-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Styling, te nem Sonky vagy ugye?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
sokkal de csak ha van MOL részvényed
rvilike: Szerintem nekem volt 75 lovas autóm nem is egy, megtanultam, hogy lehet vele közlekedni, de sok türelem kell az idióták miatt, mert előzni viszont nem lehet vele.
Sok ismerősömnek van fabi 1.4-e egyik se a dinamizmusa miatt szereti de még csak nem is a fogyasztása miatt.Renault power
-
K Norbi
addikt
válasz Hikvision #89290 üzenetére
Megméretem mikor bekapcsol akkor van benne 2V, ha riaszt 5V, utána rámértem ismét 1V! Hát nem érettem.. úgy hogy fel is baxxta az agyamat! nem foglalkozok vele mert felidegelt!! fogtam levettem a tetejét és így használom most olyan hangos ha riaszt bántja a fülem. csókolom kész is
Ha nagyon megerőltetném magam akkor panellal együtt betudnám építeni a gyári kihangosító mikrofon helyére! és ott 100% hogy hallanám. jó van az nincs türelmem hozzá mint régen..[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
Az ajtónál a műanyag elem, ami kiáll, az nekem is folyton kijön. Nem biztos, hogy meg volt bontva, egyszerűen ott áll kézre, hogy becsukja az ember, és oda csimpaszkodik bele. A kartámasz meg tényleg szépen meg van kopva
(#89304) [rvilike] Nekem is ilyesmi forma fabiám van, de a 68 lovas motorral. Szerintem ha 90 lenne se lennék elégedett vele. Folyamatosan az jár az eszembe, hogy lecseréljem egy olyanra, ami ugyanúgy zabál, de legalább megy is. Csak ilyenkor jönnek a gondolatok, találni egy olyat ami nincs lefingva, átíratni, eredetvizsgáztatni, mindezt azért, hogy hétvégente használjam, meg hétköznap elmenjek vele a boltba. Arra a célra tökéletesen megfelel ez is.
(#89313) net84
Ha alacsony fogyasztás kell, ne ilyet vegyél.[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
net84
őstag
válasz cool13 #89301 üzenetére
Vitszesek...
A hahu még oké, de a papírra/táblára is ki meri írni? Gondolom az adásvételi már kevésbé szeretné beleírni, hogy friss nagy szerviz.(#89302) rob210 - még a legolcsóbb konszern, amibe eddig belefutottam és állapot/ár arányban jónak tűnik. Nő alá, városba nem kell több. Ekkora bódéhoz meg végképp.
A fentebb említett C2 helyett keresgélünk. Fanszia, olasz és bárminemű dízel most élből kilőve.B variáció egy régi Swift 1.0 vagy 1.3 motorral. Igénytelen, olcsó és még olcsóbb fenntartani. Városba pedig nem sajnálja az ember, ha nekicsapják az ajtót, lenyúzzák az oldalát. Igazi bevásárló kocsi.
Egyébként a feltételek, igények:
- olcsó fenntartás
- alacsony fogyasztás
- világból kimegy motor
- min. 3 személyes
- babakocsit egyszőkenő is képes legyen segítség nélkül berakni a csomagtartóba
- olyan alacsony ár, ha 1 év múlva meg akarok válni tőle, szívfájdalom és gondolkodás nélkül locsolhassam le a maradék benzinnel és adhassak neki szikrát - ennek a kritériumnak egyelőre csak a buzuki felel meg(#89312) Rambovits - csak nem nézted Te is? A képeken pl. még nincs széthullva a bal egy ajtózárja.
Relatív az alacsony fogyasztás. Városba ne igya a 6l-t...nem várok el 3,5l-es országúti fogyasztást, de egy városi 4-5l-el kiegyeznék. Ha kint meg zabál, ha tiporva van, az nem érdekel. Nőnek lesz, sosem lenne igazán megkínozva.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
ßrainiac
addikt
"B variáció egy régi Swift 1.0 vagy 1.3 motorral."
Kit akarsz megolni? Remelem nem asszonynak veszed. Sry, nem olvastam az elozmenyeket
Rambovits: "Folyamatosan az jár az eszembe, hogy lecseréljem egy olyanra, ami ugyanúgy zabál, de legalább megy is."
Amugy en sosem ertettem a kiskobcentis autovasarlas mogott a koncepciot, biztos velem van a baj, de akkor mar egy erosebb diesel. Vagy ahogy irod, erosebb benzin, ami ugyanugy eszik.
1.6 Passat es 1.8T Golf kozott sincs baromi nagy kulonbseg fogyasztasban es hat dinamikaban azert igen.
[ Szerkesztve ]
-
Rambovits
senior tag
Nem, nem néztem, csak az enyém ajtajának a műanyaga is pont ugyanígy eláll
Fogyasztásra csak az enyémből tudok kiindulni, igaz ez egy másik motor, de pont hogy országúton nem fogyaszt, és városban zabál. Országúton 5.3-5.5-el elmászkálok, városban viszont nyáron 8-9, télen 10-11 liter. Ez vidék, tehát nem egy teljes kör a hungárián, itt sokat kell kapcsolgatni, gyorsítani lassítani.
Fenntartása ezzel együtt olcsó, mert megbízható kopp-kopp, és gombokért van hozzá alkatrész. Ja meg az egyszerűbb javításokat házilag is meg lehet csinálni, mert könnyen szerelhető. 4 személynek kényelmes, 5-nek már szűkös. Elől vállban kicsit szűk. Mondjuk én egy dagadt zsírdisznó vagyok, így alapból több hely kell, mint másoknak de két felnőtt válla már összeér télikabátban. Az enyém sedan, de az is nagyon jól pakolható, a babakocsi szerintem befér keresztbe és hosszába is.Néztem neked spritmonitoron statisztikát ezekről a motorokról, itt is inkább a 6.5-7.2 átlag a jellemző. Sajnos nem városi bevásárlókocsi, inkább nevezném elővárosi ingázóautónak.
(#89314) ßrainiac
Első autóm, amikor megvettem, az volt a cél, hogy megbízható legyen, kicsi kasztni (kompakt kategória), de legalább 1.4-es motorral, mert az elég lesz neki (hát a lóf*szt).
Mai fejjel már inkább valami nagyobbat vennék. 2-es octavia, az üveggel együtt nyílós valagú, vagy kombi. Paszuly, de azokból a régiek annyira nem tetszenek, az újabbak meg drágák, esetleg golf. Vagy amiért most megköveztek majd páran, Kia ceed.[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
maggi1886076
addikt
Audi rns-e navigáción megoldható a film lejátszás?
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
homeless09
őstag
Sziasztok!
Lehet hülye kérdésnek látszik, de 2002-es 1.6 16v Seat Toledo-n lehet eszközölni valami teljesítmény növelést?'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
-
ßrainiac
addikt
válasz Rambovits #89315 üzenetére
Nem nez ki rosszul a ceed..
Mondjuk en auto ra$$zista vagyok, szoval tobbet nem is beszelnek rola
1-es Octopusnal is egyutt nyilik, meg is lepodtem, amikor S.Y.S mutatta a sajatjat.
Nekem elso auto 1.6TD volt 69 loval, azota meg egyre erosebbek, maskepp nem lehet ezt..
-
net84
őstag
válasz ßrainiac #89314 üzenetére
1,3 Stiftből ültem át C2 1,4 HDI, majd Toledo 2.0 PD-be (közben párhuzamosan mindig volt valami céges méregzsák - 1,9 JTD vagy iszonyat szívó - 1,6D?).
IFA kontra Swift-hez pedig volt szerencsém. Megúsztuk, igaz konzervnyitót játszott az IFA az oldalelemekkel. Csak lélekvesztőnek tűnik, de a főbb részeken elég stabil.
A B variáció csak városi lenne. Nem engedném ki a városból vele .
A dízel azért kizárt, mert nem megy neki a tartós használat. Alacsonyan tartja a fordulatot (nagyon) és 95%-ban bent a városban "rohangál". 1700-as fordulatnál 3-ból 4-be löki a váltót, a szívem is megáll.(#89315) Rambovits - az a fogyasztás elég magas Mint egy hengerfejes 1,3 japán blokk
Elgondolkodtattál... mennyire nehéz a lábad? Megnézem faterom 1,4 Golf átlagfogyasztását. Ha valaki nyugodtan vezet, akkor az ő. Igaz ez csak a belvárosra igaz. Ha kiér, finoman megkeresi a végét az áttételeknek.
A mérettel nincs gond. Suzukihoz és Citroen C2-höz mérve még jó is.Read only...
-
Rambovits
senior tag
Nem mondanám, hogy nehéz, na meg ezzel a dinamikával nem is lehet racingolni. Inkább az a probléma, hogy alulméretezett a motor. 1150kg a kocsi, plusz én, na meg ami benne van. Amire belendül csóró, addigra állok meg a pirosnál, és gyorsíthatok megint.
Van egy ismerős, akinek ugyanilyen motorral van, csak az 5 ajtós. Az dettó ugyanez. Nekik annyiból szerencsésebb, hogy Szolnokra járnak be vele dolgozni, így az átlagfogyi olyan 6-6.5 liter.(#89321) TaaT A bal oldali fekete. Na az tetszene. Mondjuk 1.8T-vel
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
footy
addikt
Az a szerias fabia nem egy jo auto. Nekem volt egy es a vegere nagyon megutaltam. Rettento gagyi a beltere, rosszak az ulesek, szar a futomu, gagyi a valtaserzet.
Attol a fent ajanlott Ceed 100x jobb, bar azt nem tudom hogy belefer-e az arba, ha a Ceed belefer, akkor szerintem a Honda Jazz is es akkor mar inkabb azt erdemes venni.
Ha viszont nem akarsz annyit raszanni, akkor egy Punto2 1.2 8V. Mindenben jobb mint a Fabia.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz K Norbi #89320 üzenetére
Mindig is érdekelne valaki mennyi t eszik az autója kivéve ha INGYEN lenne az üzemanyag....
Van pár jóféle szarrágó ember aki a100ft /l nél is spórolna...
Folyamatosan lepődök meg amikor olvasom/ hallom hogy SZEGÉNY szerencsétlen emberek milyen traumákat kapnak amikor egy 1600Kg-os önsúlyú 2.0 TDI tegyük fel Automata váltóval és 6,5L eszik... Úristennnnnnn...
Az ilyen ember nem is tudom minek ül autóba. menjen busszal.Szerk : ENYÉM A MŰHELY TaaT képéről
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Rambovits
senior tag
Akkor a tied lehetett lepattanva, vagy nem tudom. A váltásérzet szerintem zseniális, nagyon pontos a váltó, gyönyörűen veszi a fokozatokat, előtte egy renault-t vezettem, ahhoz képest meg pláne egy orvosi lézer. A beltere szerintem rendben van. Kompakt autó, nem lehet elvárni faberakást, legalább nem az a kopogós sz*r mint az újabb fabiákban. A futóműve feszes, eleinte fura volt a család franciája után, de hamar megszoktam. Az ülések meg ekkora testhez is jól idomulnak mint az enyém Ezt kijelenteni, hogy nem jó autó, erősnek érzem, még akkor is ha persze elfogult vagyok a saját autómmal szemben.
Persze emellett nem szabad elfelejteni a gyengeségeit. Városi fogyasztása szörnyű, országúti viszont jó. Nekem vállban kicsit szűk. Tervezési hiba miatt megáll a hátsó ajtó alatt a küszöbön a víz, és a kárpit folyamatosan szívja fel, emiatt állandóan párásodik a belseje.[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz homeless09 #89317 üzenetére
Szia!
Nem.
(illetve de, felfúrod 2 literesre, oszt' megindulnak a pacik... esetleg egy nitró szett... )
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
zsolt19900
őstag
válasz ßrainiac #89330 üzenetére
te vagy az én emberem
"Ha mar kicsi, keveset fogyasztos, inkabb egy Lupo."
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
rihi1
tag
válasz maggi1886076 #89316 üzenetére
multiméda adaptert kell hozzá venni, és akkor csatlakoztatható tolatókamera, dvd lejátszó,tv tuner.
-
rihi1
tag
válasz Rambovits #89328 üzenetére
Neked tényleg jó kis fábiád lehetett, mert amivel én járkáltam az nagyon nem volt az.
lusta,és sokat zabáló 68 lovas motor,hangos futómű, lityi lötyi váltó,üléseknél semmi oldaltartás.
A-ból B-be elvisz az igaz, meg nem is igen romlott el rajta semmi,de ajánlani nem tudnám jó szívvel senkinek. -
footy
addikt
válasz Rambovits #89328 üzenetére
Nem volt lepattanva, atnezettem vetelkor, kivalo allapotban volt, elso tulajtol 45e km-rel.
A valto, gyors valtasoknal akad (nekem 101 lovas volt nem tudom hogy abban mas valto volt-e, mint a tiedben), alap esetben konnyen vette a fokozatokat, szerintem tul konnyen is, nekem noiesnek es muanyagnak erzett az egesz. ( a honda jazz valtojat ki kell probalni, az egy mintaszeruen mukodo valto.)
A faberakast nem varom el, szerintem az okadas minden autoban. A testver seat ibizaban viszont kellemesebb tapintasuak es szebbek a feluletek.
A futomuben 40ezrenkent cserelni kellett a szilenteket, pedig nem extrem rossz uton jartam vele. A lemforder szilenttel tovabb birja viszont azzal kirazza az ember belet. 100 felett mar erzekeny az oldalszelre, kanyarban hajlamos volt megindulni a hatulja, mig az ibiza ugyanott csak az orrat tolta.
Mar volt egy par autom,de a stift 1 ulese multa alul csak. Nincs semmilyen tamasza a gerincnek es a dereknak, az egyik forumban linkeltek is egy webshopot ahol kifejezetten fabiahoz keszitett derektamaszt lehetett venni,mert sok embernel elojott ez a dolog.
A beazas egyszeruen gaz, mosatni nem lehetett egyaltalan, de nagyobb esonel is allt hatul a viz.
Felre ne erts, nem akarlak meggyozni semmirol, nekem ezek voltak a tapasztalataim es ez alapjan lett a velemenyem ami.
A fogyasztasra egyebkent nem volt panaszom, az nalam teljesen rendben volt, bar nagyreszt 98 -ast tankoltam a gyari ajanlas szerint.(#89330) ßrainiac
Nem tudom mibol ultel at vagy le volt e rugva az auto,de ha minden rendben van vele, az egy nagyon kellemes motor ami 2500-on mar nyomatekcsucson van. -
Rambovits
senior tag
Értem amit mondasz, nem veszem sértésnek Az a fórum lényege, hogy az ilyen dolgokat (is) megvitassuk.
Japánt még nem vezettem, ahhoz nem tudom hasonlítani a váltót, de ha te mondod elhiszem
Amúgy az ülés szerintem azért nem tűnhet fel nekem, mert a vállam és a B oszlop között kb 5 centi van, így ha mondjuk élesen venném a kanyart, akkor se csúsznék sokat oldalra. Viszont tény. elvisz A-ból B-be, és azt mindig.A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Styling
csendes tag
Faszikám nézett elég rendesen amikor kielőzött az M1-n az új 435D-vel a kulso savban en meg visszatoltam 3ba
200nal raktam 5be ott kezdett elmenni. Odaig fej fej.Nyomott egy elakadasjelzot
STyling
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Futás, futópályák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...