-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Morris #206489 üzenetére
Villával terhelt feszültség nem mond semmit, ha a terhelési áram ismeretlen. Számolás és szerelés nélkül azt tudod megállapítani vele, hogy x másodpercig rajta tartva az akkun stabilan tartja-e a feszültséget, vagy folyamatosan esik. Ha stabil 9,5V-ot mutatott több másodpercen keresztül, akkor jó az még, csak öregszik.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #206504 üzenetére
Hogyne mondana, a belso ellenallasnak vannak elfogadhato tartomanyai akkumerettol fuggoen, igy letezik egy kuszobfeszultseg ami alatt biztos nem jo. A kemia pedig kemia, 6 cellas savas akkumulatorbol adott, hogy mennyi a nevleges fesz. Az intitomotort sem fogja erdekelni miert nem tudja elerni a szukseges fordulatszamot, ha valamiert kisebb feszultseg all rendelkezesre.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #206506 üzenetére
Az ellenallas minimuma ismert, annal csak nagyobb lehet, igy a terheles csak kisebb.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz molnarpeter #206504 üzenetére
Amikor hazajöttem 11 óra körül, felraktam töltőre. Hópelyhes módba.
Most vettem le róla a töltőt. És ráraktam a multimétert. Nyugalmi helyzet 12,8V
Első indításnál 11,2V, második 10.9V. Ez alá most nem ment.Lehet, hogy nem volt rendesen feltöltve?
Azon a pár másodpercen keresztül a villával stabil 9.5-öt mutatott.
Nyilván ez még gyári akku.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz zoo8800 #206508 üzenetére
A gyújtótrafók és gyertyák biztosan, de hamarabb fog kokszolódni a szívósor is, illetve a lambdaszonda, katalizátor is kapja rendesen.
Szerintem abszolút rossz ötlet, hogy menet közben egyszercsak leáll a motor, majd kis gázadásra beindul, majd lassításkor újra leáll, majd amikor megállok 0-ra akkor újra beindul a motor és alapjáraton jár...agyrém
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Morris
veterán
Még a gyári 6,5.
Elvileg okostöltő. Lidl-s Ultimate Speed ULGD 3,8 A1 -
Morris
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Morris #206517 üzenetére
De ne hópelyhesre tedd az csak szintentartja a töltést, automatán hagyd, hogy töltse (ha kell, ha magától hópehelyre vált az ok).
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Hópehely itt a magasabb (EFB/AGM) töltőfeszt használó programot jelöli, legalábbis ami Lidl/Aldi töltő járt a kezemben így volt
Figyeli az a kocsi eléggé az akkut, jót tesz a töltés, utána meg szerintem használni kellene, és kiderül. Ha szokásos körökön az első parkolva rádióhallgatás után kiírja, hogy akkufesz para van, akkor visszatérnék a kérdésre. -
Morris
veterán
válasz molnarpeter #206519 üzenetére
Jelzi majd ha döglődik az akku? Mármint az autó jelzi e?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #206519 üzenetére
Akkor ok.
Passat is kiirta, de akkor mar inditozni sem lehetett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Morris #206514 üzenetére
Én tavaly 6,5 évnél inkább cseréltem az akksit, nem szerettem volna ha valahol otthagy. (Szerintem felesleges volt.)
Ezek az autók nem töltik folyamatosan az akkut, időnként alacsony feszültséget mérhetsz multiméterrel.
Nyáron a normál, télen időnként a hópihés programmal töltöm. Ez is EFB. (Szvsz tölteni is feleslegesen töltöm.)
-
simonjoe
senior tag
válasz focvis #206522 üzenetére
Én óvatosabb voltam, két év után cseréltem ki az akkut a kocsiból. 1x tette meg velem, h minden előzmény nélkül másnap leállt. Többször nem teszi! Nem tétel 30-40-e HUF, az meg igen fájdalmas tud lenni, ha valahol messze az otthontól nem tudsz indulni az akku miatt, az egyébként minden másban rendben lévő autóval. Így most van egy több mint 80%-os Exide Prémium pót akkum.
Joe
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #206425 üzenetére
Megvolt a tisztítás + szervíz. DPF ellennyomás 65 mbar-ról 20-ra ment vissza. Nem volt még extrán vészes, de ráfért a tisztítás azt mondták. "Resetelve" is lett, így most még 0% az olajhamu, majd meglátjuk pár regenerálás után mennyire áll vissza Olajpumpa szíjja sem volt annyira vész 240 után, hajtogatva picit töredezett meg pár apró db leválás. Azért ennél is általánosnak kellene lennie, hogy vezérléssel csere az is, ha biztosra akar menni az ember.
Annyit mondott szerelő barátom, ezekről azért már nem jön le olyan könnyen, simán a dpf, párszor emlegette a nevem.[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Elugrottam szerelőhöz fékbetét + tárcsa cserére, előre egyel nagyobbat rendeltem 288-ast és 276-os való így az autodoc-al már le is van beszélve cserélem vissza. Valamiért állt a bódé egy darabon így berohadt a hátsó fék jóformán alig fogott, nem óhajtott visszamenni a munkahenger a helyére. Befújta a dugattyú környékét majd elindult, jópárszor pumpálni, járatni, légteleníteni kellett mire rendbe lett szedve. Az első egész könnyedén lejött, de méretprobléma miatt vissza is került ugye Autodoc küldött visszaküldési lapot hétvégén intézem hétfőn a postagalamb viszi is a szajrét. DF4295 helyett DF6903S kell meg ahhoz fékpofák, kopásjelző nélkül mint kiderült ehhez a bódéhoz nem kértek olyan extrát. Probléma különösebben nincs belőle az elsők még használhatóak a maradék melót 1 nap majdhogynem 1 délelőtt alatt el lehet intézni.
-
imyourfriend
őstag
válasz Asbee #206530 üzenetére
Jobb esetben ezekből egy élettartam során csak egyszer kell kiszedni a DPF-et, elkészült minden szuper csak hajtani kell Itt valamivel 58g felett van remélem jó 300e-ig kihúzza mielőtt ki kell pucolni. Azt vettem észre dpf-nél amennyiben pályázik az ember, picit jobban odalép akkor regenerál az olyankor is mikor épp nem lenne dolga egyszerűen felfut a hőmérséklet és égeti a kormot. Erre már korábban is felfigyeltem, akkor azért nem gondoltam hogy valójában megtörténhet, felfutott a hőmérséklet 550-600°C környékére és csökkent a koromtartalom.
-
macilaci78
nagyúr
B5 Passat-ba mennyire plug&play tempomatot rakni?
Normál indexem van, a kart nyilván cserélni kell, VCDS-ben kattintani párat. Ezen felül valami még kell? Vezetéket behúzni, kábelköteghez hozzányúlni, biztosítékoknál valami...1999, AJM, kombi.
A tempomatszerelés honlapján 30k bruttó ár van, e-mailben 50k árat írtak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Asbee
veterán
válasz imyourfriend #206535 üzenetére
Én pont azt hallottam, eléggé hajtani kell pályán, hogy passzív regenerálást csináljon, ezért is van sokaknak, hogy garász kapuban stb kezdi. Elvileg most nem kell vele foglalkozni egy jó ideig. Regenre meg úgyis figyelek.
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #206537 üzenetére
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
daniel2121
senior tag
válasz imyourfriend #206533 üzenetére
Autodoc az nem valami gagyi cég? Soha nem mertünk még onnan rendelni.
-
K Norbi
addikt
válasz troll81 #206543 üzenetére
Hazajöttem vele lassan.
3 mas henger..
Átcseréltem a trafót 4 el.
Aztán dobta 4 est hibának.Szóval trafó lesz.
gyertyákba 60 ezer van, de gyári.
Lehet ez baszta ki Lehet nem.
Rakok bele 4 új gyertyát. NGK-t
Trafóból van ajánlott?180 ezer van a golfba.
Mennyit bírnak a gyári trafók?
Azon gondolkodok ki kéne lökni mindet....[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Na trafó..
NGK Türkey moslék.
Beru koreai és Türkey moslék..Lehet Delphi inkább.
Bremi talán[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xbox Series X|S
- Dragon Age: Origins
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós kamerák
- Milyen program, ami...?
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen