-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
Üdvözlöm a népes kompániát! Csatlakozhatok az új szerzeményemmel?
-
Lomha 8V
addikt
(#88575) Morris: Vigyáz mit kívánsz, mert teljesül.
(#88576) ßrainiac: Köszi! Nem VR6, hobbizásra másik autó van. 1.9 TDi, 1Z motoros. Felszereltségét nem tudom pontosan, minden német, eredeti papírja megvan, de nem találtam erre utalást. De leírom mi van (lenne) benne, hátha valaki ebből be tudja lőni:
-Sportülés (nem bőr, egy része elektromosan állítható)
-6 hangszórós "hifi", Gamma kazettás rádióval és CD-tárral (CD tár nem működik)
-Elektromos ablak elöl-hátul (elöl tekerősre alakítva, de vissza fogom rakni a villanyost)
-Elektromos tetőablak
-Teljesen fényezett lökhárítók
-Metál fény
-Csomagtér roló
-Fedélzeti számítógép (MFA)
-Lenyitható kesztyűtartóHirtelen ennyi jutott eszembe.
(#88577) tresh: Az mondjuk csoda volt, ezekkel a téli gumikkal.
(#88584) hdman: Neeem, az Opelek is megvannak. De anno egy Passat B2 volt az első autóm 4 évig és visszavágytam.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
(#88588) Ace owner: Köszi! Találtam még üvegtörő kalapácsot, övvágóval.
(#88589) focvis: Most vagyok túl egy 6 órás takarításon (csak a belső), majd csinálok fotót. Most már vállalható. Idős bácsié volt, aki nem annyira erőltette a takarítást, szegény.
(#88590) Morris: Igyekszem. Nem vagyok teljesen biztos a dolgomban, de mintha azt olvastam volna valamelyik Passat-os fórumon, hogy alapból csak egy ilyen vékony rés volt, később lehetett kérni lehajthatót.
-
Lomha 8V
addikt
Ehhez nem nyúltak a gyártás óta, szóval valószínűleg így kérték. Tudom, mert az egész életútját vissza lehet követni, ismerőstől van, aki a német barátjától vette 2001-ben. Amúgy azóta "megszakértették" nekem és kiderült, hogy GT felszereltség.
Szerk: Amúgy azt hittem a szervó mindegyikben alap volt.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
(#88692) focvis: Így van, GT a lelkem. Akkor a szervót mégis jól sejtettem.
(#88698) Jaded: A hűtőrácson található VW emblémán kívül semmilyen jel vagy felirat nincs az autón. Gyárilag "cult 'n' clean".
Az EGR témához: Meg lehet oldani, hogy egyen a kecske, de megmaradjon a káposzta. Csak egy lecsapatót kell gyártani hozzá. Nem azt a gagyit megvenni, amit a "tuning" boltokban lehet kapni, hanem csinálni egy rendeset. Itt a cikk a Totalcar-tól, de sok helyen találni leírásokat hozzá:
És itt egy kép, TDi-be szerelve:
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz Mágus2 #88726 üzenetére
Ja, tényleg, az EGR-hez nem ezt akartam. Összekeveredett a fejemben a két dolog. Mea culpa! Az EGR bemenet a szívósoron minden autómon le van dugózva, a kimenet pedig le van vezetve a motor feléig kb. és ott egy szűrőben végződik. Olyan fél év alatt koszolódik el nagyon (benzines autóról van szó, a Passat az első dízelem), akkor csere.
Itt a GSi-m első verziója, ahol még nem volt levezetve:
Azok a vékony csövek a képen amúgy 25mm belső átmérőjűek, szóval azokba nem hiszem, hogy belefagy, mert ahhoz nagyon sok pára kéne. A Passat klubban sokaknak meg van csinálva, kikísérletezték gondolom.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Mágus2 #88728 üzenetére
Most beleolvasgattam a topikba odaát, beszélgetnek párásodásról, de problémát nem írnak sehol. Azt írják, nagy tartály kell, vastag csövek, megfelelő szűrők. Aki először megcsinálta srác, neki TDi-ben volt 2 évig és olyan 2 éve PDTDI-ben van neki egy kicsit továbbgondolt. Szerintem nem hülyeség, semmi mocskot nem akarok visszavezetni a motorba. Persze a megvalósítás egy másik kérdés, de nem vitaindítónak szántam, hiszen nekem sincs megcsinálva, ráadásul nem is erről volt szó, csak valamiért összekevertem.
A Kadettes képen alig látszik miről van szó. Ha megnyitod új lapon, akkor látszik a hengerfejen a szűrő. Ezt kellett levinni a motor közepéig kb, mert koszt csinál maga körül. Először a hengerfej lett tiszta kosz, utána levittem teljesen, ott sáros lett a szűrő. Végül a blokk közepe felé találta meg a helyét, ott szolgált az autó végéig.
A képhez: Erre írták, hogy a gyárival az a baj, hogy nagyon kicsi. Ha nem takarítják, akkor főleg.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
A kb. 1 hete vásárolt B4 Passat-ot ma felraktuk csáposra szerviz és ellenőrzés céljából (eddig csak állt, nem értem rá). Szerencsére az előző gazdája vigyázott rá és ez meg is látszik az autón. A fékbetétek, fékpofák, önbeállók, gumi fékcsövek szinte újak. A hátsó fékpofák még be sem koptak. A vezérlés jóformán új, világítanak a csavarok és kicserélték a főtengely-szíjkerék csavart is, ami nagyon fontos és sokan nem teszik meg. Az üzemanyagszűrő új, valószínűleg szinte új volt a motorolaj és a szűrők is, de a biztonság kedvéért lecseréltük. Az adagolón sehol egy folt, száraz mint a sivatag. Leheletnyi olaj fedezhető fel a szelepfedél bal oldalán (szemből), szerintem a szelepfedél-tartó csavar alatti vagy az olajsapka tömítés köszönt el, alaposabb szemrevételezést igényel. Kapott új fékfolyadékot, szervóolajat is. A féltengelyek is alig futhattak, mert feltűnően fényes minden részük. A váltónak semmi hangja, de az olaj el volt öregedve benne, sűrű volt mint a fene (szinte lekvár), kapott 75W-90 Castrol-t. A váltásérzet is rossz, ennek egy kétezer forintos műanyagdarab az oka, holnapra megjön. A gumik legalább téliek, de nagyon öregek (2005), a lehető leghamarabb búcsút veszek tőlük. A kuplung hidegen zörög, holnap szétszedjük és meglátjuk mit kell cserélni. Az autó sokat állt mielőtt elhoztuk és sajnos benne hagyták az akku-t. Megpróbáltam életre kelteni, 1 napig jó is volt, de elég volt egy -15 fokos éjszaka és reggelre megdöglött, ezt is venni kell. Rozsdából mindössze két foltot találtam a karosszérián (a futómű alkatrészek vakrozsdája nem érdekel), egy vízleeresztő dugó két oldalán, nem vészes. Hátulról kapott egyet valamikor, a lökhárító előrébb van a kelleténél és egy repedést is felfedeztem rajta, javítást igényel. A szélvédőn is van sajnos egy kavicsfelverődés, mondjuk nem problémás helyen, szerencsére. A csomagtér teleszkópok halottak (ezt hamar kitaláltam a bekészített partvisnyélből). Az első ajtók picit lógnak, hallomásból tudom, hogy macerás a javítása, de a lakatosomnak nem jelenthet akadályt. Ugyanitt mindkét gumikédert cserélni kell, itt látszik, hogy időseké volt az autó, szinte biztos, hogy ráléptek a küszöbre ki/beszálláskor. Idáig jutottunk ma, holnap adagolóbeállítás, izzítógyertyák ellenőrzése, váltórudazat kipofozása, kuplung rendbeszedése és akkor elsőre talán végeztünk is. A következő fizetésig.
-
Lomha 8V
addikt
A fenébe, felrakok egy képet EGR témában, de akkor is a kartergázról pofázok. Teljesen jogos ha hülyének néztek. Itt van az EGR közelről:
Gyári állapot:
Leszerelve:
Levakítva:
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Formula-1
- Politika
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen