Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tótotto
tag
Koszonom mindenkinek a valaszokat
-
imyourfriend
őstag
válasz Reggie0 #202186 üzenetére
Fordulatnál mutatja épp ugyanúgy, 1000-es fordulat és akkor regenerál, keletkezik sok olajhamu is így inkább mikor megtelik, vagy úgy érzem visszafogja az autót beleteszek +5-10km-t mostantól és akkor végrehajtja jól a történetet, minél kevesebb olajhamu keletkezésével.
-
simonjoe
őstag
Ma vezette az automata VW CC-t. Azt kell, h mondjam, gyalázat. Minden váltást érzek, elég karakteresen ránt. Az meg, h 52km/h-s sebességnél már ötödikben van, na az megér egy misét! 1200-as fordulatnál már vált. A színes kijelző ami számomra pozitív, de ennél többet nem tudok felhozni mentségére. Megértem Mágus mestert, h nem akar automata váltós verdát. Gondolom azért a mostani váltórendszerek már komolyabbak.
Joe
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #202189 üzenetére
Meg tudom erőssíteni.
A 4 motion nagyon jó dolog, nem csak hegyi utakon, hanem indulásnál is pl.
A Tiguanom 4 kerékhajtású volt, soha nem hallottam, hogy kaparna.
A mostani GTE Golfomnál annyira kell vigyázni, hogy ne nyikkanjon induláskor, hogy nagyon.
Azt viszont nem merném leírni, hogy bármiben elmaradna a GTE Golf teljesítménye a 240 le-ős BiTdi Tiguánétól.
Ami brutális a GTE Golfnál, az a stabilitás, és futómű. Mintha sínen húznák, teljesen olyan, mint egy gokárt. Szerintem az akku úgy van elhelyezve benne, hogy attól a súlyelosztás parádés." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
veterán
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #202208 üzenetére
Lehet ezeket a DSG váltókat tanítani, van olyan üzemmód mikor megtanulják a váltási stílusomat? Vagy szimplán automaták be vannak állítva az alapjárat közeli váltásra és annyi.. Gondolom újabbakkal már lehet váltani manuálisan is, hajmeresztő lehet amit az a szekér művel.
-
Paxker315
addikt
válasz simonjoe #202208 üzenetére
CSaládban négy autó van DSG-vel, és, mindegyiket vezetve én megkedveltem a rendszert. A 2019-2020-as Kamik, Karokok váltói már nagyon finomak. Igaz, a Jetta 2.0TDI-DQ250 (6s olajos) gyárilag nem jött be, de első út után átírták a váltóprogramot is csipszeléskor. Gyk ha csipszelteted, megcsinálják a váltó optimalizálást is árban.
Mondjuk kövezzenek halálra, de, az Auris-Prius3 eCVT rendszerét én jobban szeretem.. De ha ennyire lesújtó véleményed van a DSG-ről, vlszg amit próbáltál, nem volt jó. Mert pont nagyon finoman és gyorsan vált, bár gyárilag tényleg rohadt alacsony fordulaton "elvált". Remap után 1800-2000-es fordulatnál van az "ugrás", és városban 4.-ben császkál főleg, nem ejti be 1500 alá a fordulatot. Az újabbak azért barátibbak.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Lacess
tag
válasz Kalandor #202220 üzenetére
Pont úgy néz ki, mint egy nagyon elöregedett kiegyenlítőtartály darabajai.
Hogy néz ki a tartályod? Nem pont ilyen besárgult/bebarnult színű?szerk.: Bár az kemény anyagból van. Viszont sok minden nem juthat oda fel.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz yodamester10 #202218 üzenetére
Semmi különös, gyöngyház fehér szín, fekete bőr belső, napfénytető.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Gabady
aktív tag
Sziasztok!
kb. 2 hónapja kaptunk céges autót, ami mk4-es Skoda Octavia 2.0 tdi scr motorral. kb. 9e km elteltével már 1,5 liter olajat után kellett tölteni. Mennyire normális ez ?
Illetve ezekbe bele lehet -e még mászni VCDS-el ? Gondolok itt arra, hogy kikapcsoljuk az automata start-stop rendszert, aktiváljuk az adaptív tempomatot, vagy a kanyarkövető fényt?*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Dot
őstag
válasz imyourfriend #202215 üzenetére
Én úgy vettem észre néha, bizonyos dolgokat megtanul, de hamar elfelejti
azaz mikor lejtőn megyek manuálisan vissza szoktam váltani, hogy motorfékkel lassuljon.
A kövi lejtőnél ő is elkezdi visszaváltani, igaz nem olyan mértékben mint én (mert én engedem felpörögni 3-3,5k ig ő 3k alatt tartja)
viszont kövi indításnál, már nem vált vissza és inkább ráfékezJa tényleg, ha már váltás, a + os fülön van egy OFF felirat. Ez mire szolgál? nem jöttem rá :/
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz SzlobiG #202199 üzenetére
2. örülj neki, hogy le van mosva, így látszik, honnan jön az olaj. Nekem ezért el kellett vinnem motortérmosásra.
3. nem meglepetés, eldöntheted, hogy 4S gumira váltasz, vagy téli, nyári.
4. alkudd bele a vételár felét, a kitört fülek helyére be kell ragasztani például M3 csavart és műanyagos köré gyógyít egy kis műanyagot.
5. bontó, hátha meg lehet venni a kart külön. Ha nem, akkor komplett ülést veszel, a kart leveszed, a maradékot tovább adod. Ülésfűtés, kárpit, stb funkciók miatt el fog menni.
6. miért?
7. ha polír után is vannak karcok, akkor az jobb már nem lesz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
Pár napja az autós topikba írtam hogy már töltenem kellet az akkut.
Érdeklődnék, ezt okozhatja-e a hideg beállta, vagy hogy általában ahogy beülök a kocsiba deaktiválom a start-stopot?
A start-stop minden esetben árt az akksinak, vagy kifejezetten ezek az erre való akksik igényelnék, hogy valamennyire használjam a funkciót?
Néha hosszabb várakozásnál, míg az asszony beszalad a boltba vagy a sorompónál várok kézzel bekapcsolom, aztán indulás után újra ki.
Érdemes lenne VCDS-ből deaktiválni a limitfeszültség följebb írásával?
Illetve nézegettem OBD elevennel az akku menüpontot, volt egy túláram hibám, a másik dolog hogy 70Ah-s az akksi de 68 van beírva/betanítva, ez nem jelentős eltérés, kéne ezzel foglalkozni? Sorozatszámnak 11111111 van beírva tehát gondolom már cserélték.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #202234 üzenetére
Rá kéne nézetni egy terhelővillával. DSG-váltós autókban különösen fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett. Ha a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük.
S/S eleve nem működik ha az akksi bizonyos töltöttség alá esik. Itt már nagyon fejlett az akkumenedzsment, nincs azzal gond ha használod (legalábbis akkuélettartam szempontból).
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
válasz TayRol #202246 üzenetére
Casco nem állja, akkor csak az önrészt kell
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
TayRol
nagyúr
válasz molnarpeter #202249 üzenetére
Hm...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest