-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Asbee
veterán
válasz Beca1990 #197450 üzenetére
5w-30: LM Toptec 4200 , Mobil 1 esp, Motul Specific 504/507, Total quartz ineo long life
Nekem ugyanebbe a motorba a Liqui Moly nagyon bejött. Mobil 1 esp ezek közül a legjobb, de nekem valahogy LM-el jobban tetszik a motor járása, hangja. Lehet mobil 1 már túl modern ebbe.
Ha csipegeti az olajat 5w-40. Nekem ott Total Quartz-al vannak jó tapasztalataim meg Motul Xcess.[ Szerkesztve ]
-
Dave Crank
senior tag
Sziasztok!
Audi A4 B5 Avant 98' AFN
A kérdésem az lenne, hogy felmegy-e rá 18" felni 245/40 gumikkal, illetve, ha igen, akkor milyen lehet komfortra, a szerkezetre lehet-e károsabb hatással?
Valami tehermentesítőn kivül kell-e hozzá? Ha jól tudom az kell.
Idáig csak 15,16 volt fent, most lenne egy 18as szett amihhez hozzá tudnék jutni, és elgondolkodtam rajta.
Az autó gyári, nincs ültetve.Köszönöm a válaszokat előre is!
[ Szerkesztve ]
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dave Crank #197453 üzenetére
225/40R18 gyári méret, mindenféle adat itt
-
tresh
addikt
válasz Dave Crank #197453 üzenetére
17" nál nagyobbat nem tennék rá. Plusz a lengőkarok se fogják szeretni a jó magyar utakon.
-
Sir Pocok
őstag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni:
Hozzám került "váratlanul" egy VW EOS 2008 1.4 TSI 122 bhp.
Mire kell figyelni ennél a motornál? Milyen vezérműláncot javasoltok? A kormányművel van valami, de nem tudom milyen fajta van benne. Egyéb tapasztalat vélemény?Köszi előre is!
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
-
veterán
válasz Mágus2 #197455 üzenetére
remek, köszi, megpróbálom ezt is
kizárólag gyújtáson, vagy járó motor mellett is működik? nekem úgy tűnik, hogy van amikor kétszer kell megnyomnom a start enginet, hogy beinduljon a motor, valamikor meg csak egyszer. de ez csak érzés, sose figyeltem, és még alig tudtam menni a kocsival :/
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Reggie0
félisten
válasz Dave Crank #197453 üzenetére
Arra keszulj fel, hogy a felnivel sokat kell foglalkozni. Nem art, ha 2 szett van belole. Nekem 255/35R19 van es szinte minden szezonalis cserenel kell gorgozni 1-2 felnit. A lengokarok birjak, azoknak nincsen baja.
A masik tapasztalat, hogy nalam(A4 B8) pl. a peremvedos gumi mar nem fer be a kasztni ala, a hatso kerekeknel rugozaskor beleer, pedig az en esetemben ez hivatalos, gyari meret.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
A4 B8 16” gyari alufelni szep allapotban mennyire piackepes es mennyit er realisan? ez: [kép]
-
degec
senior tag
Heló Sorstársak.. hüLYe kérdés lesz.. létezik olyan kulcstartó, ami nem fémkarikával kezdődik? B8 Passat keyless kulcsára kéne valami értelem és szép.. 5let? nem kell kakibaba, wiss, meg ilyenek, magyarszki bolt kellene csakis.. !!! köszönöm szépen..
-
Doki16
addikt
válasz degec #197462 üzenetére
Nem fogok tudni segíteni csak érdekelne a válaszod. Egy keyless kulcsra minek bármi is? Nekem is ilyen Passat és látni se akarom a kulcsot, nap elején beteszem a zsebembe végén meg kiveszem Ha bármi lenne rajta csak zavarna.
#vegyelhazait csoportba nézz be amúgy sok kreatív dologgal van tele
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
-
Doki16
addikt
válasz degec #197464 üzenetére
De gonosz vagy, tényleg komolyan kérdeztem. És még választ is adtam neked rá valamennyire. Fb-n nézz be abba csoportba, ha kiteszed a kérdésed, biztos 10-15 "vállalkozó" azonnal rádveti magát.
Amúgy meg a susogósban mazdával lehet csak járni
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
grizlisandor
addikt
válasz Sir Pocok #197458 üzenetére
Hidegindításnál figyelni a lánccsörgést, majd jönnek az ex és jelenleg 1.4 TSI tulajok, hogy milyen az a hang.
Ha nagyon csörög, akkor csere a gyári utolsó cikkszámos vezérlésre, az már erősített, cserélni kell mindent, okoskerekestül.
0w30 motorolaj(max 5w30), ami tudja a VW 502.00-t, valamelyik nagyobb márkától. Csere legkésőbb évente, de felhasználásfüggő, levegőszűrőcsere se legyen elhanyagolva, amúgy se, de ez egy turbós motor.
Szereti a jó minőségű üzemanyagot, gyújtógyertya cseréjét ne felejtsd el!
Ha égéskimaradásra dobál hibaüzeneteket, akkor kell neki egy dióhéjas szívóoldali tisztítás a közvetlen befecskendezés miatt.
Hidegen ne taposd, ne csak alacsony fordulaton közlekedj vele. Leállítás előtt hagyd járni picit, hogy vissza tudjon hűlni a turbó. -
Sir Pocok
őstag
válasz grizlisandor #197471 üzenetére
Köszi!
A kormányszervó elektromos vagy hidraulikus? Fura, hogy néha kimaradást érzek.
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #197471 üzenetére
Még a nagynyomású szivattyú lehet problémás, van a gondtalan görgős és van a híres Cam Follower, aminek a cseréjét elfelejtik az emberek.Többiek segítenek kitalálni, melyik van a te autódban.
Szerk.:
Szerintem elektromos, de a saját 2004 évi autómból kiindulva mondom ezt.
Remélem a többiek jobban fogják tudni.[ Szerkesztve ]
-
-Maci-
addikt
Sziasztok,
Van egy Fabia1 a családban, 2006-os, faceliftes.
Eddig esős, vizes időben nem működött a tolató radar. Ilyenkor hátramenetbe kapcsolva egy hosszabb sípolást adott ki, normál esetben viszont egy rövidet sípolt tolatáskor.
Az a gond, hogy mostmár száraz időben sem működik. Mindíg hosszút sípol és nem működik.
Hiba jelzés nincs a műszerfalon és hiba kódot sem találtam OBD csatival.
Van tippetek, hogy mit lehetne ellenőrizni rajta? Esetleg biztosítéka van ennek valahol?If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
degec
senior tag
válasz molnarpeter #197469 üzenetére
de.. megrendelve.. köszi !!!
Reggie0 köszi ! -
napoleon2323
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni a következő "helyzetben" (a téma összefoglalóban nem találtam erre irányuló válaszokat).
Szeretnék vásárolni egy nagyobb "batár" autót (amíg lehet). Ki is néztem egy Audi A8-at (D2, 1997, 4.2 - 220 kW - 299 Le).
Tisztában vagyok vele, hogy egy ilyen korú és "osztályú" autónál minden is elromolhat (és valószínűleg el is fog), de nagyjából mik azok a típushibák, amikre figyelni kell?
Vannak ismert hibái a példánynak (pl: nem működik a központi zár, hátul egy kisebb repedés a szélvédőn, néhány szilent a futóműben cserés, benzinszintjelző nem pontos, bal hengersoron picit nyomja az olajat a szelepfedél tömítésnél, első fékek fixen cserések). Természetesen be lesz vizsgálva a vásárlás előtt, de szeretnék több felhasználótól részletes képet kapni erről.Ezenkívül egy komplett vezérléscsere milyen összeget jelent (persze ez is függ a szerviztől, de egy nagyjábóli összeg)? A vetélár felett természetesen van tartalék az általános és a feljebb felsorolt hibákra.
Az autót nem fogom gyakran használni, de ha igen akkor hosszabb távon (nagy valószínűséggel a 5 km-es kisboltba nem ezzel fogok menni, arra szerencsére van egy másik kisebb autó).
Köszönöm előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
With every conflict I grow stronger!
-
grizlisandor
addikt
válasz napoleon2323 #197476 üzenetére
Kacérkodtam a gondolattal én is, de elég sok tartalék kell hozzá, így elengedtem a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
"Költségcsökkentés" címszó alatt felmerült, hogy octavia 3/golf 7/leon helyett rapid-ot vagy toledo-t vegyek, kisebb motorral. Az lenne egyrészt a kérdésem, hogy miben merül ki, hogy ezek "alsóbb polcosok", azon kívül, hogy kisebbek fizikailag? Mit veszt még az ember?
Ehhez kapcsolódóan kérdezném, hogy ezek az újabb, szíjas 1.2 TSI-k már ajánlhatók?
Az az érdekes, hogy ezek a 110 lóerősek kisebb nyomatékúak, mint a későbbi 1.0 TSI 110 lóerősek. Utóbbit már vezettem, egész jó, de csak magasabb fordulatszámon, ahol van már turbó. Alul reménytelenül erőtlen. Az 1.2 TSI is ilyen, vagy ott már jobb a helyzet? Vagy minden TSI ilyen? -
yodamester10
őstag
válasz napoleon2323 #197476 üzenetére
Teljes mértékben lebeszélnélek róla,gondolkodj felnőttkén előre,hogy autó eladása a későbbiekben nem lesz kinek,kitiltása, emissziós adók, de főleg az eladhatatlansága pár év múlva.
KMT Golf Gte a te autód[ Szerkesztve ]
-
válasz yodamester10 #197479 üzenetére
Ez egy ilyen autó birtoklása mellett senkit nem érdekel, ne GTE szemmel nézd a világot.
napoleon2323 Hasonlóan idős V8 tulajként mondom, mindig van valami, én azt mondanám az első 2-3 évben legyen tartalékban 1 millió / év, ha mindent szép lassan meg akarsz csinálni. Ha van egy vásárlás utáni listád, azt még szorozd meg kettővel, néha kiborul egy-egy csontváz a szekrényből. Sok sikert
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz yodamester10 #197479 üzenetére
Hobbiauto?
-
yodamester10
őstag
válasz rbalint88 #197481 üzenetére
Hiába mást sem olvasok és hallok,hogy az unio micsoda adókat fog bevezetni hiába a Viktorunk nem fog tudni ellen állni.Valahonnan kell az adó és ez a legjobb.Azért megvenni költeni rá,hogy 3 év múlva nem kap műszakit és csak a bontó veszi át apróért?Megéri a hobbi autó?Annyira nem vagyok zöld csak előrébb szeretek gondolkodni így 47 évesen pár évvel.Most pár éve csak azt élvezem,hogy itthon töltök és megyek és egyszer lát a szerelő az éves olajcserén.
-
Asbee
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz napoleon2323 #197476 üzenetére
Központi zár: nekem a B5 Passat rakoncátlankodott. Sokak ajánlására én is elmentem Márokra, ott 4-5 óra alatt minden zárat átnézett a szaki és 1 év garival megcsinálta. A zárban lévő nyák forrasztásai törtek el, újra forrasztotta és működik. Alkatrész sem kellett.
10k/zár munkadíj, ha alkatrész is kell, az további 10k.
Mágusnak ezúton özenem, hogy nem volt a kábelátvezetőkben kontakthiba.
Persze az enyém egy faék egyszerű autó egy A8-hoz képest. Kulccsal nyitom, zárom, nincs távirányító. Egy A8-ban egy sor másik dolog is lehet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Apósom a B5 Passat kombit egy Rapid szedánra cserélte, én hívtam fel a típusra a figyelmét. Szélességben kb ugyanaz (persze csak kívül, belül szűkebb valamivel, de neki elég), viszont jóval rövidebb, ami a garázsba manőverezéskor nagyon jól jött.
Mágus hívta fel a figyelmem és igaza van, hogy puritán, például az üléscsúszka mellett látszik a lemez, nincs még műanyag borítás sem. A szemében ez elég igénytelen dolog.
Nyilván kevesebb zajszigetelés természetesen.
Az 1.0 TSI lóerőben kb ott van, mint az 1.9 PDTDI, városi használat munkába járásra. 3 éves, a kötelezőkön felül nem kellett rá költenie.Alul reménytelenül erőtlen. - És? Pörgetni kell, 2-5k rpm tartományban is lehet azt használni, csak legyen üzemmeleg. Hogy hangos, vagy bólogat váltáskor, azt szard le, vagy csak élvezd!
yodamester10: a 97'-es gyártmány 5 év múlva kaphat OT rendszámot, onnantól már olcsóbb biztosan nem lesz. A hosszabb utat meg lehet, nem a budai Várban karikázva értette.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #197486 üzenetére
Véleményt kérdezett,ami nem lehet mindig pozitív
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #197487 üzenetére
Persze, de a szart sem fog érni nem feltétlenül állja meg a helyét.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
napoleon2323
tag
válasz grizlisandor #197477 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a válaszát és tapasztalatát.
grizlisandor: Hát necces, az biztos. Tudom, hogy teljesen logikátlan és pénzügyileg kb egy zsákutca egy ilyen autó, de szeretnék egyszer birtokolni (amíg lehet), egy ilyen jószágot.
yodamester10: Ezen is filóztam, bár bevallom annyira nem gondoltam túl. Arra jutottam (bár ezek szerint lehet tévesen), hogy mivel egy igen jó megítélésű és "Audi történetileg" is híres típusról van szó, így könnyebben el fog kelni még később is az autó.
aero. : Köszönöm a becslést, elég "kellemes" összeg. Neked nagy hibák jöttek elő (gondolok arra, hogy mozgásképtelen is lett az autó esetleg?).
macilaci78 : Feljegyeztem a helyet, köszönöm az ajánlást.With every conflict I grow stronger!
-
KMT
addikt
válasz macilaci78 #197486 üzenetére
Köszi! Kicsit nyakatekert a kérdésem, mert a rapidot valamennyire ismerem, de összehasonlítani nem tudom a magasabb kategóriájukkal, tapasztalat híján.
Illetve 1.2 TSI minimum lenne, az a kérdés, hogy az ilyen esetlen-e mint az 1.0. Vagy még az 1.4 is ilyen?yodamester10:
4+ milliós autó helyett 3+ milliós felé hajlok, tehát vegyek inkább 6-8 misiset? -
Asbee
veterán
válasz yodamester10 #197484 üzenetére
Az nem 3 év múlva lesz.
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Amennyiben lefalaztatom az egrt és kiíratom, azzal együtt ugye nem feltétlen szükséges a dpfet is kiíratni és kibelezni?
Vagy a kettőt együtt szokás? -
veterán
tényleg elég csövi, de hát annyi baj legyen. most futkározás közben nézegettem a konkurens kombikat, és azt realizáltam, hogy mennyivel jobban néz ki a golf mint a konkurensek (astra, kia/hyundai, focus, oktáv határeset, megane), egyszerűen nagyon megtetszett a forma, így elnézem ezt neki. mondjuk az új 308-ra és astrára kíváncsi vagyok élőben nagyon, azok nagyon jónak ígérkeznek.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rbalint88
addikt
válasz yodamester10 #197484 üzenetére
Amig nem lesz full onvezetes, addig nem tilthatjak meg a hasznalatat - maximum at kell alakitani villanyosra, ha mar annyira csak az lesz es semmi mas. Ezt ketlem, mert sok felhasznalasi teruleten meg mindig nem rentabilis az elektromos auto. 2050-ig nem aggodnek kulonosebben egy benzines/hibrid autoban ulve sem, a meg nem OT-s dizelek vannak jelenleg szopoagon.
Egy olyan A8 nekem is nagy vagyam, csak faceliftesben. Valoszinuleg az ki fog maradni az eletembol, de V8 es 2 ajtos lapos Porsche lesz, ha bele is doglok
-
válasz napoleon2323 #197489 üzenetére
Nem, teljesen üzemképes, motorikusan egy szelepfedéltömítés és a venti viszkója szorul javításra, ezek mellett rengeteg apróság, amit szépen lassan idővel. Októberben vettem, de már túl vagyok a félmillión (kis futómű, fékcső, kipufogó, katalizátor, sötétítés, de-chrome, standard szerviz stb. ) Olyan 1200 km-t mentem vele, a km költség sosem lesz ésszerű. Tippre még olyan 7-800k és olyan lesz, amilyet szeretnék. De váratlan meglepetés bármikor jöhet. 4 gumi is kell majd, azt már bele se számolom.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
[ Szerkesztve ]