-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz Zwodkassy #203497 üzenetére
Azért van rajta két sárga az "AUTO" gombon, mert az egyik a standard (bal oldali) a jobb oldali pedig arra szolgál, h hamarabb elérje a beállított kívánt hőmérsékletet. A belső keringetésen is két LED van a bal oldali zárja a zsilipeket, és csak a belső levegőt mozgatja. A másik meg egy automata állás, ha érzékeli kint a koszos poros, szmogos levegőt, akkor abban az állásban automatikusan nyitja-zárja a zsilipeket.
A csipogás nem a hangszórókból jön! Van két külön csipogó-buzzer elöl és hátul.[ Szerkesztve ]
Joe
-
Asbee
veterán
válasz Zwodkassy #203498 üzenetére
Ezek nem csak ötletek. Tedd a kívánt hőmérsékletre, auto benyom, bal “állásban” mindig kicsit alacsonyabb, jobbon mindig kicsit magasabb fokozaton fúj. Mellé a rear-t nyomd be. AC is menjen, nem hűteni fog, de mostani párás időkben nagyon is hasznos. Ennek így rendesen működnie kell , elöl és hátul is.
-
Coyot
őstag
Csók mindenkinek, régen jártam erre.
Hol ajánlott nekem most gyári váltóolaj beszerzése? G052911A2 vagy A1, hívtam a porsét azt mondja a kedves ember: 26ezer /liter. Azért ez mégiscsak több mint amire én gondoltam
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #203506 üzenetére
Igen. És?
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #203509 üzenetére
Infó szerint ami rajta van jónak kéne lenni. Szemből kép ahol a furatok vannak?
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #203511 üzenetére
Hát így már a leányzó fekvése. 4x100 ebből sosem lesz. Nincs rajta valami típus szám? Lehet 112es ez. 100ashoz túl újnak néz ki.
-
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #203514 üzenetére
Amíg nincs meg a típus addig hiába...ha nem megy 100asra akkor ennyi. Ezek szerint megvetted?
-
rbalint88
addikt
válasz Winchester95 #203514 üzenetére
Valoszinu az van, hogy a 4x100 es 5x100 is ugyanabbol a “nyers” felnibol keszul es csak az utolso fazisnal kerulnek bele a furatok. De pl Japan Racing felniket arulnak furat nelkuli kivitelben is.
Milyen autora szeretned rakni? Kerekagyra felul, nem az tul kicsi? -
Winchester95
őstag
2004 seat toledo 1m
De le lett mérve 5x112-es lesz.
Vicc kategória, hogy más van beleütve a felnibe.
Mehet eladásra. -
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #203518 üzenetére
Módosítót tudsz venni de az is plusz kiadás.
-
rbalint88
addikt
válasz Winchester95 #203518 üzenetére
Ez igy izgi… masik kullon sincs 5x112 jelolve? Korabban lattam olyan felnit, ami at lett furatolva, de ez echt gyarinak tunik. Eladonak nem tudod visszavinni?
-
Kicker
senior tag
válasz Bandit21 #203403 üzenetére
Ez eddig a válasz:
A gépjármű hűtőfolyadék vesztését a töltőlevegő hűtő belső tömítetlensége okozta.
Megbontás után azt tapasztaltuk hogy a szívócsőben nagy mértékű a hűtőfolyadék által okozott lerakódás tapasztalható.
Elvégeztük a szívócsatornák tisztítását dióhéjas technológiával majd elvégeztünk egy henger kompresszió ellenőrzést ami a gyári értékekhez képest nem volt megfelelő.
Ezt követően az importőr terméktámogató kollégája azt az ellenőrzést írta elő hogy végezzünk el egy henger veszteség mérés vizsgálatot. Itt megállapításra került hogy a kettes, hármas, négyes hengerben van nyomásveszteség a szívó szelepek felé.
Hurrá, várok...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
-
Bandit21
addikt
válasz Kicker #203524 üzenetére
Hát ez rémesen hangzik. Leginkább motorcsere.
A belső tomitetlenseg nem nagyon lehet más mint anyaghiba ami jó hír másoknak ha egyedi és rémes ha széria hiba lenne.
Ha jól értem valami tömítés hiba miatt bement a hutofolyadek a szívó csatornaba ott lerakódott mert gondolom el égett és az a hengerbe jutva nyomás vesztest okoz utóbb ami ha mák csak hengerfej ha nem akkor meg furat (blokk) sérülés.
Egy kérdés nyitott már csak hogy ez egyik pillanatról a másikra jött elő vagy volt bármilyen előjele?Nekem a min és a max közt van a hutofolyadek de mostantól havonta ránézek.
Ha bérlés akkor engedd el. Bár gondolom az egyedi konstrukció lényege az hogy ez nem fog könnyen menni.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
senior tag
válasz Asbee #203503 üzenetére
Asbee és SimonJoe
AUTO gomb : értem én, hogy automatikusan beáll valahová, de létezhetetlenül (!) hangos.
Eddig is használtam auto/digit klímás kocsikat, de egyiknek sem okozott gondot alacsony ventilátor fordulatszámon felfűteni a kocsit, csak ennek. Egyébként aranyon, hogy max, pontosabban "HI" állásban 15-20-25°C-ot tol be a kocsiba. Már hordok magammal két Testo hőmérőt is. Aztán meggondolja magát, és 30-40°C-ot tol be, miközben a kocsiban alig van 10°C. Nem túl konfortos. A mutató szerint 90°C-os a motor, és már egy órája úton vagyok vele.
AUTO gomb : egyébként meg hiába kapcsolom ki az AUTO funkciót, ő továbbra is változtatja a ventilátor fokozatot :-) Bár ilyenkor maximum 4-es fokozatig, ami még nem zavaró. Érdekes.
AC is menjem : Bammeg, így is majd megfagyok, de ha még az AC is megy, letörik a lábam. Keserű tapasztalat :-(
REAR gomb : ma többször is teszteltem, 2x 75 km-t mentem vele. Benyomom, bekapcsolom, majd 10-30 mp elteltével visszavált oda, ahol előtte volt :-) :-) :-)[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Asbee #203503 üzenetére
"auto benyom, bal “állásban” mindig kicsit alacsonyabb, jobbon mindig kicsit magasabb fokozaton fúj"
Ezek hol vannak leírva? Sokkal kényelmesebb lenne A-tól Z-ig elolvasni, nem pedig mindent egyesével itt megkérdezni."AC is menjen, nem hűteni fog"
Pedig hűt, nem is kicsit :-([ Szerkesztve ]
-
szilas103
csendes tag
Sziasztok 2003 Skoda Octavia 1,4 16 V Bca motorhoz kapcsolási rajza valakinek esetleg?
-
simonjoe
senior tag
válasz Zwodkassy #203530 üzenetére
Hasonló a climatronik rendszer van a CC-ben is, feltolom ide:
[link]
ha gondolod nézd át. 252. oldaltól tolja a témát.
Az viszont szinte biztos, h hiba, ha kikapcsolod az automatát akkor is szabályozza a befúvás sebességét. Nem lenne szabad!#203532szilas103:
Melyik része kell?? Vagy pontosabban minek a kapcs rajza kell??[ Szerkesztve ]
Joe
-
veterán
válasz yodamester10 #203526 üzenetére
Attól még a klíma nem fűt, max télen nem hűt, mert tudja hogy nem kell.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kicker
senior tag
válasz Bandit21 #203529 üzenetére
Jól látod, ez egy flottás, egyedi elszámolásos konstrukció, ami nagyon le van csupaszítva(pl nincs benn csereauto szolg), de a lényeg hogy bérlést számláznak.
Semmi előjele nem volt, rendszeresen nyitogattam a géptetőt, néha olajat is csekkoltam.
A probléma észlelés után 3hétre kaptam időpontot, amibe max 800kmet tettem meg mire a szerviz atnézte es ott fogta.(és egy szoval se mondtak hogy azonnal menjek, vagy ne hasznaljam, a fogyó vizet potoltam, osszesen 8decit öntöttem rá)
Az intercooler tomítetlenséget nem először tapasztalták ennél a motortipusnál, de a többi az egyedi, ez az első ilyen nekik 1.5tsinél(már amennyire lehet hinni nekik).
Szerény véleményem hogy ekkora márka, ekkora cég nem bánhat így egy ügyféllel, és ezt nem.kívanom hagyni, illetve ha megszívom, akkor pedig minden lehetséges fórumon közzéteszem az eljárásukat, legalább más okuljon belőle.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
yodamester10
őstag
válasz rasotamas #203540 üzenetére
Állítsd be úgy mint én aztán próbád ki,vagy beülsz mellém aztán feltekerjük 28 fokra meglátjuk fűt-e a klíma
Már megint ide lyukadunk ki,hogy dízel normál fűtés vs gte elektromos hűtés-fűtés.
Ja munkahelyen klímával is fűtök 30 fokon akkor hogyan is van?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #203542 üzenetére
Az elektromos autó? Az lehet fűt.
Sima személyautóba sztem nem raknak fűteni tudó klímát mert jelentős extra ktsg miközben amugy is van maradékhő.
Mi is fűtünk klímával itthon, az nyilván tudja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #203542 üzenetére
Nem úgy volt nincs klimakompresszor az elektromosban? 🤣
-
imyourfriend
őstag
Időközönként használom a hátsó ablakfűtést és arra lettem figyelmes, hogy az egyik szál nem akar fűteni valamiért. [link] a linken található videó, hogy bekapcsolt állapotban kiméri a szakadás helyét. Még nem csináltam ilyet, javító szettel járható ez az út vagy egyéb arab varázslásra lesz szükség?
-
senior tag
Beállítod a kívánt hőmérsékletet, AUTO gombot benyomod, A/C gombot benyomod és hidd el jó lesz
Így kezdődött az ismerkedésünk.
Azóta próbálnék valami jobb eredményt elérni.
Nem unalomból szorakoztatom magam ezzel.
De holnap lehet újra neki futok.
Kérdés, az utasaim, és persze én is, meddig fogjuk bírni 😂 -
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #203546 üzenetére
Egy próbát mindenképp megér javító kencét vegyél még ha nincs.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...