-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
jajj olyanok vagytok
pl. én is visszasírom az ez előtti autómat.... jaj az is egy vw volt hohoooo
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ace owner
addikt
-
zsolt19900
őstag
válasz Ace owner #88606 üzenetére
én rohadt régen buszoztam drágább erre felé, mint az autó
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Ace owner
addikt
válasz zsolt19900 #88608 üzenetére
Nekem muszaj mert sokkal olcsobb, csak hetfonkent jarok kocsival, de jovoheten kelhetek 5kor mert valoszinu szerelonel lesz
Galaxy Fold 4
-
nagyúr
válasz Mágus2 #88609 üzenetére
Star Trek kommunikációs eszköz jelet hasonlítom 4 karikához. Mindkettő használt autó volt, és az is igaz, hogy sedan-t egy egyterűhöz. De miért kapok támadást, amiatt, hogy elmondom a véleményemet arról, hogy egy egyterű mennyivel praktikusabb, és hogy én visszasírom azt. Nem is egy árkateg, az audi mérföldekkel többet kér, pedig nem nyújt számomra többet(sőt kevesebbet). Benzines volt az volt az egyetlen baja, vagyis inkább, hogy 1,6-os motor kicsi hozzá.
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #88600 üzenetére
3000-3600 között szoktam használni a masinát, mivel 90 lovas elég hamar le is forogja. Akkor okés, szilveszter előtt egy kicsit huzamosabb ideig megkergettem, de az se volt még 4000. Ráálltam 180-ra, hogy behozzam a lemaradást amit passaunál összeszedtem, 250 km 70-el, hóviharba.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #88570 üzenetére
Tökmindegy, hogy francia vagy német, vagy akár magyar, itt a lényeg azon van, hogy miután lerobbant az a trágyadarab német, onnantól tegnapra kellett autó, hogy be tudjak járni melózni. Úgyhogy nem volt időm sokat szarakodni, a lehető leggyorsabban kellett egy legkisebb rizikójú döntést meghoznom, és egy 6 évvel fiatalabb autó nyert. Ami mellesleg francia. És?!
Egy dolgot elfelejtsz. Nem otthon vagyok, ahol a sarki Jóska elugrik a zsigulival és hazahúzza az Audit, majd 3 üveg sör mellett segít kibányászni az adagolót. Hanem 2000 km-rel arrébb. Itt baromira csak magára számíthat az ember, nincsenek hozzáértő haverok, barátok csak az angol 70 fontos rezsióradíj, valamint az 50 fontos állapotfelmérés + diagnosztikára. Igen, még drága kinti honfitársaink is ezeken az árakon dolgoznak, de cserébe még hülyének is nézik a másik magyart, úgyhogy azokkal se lennék előrébb.
Nem tudtam rohangálni az autóval 6000 féle helyre, egy helyre eltoltam EGYEDÜL, majd ott árajánlatot kértem, 900 font + előzetes diagnosztika, összesen cirka 1100, ha más gond nem lenne. Felhívtam még 3 másik szervizt a városban, nem nagyon akartak látatlanban árat mondani, de egyiksem quote-olta 1000 font alá. És ezek még mindig csak elméleti javítások. Nem mellesleg 1 hétre vállalták volna a kezdést és legalább 2 nap. Szóval akkor addig nem dolgoznék, sőt utána se már, mert addigra már nem lenne hova bemennem. Úgyhogy ezek után szépen ráhagytam az egészet, visszatoltam és úgy döntöttem, hogy veszek egy másik autót, ami nem egy időzített bomba. Mellesleg az állásom is majdnem elvesztettem drága 4karikás barátunk miatt.
A hab a tortán az lett volna, ha hazafelé jövet vhol Belgium-Hollandia környékén állt volna meg alattunk a semmi közepén egy halom csomagban, kemény mínuszban. Bele sem merek gondolni. Az lett volna ám az igazi móka. Karácsonyi ajándék német módra.Úgyhogy ezek után ne franciázzon nekem senki, amíg egy német autó ennyi szopatásra képes, egy 2.0 TDI-ről már nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #88616 üzenetére
Én nem foglalkoztam vele??! A vezerműtengelyen és az adagolón kívül mindent kicseréltem benne, a vásárlást követő 2 hónapban.
Olajcsere szigorúan 10 ezrenként, minden cserekor gázolajszűrő, levegő-és pollen, a legelső koppintáskor már kapta az új lengőkarkészletet, 60 ezrenként vezérlés csere. És nem azért mert szar volt, hanem mert egy jó autót akartam sokáig. Egyedül a kartergázszűrő késett el, de az is már ki lett cserélve azóta.
Nálam most lesz 5 éves az Ódi, várjuk meg Veletek mi lesz 2 év múlva.
Egyébként nagyon megnézném milyen lehet a Te tökéletes autód vezérműtengelye.[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Nekem a negyedik konszernes autom van mar es ebbol az egyik hagyott cserben 2x, mind a ket alkalommal egy szarabb minosegu utangyartott alkatresz miatt, hozzatennem, hogy ~25 eves volt akkor a gep, cucc kicserelve normalisra, gond egy szal se.
Na de nem azert mondom, hogy a te hibad vagy ilyesmi, csak a "nemet autok szarok mert.." statisztikak javitasara. Fatert nem is emlitem, akinek szinten csak konszern volt (elso autojat, egy Citroen kacsat kiveve), ott sem voltak gondok.
-
maggi1886076
addikt
válasz MunezXBK #88616 üzenetére
igen az is nagyon fontos. de 10-15 éves audinál egy 5 éves francia is többet ér. mivel újabb, megbízhatóbb stb. ne mondja nekem senki hogy egy 10 évnél idősebb autónál nem fordulnak elő hibák. váltó, kuplung, hengrfej, nem tudod bezárni, leesik az ablak stb. igaz van köztük filléres hiba is, de amikor nyaralás közepén történik mindez?
az első autóm egy fiat puntom volt. naponta 130km-et ingáztam vele. az árok szélén sosem hagyott, de 10 éves kora után mindig volt vmi.
[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
ßrainiac
addikt
válasz maggi1886076 #88619 üzenetére
Kinek mi!
En barmikor inkabb veszek sok eves, megkimelt konszern autot, mint nehany eves akarmilyet.
De ha megnezed a topic 80%-a igy van vele, tehat ezt felesleges is tovabb vinni.
-
maggi1886076
addikt
válasz ßrainiac #88620 üzenetére
ne érts félre. nekem is konszern autóm van. meg remélem az is lesz ezután is, de minél fiatalabb annál jobb, egy ideig kevesebb hiba lehetőség. Ha naponta több 100km-t mész vele, munkába, ahova be kell érned, akkor nem a 4 karikát nézi az ember meg a BBS felniket rajta, ha nem hogy beérjen, és munka után ne az autó alatt feküdjön vagy szerelőt és alkatrészt kutasson, hogy az autó másnap hajnalban 5 órakor használható legyen. egy szaros rozsdás 3as golfról ne mondja nekem senki, hogy ilyen, mert lehet vele baj bőven.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
-
brumi1024
veterán
Szerintem meg kevesen láttak annyi autót egy adott konszernbeli szériából, ami már jelentős minta lenne egy olyan állítás igazolására, hogy azok szarok és megbízhatatlanok. Bármelyik autó cserben hagyhat, még az is, amit tegnap hoztál ki a szalonból (Q3-at hoztunk el júliusban, az anyósoldali ajtó nem érzékelt nyitást, simán bezárhattuk volna véletlenül a kulcsot).
2008 óta volt a családban egy 170 lovas híres/hírhedt 2.0 PD Passat B6 kombi DSG-vel, és egyszer sem hagyott cserben senkit. Megkapta a kötelező szervizeket, vigyázva volt rá (2013-ban adtuk el, egy karcolás sem volt rajta, és mindig garázsban pihent), de ez alapján eszembe nem jutna azt állítani, hogy a 2.0 PD-k megbízhatóak, mert nagyon nem látok bele.
(#88622) MunezXBK: "Nem azért van német vasam, mert ez a király, hanem mert egyszerűen ez tetszik. Pont."
Hatalmas +1.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz MunezXBK #88622 üzenetére
Én nem kezdtem semmit, csak reagáltam egy cinikus megjegyzésre.
Mellesleg előbb-utóbb fel lesz támasztva emez is, mert haza kell vinnem, mielőtt még azért is megbírságolnak, mert mozdulatlanul az utcán áll már hetek óta. De ez már legyen az én nyomorom, azzal együtt is, hogy m legyen majd a francia és a német sorsa, ha mindketten működőképesek lesznek.
BUÉKbrumi1024:
Nem mondtam ilyet, hogy szarok lennének a németek, vagy a konszern autói. Egy szóval sem ejtettem ki ilyet a számon, még gondolatban sem. De mint mindenhol, a németeknél is vannak típusok, amikre nem igen tud büszkén visszagondolni a gyártó. Bömbinél és mergánál úgyszintén. De a toyotánál és mazdánál is. Bárhol.[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz maggi1886076 #88621 üzenetére
Nem ertelek felre. Arra valaszoltam 100% relevanciaval amit irtal.
Akarmikor beleulok ujabb, nem konszernes autokba, nem talalom a helyem, nem jo erzes az egesz, idegen. Nyilvan konszernen belul is vannak olyan modellek vagy olyan motorral szereltek amikert nem adnek egy fillert sem, de nem is ez a lenyeg, hiszen ezen belul is vannak adott felhasznaloi retegeknek keszult darabok, igenyesebbek es igenytelenebbek.
Amikor beulok az enyembe egy ilyen vezetes utan, hirtelen sokszorosara felertekelem a sajat autom, a megszokott jo mukodest (es meg az esetlegesen zavaro hibakat is) azonnal oriasi pluszkent elem meg ahhoz kepest amit a masik autoban tapasztaltam. Es ilyenkor elgondolkodom, hogy neha ezert meg azert sir a szam, holott szuper autom van.
Az egyik ilyen pl. (ha mar francianal tartunk) egy nehany eves sokmillas pözsó 5008 volt, nem mondom h szar volt, de hangosabb, belter ropogosabb, automata valto nem tetszett es ez mar egyeni preferencia: tele volt idiota extrakkal amik gondolom nem 2 Ft-ba kerulnek ha beszarnak.
Amikor visszaultem az enyembe, szeles mosollyal indultam el, a tizenhat eves szarom tobbszorosen premiumabb erzest valtott ki belolem.
[ Szerkesztve ]
-
maggi1886076
addikt
válasz ßrainiac #88625 üzenetére
A minőségérzet megint más téma. Nem csak a francia autókra értettem, hanem összességében minden újabb autóra, ami lehet, japán, kóreai stb. Nekem sok évig fontos volt, hogy csak bele üljek menjek, ne foglalkozzak vele a szokásos dolgokon kívül. Évente így is 4-5 olajcserém volt. Nekem nem volt szükségem arra, hogy amikor haza érek 6 óra után munkából utána még idegeskedjek és ezzel foglalkozzak. Persze a fiataloknak ez sokkal könnyebb, akik csak iskolába járnak és simogatják az autójukat, nem kell rá nap, mint nap számítani. A másik baj, meg ha veszel egy 10-12 éves passatot, amik elvileg jók, szép állapotúak, biztos, hogy el fog még menni pár 100000km-et, de mennyit és mit kell ráköltened. Saját zsebből elég költséges mutatvány lehet. Igaz az én ibizám, nem ad olyan minőségérzetet, mint egy passat, vagy egy a4-es, de fele annyi időset tudtam 2 éve belőle megvenni, mint egy felső kategóriás autóból.Persze ezzel is lehetnek problémák, de kevesebb és olcsóbb hozzá minden.
Most, hogy nekem sem létszükséglet az autó 1 hónapja én is elgondolkoztam a cserén. De inkább egyenlőre megkímélem magam egy 8 éves 5-s BMW-től
[ Szerkesztve ]
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
-v-
addikt
más márkánál keresem a boldogságot már néhány hete, aki nagyobb biztonsággal el visz a munkahelyemre.
Őszintén szólva ez az adagolós meg ilyesmi móka bármelyik bonyi modern dízelnél beüthet, szerintem ez annyira nem márkafüggő ... én nem hiszek ebben az egyik márka megbízható a másik meg szar dologban.
Mindenki gyártott már szart is meg jót is, van aki többet van aki kevesebbet, konszerntől is tudsz olyat motoros autót venni, ami egyszerű és híresen megbízható.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Persze, hogy bármilyen más márkával is megtörténhet dízelnél ebben a korban, ezért is vettem az olthatatlan nyomatékszomjam ellenére egy 1.6-os szívó benzinest most.
Igen, tudtam volna innen is megbízhatóbb konstrukciót venni, de nem annyiért és nem olyan időset. És nálam most ez volt a cél, adott pénzből minnél fiatalabbat. A röhely, hogy még így is olcsóbb volt, mint az árajánlat, amit kaptam a javításra.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
(#88588) Ace owner: Köszi! Találtam még üvegtörő kalapácsot, övvágóval.
(#88589) focvis: Most vagyok túl egy 6 órás takarításon (csak a belső), majd csinálok fotót. Most már vállalható. Idős bácsié volt, aki nem annyira erőltette a takarítást, szegény.
(#88590) Morris: Igyekszem. Nem vagyok teljesen biztos a dolgomban, de mintha azt olvastam volna valamelyik Passat-os fórumon, hogy alapból csak egy ilyen vékony rés volt, később lehetett kérni lehajthatót.
-
matyi19
őstag
Sziasztok!
Kozeljovoben, szeretnek autot venni, ebben szeretnek segitseget kerni...
Amit raszanok, max 3500€. Csak diesel, max 1,9L.
CSAK kombi.
VW Passat
Audi A4
Škoda Octavia
Ebben az arban vehetnek egy fiatalabb 2005/2006-os Ford focus-t is.
Melyik lenne jobb vallasztas, es miert? Vagy ebben az arban, jobb auto?
Koszonom! -
cool13
őstag
Itt is kérdezősködhettek.
-
tresh
addikt
CK. helyzetét ne nagyon firtassuk ott kint (anglia) jó szerelőt találni = a nullával ennyi ez nem az autó és az ő hibája.. max majd ed csájna megjavítja neki..
Itthon is egy kezemen megszámolom ki ért pl a VAG dieselhez
Mindenki gyártott már szart is meg jót is, van aki többet van aki kevesebbet, konszerntől is tudsz olyat motoros autót venni, ami egyszerű és híresen megbízható.
+1 annyi kieggel hogy pl franciából is tudok mondani olyan 1.4/1.6-ot ami a világból kimegy/kiment már.. apróbb hibái meg mindegyik autónak lesznek 10 év után -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest