-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
Van egy Golf VII kombim. Ha a menüben megtalálom azt hogy tolatáskor tükör lebillentés, akkor ez a funkció benne van a kocsiban? Ugyanis hiába van kipipálva, nem csinálja.
Dive ever, work never.
-
Paxker315
addikt
válasz K Norbi #203353 üzenetére
Ja, meg azokra az utakra minek is? : ) : ) néha, van, hogy 4-esen Újfehértó-Téglás közt látok egész baba autókat, az álló kocsisorral "haladva" 80 körül. Hát, arra bőven jó egy dákó is. Vagy debbie dugóban erős autókat araszolni lámpáról-lámpára..
Bár pont a morál miatt jó ha van tarcsi.
Ha futómű, terhelések. Ismerős AudiA1-esével hétvégén ~300kg építőanyagot vittek át berettyóba, ketten (~444 kg lehetett a súly összesen). Azt mondja, most mintha nyekergést hallana hátsó futómű felől rossz úton. Mi lehet a legsanszosabb?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
F-ECT$
titán
válasz TayRol #203352 üzenetére
Köszi, kipróbálom majd.
Más: gumicserénél azt mondta a gumis, hogy a munkahenger kezdi megadni magát, és rá kellene nézni. Gondolom a fékmunkahengerre gondolt, de ez miből látszik? Illetve ez pár napon belül elintézendő dolog, vagy várhat pár hetet?
Dive ever, work never.
-
veterán
Egyre jobban, mintha érezném, hogy remeg a kasztni.
Mennyire jellemző ezeknél a DSG-s 2.0 CR-TDI-knél a motortartó bak hiba?
Gyanítom a DSG által alacsonyan tartott fordulat nem tesz neki jót, ami kézinél nincs.
Remélem nem kettőstömegű.
Fordulaton is egyre kevésbé érzem kisimulni.
Persze ha olajos a motortartó bak akkor arra is hat a hideg.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
bul07
nagyúr
válasz Paxker315 #203354 üzenetére
Esetleg még a rugóból is letörhetett egy rész és az is adhat hangot
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #203337 üzenetére
Nekem ne mond... Apósomtól vettük át a Passatot, vett egy Rapid-ot helyette szalonból. (Az Octavia feleslegesen nagy, a Fabia kicsi, VW-re nem szánt annyit.) Anyósomnak Ignise van.
Gondolhatod, amikor Anyósom azt kapta születésnapjára (nyáron) ajándékba, hogy a kocsit betoltuk egy autókozmetikába külső-belső takarításra, a különbség ég és föld, de ő egy hümmögéssel köszönte meg. Mielőtt lett volna autónk, arra az évi 3-4 alkalomra ezt kaptuk kölcsön. Én vettem rá ablaktörlőlapátot is, mert a T keresztmetszet már csak - volt. A pótkerékben meg 0,7 bar. De padkázva nincs. Egyszerűen nem parkol párhuzamosan.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #203365 üzenetére
Az meg egesz jo, nekem 0.3 vt benne. Igaz sosem volt fujva bele.
#nincsbennetarcsi
-
-
Paxker315
addikt
válasz K Norbi #203368 üzenetére
Most szíven találtál, mert kaptam egy csekket 60-as tábla megszegéséért :\ de fenemód utálom ezt, én csak mgyek a "csordával".. Mivel akkor-aznap-azon a szakaszon több másik autó haladt egymás után, én úgy gondolom, nem csak engem leptek meg borítékkal
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
G@ben
addikt
2008-as Skoda Fabia 1.2 HTP hidegindításnál többször olyan, mintha csak 2 henger menne, egy nagy gázfröccs után viszont ez megszűnik és rendesen megy. Tegnap a gázfröccs előtt még le is állt, amit eddig nem csinált. A benzinpumpa nemrég volt cserélve, a vezérlés talán 100-200 km-rel ezelőtt és azóta jött ez elő.
Mi lehet a gondja?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Faby
senior tag
válasz TayRol #203382 üzenetére
Előre bocsátom, nem vagyok szakértő, de VCDS-ben mintha láttam volna olyan opciót, ami a tükörfűtés bekapcsolását a hátsó ablak fűtés bekapcsolásához köti.
Így nem kell tekergetni, cserébe mindig fűt a tükör, amikor a hátsó ablak fűt, illetve a tükör fűtéséhez kell a hátsóablak fűtés is.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Taci
addikt
Sziasztok!
Seat Leon 1M-hez (2005) tudnátok diagnosztikai kábelt ajánlani? Aliról szeretném rendelni, de annyi féle van, nem tudom, pontosan melyik is lesz jó. Ha esetleg linket is tudnátok adni, az lenne a legjobb.
A mai napon fogalmazódott meg bennem az igény, mert köhögve, 100-adjára indult csak a motor, és szívesen megnéztem volna, hogy van-e hibabejegyzés, vagy csak a hideg miatt volt, és használhatom nyugodtan az autót tovább.
Köszönöm.
-
imyourfriend
őstag
[link] ilyen leírással, de egyel korábbi verziót szereztem be 3-as Oktávhoz, 96-17'-ig támogatja az autókat, nem eredeti, de számomra megteszi kódolni hibát kiolvasni. Úgy voltam vele egy hiba kiolvasásért elkérhetnek 15-20ezret is inkább megoldom így. Nem tudom milyen csatlakozó van az autódban, remélhetőleg OBD2-es.
-
dozó
tag
válasz grizlisandor #203387 üzenetére
Fagyálóbol én a G12EVO-t (gyári VW) raknám bele, ha be tudod szerezni.
-
simonjoe
senior tag
válasz grizlisandor #203387 üzenetére
A jófogáson van gyári G13 koncentrátum 3500HUF-ért. G12 EVO meg 2000HUF-ért.
Joe
-
F-ECT$
titán
Golf VII: a fogyasztási adatoknál van indulástól, tankolástól és hosszú időtartamú. Ez utóbbi bizonyos időközönként magától resetelődik. Miért? Ki lehet kapcsolni? Kíváncsi lennék akár 5-10e km-es adatokra is.
Dive ever, work never.
-
joshua7
veterán
válasz zoo8800 #203397 üzenetére
Annál biztosan több. Nálam előfordul a hosszabb kiesés (hétvégi az autó), 1.5-2 hét is, akkor még nem nullázódik. Viszont a nyáron volt egy hosszabb időszak, amikor nem tudtam vezetni (közel 2 hónap), akkor sajnos az enyém is nullázta magát. Nem örültem neki.
F-ECT$: mennyi idő esett ki nálad?
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
Paxker315
addikt
Jetta tetőkárpit új felvonás:
Kiderült, hogy nem olyan egyszerű ez. A-oszlopot kipattintva látszik, hogy két fém patent közé húzott huzal "gondoskodik" róla, hogy, kinyíló függönlégzsáknál ne "repüljön a kárpit a fejednek". A kis huzalkát pótolni nem tudom, honnan lehet, így, projekt egyelőre "napolva"? Ha nem lenne függönylégzsák, nem lenne gond, de, így azért nem poén, hogy nem lehetsz biztos benne, egy napon nem pont az fogja a fejedhez vágni az A-oszlopot.
Sajnálom, mert kiderült, anyagköltség nem is zsebbenyúlós ~24-25 ezer ft körül meglenne...
Állítólag a toyotánál jóval egyszerűbb az A-oszlop rögzítése, műanyag patentos, így ott azért volt egyszerű a telepítés. HÁt, ez van. Pénz megmarad, és amúgy sem kell gyorsan menni Azért még egy karosszériást v jégkárost meg lehet kérdezni, vállalná-e levenni, visszatenni.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...