Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #31733248

    törölt tag

    válasz crey #80749 üzenetére

    "Elég durva azt látni, hogy az agglomerációba kiköltözik a paraszt, mert ott olcsóbb a ház, meg van zöld, meg kert - élvezi a nyugalmat, utána meg nap mint telepöfékeli a levegőt azzal hogy autóval ingázik - és többek között én is szívom itt a külvárosban a szarát."

    Csak arra nem gondolsz, hogy ezzel a logikával az angyalföldinek Te vagy a paraszt. Nem szabad így gondolkodni a másik emberről, egyszerűen csak megpróbálja a lehetőségeiből a legtöbbet kihozni, ahogyan Te is.

    A budapesti közlekedés egyik legnagyobb problémája immár 30 éve éppen az általad favorizált önkormányzati irányítás. Azt kellene megérteni végre, hogy Budapest és a milliós agglomerációja egy közlekedési (és nem mellesleg gazdasági) egységet alkot, így is kellene elvégezni a tervezését, nem kizárólag a belpesti szempontok alapján. Következésképp nem az lesz a megoldás, hogy 23 kerület kezdjen el önállóan szabályozgatni, mert ennek a széttagoltságnak a következményeit szívjuk most is. Mert nem szabályozgatni (azaz korlátozni és tiltani), hanem fejleszteni kell(ene), pont a települési önkormányzatok felett átnyúlva.

    Három évtizede volt a rendszerváltás, azóta nem készült el az M0. Nincsenek könnyen elérhető és gyors kötöttpályás kapcsolatok az agglomeráció és a város belső részei között, mert ez nem számított fontos szempontnak soha. Inkább mentek a völgyhidak és a löszdombokba fúrt alagutak. Csúcsidőben 1 órás az eljutási idő a belvárosig és jóval több, ha két gyereket két helyre kell vinni. Én nem a polgárt hibáztatom, amiért a külvárosba, vagy az agglomerációba költözik és kocsival jár. Ez természetes válasz a részéről. Évtizedek óta kísérleteznek azzal is, hogy megnehezítsék az életét, mert akkor majd tömegközlekedni fog. Te úgy látod, hogy bejött? Több lett a szitkozódó, stresszes, dühös ember, a közlekedési infrastruktúra viszont alig fejlődött. A Te példád is tökéletes ilyen szempontból: miért nincs a 3-as metró meghosszabbítva Káposztásmegyerig? Van ott egy bazi nagy lakótelep és nyilván kevesebb fóti, dunakeszi lakos ingázna autóval, ha megtehetné, hogy metróval menjen...

    "Alapvetően rohadtul egyetértek a dugódíj gondolatával"

    Személy szerint nekem akkor lenne a legjobb, ha minél magasabb lenne. De addig nem tartom ezt sem értelmes dolognak, amíg nem kínálnak a külső kerületekben és agglomerációban lakóknak alternatívát a közösségi közlekedés terén.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák