-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
hali
Hol és milyen hóláncot érdemes venni? Jövő héten megyek síelni Szlovéniába, és a biztonság kedvéért beszereznék egy párat.
-
bognar110
őstag
Sziasztok mai nap indítani szerettem volna a 97 es passat b5 ösömet 1 hete vásároltam az autót, rá adom a gyújtást és nem tekeri a mototort ennyire le merült volna az akkumulátor ? Az ablak törlő is be van lassulva már nem is birja el központit sem tudom nyitni távirányítóval.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz varsam #90758 üzenetére
Ezt a kettőt találtam a pincében (itthon vagyok, elkapott a nátha), egyik sem a pontos méret, de ha csak alibiből kell, szívesen kölcsön adom (XII. ker.). Közben beugrott, a 3.-at eladtam az ősszel, de az se lett volna jó méret.
Nem vagyok nagy síelő (sőt ), de a Rogla nekem nagyon szimpatikus, 3x jártam ott.
@tomcsi: nem néztem a Porschét, a biztosítás.hu-n szoktam kötni, ott nem szerepelnek. Majd legközelebb ránézek, köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nem tom bakker szerintem ez annyira gáz (itt most a szó szoros értelmében is )
VW Golf 5 GTI TFSI 2.0 200HP motorról lenne szó, amibe szeretném beleépíteni a gázt.
GTI-be gáz-t .. 'szér nem vesz akkor valami 1.2-es fost ha a fogyasztástól félti a pénztárcáját ...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Subaru árért lazán vesz egy 2.0 cr-t ami még megy is persze nem subaru élmény de könyörgöm egy bubu-t gázosítani olyan mint prisut turbósítani...El kell dönteni mire kell az autó ha A-ból B-be és csóró vagyok tankolni nem subarut veszek ennyi. Ezt a kormot okádó diesel dolgot meg már jó lenne mellőzni. Nem kell kormot okádnia hogy menjen , csak hozzá értőnek kell csinálni és nem lerúgott szarokat chipelni Janikával a pajtába..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
170 PS (125 kW; 168 hp) @4200 rpm 350 N·m (258 lb·ft) @1800−2500 rpm ez kap egy 300-400k csomagot a motor térbe és máris komolyan szedi a lábát... nem mondta senki hogy gti élmény.. de ha nincs pénze fentratani tankolni egy játszós autót akkor minek veszi.. egy pl egy kompromisszum mert megy is és nem is eszi le a gatyáját. Lehet én vagyok hülye de ha lenne lé gti re és használtan nekem gázzal hirdetné fel se hívnám.
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
-
footy
addikt
170 PS (125 kW; 168 hp) @4200 rpm 350 N·m (258 lb·ft) @1800−2500 rpm
Ezek egy motor adatai, nem egy autó.ez kap egy 300-400k csomagot a motor térbe
Ez megint a chippelés, aminek személy szerint nem látom értelmét, mert ha erősebb autó kell akkor vegye meg nagyobb motorral. Más részről pedig a TFSI-t is lehet chippelni.nem mondta senki hogy gti élmény
Dehogynem pont arról volt szó, hogy egy élményautónál keresett a kérdező spórolási potenciált.egy pl egy kompromisszum mert megy is és nem is eszi le a gatyáját.
ezt nem értemui.: Nem akarok flémet, de szerintem el kellene fogadni, hogy különbözőek vagyunk, különböző igényekkel, ezért nem mindig a
B5 passat 1.9PD-veldiesel az ultimate megoldás.[ Szerkesztve ]
-
Kicker
senior tag
Sziasztok, körbenyaltam a témát a 2007 passat BSE motorkódos 1.6-os benzines masinám olajfogyasztásával kapcsolatban, összegezve
- autópálya tempónál 4000 fordulatnál jelentősen eszi az olajat (200 km folyamatos 4000 rpm- kb 4 deci, 5W30, 5W40- olajjal)
- alapból kb 3 havonta megyek autópályán, a vidéki használatban 3000 fordulatot is alig érem el, huzamosabb ideig 2500 fordulat körül gurulok a falvak között
- hideg indításkor nincs extra szürke füst
- figyelve az olajszintet csak terhelés után kell pótolnom pár decit, amúgy helyén van a szint
Tehát nagy gond nincs, a gyertyák tiszták, hűtővíz tiszta, nem olajos, nem forr fel.
Szakik mondták, hogy a VW 1,4, 1.6-os motorjainál jellemző, hogy magas fordulaton sérül, és ezért van ez a jelenség, a kérdés a mértéke, amit valami nyomáspróbával tudnak pontosan belőni...
Javasolták:
- adjam el (kizárt, ilyen kategóriában autót most 4 milla alatt nem lehet kapni, amit nyugodt szívvel megvenne az ember)
- szarjam le, pályán max 120 huzamosabban (hát eddig kb ez van) legközelebb 10W40-es olajat tegyek bele
- gyűrűzés (ez nem tudom kb mennyibe fájna)
- komplett generál (még korai, de itt 150 ezer kiadás kilátásban van minimum)
Nos én arra jutottam, hogy 127.000 kmnél volt vezérlés csere, a következőt megejtem 227000nél, és akkor komplett motor javítás, minimum gyűrűzés jelenleg 188000 van a kocsiban....
Nektek mi a véleményetek?
Olajcserét 15000ként csináltam eddig 5W30-al, most 5W40-en van benn.Esetleg Vp megye környékén megfelelő szerelőt tudtok-e? Nekem Balatonalmádiban javasoltak egyet...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
freaghill
őstag
"ezért nem mindig a B5 passat 1.9PD-vel diesel az ultimate megoldás."
De.
Akkor se magyarázd már meg itt nekünk, hogy az jó, hogy megveszel egy jáccós autót és begázosítod és mekkora frankó gyerek leszel tőle mert neked játszós autód van ami 2 litert eszik 50000 mérföld alatt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz K Norbi #90768 üzenetére
Toltam-toltam a gyógyitalt, nem is vagyok nagyon dögrováson A kollégákat nem akarom megfertőzni a tüsszögésekkel, ezért vagyok inkább itthon.
(#90781) tomcsi23: Okay, szeptember lesz az évforduló, 100% ránézek!
Szeretnék már új (használt) autót is venni... a fene vinné el az átíratási költséget, meg persze nem akarok kakiba nyúlni, most sok a melóm, meg a kifogás[ Szerkesztve ]
-
Kicker
senior tag
válasz szőröscica #90788 üzenetére
2007-es skoda octavia 1.6 benzinbe is ilyet raknak, illetve a BSE motorkódhoz is lehet ilyet rakni/Unixon néztem/. Eddig még nem raktam mondjuk...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #90790 üzenetére
Csak nem segít rajtad semmit. Meleg oldali viszkozitása azonos az 5w 40-ével, és te meleg motorral pályázol 4000-es fordulaton, nem hideggel.
Ez egy ilyen autó. Kicsi bele az a motor, és sokat forog, ez a hiba forrása, bármit fogsz vele csinálni, ennyi futásteljesítmény tuán enni fogj az olajat. Teljes motorgenerál után, ha minden bekopik a helyére akkro visszatér az olajfogyasztás is.. Milyen gyorsan megy 4000 fordulaton?
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Ha tud valamit a Xado akkor ebben a motorban bizonyíthat.
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
válasz Kicker #90790 üzenetére
Milyen olajat raktál eddig bele?
Segítek kicsit olaj témában.Azt kell megnézni, hogy 100C fokon mennyi az általad használt olaj viszkozitása.
Ugyanis van, hogy ugyanazon 5W-40 olajnak különböző ez a tulajdonsága azonos hőfokon.Példa:
Valvoline Maxlife 5W-40 ~ 14.2
Valvolnie Synpower 5W-40 ~ 13,8
Valvoline Maxlife 10W-40 ~ 14,2Ez mind 100 ºC fokon mért viszkozitás. Minél nagyobb ez a szám, annál "sűrűbb az olaj az adott hőmérsékleten.
A lista nem teljes, folyamatban van a bővítése.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Zárjuk rövidre ha nincs pénzed tankolni de még is haladni akarsz akkor diesel a megoldás 300-400k nem csak chip de ebbe se bonyolódjunk bele.. még egyszer hangsúlyoznám élmény autó pénz nélkül nincs..ez egy extra dolog nem hétköznapi autó oda lé kell ennyi. és aki egy gti-t vagy bármit gázosít fillérb*szó lesz a szemembe.. saját vélemény
-
VR6-Fan
veterán
jó FSI motorok szeretni fogják
játszós autó meg haladóknál ott kezdődik és végződik is hogy szívó benzin
tdi-k anyái húzva pont úgy homároknak való mint a turnyo benzin, 4 kerék nélkül.
élmény autó egy kipakolt stift valami épkézláb gátlóval 4 lerugot slickkel meg 1000-es váltóval
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
footy
addikt
No offense: de aki chippel/tuningol az nem fillérbaszó? Csak mert eleve meg lehetett volna venni az autót eggyel nagyobb motorral is.
A fogyasztást is lehet hasonlítgatni, de már ez sem annyira egyértelmű mint régebben. Egy pár hónappal ezelőtt írtam itt vagy egy másik fórumban hogy 600km-et nyomtam egy Leon III 1.4TSI-be. Teljesen vegyes használatban(város-autóút-autópálya(140-200)) 6,6l fogyasztás jött ki. Ez azért érdekes mert kb ugyanennyit evett hasonló körülmények között a saját Leon II 1.9PD-m.
A fenti témára visszatérve, ahol dolgozom is van olyan aki jár pályázni az S3-asával, de a hétköznapokban azzal jár dolgozni napi 2x20km-t. Ő is elgondolkodott már a gázosításon, mert nem akarja eladni az autót, egyszerűen azért mert szereti és már sokat is ölt bele.
El lehet ezen elmélkedni (szerintem részben erre van a fórrum), nincs is ezzel semmi baj , csak szvsz. nem kell csípőből köpködni a másikat.
Szóval:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Toyota topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...