-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz MunezXBK #203100 üzenetére
szép Én utánajárok az anyagi vonzatának, arra gondoltam, ha a szokásos stílusomban vezetek, a fogyasztás sem feltétlen nőne meg. Rátankoláskor 4.9-5.5 közti értékeket kaptam eddig, de 6 liter sem lenne tragédia, ha van tarcsi.
Aki programozta a motort-váltót, azt javasolta, a 184LE-s TDI gyári turbóját vadásszam de foggalmam sincs, az működhet-é. (KGFB szerződésemen CUU016127 szerepel motorszámnál)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
K Norbi
addikt
Bejöttek a hidegek megyek az autóval.
10Km után éri el a 90C fokot a hűtővíz.
De kívül vissza lement 80C fokraVemo termosztát volt benne, házzal együtt kompletten raktam fel tavasszal.
Tettem bele Wahler termosztátot, meg gyári vízhőfok jeladót.
Remélem jó leszSachs rugót elől kivettem, mert tengeri beteg voltam tőle.
Túl komfortos volt, az útból semmit nem éreztem, és szédültem a kocsiba. fájt a fejem.
Visszaraktam a gyári rugót.
Valaki észre se veszi. Én meg behánytam.Mióta útángyártottat kap a golf, szopok állandóan.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz K Norbi #203111 üzenetére
Azt hittem csak Megane-nál probléma ez a termosz dolog, 330 méter után már vagy a negyedik-ötödik termosztát van benne, oktáv jól bírja 7-8km után már 90fokon van a víz akkor kapcsolom be a fűtést, 90-ről nem mozdul.
Csillapításról jut eszembe mióta megvettem kint pihen a műhelyben levegőtől elzárva, hátsó Sachs meg majd érkezik. Ilyenkor csere után lézeresen állítják a futóművet vagy vissza lehet szerelni olyanra amilyen volt?
-
K Norbi
addikt
válasz imyourfriend #203123 üzenetére
Wahlert rakj bele.
Itt mindenki ilyet használ szerintem.Elől ha megbontanak bármit vagy cserélnek azt tudom kell fűtőmű beállítás.
Hátul szerintem nem kell. De az új autóknál nem tudom kell e hátul is pl gátló csere után.
Csak jó helyre vidd...
Mert azt is sokszor úgy állítják be.
Szarabb lesz mint mikor nem nyúltak hozzákleinguru
QruRemélem jó lesz
Megírom[ Szerkesztve ]
-
AssAssynn
őstag
Sziasztok!
2013-as VW Polo-ról van vélemény, tapasztalat?
1.2 benzinmotorral (69le) van szerelve, wiki alapján ez az 5. generáció, ami 3 féle 1.2-es benzinmotorral jött ki, van egy 4 hengeres turbós, meg 2db szívó 1.2-es, amit a lóerőről lehet megkülönböztetni. Az általam kérdezett példány a nagyobb le-vel rendelkező szívó."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Paxker315
addikt
Amúgy van ebayen egy lett webshop, akik felújított turbókat listáznak. Az mekkora kockázat? Vagy csakazúj, csakagyári? : ) Bár egyszerűbb lesz nekik írnom motorkóddal, hogy mit javasolnának. Nem hiszem, hogy jövőre ezek olcsóbbak lesznek.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
chopin42
őstag
Üdvözletem!
Skoda Octavia Tour 1.4 bca 2006 1u2.
A csomagtartó zár kb 2 hete eljátszotta, hogy harmadszorra nyílt csak ki. Utána működgetett, de egyre gyakrabban fordult elő, hogy nem,vagy alig tudtam nyitni és tegnap végleg feladta.
Ki tudom valahogy nyitni roncsolás nélkül?
Mindenképpen zárcsere, vagy csak a hideg idő miatt beragadt?
KöszönömSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
-
Paxker315
addikt
jaja, ez is úgy van listázva: elküldik, Te meg elküldöd a régit nekik. Arra a kérdésre, hogy "applikálható-é" a 2015-ös 2.0CRTDI 150Lovas változatára, sajnos nem kaptam választ, nézni kell majd egy alkatrész-számot, ha autóközelben lennék.
Ilyen mostohaleány ez a Jetta, hiába írja több 2.0crtdi-re, ami még évjáratban is stimmel, kompatibilisnek, erre pont nem. Gondolom, nem teljeskörű a táblázat sokszor..[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
imyourfriend
őstag
Megérkezett a LED izzó első világításnak az oktávhoz, van bárkinek tapasztalata miként lehet a fényszórókat a legegyszerűbben eltávolítani? Két sapka van a hátulján, irányjelzőnél nincs, legvégső megoldás, hogy leszedem a lökhárítót, hűtőrács ilyesmi de hátha van egyszerűbb.
K Norbi: itt szomszéd városban van egy illető aki lézeressel állítja, a Meganet már többször csinálta egészen korrekt lett az eredmény gumikopásból kiindulva, ilyenből még szerelőnél is kevesebb van.
-
rbalint88
addikt
válasz rasotamas #203138 üzenetére
Nekem volt hibrid turbo az alfan. Jo moka, ha sok a szabadidod, ajanlom (300-nal kotlott le a gyari turboja, 320-nal a hibrid, ami a felujitas utan 3 napot birt, akkor lett tele a tokom mindennel es
kotyavetyeltemadtam el a kocsit, mielott felgyujtom)
a nagyobb gyari plug&play turbo jobb otlet, ha meg az is keves, akkor olyan motorral kell venni a tipust vagy olyan tipust kell venni, ami kielegiti az igenyeket. Vagy elfogadni a meglevot. Barmilyen eros autot meg lehet szokni, szomszed az M4-et is megpockolte, 430->510 lo -
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #203142 üzenetére
20ezret birt, igen. Ennek semmi koze az alfasaghoz a legtobb bajom a dilettans, hazudozo szerelokkel volt, sajnos mire megtalaltam a normalis embert, akihez azota is jarok (csak mar Audival), addigra tul sok negativ elmenyem lett az Alfaval. Egyebkent ketto valos hibaja volt, hengerfejes lett es a bal hatso feknyereg elfosta magat alltaban, azon kivul csak kopo-fogyot kellett cserelni (fektarcsa-betet, kuplung, lengescsillapitok, ket lengokar). Ugyanezek a tetelek a sokkal megkimeltebb, 200-at se futott Audira is raugrottak
-
psion2101
tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy van nekem egy Skoda Fabia 1.2 M1 motorkodú ha jól gondolom.2010-es évjárat.
Rángatott és a szervizben cseréltek trafót és gyertyákat.Ez volt egy hete és most újra rángat.
Van arra lehetőség,hogy megússzom ezt nagy gond nélkül? -