-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyula84
veterán
válasz macilaci78 #197700 üzenetére
hehe turbó, adagoló, generátor, szervo, önindító ilyesmi nincs rajta. Ketten emeltük meg hát azt hittem lehidalok
ezzel már könnyebb lesz emelni[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
-
artiny
őstag
Miert erzek por szagot az utastérben?
MInden egyes olajcserenel szoktam pollenfiltert csereltetni a tobbivel egyutt.(1.5 eve lessz lassan az utolsonak, 9000km ezelott)Mostanaban sokat all az auto, de azert rovidebb utakat igy is jarok vele hetente 1-2x.
Mostanaban eros por szagot erzek ha a ventilatort bekapcsolom, ha klimat is bekapcsolom akkor ha jol emlekszek elmulik ez a por szag.
Szoval ugy tunik csak akkor erzem ha magaban a ventilator megy. - szerintetek pollenszuro miatt lessz ez ami a kesztyutarto mogott van valahol ?
Audi a3 8v -
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #197704 üzenetére
Témához csatlakozva, ha nincs kő/tégla/vas oszlop/szegély nem lényeges/stb és nem is tökéletes gyep kell, akkor egy (3 ágú) ütőkést tennék fel. Nekünk egy 33,5 ccm négyütemű van, gyümölcsösben fák alatt tősarjakat vágunk főleg vele vídiabetétes koronggal (metszés helyett kényelmesebb, gyorsabb, és nem igazán kopik föld alá vágva sem), nameg szedés előtt, telepen gépek között damil. 40-50 óránként olajcsere, cserébe aránylag halk és szag szinte semmi. Amúgy csak 95-öst kap, de ősszel és tavasszal is megy. Tuning is történt, a szöghajtás zsírzószemet kapott, így nem kell mindig csavart ki-be tekerni és tubusból nyomni, mondjuk ehhez kellett a zsírzó (gépek miatt adott volt).
-
veterán
válasz Gyula84 #197706 üzenetére
Balaton északnyugati részén. Van aki komoly géppel lenyírja évente 4 alkalommal kb. 30-40 ezerért (kibírható összeg).
De úgy vélem, magamnak illene csinálnom.MP: Köves a talaj, továbbá szeretnék gyümölcsfákat ültetni (lekvárnak ). A késektôl félnék, csak damilban gondolkodom.
Nagyon maximum 100 ezret szánok rá, inkább 70-et.
Ős gyep - nem kell tökéletesnek lennie.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gyula84 #197711 üzenetére
Mennyi idő a 2300 m2?
+ Dozó
Most szilva, birs és füge van, azok jól vannak. A szomszéd telken szilva és füge, de bármi mással próbálkoztunk - alma, cseresznye, barack - azok nem szeretik, hamar elpusztultak. Tavaly ültetünk egy őshonos magyar barackot, meglátjuk. Mert valóban barack lenne a cél, illetve magonc szilvát már idén ültetnék.
Több helyen van a környéken mandula. Csak abból nem leszpálinkalekvár. -
slett27
addikt
Van köztetek olyan aki sima szívó motort optimalizáltatott ? Esetleg erről van vélemény/tapasztalat ? Érzetre lett valami változás ? Ezt már egyszer kérdeztem a topicban de a puding próbája....mindenhol vannak infok vannak görbék, de a valódi tapasztalatnál nincs jobb. Youtube tele "marketing" videókkal. Ráadásul azért ott van még a váltó áttételezés ami azért sokat számít azonos LE-vel rendelkező autóknál is. Azért itt kérdezem mert Leon 2-őm van és a VW csoport.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
Asbee
veterán
válasz slett27 #197713 üzenetére
Add el és vegyél erősebb autót. Kérdeztem az egyik legnagyobb chipes cégtől régebben csak érdeklődés képpen. Azt mondták nem éri meg a pénzt. Küldtek pár referenciát. Nyomatékot tudják picit lejebb hozni, meg 1-2 lóerőt pluszba. De ez a 8 szelepes szívó, amúgy is olyan, hogy nem érdemes tiltásog forgatni, szívóhoz képest alacsonyabb fordulaton élhetőbb. Van ismerősöm aki direkt szűrő+ 100 as bezinnel optimalizáltatta. Azt mondta klíma nem veszi úgy vissza az erőt.
Ez a motor ilyen. Ha van gazdája sok 100 ezer kmert elmegy gond nélkül, cserébe gyenge. Lehet azért vele haladni, de nem ezzel fogsz lámpától lámpáig gyorsulgatni. -
slett27
addikt
Ajj az a baj hogy mindent lehet kezdeni elölről. Amit kívánt megcsináltattam a kocsin. Spirálrugók, stabilizátor pálcák, lengőkarok, lengéscsillapítók, toronycsapágyak, komplett fék elöl hátul, alvázvédelem, első sárvédő ívek lakatolása, fényezése mert erősen korrodálódik. Középső, hátsó kipufogó csere, generátor szíj+szíjfeszítő görgők, gyertyák cseréje. Ez így volt munkával együtt majd 400k.
Szerelő szerint a CAXO motorkódú (TSI, FSI ) turbóssal kevesebb gond lesz. VAGY, amit ajánlott hogy ne VW csoportból vegyek újabb autót. És kérdeztem mit ? Opel Astra J 2011-től 140LE.
Szumma ha mondjuk vennék 1.6M-1.7M körül kocsit akkor kb 500e-et rá kell szánni igaz vagy legalább tartalékolni kell.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
rbalint88
addikt
válasz slett27 #197718 üzenetére
Ennyi penzbol manapsag nem nagyon lehet ugralni sajnos. Vagy nagyon oreget veszel (15-20ev), ami megbizhato konstrukcio, de a kora miatt lesz vele baj (1.8T tetszoleges kasztniban) vagy kicsit kevesbe oreget (10-15ev), aminel a konstrukcio kevesbe kiforrott, de mar a kora miatt is elojohet ez-az (1.4tfsi, 2.0tfsi, pl golf5-6, leon2 - mondjuk a golf5-bol is az elso darabok mindjart 20 evesek )
-
simonjoe
senior tag
válasz slett27 #197718 üzenetére
Off márkát vettünk a nejemnek másfél éve 1,6 milláért. 10 éves igazolt 65k volt benne, nem volt lerúgva. Rögtön költöttünk rá még a használatba vétel előtt 300k-t. Majd jött egy klímahűtő+cső csere, kilyukadt a kipufogó, most meg első futómű lengőkar csere lesz. Másfél év alatt az olajcserékkel és egyéb sallangokkal, (akku, ablaktörlők, stb.)700k-nál tart a kassza.
Joe
-
Asbee
veterán
válasz slett27 #197718 üzenetére
2 millióból láncos 1.4 tsi golf 6 ot kapsz a kínálat aljáról. Teljesen lutri lesz az is, és csak egy vezérlésre elmehet több 100 ezer. Sajnos a használt autó ilyen ársávban, ráadásul mostani elszállt árakkal mind ilyen. Én 3,5 éve vettem a Jettát, nekem is elment rá 700k kb, igaz ebben benne van egy motorfelújítás is , + még pár extra amit rakattam bele meg felni gumi ezen felül. Most viszont patika, semmi baja, így marad még pár évre. Amire én használom nekem elég az 1.6 benya. Szerencsére nem rohad, itthon használták. Egy 1.8 szívó civic amibe belemernék ugrani 2 mill körül.
-
bul07
nagyúr
válasz rbalint88 #197719 üzenetére
Na igen
4éve 950-ért vettem meg az enyémet, már akkor se volt fiatal(aláírásomba)
És így 4év elteltével mit látni, hát hogy nem hogy csökkent az ára hanem kb 30-35%-al többért árulják[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
slett27
addikt
rbalint88, simonjoe, Asbee : köszi az észrevételeket. Akkor az az +500k amit félre kell tenni csak szerencsés eset, mondván 10 emberből 8 biztos hogy nem figyel a részletekre, csak nyomja műszakitól műszakiig. Főleg ilyen üzemanyag árak mellett majd lehet örülni, ha megtudunk tankolni (ha a cég ahol dolgozunk nem fizeti teljes egészében). Ez az autópiac kezd nagyon elk...vulni. Azoknak van szerencséje akik saját maguk megtudják csinálni.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Reggie0
félisten
Nem kell ezen bosszankodni, ha nem kis olcso autot veszel, akkor is ez van:
En 5 eve vettem majdnem 6 misiert 5eves 3.0 dizelt, igaz sok km-el, de nagyon jo allapotban. Most 10 evesen, kettostomegu es motor felujitas + szilentek 1.4 milka es meg hatra van a nagynyomasu felujitas es injektor csere ami tovabbi 1 misi lesz, plusz ott lebeg a turbo kerdes is, hogy meddig birja(mar 340k van benne).
Az 5 ev alatt nem volt komoly hiba, volt egy ventillator+huto csere, mert elszallt a venti (200k), utana csak a szokasosak: olajcsere, fekbetet, fektarcsa, kerekcsapagy.
Ja, meg egy nyult elcsaptam, intercoolert kicsit megnyomta, de nem lukadt ki, azt is kene cserelni (100-150k).[ Szerkesztve ]
-
Faby
senior tag
Kis segítség kellene.
Úgy fest, a Toledoban ( Toledo IV, KG3, 2013, 1,6 CRTDI, 77 kW, CAYV motorkód) megadta magát az akkumulátor. Mivel nem vagyok otthon, nem tudok ránézni, hol tudnám a neten ellenőrizni milyen akksi (kapacitás, méret, indítóáram) kell bele?
Esetleg ajánlott típus, beszerzési forrás?Köszönöm előre is!
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
grizlisandor
addikt
Elvileg ilyen akkumulátorokkal a 2013 évi Toledókat PR kód alapján pontosan be tudnád határolni.
-
rbalint88
addikt
válasz yodamester10 #197729 üzenetére
Megvan, de kivulrol meg nincs kikeszitve, majd ha prezentalhato allapotban lesz, akkor keszul par kep
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Az lehetséges, hogy a 140 lovas cr tdi passat cc-met eltudja kenni egy 2.0 131 lovas benzines A4-es?
Padlóztam neki de csak távolodott… -
-
simonjoe
senior tag
válasz cross56 #197736 üzenetére
...mondtam én is, h kell!! 178 ló és 390 nyúlmókus már tolja a kasztnit! Tudod amikor egy Suzuki Sx4-et nem tudsz lenyomni az emelkedőn, na akkor borult nálam is a papírforma. Tegnap is hosszan izmozott velem Torbágy előtt egy Toyota, már a nulláson kezdte a genyózást. Nem szokott érdekelni, de most nem hagytam, majd az ipari park emelkedőjén revansot vettem.
Joe
-
cross56
senior tag
válasz simonjoe #197737 üzenetére
Igen-igen. Úgy látszik hamarosan itt lesz az ideje mert ez engem is felbosszantott kicsit. Bár egy suzukitól kikapni még kellemetlenebb lehetett
Neked azóta is hibátlan minden?
Nincs több korom, olajszivárgás?
Mivel nekem egr már nincs, így is félek h telenyomja majd a dpfet korommal, hát még ha chip is van az autón. -
cross56
senior tag
válasz grizlisandor #197739 üzenetére
Azt már nem mertem bevállalni, pedig valószínűleg úgy lenne célszerű. Illetve itt is többen írtátok, hogy azt úgy szokás. Még az egr offot is bánom picit.
Gyula84: Ez sajnos igaz, de akkor abba már kénytelen leszek beletörődni
-
simonjoe
senior tag
válasz cross56 #197738 üzenetére
Tejesen normális, nincs semmi gond, pontosabban a motorral, az RNS fejegység most adta be a kulcsot.
Gyula84: nem hiszem, h ez egy láncreakció a normálisan gondolkodó, nyugodt vérmérsékletű embereknél. No, meg persze tudni kell, h hol a helyed a talicskáddal a közlekedés többi résztvevői között. Én legalábbis így látom.Joe
-
Faby
senior tag
válasz grizlisandor #197730 üzenetére
:Nagyon köszönöm, ez alapján meg a bentlévő ellenőrzése után megvan. Időközben hazaértem.
000 915 105 DE, 61 Ah, 330A/540A DIN/EN (Bár a bentlévő akksin 5K0 915 105 E szerepel)Akksitálcára fér nagyobb is (most 242 mm, de elfér a 278 mm is, bár azok pl itt, [Kaufer] már AGM, start-stophoz valók), szóval elgondolkodok egy nagyobbon, kérdés, a generátor fogja-e bírni?
Képek alapján nagyon gyanús, de létezik, hogy még a gyári van benne? 2013 áprilisi az autó, az 9 év! Hacsak nem gyárira cseerélték valamikor, sajna bár családban van új kora óta, nem látok rá minden szerviz történetre.
[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
grizlisandor
addikt
válasz cross56 #197741 üzenetére
Ki lett írva az EGR, le is lett falazva, vagy mi történt pontosan?
Mennyit mentél már így? Regen hiánya miatt nincs hiszti? Elvileg így nem tud regenerálni a DPF.(#197748) focvis:
Nekem az autóba mikor megvettem vw economy battery került bele, azt mondták, hogy elvileg ez is sokáig bírja, 4 éve eddig nem volt rá panaszom, tavasszal/ősszel töltőre került eddig. Most már nem fog naponta menni, így lehet negyedévente/havonta ráteszem majd a töltőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...