-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Holgyek/Urak!
A3 2009-, A4 B8, Passat B7 benzinmotorjai kozul melyik a legkisebb szivas, 1.2tsi, 1.4tsi/tfsi, 1.8tfsi es 2.0tfsi van a valasztekban. Lanccserevel es kokszosodassal szamolok, a tobbi ami kerdes inkabb. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #164463 üzenetére
Nem, csak arrol tudom, hogy nem megy, sokat eszik, nem romlik el tsi-be annyira nem astam bele magam.
Lanccsere nem para, azt vsz ugyis megcsinalnam vetel utan azonnal, ha csak nincs hitelt erdemloen bizonyitva a csereje. Koksz az meg minden kozvetlen befecskendezesest erint, igy az se dealbreaker.
Csak probalok felkeszulni arra, hogy ha az a4 cabrio nem jon ossze, akkor merre nezelodjunk -
rbalint88
addikt
sziasztok!
kollégám B7 A4-ében bedobta a Multitronic a váltóhibát. VAGCOM-os hibakód olvasással-törléssel tud neki valaki segíteni Újpesten? a nevében is előre köszönöm! -
rbalint88
addikt
Segitsetek! Le kellene beszelni S4 B6-rol
Kovetkezo telre szeretnek egyet, de igazabol egy het eles bevetesre (osztrak tura). Ha lehetne berelni, az lenne a legjobb, de keszulok arra, hogy meg kell venni. Ami a birtoklas mellett szol, az a V8 es az S-es Audi kihuzasa a bakancslistarol, ellene meg minden mas Mik a tipushibak, draga nyugok?
(tobb auto uzemeltetese leginkabb logisztikailag nem fer bele, igy is van egy A4 B6 cabrio hetvegi autonak a jarosok mellett. Szabadban allna, max hetvegen mozogna az egy hetet kiveve es nem latom, hogy nagyon porognenek hasznaltpiacon. Amiket latok hirdetve, legalabb fel eve fent vannak...
Elore is koszonom! -
rbalint88
addikt
válasz Lacess #188432 üzenetére
A cabrio kasztninak pont eleg a csipszes 1.8T Nqgyon harmonikus utazoauto, azt ugy szeretjuk, nem bantanam
Qru: az 1.8T-nek sem gond a 14 bpi dugoban, nagyon nem zaklatna fel a 20 sem a V8-ert cserebe azonos haszbalat mellett
Reggie0: volt azonos platformos osszkerekes Passatom, nekem megfelelt. Asszonnyal a jobb egyen (es lehet gyereket is magunkkal vive) amugy sem megorulni akarok, csak max hoban bohockodni kicsit es elvezni a V8-at.
Igazabol attol felek, hogy rajtunk ragad es tudom, hogy nyaron nem azt hasznalnak, viszont garazsolni nem tudom
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz m3tr0 #188954 üzenetére
Ibiza cuprat NE. Polo GTI-t se. Nem birja a valto mar azt a teljesitmenyt. Nezegettem en is anno, de meg az atlag 122-140lovasokhoz kepest is sokkal problemasabb a valto, sokaknak 50e km-t se birt.
Sciroccobol 122 lovas kezivaltost vagy 2.0tsi-t, ha mindenkepp automatat szeretnel. 160 lovas 1.4tsi az turbo+kompresszor, azzal szoktak gondok lenni. Be lehet vallalni, csak szamolni kell vele elore, hogy koltsegesebb a sima 122 lovasnal. Ibiza cupra is ez a motor, csak raadasul 180 lora huzva. -
rbalint88
addikt
válasz m3tr0 #188961 üzenetére
Biztos, hogy Sciroccot szeretnel? 2,5-ig nem igazan lattam olyat, amibe igazan szivesen beleulnek. A 160 lovas is veheto, csak legyen felreteve penz a turbo+kompresszor egyseg cserejere/felujitasara. Vegig kell hivogatni a legolcsobbtol kezdve, hogy mi volt mar cserelve, mi varhato mostanaban.
Munez: sima dsg7 szarazkuplungos, ugyanaz, mint a 90 1.2tsihez... Valoszinu a teljesitmeny es a felhasznalas modja egyutt mar tul sok a jobol neki.
-
rbalint88
addikt
válasz buci30 #188967 üzenetére
“miként néz ki ez a fényszóró?”
type C -
rbalint88
addikt
válasz bitpork #189216 üzenetére
Hat ezt mashogy latjuk akkor. Plusz arrol nem is voltmmeg szo, hogy telefont gyakrabban cserel az ember, mint autot, illetve a telefon gyorsabban is fejlodik, szoval ha a telefon az agy es az auto csak a kijelzot adja hozza, akkor folyamatosan tud fejlodni, mig az auto hardvere es par kiveteltol eltekintve a szoftvere is fix, de legalabbis sokkal kevesbe rugalmas. Meg ugye 30+millas autot sokkal kevesebben vesznek, mint fasza telefont, igy nem csak a luxuskategoria kivaltsaga marad a normalis infotainment. Plusz amit a legtobb gyarto berak az autoba meg premium kategoriaban is, annal egy ot eves telefon helybol jobb, idovel meg csak no a kulonbseg
-
rbalint88
addikt
válasz ngaba #189241 üzenetére
Igen, telen sokszor visz a “zergebaszta” utakon, mert a sok okos megy a plazakba es beall toluk az egesz Alkotas utca. Nekem a Budaors-Margit hid toronyirant 50perc-masfel ora(!) tud lenni olyankor, a hegyen keresztul meg 40-50 perc alatt hazaerek. Ennek a fostos covidnak egy elonye van, legalabb lehet haladni Bp-n is, mostanaban siman megvagyok iranyonkent 25-35 perc alatt
-
rbalint88
addikt
válasz 6030D #189308 üzenetére
Hat ez nehezen fer bele 2,8misibe plusz az eggyel ujabb A8 annyival jobb auto sajnos... Szep es kivanatos targy a V8 (nekem a 200 is), de autonak szintekkel rosszabb, mint a kovetkezo generacio plusz egy ilyet elhasznalni kar lenne, ez mar csak hobbiautonak valo. Ezekbol meg van sok, nem fajna annyira elkoptatni.
-
rbalint88
addikt
válasz cech19960320 #189579 üzenetére
Sajnos VAG vonalon nagyon nincs jo hire a markaszervizeknek amiket leirtal, az nalam is dealbreaker lenne. A legtobb helyen (mas markanal is) olyan lekezelo pokhendi szar stilusban nyomjak (majd mi ertunk hozza), hogy mar attol kinyilik az osszes bicskam, majd megcsinaljak a kert dolgok felet, azt is sokszor szarul, de legalabb kurva dragan...
Csak tenyleg az a baj, hogy az ujabb tipusoknal a gyari muszer es kepzes nelkul sokszor tenyleg meg van love egy fuggetlen szerelo, de amivel lehet, en inkabb egy JO fuggetlenhez jarok, mint a markaszervizbe.
Nalatok a flotta merete es a garancia belekothetetlensege miatt valoszinuleg nem opcio egy fuggetlen szervizbe jarni, de lehet, hogy markaszervizbol kellene keresni egy kevesbe kokler tarsasagot... -
rbalint88
addikt
válasz cech19960320 #189920 üzenetére
Tsebacsinak 30 hetet mondtak. Nekem hyundai jon, december kozepen rendeltuk, marciusi gyartast es aprilis kozepi atadast igertek, ehhez kepest meg legyartva sincs. A chiphiany es akkuhiany miatt elegge nagy csuszasok vannak.
Ha most lennek olyan helyzetben, hogy maganvasarlokent kellene autot vennem, valoszinu konfigolnek egyet weben es keresnek az igenyeimet teljesitot vagy picit jobbat keszleten. -
rbalint88
addikt
válasz bitpork #190006 üzenetére
Az a karbon-keramia, ja. Tegnap elcsikorgott mellettunk egy uj RS6 olyanokkal.
nekem az A4 cabrion Ate ceramic betet van sima Ate tarcsaval. Nem porol, nem sikit, fog mint a ragaszto. Az egyetlen hatranya a kicsit doglott pedalerzet hidegen, kozepes fekezeseknel. Mondjuk hibrid mellett mar teljesen megszoktam, hogy mindig mashogy fog a fek -
rbalint88
addikt
E-Golfja van itt valakinek? Foleg a facelift utani verzio erdekelne
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #190225 üzenetére
&. Qru
Elegge specifikusan FL es fullvillany kerdes lenne, toltesi ido/sebesseg, valos hatotav, FL funkcioi (virtu muszerfal, led fenyszoro, ujfajta fejegyseg, autohoz tartozo app)
ket kosza pillanat erejeig felmerult a GTE, de felesegemnek az nem idealis, a hasznalat 80%-at azzal is meg tudja oldani villannyal, csak felesleges ballaszt a TSI
-
rbalint88
addikt
válasz b.daviid #190242 üzenetére
Nem hangzik a legjobban. De ha ugyis ultettel, akkor erdemes cserelni mindenkepp, mert az gyari kemenysegu gatloval nem lesz jo. Koni str.t (narancssarga, nem allithato, gyari+30% kemenyseg) egy jo es viszonylag olcso megoldas, van is olyan ceg, aki vogtland rugokkal arulja szettben
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #190253 üzenetére
Kollegam most ujittatta fel, egy szar pd elem olte meg a valtot az egyenetlen jarassal, 750.000Ft, ebol a valto maga 580.000Ft
-
rbalint88
addikt
válasz Primary92 #190487 üzenetére
Problemairol annyira reszletesen nem tudok, de mivel mindenbol sok van benne, ezert draga minden olajcseretol picit is komolyabb mutet.
Fogyasztas Bp-n 15+, automata es 4motion +1-1 liter.
Porgetni kell a meneshez, alacsony fordulaton a pdtdi erosebbnek fog erzodni.
Hobbiautonak jobb a W8, napi hasznalosnak az 1.8T -
rbalint88
addikt
válasz Primary92 #190496 üzenetére
Az is kerdes, hogy mi lenne a napi hasznalat? Egyebkent a 10-15eves, passat meretu/bonyolultsagu auto igazi money pit. Tapasztalatbol mondom
Vagy fiatalabbat erdemes venni, aminek meg nincs (annyi) baja vagy kisebb kategoriat, ami egyszerubb es olcsobb. Vagy ha mindenkepp meg kell b.szodni, akkor legalabb ne egy Passatert, hanem Audiert
ezt egy B4 es ket B5.5, meg egy A4 B6 utan mondom. -
rbalint88
addikt
válasz focvis #190984 üzenetére
“Bruttó 1, nettó 0,5 óra” mert a masik fel ora az volt, amig meggyoztelek, hogy meg lehet azt csinalni fentrol is
G8-nak talan meg bucibb az eleje, az lehet tenyleg csak haspajzsot leszedve megy, de akkor is megvan egy ora alatt. Nem tudom kint vannak-e a szereldmagadhoz hasonlo helyek, ahol lehet emelot berelni fel orara-orara.aero: gari elvesztesetol nem felsz?
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #190986 üzenetére
Asszem 3 steckere van, ebbol ketto fent, egy lent focvis GTI-jen. A lentihez kellett a gyozkodes, az a coolercsore megy ra, onnan veszi a turbonyomas erteket. Ugye van egy nagy stecker, amin megyen az ecuba az adat, egy kanoc a map szenzorba, egy meg valami uzemanyaghoz kapcsolodo.
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #191231 üzenetére
Huhu, ezen kevesebbnek tunik a hely, mint ami a g7-ben volt, pedig ott se volt sok
ha a klimamatricas muanyagot le lehet szedni, az is jelent par centit, sokat szamit. Egyebkent ha van lehetoseg emelore rakni es a haspajzsot leszedni, akkor az lehet celravezetobb, de azert onnan se egy faklyas menet. -
rbalint88
addikt
válasz #41445376 #191322 üzenetére
13-17 eves, a kor szintjen bonyolult auto, ugyhogy a ket rendszam kozott barmi lehet… jo konstrukcio egyebkent, de tud zsebbe nyulos lenni, foleg a vetelarahoz kepest. Multitronicot ne vegyel, rozsdara azert nezd at.
Kollegam nem hitt nekem, hogy ne vegyen Multist, aztan a 3000€-s autora masfel ev utan raugrott 750k valtofelujitasra, meg egy kis motorjavitasra (egyik pd elem rossz volt, az egyenetlen jaras nyirta ki a valtot). Szoval persze kecsegteto beleulni egy ilyenbe “pici penzert”, csak szamolj azzal, hogy evi fel milla beleborul es ha ez nem
faj, csak akkor vegyed meg. Lehet aztan olajcseren kivul nem ker semmit, de ez inkabb szerencse kerdese -
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #191410 üzenetére
Jo ar/erteku a Zimmermann szokott lenni, a top (es gyari) meg az ATE. Alfan volt Bosch, az is jo, csak nagyon porol.
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #191586 üzenetére
Sajnalatos esemeny 300k km szerintem se rossz teljesitmeny.
A felujitottat nem javaslom, nekem rossz tapasztalataim vannak vele. Alfa 1.9jtd gyari turbo birt szinten kb 300k km-t, a felujitott 20ezret, aztan amikor nekialltak ujra, az ket napot se. Pedig elvileg jo hiru ceg… (veletlen se a wizard ) szinten naluk keszult sogor focusanak turboja, azt gariban javitottak, de 10k km utan megint sivitott… En mar csak gyarit fogok venni, ha szukseg lesz ra, de remelem meg odebb van. A szerelo is mondta, hogy sajnos a felujitott az lutri, o se szivesen foglalkozik vele.Ferryker egy kerdest megerhet, roluk rosszat nem hallottam meg, de talan egyszer neztem arat es az uj turbo aranak 80%-a korul volt a felujitas naluk Lehet csak pont ennel a tipusu turbonal voltak ilyen dragak/volt ilyen olcso az uj.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- LEGO klub
- Politika
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Xbox Series X|S
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...