Új hozzászólás Aktív témák
-
Real_Necro
veterán
válasz rbalint88 #47995 üzenetére
Abban csak nincsen semmi probléma, hogy az ember a pénzéért a legjobbat/legtöbbet szeretné. Persze különbséget lehet tenni abban, hogy ezt hogyan szeretné elérni.
Ma hallottam egy jó mondást: "A pénz nem számít, csak minden legyen olcsó..."
Nekem pl szempont, hogy szeretnék egy fele annyi idős autót venni mint a mostani. A fejlődés miatt nagyobbkasznival, nagyobb biztonsággal, erősebb motorral (2.0), a fogyasztás annyiban érdekel, hogy 8-9liter (benyó) maradjon. Namost a mostani 16, a fele 8, tehát 160-170ekm még így ok is lenne (100-130 már príma), habár az Astrámat anno 54ezer km-el vettem... és az nem visszatekert.
Ja és legyen 2,5, de inkább 2 alatt... túlzott elvárásaim vannak? (ja és az extrákat mint tempomat, digit 2 zónás klíma, ~500 lityós csomagtartó, fűthető tükör, esetleg fűthető szélvédő még nem is soroltam... )
Szerk.:
Egyébként furdal a kíváncsiság, miért jó egy 2001-es autót egy 2003-asra cserélni?
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Real_Necro #48007 üzenetére
Ezt most mire? Magadnak?!
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Real_Necro #48009 üzenetére
Hát, ha szeretnéd fizetni a prémium szerviz díjakat, akkor hajrá.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #48009 üzenetére
vond le az árának a 30%-át, aztán nézd meg mit adnak a mobile.de-n ennyiért. Abból a merítésből jött ez is. Elég elkeserítő tud lenni.
Just a simple Lineman...
-
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Real_Necro #48013 üzenetére
Ez igaz, de a behozatal+papírozás sem 6-700e.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #48013 üzenetére
igen, de nézd meg, hogy azok milyen paraméterrel vannak. Mondjuk, amiket 5000 euró környékén árulnak. Ezt valahol 4500 és 5000 között vette meg a nepper kinn. Azokat a kilométer adatokat, meg képeket nézd meg, hogy egy kb. reális képet kapj erről az autóról.
Just a simple Lineman...
-
Real_Necro
veterán
válasz fi:zi'k #48014 üzenetére
+Zéé
Láttam szépeket 6-7ezer környékén. Ha alaposan utána mennék szerintem 2,5 környékén össze is lehetne talán hozni, csak ha itthon sem bízhatok meg senkiben, akkor kint hogyan?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #48016 üzenetére
a legegyszerűbb, ha elfogadod, hogy azokkal a paraméterekkel, amit írtál nincs a magyar piacon autó 3 millió alatt
Vagy kell egy nepper haver, ismerős, ismerős-ismerőse, akinek vannak bejáratott kapcsolatai kinn, és tud intézni valamit (haveromnak így lett most J Astrája), vagy összenézni egy útvonalon 8-10 autót, és 1 emberrel (és/vagy egy trélerrel) nekiindulni.Just a simple Lineman...
-
rbalint88
addikt
válasz forceberg #47996 üzenetére
2 hétig és sohatöbbé. Maximum ismerősnek/megbízásra hozni vagy eladni autót, fix díjazásért.
A vevő HÜLYE. 3 (km, kor, ár) feltételből kettőt választhatna, de mindenkinek a mindhárom feltétel kell.R_N: mert az avensisre is költeni kellett volna és a különbözetből van egy jobban felszerelt, élvezetesebben vezethető, erősebb és fiatalabb autóm, amire jelen pillanatban nem kell ráborítani több százezer forintot.
Studi: tisztában vagyok a törvénytelenséggel, nem támogatom és nem csináltam a tekerést, csak annyit mondok, hogy értem a mögöttes gondolatmenetet, ami oda vezeti a neppert, hogy tekerje az órát.
-
Freddy76
addikt
válasz forceberg #48019 üzenetére
OK, de ha tudja, hogy a vevőnek az kell? Ha én bevinném az autómat, a nepper csóválná a fejét, hogy nem tud vele mit kezdeni, sok benne a km, a vevőnek nem kell. Nem veszik meg. A nepper vagy becsületes és törvénytisztelő, és akkor rárohad az összes autója, vagy teker...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
forceberg
veterán
válasz Freddy76 #48020 üzenetére
Persze, de mi vezetett ide? Szerintem az, hogy ezt valaki elkezdte, hogy növelje a forgalmát, aztán a többi nepper is "kénytelen" volt utána menni.
Hát, a tiédre az itthoni műszakik miatt be van regisztrálva már x km. Ahhoz azért bátorság(vagy kapcsolatok) kell tekergetni!A kintről behozottakra gondoltam elsősorban.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#40935168
törölt tag
válasz forceberg #48019 üzenetére
Pár napja vettünk egy VW Lupo 1.4 FSI-t a csajosnak, vagy ha neki nem kell, nekem is klassz, városi rohangálósnak. 105e km-rel hirdették. Kormány alapján úgy 200 lazán benne van. De elhoztam, nem volt véres a torka, jól átnéztük. Azóta még költöttünk rá 150-et (rutindolgok), most pöpec, de inkább nem akarnám a valós km-ét tudni.
-
Real_Necro
veterán
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Ear001
addikt
válasz forceberg #48022 üzenetére
Miből gondoljátok, hogy csak a nepper teker? "Mezei" user ugyan úgy és még több is a haszna, a lebukási esély meg szinte semmi. Nézzünk egy mai autót, amin 15 000 környékén van a kötelező szervíz. Kuncsaftunk megveszi újonan, vagy elég fiatalon. Elviszi kötelezőre, megcsináltatja a mi kell, pecsét és kilométeróra állás szépen jegyezve. A következő szervíz helyett PistaJóska olajat cserél és visszatekerik az órát az előző kötelező szervíz idejére.
A végeredmény? Van egy csodás, végig vezetett szervízkönyves az átlagnál kevesebbet futott autó, a kínálat egyik legjobbja magas áron, mondjuk 120 000 kilométerrel, miközben már 240 000 környékén jár valójában, ahol jönnének a durva nagyjavítások, komoly ráköltések.
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz Ear001 #48025 üzenetére
Mindenki teker. Na jó, én nem
Én azt gondolom, hogy - attól függetlenül, hogy ez gerinctelen dolog - tényleg nagyban köszönhető a vevői hülyeségnek, amit Bálint is leírt: hogy az emberek sikítófrászt kapnak és menekülnek attól, ha egy autóban 10 évesen 150k km van, ezzel párhuzamosan meg minden gond nélkül elhiszik hogy megtalálták a szent grált, a tíz éves, 70 ezret futott 1,9 TDI Passatot. Mert olyat mindenki évi 7 ezerre vesz... Persze, vannak ilyen vidéki nemdohányzó garázsban tartott hölgy orvosok, de kurva ritka...
Mindamellett meg hogy elvárás a 10 éves kocsitól a 70k km, mindenki mindenhova kocsival jár...Holnap majd jól beletépünk...
-
Real_Necro
veterán
válasz t_a_m_a_s #48026 üzenetére
16 éves Astrámban 116ezer km van, és ez valós, nem tekergetett. Kivétel vagyok?
Volt, hogy évekig csak hétvégén használtuk mert bkv-t fizeti cég.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #48027 üzenetére
dettó, de azért évi 15e legalább így is belemegy kb.
-
rbalint88
addikt
válasz Real_Necro #48027 üzenetére
oké, de az egyrészt g astra, amiből még jelentősen többet vett magánszemély arányaiban, másrészt benzines. mondjuk egy 2008 utáni passat-mondeo-insignia kategóriás autóból, főleg dízel motorral elég nehéz lesz olyat találni, amit a zsíros nyugdíjából megvett Jóska bá', hogy hétvégén elruccanjanak vele a tescoba, Balatonra, aztán hazafele beugorjanak a templomba... márpedig a többség ilyen autót keres.
nálunk is az astrában 12,5 évesen van 90ezer km, a splashben meg 6 évesen 29ezer. de egyrészt nem ez az általános futás még ilyen kis motoros, városi autóknál sem, másrészt inkább vennék egy olyat, amiben dupla vagy tripla ennyi km van, de legalább néha bemelegedett az a szerencsétlen autó...
szerintem a tuti vétel a kevés kilométeres autók között az, amit legalább hetente használtak közepes vagy hosszabb utakra (tipikus telekre/Balcsira járós+bevásárlós autók). a sok kilométeresek közül pedig olyat vennék nyugodt szívvel, amivel pályáztak, de nem a német belső sávban. ott nem nagyon van olyan, hogy 6-osban gyorsítás, max 150 felett. ha szabad az út, lekoppantják a gázpedált és szúrják neki, ami a csövön kifér. mikor a dízel accorddal voltunk, akkor bőven 4.-be visszapakolgattam 130-nál, hogy ne lökjenek le az útról
-
Studi
addikt
válasz Real_Necro #48027 üzenetére
Én pont 7 éve vettem a Suzukit, egyelőre ~80e km ment bele nálam. Pedig napi szinten használom, csak az első években ez napi 8-10km volt, a munkábajárás. Most azért belemegy napi 30, míg a Lechnerre jártam, az 75-80km volt, szóval mostanában azért jobban pörög.
Tekerni viszont nem kell, öt számjegyes a kijelző, százezrenként nullázódik.
-
Real_Necro
veterán
válasz rbalint88 #48029 üzenetére
Pedig dízelben még van is választék, én viszont benzinest keresek, ja és már a ránc felvarrott típust, de még a 2011 előttit.
Egyébként olykor 3m környékén felbukkan pár 2009/2010 jármű 9xezer km-el (vevőcsalogató vagy visszatekert?), csak éppen a lépcsős hátú, ami szerintem melléhúzás volt, a hatchback meg a kombi között viszont csak (ha az általam talált adatlapok nem hazudnak) 20 liter különbség van. No nekem a ferdehátú az álom.
Egyébként egy megbízható szaki mennyit kérhet egy behozatalért?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #48031 üzenetére
nagyköbcentis, 10 évnél fiatalabb, g astránál nagyobb belterű, szívó benzines kombit kerestem. szerinted sok választásom volt 1,5M környékén?
-
Real_Necro
veterán
válasz TayRol #48032 üzenetére
Hát nem, de az a mazdi jó vétel volt. Kicsit hajlok arra felé is, csak egy kicsit fiatalabban, mert nem lenne jó érzés, ha egy fele olyan idős gépezet jobban rozsdásodna mint az Astrám.
Egyébként múltkor szó volt itt megtett km-ekről. Fater mesélte, járt náluk már Astra milla km-el a háta mögött.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #48031 üzenetére
ha a mi Mondink egyszer eladó lesz, akkor az is ilyen "mese-mese úgy sem hiszem el" kategória lesz.
Külföldi behozatal volt 1,8 TDCi, 2009 évközepi gyártás, 2011 novemberben vettük meg mi, akkor volt benne bevallás szerint 78k km (ami akár még igaz is lehet). Azóta mutter hajtja az esetek 80%-ában, Zeg-en és környékén, idén lesz négy éve, hogy nálunk van, azalatt ment bele kb 45k km. Szóval néha előfordulhat keveset futott ilyen kategóriás autó, de azért ritka.
Emlegetett haverom J Astrája kombi, 2011-es, 1,7 CDTI, 150k km-t futott, kinn Németországban 6500 euró környékéért hirdetik, a nepper aki behozta neki szegről-végről ismerős, neki 2,3m-ért adta el "haveri alapon", ahogy hazajött lábon. Szóval ilyen 250-300k szerintem alsó hangon az ilyen árkategóriás autóknál a nepper díja. Amit meg eladásra hoz az illető, azoknak visszatekertik felére a kilométert, pár kicsi neppertrükköt bevetettek, aztán árulják 2,8-ért, és viszik, mint a cukrot. Azt mondta neki a srác, hogy kb heti 2 megy el belőle...
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #48033 üzenetére
Igen, ez a gyenge pontja. Az enyémen is több a rozsda, mint a 15 éves G Astrámon. A 2006 utániakkal már nincs ilyen gond, illetve a 2.0 motor felett 6-os a váltó. Csak abból meg nehéz találni megfelelőt.
Mondeo kombi is tetszik, csak nem tudom, milyen motorral kellene...
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz TayRol #48035 üzenetére
Tömegben nem kevés, így 1,6-os motorral nem venném meg, ezért is keresek 2.0-t. Az 1.4-es után nem szeretném azt érezni, hogy tele van pakolva kocsi és tövig kell taposnom a pedált, ha gyorsulást szeretnék "szimulálni". Persze városban melóba járásra szeretem, 2-3-ban 1 személlyel olyan szépen tudok "manőverezni" Hungárián... nálam nem kormolódik el nagyon a kipu. Ja ha már kipufogó... fater szerint pár év és cserélni kell... hiába, öregszik azért a kaszni.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Real_Necro #48031 üzenetére
Keresd j.bravo-t, ő tud konkrét példát mondani a "mennyire?".
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Lassú Víz
őstag
válasz Real_Necro #48036 üzenetére
Vegyél Nissan Leaf-et. Ha úgy akarod nem igazán van ellenfele a lámpától indulva, és abban sem kormolódik a kipufogó.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Real_Necro
veterán
válasz Lassú Víz #48039 üzenetére
Ennyi erővel Amperát is vehetnék, mert megy mint a disznó, csak 90km-enként újra kell tölteni.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Chapel
addikt
Érik a 7D leváltása...csak az a teletartomány lenne 400 5.6 L szintű, kb. holnap váltanék
Beszarás jók ezek a retrós fém vázak, már csak a külseje (és mérete) miatt is váltanékNecro: Szeretem és tisztelem mások kultúráit, keletet főleg, de ezek a cuccok, atyaég.
Beteg, semmire nem jó hulladék és mennyi műanyag szemetet termelnek....ja és hány ilyen teljes agymenésük van...Taylor: Igen, pont ezt a cikket linkeltem
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Chapel
addikt
válasz .: JuSzT :. #48044 üzenetére
Igen nézegetem ezt és az 50-200-at, de a 400-asom olyan szinten penge éles, pontos és krém gyári kezdő 5.6-tól végig, hogy ezt a minőséget kizártnak tartom hogy visszakapom. (Kezdem érteni miért tartják etalonnak, fájna is eladni.)
Meg az ugye nálam ekvivalens 640mm, ez meg 1,4x-vel is több mint 200mm-el kevesebb.
Az meg nem kevés.Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
Lassú Víz
őstag
válasz Real_Necro #48041 üzenetére
Nekem csak ilyen volt
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Real_Necro
veterán
válasz .: JuSzT :. #48044 üzenetére
Nem adnám érte az Astrám.
Lassú Víz: olyan nekem is volt.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali játékos kérdések órája
- Politika
- MinDig TV
- További aktív témák...