-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
Amúgy elég sűrű itt az Akku téma.
Erősen ajánlom ezt az oldalt, jó áron van minden.
http://www.akkumulatoroutlet.hu/| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Ace owner
addikt
Freaghill van elado Borbet A facen, ha jol emlekszem kerestel multkor.
Galaxy Fold 4
-
TaaT
veterán
Ma regisztrált egy 3ajtós új Polo facelift a CS-re. Rohadtul tetszik a forma.
De 1.0 szívóbenzin, 60Le/90Nm. Írták is egy páran hogy ez így nevetségesen gyenge. Erre válaszol a tulaj hogy 3ajtóst csak ezzel a motorral lehet választani idehaza. WTF? Megnéztem a magyar VW konfigurátort és tényleg. Ezek hülyék
Bezzeg németben 90le-s 1.2 TSI és 1.4 TDI is van a kínálatban
Give them hell Ukraine!
-
brumi1024
veterán
válasz Rambovits #89216 üzenetére
Nagyjából reális, a 4 ajtós Highline 4,91-nél kezdődik TSI-vel, 5,3-ért pedig megkapható traktorizált változatban (de hogy ebből autó is legyen nyugodtan rá lehet számolni 2-300k-t extrának).
(#89215) zoo8800: Van az 220-230 és 300 lovas változatban is
[ Szerkesztve ]
-
ribery22
tag
Sziasztok!
Ha már Polo a téma, tudnátok nekem segíteni? Adott. A 2003/decemberi forgalomba helyezésű 9n Polom, 1.2 12v motorral, és óra szerint 101.000 km alatt (nyár óta az enyém, ez alatt kb 3.700 km). Tegnap az autópályán el kezdett világítani a check engine lámpa. Haza jöttem vele kb10 km minden probléma nélkül, de továbbra is világít a kis sárga lámpa már egyből indítás után. "Teljesítmény" vesztést vagy furcsa hangot nem tapasztaltam.
Szerintetek mi lehet a gondja?
Hiába vannak a hátadon szárnyak Van úgy, hogy az angyalok is rossz úton járnak
-
K Norbi
addikt
Ez beszarás! [link]
-
m3tr0
senior tag
válasz K Norbi #89225 üzenetére
Nagyon egyetértek a hozzászólókkal.
Amikor ma először láttam a videót az volt az első gondoaltom,hogy de miért megy mindenki (szemre) 80-nal havas (jeges) úton ahol szinte alig van látótávolság. Értem,hogy autópálya de ha nem látok előre és fos az út nem megyek gyorsan.Kamionoktól kezdve a személyautókig tolja neki mindegyik.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
K Norbi
addikt
Volkswagen rajongóknak! VR6-Fan! Ace owner! Szerintem ti ne nézzétek meg
-
kk831228
addikt
Mágus2 : Grat a géphez!! Széép!! Mondjuk annyiért legyen is szép...
Nálunk 2 kertes ház ára... Ez nem az autót minősíti...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kozicsd
tag
Sziasztok!
Adódott egy olyan lehetőség, hogy vegyek egy 2000. decemberi Octavia-t. 1.9TDI, 110le.
Az autó egy ismerősömé, rendszeresen márkakereskedésben volt szervizelve, 30e km-enként olajcsere(biztos nem gagyi olajból ahogy ismerem), valamint Shell kúton tankolta bele a legdrágább gázolajat(nitro +, de lehet nem ez a pontos neve).
Az autó nagyon egyben van, viszont az egyetlen bökkenő, hogy 354ezer km van benne. Igaz ennek kb háromnegyede magyar illetve német autópályán lett beletolva.
Az autót egyébként egész korrekt áron meg tudnám venni, viszont a kilóméteróra egy kicsit visszatart. Szerintetek megérné megvenni? -
TaaT
veterán
Azért only autópálya üzemmódban vállalható lehet a 30k-s periódus, szódával...
"viszont a kilóméteróra egy kicsit visszatart."
Ne tartson vissza mert a legtöbb dízel autóban nagy valószínűséggel ennyi (vagy több) van, attól függetlenül hogy mást mutat az óra.
Give them hell Ukraine!
-
vicces
addikt
srácok!
SEAT Ibiza, 6L,2007, 1390ccm, benzin, 63kW, BXW
megint alkatrészt rendelnék karbantartáshoz és sorkerült az üzemanyagszűrőre is.
3 vagy 4 baros kell nekem.. szerintetek?
eddig ezzel még találkoztam. lehet, hogy a rossz szűrő volt anno az asszony autojában -szintén benzines ibiza- és ezért nem indult reggel az első inditózásra?
köszi!
[ Szerkesztve ]
:)
-
Dr.Zoo
senior tag
-
-
tresh
addikt
Szerintem az adagolóra és a porlasztókra nézzenek rá.. a kettestömegű se nagy összeg ha hosszútávra veszi bár akkor én tuti kidobnám alóla ... turbó meg ha mázlija van már cserélt 345K km -rel az még bejáratos
de az a 30k-s olaj csere periódus az nagyon sok... én amikor 10k-át átlépem 2-3 k km-rel már rosszul vagyok -
tomcsi23
veterán
válasz kozicsd #89248 üzenetére
Már miért szólna? Van ilyen olajcsere-periódus, és természetesen semmi baja sem lesz. Legalábbis ez az álláspontjuk. Pl. pözsónál is 30e és ott akkor is ennyi, ha csak 1-2 km-t teszel meg alkalmanként. A jóhiszemű szöszi ismerős be is próbálkozott az új verdájával 10e-nél, mikor közölték vele a márkaszervizben, hogy majd 30-nál esedékes. Pedig ő 90%-ban egy kerületen belül használja a kocsit. A szervizzel meg nem fog vitatkozni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...