enyémmel melegben semmi probléma nem volt... Ahogy jött a tél 5 fok alatt meg tekertetni kellett egy csomót...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
enddav
aktív tag
Ugy van, ahogy tomcsi írja. Nekem a jettán is ugyan az az ikon a visszajelzője. A havon a legkönnyebb kiprobálni, csak kanyarodsz vele ahogy tudsz és villogni fog a sárga kis ikon.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
emilio3
csendes tag
Sziasztok!
Egy rövid kèrdèsem lenne.
Az autò egy superb II, 1.4 tsi 2009-es.
Az első, általam vezetett közel 6000 km után is, nagyon meg vagyok elègedve az autòval (tudom, várjam ki a vègèt...😆). Viszont olyat tapasztalok, hogy mikor hidegen inditom az autòt, akkor szèpen egyböl beáll a 700-as alapjàratra, ès szinte hangtalanul duruzsol, ugyan ez melegebb motornál nem ìgy van, hanem először 1200 körül áll be, majd szèp lassan, bő 1 perc alatt, visszaveszi 700-ra. 1200-nál kis rezonanciát èrzek a motorbòl. Rendellenes hang nincs. Utána alapjárat hibátlan, mint ahogy szinte minden. Ezt mi okozhatja? -
emilio3
csendes tag
Kicsit pontosìtok. Megyek..., megállok, beugrok mondjuk 10 percre a boltba, indìtom, minden rendben ( ahogy hidegen reggel is), de ha megállok, ès mondjuk 1-2 òra mùlva indìtom be (ez esetben olyan 1-2 percen belūl megindul a vìzhőfok mutatòja), akkor mindig magasabb alapjárat van. 😮
-
K Norbi
addikt
[link] Kipróbálnátok?? 3 percnél rohadt kemény!!!
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz K Norbi #90677 üzenetére
Meglátásom szerint a bmw arca nem is a sportosság, inkább a sportos és elegáns vonal. Annak ellenére hogy inkább a bmw merci formavilága felé húz az ízlésem, a nyál összefut a számba, a "hüjegyerek" énemnek kell egy ilyen!
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
veterán
válasz K Norbi #90624 üzenetére
Korábban, 2011-ig sokat jártam Nyíregyre a munkámból kifolyólag. Az esküvőmre is onnét vittem 10 liter tarpai szilvát - nagyon jó anyag!
Ha lesz topik találkozó, akkor majd megkérlek, hogy boltoljunk!Előző melóhelyem voltak szabolcsi kollégák, ők szokták az "okos" cigi témát emlegetni.
De úgy olvastam, hogy mostanában nem sokkal olcsóbb a benzin Ukrajnában. Ez igaz?
-
Cheesy
őstag
Hát a BMW-től én nem estem hasra, pedig ültem már egy párban. Szerintem csúnya belülről, Bangle óta kívülről is.
De az Audi csak megmaradt valahogy a hűvösen elegáns minőségnél.
Egy ilyenem márpedig lesz mielőtt megdöglök, kb. 20 év múlva meg is tudom majd venni. Az idei évjáratotwww.vakbelmutet.hu
-
veterán
válasz emilio3 #90670 üzenetére
Lassan 3 éve 1.4 tsi-t hajtok (Octi, majd Golf), szvsz ez normális. Tavaszi időben a reggeli indítás is ilyen, hűvösben, +15 C alatt és melegben, kb. 25 C felett normál alapjáraton indul, de a köztes tartományban ezt a katalizátor felfűtési programot használja: magasabb alapjárat, öblös kipufogóhang. Ha ilyenkor újrainditom, akkor normál alapjáraton folytatja. Ha adok 1-2 közepes gázfröccsöt , akkor is lenyugszik az alapjárat.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Cheesy #90682 üzenetére
Az ilyen féle A6 nekem is nagy fétisem
De most jelent me gmár ebből is a Facelift na hát az valami álom!! az előző A6 nem is kéne azóta annyira kemény a facelift.Eléggé kemény !!!
Az új Mátrix ledlámpa, ezáltal a nappali fény LED csik is más vonalú, a sötétitett hátsó lámpák és a dijázn kipufogok... fúh fap fap fap
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
mmdms
addikt
Megvettem a termosztátot, de felülről cserélni esélytelen, padka nem olyan magas hogy aláfekve elérjem, környékünkön aknát/feljárót nem találtam sehol a városba. Kész vicc, egy ilyen semmiséggel szerelőhöz kell mennem, oltári jó tervezés... visszasírom a 2107-t.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
cool13
őstag
Ma reggelre elhalálozott a 3-as henger gyújtótrafója. Púpos volt a teteje. BERU 0 040 102 030 került bele. Ez volt hirtelen a közelben. Ez jó vagy aggódjak miatta?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DIGI internet
- Milyen TV-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- Azonnali játékos kérdések órája
- Háztartási gépek
- Synology NAS
- További aktív témák...