Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve_Brown

    senior tag

    válasz Imilenni #6791 üzenetére

    Nem a motor miatt aggódnék. Az 1.6-os benne az NFU rokon. Illetve az 1.4 az KFW. Nyilván ha megbarátkozol vele, hogy folyton hengerfejes használható, én is ilyet hajtok. Két évente készülök a revízióra aztán meg élvezem.
    Az 1.4-esbe ajánlott betenni a nagyobbik hűtőjét illetve az 1.6-oshoz is kapható nagyobb hűtő azt is ajánlott beszerelni.
    Amúgy megbízható mind a 2.
    Az 1.6-ossal arra kell figyelni hogy találj. Nyilván ez csak VTS-ből lesz. Draskovics Andris miatt brutál túl vannak árazva olyat amit érdemes megvenni talán 1 misi felett fogsz csak találni. Az 1.4-es kicsit gyakoribb. Én követem a piacon a Saxo-kat és szinte kivétel nélkül mindegyik a halálba van rohadva. Akkor ajánlanám ha tudsz lakatolni, nem probléma küszöböt, nyulványt, tornyot nulláról újraépíteni aztán rákanyarodni a futóműre majd az elektronikai témákra. Hátsó híd nyilván egy jó történet. De az egyszerű mert 2 új lengéscsillapítóval szerintem Bán Norbi 100-150 ezer forint ráfordítással újracsapágyazza.

    Szóval röviden én simán beleugranék egybe. Nyilván a helyén kell kezelni, kb ilyen projektautó szintjén. De egy korabeli M-es BMW-hez képes alacsonyabbak a fenntartási költségei még úgy is, hogy folyamatos rebuild lesz mind a motor, mind a kasztni és futómű tekintetében.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák