-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #197181 üzenetére
A fékrásegtő vákuumal működik, azonos körön van a többi vákuumal vezérelt dologgal. Elvileg van egy visszacsapó szelep a fékrásegítő és a vákuumpumpa között, ami ha jól működik, akkor nem befolyásolja a fékpedál pumpálása a vákuumal vezérelt dolgokat. Két dolog lehet, kezd meghalni a visszacsapó szelep, vagy kezd meghalni a fékrásegítőben a membrán és akkora a nyomás különbség, hogy nem érkezik időben reagálni a visszacsapó szelep, vagy valahol lyukas valamelyik kis szar vákkumcső... Olvasd ki, aztán kiderül. Ez olyan hiba,amit nehéz megtalálni. Látatlanban meg majdnem lehetetlen...
NA, most kerültem ki a write only módból... tehát akkor vákkum probléma volt. Műhelyben vákuum mérővel 10 perc alatt meg lett volna a lyuk, de innen csak tippmix van..
Kezdek olyan lenni, mint a Terminátor, öregesen, de azért még vagyok.[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz simonjoe #197199 üzenetére
Nem lehet, hogy annak a csőnek van/volt valami tartója, felfogatása, rögzítője, etc., amiben nem volt benne? Esetleg emiatt tudott kidörzsölődni? Lehet, hogy érdemes lenne ott körülnézni ez ügyben, nehogy az új cső is így járjon.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #197201 üzenetére
Köszönöm szépen!! Az a baj, h összefüggésében nem láttam az egészet, ezért hitetlenkedtem. Ha egy elektromos kapcsolásból kiveszel egy elemet, megmondom, h a rendszer bármely pontján mi történik, én ehhez értek. Itt meg csak pislogok. Ráadásul tegnap azért durrant el az agyam, mert a lakástól 300km-re voltam külföldön, amikor előjött a hiba. Nem értettem, h a fékpedálnak mi a franc köze van a motorhoz, turbóhoz. Ma már elkeseredésemben estem neki, kezdtem kibontani a csöveket, de nem kellett sokáig szarakodni, elég hamar meglett. Én meg már okítottam a Zasszonyt, h holnap milyen cikkszámú szarokat kell rendelni a Porsche Budánál, turbónyomás szabályzó, féklámpakapcsoló stb. Ha lesz szabadnapom, majd bemegyek én és megrendelem, ha kell akkor az egészet. Nem marad így, hosszabb út majd március végén lesz, addig ki fogom cserélni.
300e km-nél ezek a dolgok már majdnem természetesek, lassan ismét vezérléscsere lesz, már most készül a lista a szerelőnek, h mit kell még megcsinálni, átnézni, ellenőrizni.
Lenni meg csak legyél!! Persze mindenkinek van dolga-gondja ezt is megértem.
#197203Lacess:
Összetett a dolog, mert gumicsövek, merek csőszakaszok toldásával alakították ki a rendszert. Az utóbbiból az egyik hozzáért a nagy levegőcsőhöz, az meg jól kidörzsölte. Mindennek megvan a helye, és ott is van, volt. Azt a csőszakaszt egy kicsit el kellett forgatnom a gumicsövekben, így most nem ér semmihez, h ez eddig miért nem így volt ne kérdezd.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz rasotamas #197206 üzenetére
..nem csalódtam, kellett, anno. 56 vagyok, én már befejeztem a karrierépítést, abban a szerencsés helyzetben vagyok, h hobbyból dolgozom már. Ráadásul ritka végzettségem van, távközlési szakon végeztem, a kamarában nem sokan vannak ezzel a diplomával. Kb. 6 éve már nem is képeztem magam tovább, ez idő alatt oly mértékű változások történtek a szektorban (pl. 5G), amit én már nem tudnék utolérni.
Joe
-
HUTCHDB
nagyúr
Tiguanom (2.0 Crtdi 190 HP 2018 gyártási évű) hangja nem tetszik.Kelepel.
Gondolkodom, hogy lecseréltem benne az olajat.
Mit tudnátok ajánlani bele?
Castrol EDGE Titanium FST 5W-30 C3 van benne most.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
-
veterán
2012-es 2.0 CRTDI-be ti melyik olajat vennétek? Amit multkor vettem 0w-30 VAG gyári olaj most nincs raktáron a filter abc-ben (nem értem akkor miért nem lehet megrendelni, majd küldik ha lesz, ablaktörlő lapátot ugyanezért nem tudok venni náluk), pedig szeptemberről maradt 7 deci, tehát 4 liter is elég lenne, de azért keverni nem akarom. Az a Shell baromi jó áron van, de azért ártani sem akarok a kocsinak. 0W-30 csak azért, mert az csak jó a motornak, ha hidegen jobban ken, annyival meg nem drágább az 5W-30-nál.
A Motult nagyon tolja egy kolegám, de elég prémium áron van. A gyári vag 16 körül lenne.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #197217 üzenetére
Nem tudom Peti! Az az igazság, h mint írtam, nagy kudarcnak élem meg, egyenlőre lazítok, majd kitalálok valamit. Merev szar az egész darab, annyi lett volna valakinek, h a két gumicsőben egy picit kifordítani és nem ért volna hozzá a másikhoz, ergo nem lett volna ekkora szívás. Most én úgy állítottam be, h semmihez sem ér. Jelenleg tényleg a vásárláson kívül nem jut eszembe más, lassan dolgozom fel a történteket, biztos lesz valami járható út, akár rézből-aluból is lehetne csináltatni egy ilyen kis szart.
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #197219 üzenetére
Kár, hogy le kellett adni a régit, de nézzük a jó oldalát, így legalább tuti rendben van a turbó a következő pár százezer km-re
Nekem az ingyenPunto szenvedett egész hasonlóan vákuum hibától - hosszbordás szakadás miatt látványosan megsérült a gumicső, rossz szakaszt kivágtam, autó árához illő módon a fémhulladék kupacból túrtunk toldónak való használt vas fékcsövet, aztán köszöni szépen... hajlamosabb vagyok az olcsó véglet felé gondolkodni, de ha a "legkevesebb pénzért legtöbb eredetiséget" nézzük, akkor tényleg a bontó lehet a legjobb megoldás. -
-
veterán
válasz grizlisandor #197221 üzenetére
Közben találtam literest náluk, 4db olcsóbb lenne mintha egy 5 literest vennék.
Viszont eszembe jutott, hogy 2 szilentem gatya, akkor már ránéztem a kovács autónál.
Viszont nem tudom ebből melyik kéne, mert egyáltalán nincs F betűvel kezdődő hárombetűs kód a PR matricámon. Mondjuk simán Passatot választottam, Passat Alltracket nemtaláltama katalógusban, alvázszámomat nem ismeri föl.
A kovács autónál van Meyle, Febi, TRW 7500-11000 közt. Meyléből is több cikszámon, 14 végű, 44 végű, /HD-val vagy anélkül a végén, nem igazodok el.https://tinyurl.com/rasoapro
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Tudna valaki irni par sort az 1.4 150 lovas Octaviarol? 2018 as verzio. Hasonlitgatom a K astraval,es tudnom kene rola tobbet.
-
-
ham_
tag
Ennek mi lehet vajon a neve magyarul?
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Ajánlásokat tudnátok mondani direct szűrőre ? Az auto természetesen Seat Leon II 2006 1.6 8V MPI.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
-
slett27
addikt
Köszi mindenkinek a véleményeket, csak azért fogott meg a dolog, mert a motornak levegő kell minél hidegebb és több (ez több levegőt biztosít) ezáltal jobb az égés így kevesebb a fogyi is. Mindenhol ezt írják, mondják. Bár egy összehasonlító erőmérőre kíváncsi lennék.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tibbike01
őstag
G12-es fagyálló hűtőfolyadékra lenne szükségem a vezérlés csere utáni feltöltéshez egy 1.6 BCB Seat Leonba.
5L elég lesz?
Melyik márka? Mannol és társai jó lesz?
G12+ is jó nekem?Köszi előre is!
-
slett27
addikt
Illetve véleményt akartam kérni hogy sajnos félrenéztem az 5W40-es olajat későn vettem észre hogy Turbo Diesel-be való és után töltöttem a kocsiba. Ez nagy baj lehet ? Kb fél liter ment bele. Azt is olvastam nem annyira jó kevergetni az olajat a kocsiban ahogy a hűtővizek fajtáit sem.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
B6 Passat 1.9 Tdi BLS
Jó múltkorában írtam, hogy elment a jobb oldali automatikus ablak fel-lehúzás. Gondoltam, hogy a vezérlő lesz a ludas, kicseréltem, de olyan jól sikerült hogy most már ugyan ez a hiba a bal oldalon is + mindkét visszapillantóból elment az index. Hiba kód nincs erre (komfort modulra hoz valamit, de gondolom nem ott kell keresni a hibát). Ajtóban a kábelek jók, az átvezetőkben is.
Mi lehet a gond?
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
slett27
addikt
válasz F_Zolee #197244 üzenetére
5W40 gyárinak megfelelő ment bele 4000 km ezelőtt olajcserén szervizben. Erre öntöttem rá.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD