-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balupapa
senior tag
Biztos vagy benne, hogy egy 14-5éves turbós benzines használt autót szeretnél? (Leinformálhatatlan előélettel) Vagy csak inkább a "Ramses" felni fogott meg?
mondjuk ennyiért nem tűnik drágának, és szépen mutatnak rajta az uj faceliftes lámpák meg az S-line hűtőmaszk csak az a bemaszekolt gagyi fejegység nem kéne bele[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
tomcsi23
veterán
Nem nyugszol, mi?
Dinamikában? Kb 3500-ig jönne a nyomaték - ez a mindennapokban kellemesebb, felette a mondeo elvileg már behozza a hátrányát.
Amúgy kényes maga a motor, de ha mindig időben megkapja a kellő törődést, jól bírja....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
Kipróbálhatsz egyet, nem fog békén hagyni az a bogár úgy sem - valahol csak találsz egy hasonlót, ismerős, kölcsönző, mittom. Aztán pár napra "kibérelni".
Szerintem nem lenne akkora különbség, hogy húha. Talán egy picit jobban menne még ez a 150 lovas verzsön is, rugalmasabb lenne azt annyi. A4 ugyanúgy alu lengőkaros, ami egyrész nem olcsó, másrészt érzékeny. Mondjuk legalább qrva jó is, amíg nincs vele gond.
Elképzelhető az is, hogy kifogsz egy használható példányt, amivel nem lesz nagy szopóka, de egy ilyen korú, ismeretlen előélettel eleve plusz kockázatot vennél a nyakadba. Vagy úgy állsz neki, hogy 2x vételárral számolsz, s rögtön kicserélsz rajta mindent.
Ha már lépni akarsz a Mondiról, akkor ne egy szőnyegnyit lépj, hanem legyen legalább egy kissámli....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
Nem mondjátok, hogy egy ilyen A4 majdnem olyan nehéz mint Luigi?!
Amúgy akármennyi idős, még mindig jól néz ki.Srácok, valaki tudna picit mesélni a nincs benne tempomat (még) dologról?
Az enyémből csak az hiányzik, és érdekel a téma.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Octi
aktív tag
Ez az autó nagyon messzire kerülendő
Az 1.8T egy nagyon jó, de egyben nagyon túl komplikált motor. Ha nem törődnek vele, a gatyádat rá tudod költeni, hogy jó legyen (hidd el, tudom).
Ennek az autónak nem ismert az előélete, a kinézetével akarják eladni.
Csak gondolj bele, hogy ha a kereskedő ennyiért adja, mennyiért számolhatta be. És a volt gazdája ott is hagyta ennyiért.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Balupapa
senior tag
nembaj, Te használjad majd a kocsidat koszsan-porosan és festékhibás felnikkel,én inkább néha lemosatom kézzel és bár kis pics@ 14-es kerekek vannak rajta, az legyen szép csillogó-villogó
Dodi: nagyon sajnálom, hogy igy alakult
más: milyen izzót ajánlotok tompítótba, ami nem az a csúnya sárga, hanem "xenon hatású" és a fénye nem bántó és kellően erős
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
#00809728
törölt tag
-
tomcsi23
veterán
Laptop rádug, megfelelő progi elindít, majd úgy.
Mod: "Automatikus komfortzárás: a gyári beállítások szerint, ha fel szeretnénk húzni az elektromos
ablakokat a távkapcsolóról, akkor mindaddig nyomva kell tartani a zárás gombot, amíg az
összes ablak nem be nem zárt. A vezérlőegység beállítása megváltoztatható úgy, hogy a
távkapcsoló rövid gombnyomására nem húzza fel az ablakokat, hosszabb gombnyomásra
(1-2 sec.) pedig automatikusan felhúzza az összes ablakot + ha van elektromos napfénytető,
akkor bezárja azt is.""Vezérlőegységek beállításainak módosítása (1 funkció beállítása 1.000 Ft, 2 vagy több funkció: 2.000 Ft)"
Klikk[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Templomegere
senior tag
Az "elhúzós gomb" EIN/AUS felirattal a tempomat kapcsolója. Ha azt EIN állásba húzod menet közben akkor tartja az aktuális sebességet. Ha tovább húzod, akkor gyorsít. Ha a bajúszkapcsoló végén lévő gombot megnyomod akkor 3Km/h-val csökkenti a sebességet. AUS állásban kikapcsolod. Ha megnyommod a fék vagy a kupplungpedált szintén kikapcsol. Ha gázadás után leveszed a lábad a gázról akkor az előre beállított sebességig lassul vissza. Majd próbálgasd...
A "FUNK" valami rádióval összefüggő cucc.
-
Templomegere
senior tag
aki ismeri az audit az pikpak , aki nem annak tovább tart a dolog , de végülis mindegy , csak értsen a dolgához .... amúgy maga a tempomat nem bonyolult a te kocsidnál . utgólag beszerelés is hamar megvan , csak a kar kell hozzá , meg egy jó szakember megfelelő programmal
-
Templomegere
senior tag
nézzél egy olajszintet a váltóban , nekem ha alacsony volt akkor adott ilyen szörcsögő hangot néha főleg emelkedőn állva . Zörögni ha zörög az semmi esetre sem jó . Bár az is lehet hogy nem a váltóban zörög valami ?
diesel benzines ?
ha diesel és még nem volt javítva a váltó akkor előfordulhat hogy eljött az ideje sajnos a dieselesek nagy nyomatéka jóval hamarabb kicsinálja a váltót mint egy benyás .
-
Templomegere
senior tag
diesel kinyírja a váltót , sajnos ez van , quattro ? 5hp19-es váltó a diesel nyomatéka pont a váltó max tudásánál van , szóval határeset , jó esetben csak az olajpumpa + wandler megy el a levesbe . Ez ha normális helyen csinálják akkor mindennel együtt 150-180e-ből megvan .
Típushiba szinte az hogy kitökösödik a wandler bronzsiklócsapágya az olajszivattyúban , szépen az olaj kinyomja a szimeringet , és innentől kezdve vége a mókának .
Ha a szűrőd olajad szar lenne ennyire akkor a probléma állandó lenne . Váltóban összesen van kb 8 liter olaj , ehhez van egy olyan szivattyú ami percenként szerintem ennek a mennyiségnek a többszörösét 5-10x ? de lehet hogy nagyon keveset írtam átnyomja magán , szóval itt megy a körforgás rendesen . Ha eltömődés van akkor a probléma folyamatos .
Egy nagyon egyszerű olajpumpa van a váltóban , az amíg olaj van addig nem zörög .
olajszint , meleg járó motornál vízszintes helyen , váltó alján lévő nagyobbik süllyesztett imbusz csavart kitekered , váltó P állásban , ne ilyenkor a furatból csak csipeghet csepeghet az olaj , ha nem csöpög akkor kevés . akkor annyit tölteni bele hogy elkezdjen kifolyni . Értelem szerűen ha sok van benne akkor hagyni lehet kifolyni .
-
t1
addikt
Most mire ez a nagy para? A következő félévben évben mennyit mész a kocsival, hogy ennyire fontosak a cserék? Mert 5 év alatt 30.000km az mégis havi 500km ami nem sok. Ha 9000 km van az olajba még elmegy 1000-2000km-t baja nem lesz(én mondjuk 8000kmenként cserélem a Swiftbe az olajat mert olcsó (1 olaj csere 5500ft Castrol10W40). A szíj cserével is így lennék ha nem megyek havi 5.000km-t a következő hónapokban tuti nem cserélném.
-
-
Babetta-X
senior tag
Áhh ne aggódj, egy kátyút simán kibír még többet is. Néha én is csodálkozom, hogy a polo classic miket nem kibír, nővérem egyszer kétszer úgy nekiküldi a padkának, meg úgy belemegy a kátyúba, hogy úgy érzem kiszakad a kerék, mégis, még szinte minden gyári a futóművön, és egyenlőre semmi baja (egyedül a hátsó lengéscsillapító döglődik)
De ez a sokat kibírás általános tendencia szerintem, nem kell annyira félni azért -
AMD Power
titán
Effektív ha ebben az árban akár a Dayco akár a Runville belefér ( a már említett 37e Ft-ba szereléssel együtt!) már jól jártam. És ez úgy ennyi ,hogy a szerelő veszi meg nekem az alkatrészeket!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tomcsi23
veterán
Rálötyköltél még folyadékot, aztán beállt az úszó normálra.
Nem akarom én sem védeni a shelt, de ha tankoltál 11 lityit, s abból elfogyott 6-7 lityi, akkor ott maradt még 4-5.
Mod: persze, ha nem lukas valami.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez egy kicsit bonyolultabb. Mindet a sebességmérő befolyásol ami a váltóba van csavarozva. Ha az rossz jelet ad, akkor megbolondul az üzemanyag szintmérő meg a computer.
Ezek az üzemanyagmérő úszó jelek korrigálva vannak az ECU által, h nagyobb gázadásra ne mozduljon meg a mutató, mint a régebbi autókban. -
Templomegere
senior tag
Audi ? szerintem mindegyik úgy kalkulál hogy figyeli a sebességet az üzemanyag szintet és az átlagfogyasztást .
Nekem ha akarom a teli tankra kiír 300km-t ha akarom akkor meg 900-at . Csak kezelés függő a dolog . és ez egy 1997-es audi .
7.5 átlag ? de akkor 2wd és kézi váltó .
-
siti
senior tag
van részecske szűrőd? nem a kiégetés ment éppen? mondjuk ez akkor is extra sok fogyasztás. Nálunk akkor szerepelt le az agip, amikor vizezet benzint kaptunk. szerencsére csak robi kapa kapott belőle. kannában szépen külön vált a két anyag... Persze lehet csak egy kút kezelő lopta és cserélte és egyedi eset.
nálam csak shell, sose volt még gond. főleg teszkós shell.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is biztos, h a generátor adja a hangot. Ha biztosra akarsz menni akkor szíj nélkül kell menned 1 kört. De ne legyen hosszú kör.
Ha már biztosan a generátor és nem a feszítőgörgő csapágya, akkor ellenőrizni kell a generátor szabadonfutóját. A szíjtárcsa egyik irányba könnyen forog, nem hajtja a tengelyt, a másik irányba forgatja a generátorod tengelyét. Ezt 100 000km-ként kell cserélni. de mindenki elhanyagolja. Ha ez is rendben, akkor csak a generátor csapágyai maradnak.