-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz Bandit21 #204781 üzenetére
Alapvetően az igénytelen ennek közé tartozom ilyen téren, de megértem az aggodalmat + lehet olyan veszélyhelyzet ahol szükséges használni az eszközt. S ha már kifizetted működjön az a nap 24 órájában, azért van! Lehet picit furcsa megoldás, úgy képzelem el hogy egy valamelyest 30-45 fokban lefelé mutató uveglapot tennék a kamera elé amit fűtenék pont annyira hogy ne maradjon meg rajta a hó a csapadék meg lefolyik róla. Szenzorokkal kapcsolatban nincs ötletem azt nagy sebességnél nem is nézném mivel 30km/h felett nem látom értelmét hogy csipog azt oldja meg a kamera. Kodiaq-nak szep a belseje, mondjuk nekem aki 2es meganehoz szokott majd minden autó belseje szép. Amúgy nem vetem meg azt a járgányt, ma reggel be kellett ugornom egy ismerősért városba munka előtt és inkább azt használtam. Picit fapadosabb, nincs benne ulesfutes, tempomat meg semmi egyéb cserébe egy szelet kenyér és két szelet párizsi árából elfutkozik gombokert meg lehet javítani.
Idővel persze majd lesz valami igényem az autózás iránt, most ennyi elegendő az Oktav egy plusz dolog még mindig.
Qru: Superb az egy ilyen előremutató, tuningolt szekér ami senem Sedan senem Kombi? Forumtarsét néztem az ugye 2-es után jött de már olyan elemek vannak rajt ami majdhogynem a 3-as Oktavon is megjelent részben + egyéb extrák amik abban az időben nem voltak jellemzőek a márka széria autoira.
Amúgy a tolatókamera sem hiányozna, volt mit vesződni azzal is ha egyszer ott van jó szolgálatot tesz a feljebb emelt fényű tolatolampaknal éjjel is pazar a képe.
-
aktív tag
válasz macilaci78 #204796 üzenetére
A fenti 25 msec-es példánál maradva, adott radar az autóhoz képest +/- 10 fokban, 160 méterig lát.
De fontos különbség, hogy a radar nincs kisegítve a kapott jellel vagy egy időre blokkolva van a jel. SW-esen meg lehet oldani, de ez nem prioritás és ezért is van elől a radar.
Az OEM-ek így is sokszor képtelenek normálisan kalibrálni az adott egységet csere után. -
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #204800 üzenetére
Na a hexagonrol majd johet kep! Kivancsi vagyok ra.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Én nem azt írtam, hogy a lapát mozgási ciklusának egészére offolják a radart, hanem csak abban a kis időben, amíg a szenzorsziget előtt van a lapát. Ez a teljes perióus idejének töredéke.
Másrészt enélkül is meg lehetett lenni nagyon sokáig. Harmadrészt aki 200-nál is vakon bízik egy személyautó elektronikájában, az ön- és közveszélyes.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #204801 üzenetére
Igen, eleg sok modern featuret megkapott. Ez egy FL-es 2019-es (190 lovas tdi DSG-vel) 5 ajtos peldany volt. Savtarto, radaros tempomat, holtter figyelo, automata veszfek (ami szerencsere rukiben is mukodik). Dugoban autopalyan ment magatol a kocsi gyakoarilag. Kenyelmes, Bp-Debrecen tav megvolt ugy, hogy egyszer sem kellett pedalhoz ernem de meg belekormanyoznom sem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #204804 üzenetére
Toredeke de joval tobb mint 25 msec meg ugyis.
Sajnos a leghulyebb userekre is fel kell keszulni, bolondbiztosnak kell lennie egyreszt. Masreszt meg pont nagy tempomal ertekodik fel a rendszer gyorsasaga es pontossaga, mert nagysagrendekkel gyorsabb a reakcio ideje mint egy embernek.
#nincsbennetarcsi
-
vans?
őstag
válasz molnarpeter #204765 üzenetére
Check engine nem volt, csak a reszecskeszuros ikon. Koszi a valaszt, baromi bonyolult... Elmentem ma vele egy oras korre, elmult a dolog, viszont egyre inkabb ugy erzem, hogy en vagyok az autoert, es nem forditva.
Mivel csecsemonk van, nem mentunk sehova az utobbi idoben, az ido is borzalmas, dolgozni nem jarunk az autoval, ennek megfeleloen csak edzeni, boltba, oviba hasznaltuk... Azert vettem dizelt, mert evi 4--5x nagyobb korok vannak, plusz ugye normal esetben kirandulasok, de mar ugy erzem, hogy csak azert kene kirandulasokat szervezni, hogy meg legyen jaratva az auto.
Tudtok javasolni valamit? Probaljak egyutt elni vele? Erdemes lecserelnem egy benzinesre? De ez meg megint lutri, koltseg, stb.hábm bábm
-
atos19881101
senior tag
Szeretik ezek a cr motorok a motormosást? Nagyon dzsuvás (nem, nem olajos, hanem koszos )…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #204809 üzenetére
Ártani nem árt neki, az pozitívum ha vétel után koszos a motor és nincs nyoma olajnak, egyéb problémának. Bár jó kérdés mikor a legjobb megtakarítani, hisz jó lenne ha mosás után elpárologna egyből a víz, de mégse legyen tűzforró a motor mosás előtt.
Hatszög tengely mellett gondolkoztál váltóolaj cserén? Tudom nem kötelező, csak említésként nekem az 5 sebességes kézinél segített 227 méternél lett kb cserélve most van benne 230.
-
atos19881101
senior tag
válasz imyourfriend #204812 üzenetére
Turbó csövénél van némi olajpára, arra kell ránéznem mosás után, hogy honnan jön.
Váltót most nem bántom. Majd ha beszarik a kuplung akkor fogom egyben cserélni. Bízom benne még nem most lesz… bár a gyári van még rajta./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #204809 üzenetére
CFFB-m van, és kb 30k km-rel ezelőtt volt motormosáson. Semmi baja sem lett tőle.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #204509 üzenetére
Végül mpdieselhez elküldte bevizsgálni őket a szerelő. Egy teljesen kuka volt, három meg bármikor tönkremehet. Ki lett mind a 4 cserélve.
Azóta nagyon szar a hangja a kocsinak, mondtam is, de kábé annyival elintézik, hogy dízel azért ilyen. Mostanában ha megyek vele pl 10kmt, megállok, aztán még nem teljesen hűl ki de újra elindulok vele, elkezd össze vissza menni az alapjárat. Ilyenkor rángat is néha, pl tempomat 50-nél nézem a gpst, +-2km/h eltérés közt ingázik, de akár induláskor egyesben is úgy elmegy az ereje random, hogy félek belém jönnek. Néha viszont jó az alapjárat, de ez a rángatás akkor is van, csak ritkábban.
Ma ráadásul ezzel a füstfelhővel is megörvendeztetett, megint akkor amikor nem volt stabil az alapjárat:
füst
alapjárat1
alapjárat2Erre azt a javaslatot kaptam, hogy ne féljek, használjam napi szinten és ha ráérek menjek vele 3-4ezres fordulaton fél órát egyenletes sebességgel, hátha megjavul (spoiler: nem).
Éjjel el kellett ugranom a város másik felére, aztán ha már úgyis elindultam gondoltam most megcsinálom ezt a kört. A végére valóban az alapjáratingadozás elmúlt, cserébe totál fals adatokat ír fedélzeti:
3-as volt a legmagasabb fokozat
66 perc
45km
41km/h átlagsebesség
2.3l átlagfogyasztás
kb 200 kilométert tettem meg a tankolás óta, és a csökkenő üzemanyagszint ellenére azt írja, hogy 1160 van hátraÉn ezt így nem merem használni, mert szerintem valami rohadt nagy gáz van. Már megbántam, hogy nem adtuk el ezt amíg működött (ha ennyi rá lett költve a vezérlés és nagynyomású cserénél, akkor le "kell" autózni). A régi octaviaval sokkal nyugodtabban indulok el hosszabb útra, csak hát arra is rá lehet locsolni hamarosan az értékét (rozsda, futómű, gumik, leömlő stb) és továbbra is marha szűk marad.
Gondoltam már arra is, hogy elviszem valahova teljes átvizsgálásra, mintha most akarnám megvenni, nézzenek meg mindent rajta... 2016 óta van a családban az autó, azóta 100k ment bele, az első 75k km alatt csak egy klímakompresszor volt a probléma vele, azóta viszont folyton kisebb nagyobb hibák.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Bdanyy
addikt
Nem tudom sajnos, utánakérdezek majd. VIszont ez hogy maradhat ki, ha így gyorsan rákeresve CR motoroknál ez alap?
Milyen csavarok?[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #204820 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek, utánakérdezek ezeknek.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
vans?
őstag
válasz molnarpeter #204813 üzenetére
Ezt nevezik regeneralasnak, hogy elmegyek vele egy korre? Honnan tudom, hogy regeneralni kezd, amit Qru ir? Ilyenkor el kell menni vele?
Az a bajom, hogy a benzinesekben is van mindenfele cucc mar, nem? Vagy ott kevesbe kell odafigyelni?
hábm bábm
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vans? #204823 üzenetére
Igen a megemelt alapjarat az arulkodo. Kulon nem irja ki, en onnan tudtam hogy melegen is 1100-1200 volt az alapjarati fordulat. Olyankor felmentem az M0-ra 4-esben 110-120 ott van fordulat es akkor egy jo 15-20km eleg szokott lenni neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
imyourfriend
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vans? #204826 üzenetére
Benzinesben Euro6c-tol van, azok kevesebb karosanyagot nyomnak ki igy ott lassabban is telik meg. Illetve magasabb homersekletu a kipufogogazuk igy sokkal gyorsabb a regeneralas.
Regeneralni akkor fog ha egy adott telitettseget eler a szuro, ha ez egy 950 km-es ut utan jon el akkor bizony nekiall regeneralni. Ha megszakitod a regeneralast 1-2x az nem baj de sorozatosan nem jo mert kozben telik a dpf szuro. Vegul ha eler egy bizonyos titettseget akkor veszmodba rakja magat.
#nincsbennetarcsi
-
vans?
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vans? #204829 üzenetére
Lassu leszel mint egy csiga. Lekorlatozza a teljesitmenyt drasztikusan chcengine es villogo izzitasjelzo kisereteben. Mohacsrol jottem haza veszmodban, 110-120 vt a max tempo (padlogazon) de ha jott egy domb akkor a kamionok megeloztek, mert 90 ala lassult vissza az amugy jo karban levo 170 lovas tdi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
Amikor nekem homero szenzor hibaja miatt azt hitte, hogy teli a reszecskeszuro es veszmodba kapcsolt, akkor a 240 lovas 3 lityos dizellel epphogy 130-140-el tudtam menni padlogazon. Saccra talan 60-65 lo maradt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #204827 üzenetére
Reszecskeszuro az reszecskeszuro akarmiben is van. Szoval szuros benzineseknel ugyanez a musor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #204836 üzenetére
Lassan mesz, keves a menes igy jo a figyi is. Nem neztem, orultem hogy nem taposnak el a roman kamionosok.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz vans? #204826 üzenetére
Én párszor nem tudtam vele foglalkozni, de ha ráértem, akkor elvittem a szekeret, és alacsony sebességi fokozatban, 2000 feletti fordulaton mentem vele ~10-20km-t. Ettől mindig be tudta fejezni, és nincs semmi baja. DSG-nél inkább pályára érdemes feldobni ilyenkor egy negyed órára.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
d.tiborz
aktív tag
Sziasztok,
Megerősítést vagy "nem kell foglalkozni vele" véleményeket kérnék: adott egy Polo 1.0TSI (most 4 éves, 52xxx Km-rel), 7-es száraz DSG-vel (DQ200). Gondolkodom a váltó olajcseréjén. Kell vagy nem kell? Olvastam azt is, hogy 60e Km-nél csere, olyat is, hogy nem kell, csak az olajos váltóban.
Hosszú távra tervezek az autóval, nem akarom hamar eldobni.
Válaszokat köszönöm! -
molnarpeter
nagyúr
válasz d.tiborz #204842 üzenetére
Olajos kuplungosban van gyárilag is előírva a csere. Száraz elmegy csere nélkül is 200-at, külön van benne kétféle olaj egyébként. Kérdés, mennyire tervezel hosszú távra, de alapvetően nem olaj miatti problémák vannak szerintem - de javítsatok ki nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
d.tiborz
aktív tag
válasz grizlisandor #204847 üzenetére
Erre gondoltam, amikor megírtam a posztot...
Egyébként igazad van, pont a 10+ évek miatt cserélném.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- EAFC 24
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...