-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz mikoljan #49803 üzenetére
uh, koszi a linket.
Ma hívtak vissza, nekem is ennyit 80-at mondtak a teljes felújításra, amiben benne van az össze ismert tipushiba (15) javítása 2 év garanciával. Ha kell, adnak csere ECU-t a javítás idejére, de az 150k kaució + 2x2 óra ki-beszerelés. A hölgy aki hívott egy jól betanított sales-es lehetett, mert sokat fényezte a szolgáltatást és folyton felfelé terelgette az árat Nem hinném, hogy 15 tipushiba van egy opel ecu-ban, esetleg 15 ismert hiba. Sajnos eddig említésre méltó céget csak ezt az egyet találtam.A bontott az 60 alatt nem áll meg és arra csak beszerelési garancia van.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz lafaty80 #49848 üzenetére
Szia, en csak C vectraban tudok hozzaszolni. A cdti motorok khmm kisse problemasak es ezekben van mar kettostomegu. A tavolsag miatt en a dizelre szavaznek es az Y20DTH motorra (nekem ugyan ilyen van) ha jo allapotban levot veszel vilagbol kivisz. Lancos es nem annyira problemas. Regi konstrukcio de szerintem jobb mint a cdti. Alapvetoen nem rossz a C vectra nekem mondjuk semmilyen dizajnban nem jon be (se kivul se belul nem tetszik) viszont sok dologban javult az elodhoz kepest. Alkatreszek sem veszesek hozza. 1.7 motorokrol en lebeszelnelek (szvsz 2000 kobcenti alatt nem vennek semmilyen autot) a ketezresben kenyelmesen tudsz utazni. Nem fogyaszt tobbet, cserebe jobban megy. Felszereltseg tekinteteben jol extrazhato utolag is de ki lehet fogni jolfelszerelt gyarit is.
-
Declare
őstag
válasz lafaty80 #49848 üzenetére
Ekkora futasmennyiseggel en inkabb a dizelre voksolnek, mint benzinre. 20-25k km nel mar erdemes (ha jot sikerül venni).
Dizelnel viszont fontos, hogy az ember elörelatoan tartalekoljon (jo ha van talonban az autora egy 300k huf legalabb), ha valamire hirtelen költeni kell es legyen egy hozzartö szaki, aki vasarlas elött atnezi a kocsit. Ha ezek megvannak, akkor nem kell rettegni a dizeltöl sem
Nekem H astra van 1.7 cdtivel, ami egy meglehetösen jo konstrukcio (motor szempontjabol), de az 1.9 cdti is jo. Van par dolog amire figyelni kell, ha konkret elhatarozas lesz, hogy ilyet akarsz venni, leirom Viszont az 1,2-1,4M az igen hatareset ezeknel.
Skodak is jok, nagyok, de ott kifejezetten van egy ket kerülendö motor a dizelnel, ezt a vw forumban biztos leirjak.
-
mikoljan
tag
Ha javítattam volna a kocsiban az ECU-t én is hozzájuk vittem volna.
Aztán a főnökömnél elgurulhatott valami, mert talált egy kedvezményes ajánlatot és engedélyezte a cserét. Árak (bruttó):
ECU: 170000 Ft - nem emlékszek már pontosan, de 30-40%-os kedvezmény volt rajta
Szerelés, programozás: 15000 Ft- - - We Enter Into The Future - - -
-
-
Petyyyyy
addikt
Na, a mai reggel jól kezdődött.
Mivel semmi más nem változott, szvsz. az utólagos trafó miatt kicsit tovább tekert reggel mire beröffent a motor. És itt véget is ért a kevésbé kellemes meglepetések sora.Amint odaértem a kárpitoshoz kivirultam. A műhelyben tényleg szakemberek dolgoznak. Látszik rajtuk, hogy értik a dolgukat és nem sajnálják azt az 5-10 percet, míg elmesélik mit hogyan csinálnak és ha otthon akarod elvégezni, hogy kellene. Ugyan nem a legolcsóbbak, de gyorsak, nem küldenek melegebb éghajlatra, ha kérdezel. Abszolút segítőkészek voltak: míg vártunk, elmeséltem a főnöknek a bánatom a xenonnal. Erre ő mondja, hogy dont fosch, megadja a cimbi számát aki az OPC-jéhez hordja az alkatrészeket. Valami mágus lehet a srác, mert szinte mindent meg tud szerezni, fejből tudja a cikkszámokat.
A tetőkárpitnak semmi baja nem volt, a tetőlemezben van egy kis hajlás. Mindenesetre szépen megcsinálták, fixen tart. Az alkatrész guruval este értekezem újra, megmondja mit, hol, kivel - nincs megoldhatatlan. Lesz megoldás a xenonra is és valószínű a MID kijelző is olcsóbban lesz megrenoválva, mint amit eddig tudtam.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #49865 üzenetére
Igazából mindig a szalagkábel adja meg magát, ami "forintos" tétel. A ragasztó meg a nem tudom még micsoda az ami megdrágítja a dolgot. Akit eddig tudtam, ő 22K ellenében javít. Reggel azt mondták 15, de 20 a plafon.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
ALI_G
veterán
-
lafaty80
őstag
Csak nálam nem megy (T ADSL, T mobilnet) a hasznaltauto.hu?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
gzbotii
veterán
Mennyi idő alatt töltődik vissza egy indításnal elhasznált kraft?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
lafaty80
őstag
"A TÉVEDÉS, AZ ELÍRÁS, VALAMINT BÁRMINEMŰ VÁLTOZTATÁS JOGÁT FENNTARTJUK!"
Na ettől a mondattól valahogy mindig menekülök, legyen az bármilyen jó ajánlat is
Declare: az elhatározás már megvan, döntés még nincs.
Valahogy nem tudom magam rávenni a dízelre, nem lesz annyi tartalékunk, hogy 2-400rFt-ot még plusszba félre tegyünk, a dízel bajoknak.
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
-
Kickass
őstag
válasz trassher #49876 üzenetére
Egyrészt ez nem igaz, C Vectrából most viszonylag sok van és elég sok az 1.9CDTI.
Ráadásul én csak tempomatos találatokra szűrok.Másrészről a CDTI-ben a következők vannak amik a DTI-ben nincs:
- DPF
- kettőstömegű
- szíj lánc helyett
- alumínium szívócsőbe épített fojtószelep sor (a 150 lovasban biztos). leszakadhat beszívhatja a turbó/motoregyébként ha az opelben is JTD-nek hívnák (mint ahonnan jött, Fiatéknál) akkor simán vállalnám mert eredetileg fasza motor, csak az Opelnek kivételesen ehhez nem kellett volna nyúlnia...
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #49882 üzenetére
igy van a CDTi-k egy kalap kuka, lehet a facelit-esek már jó de a sima első szériások hulladékok. Mondjuk egy havernak CDTi-je van benzines abban láncos a vezerlés, de én is ha vennék akkor még a jó öreg DTi-t. Sokkal kevesebb szívás van velük.
Tempomat dizel autóban meg alap szerintem. -
JanR
addikt
válasz trassher #49876 üzenetére
Ebben Te biztos vagy? Signumom van és benne vagyok a Vectra C/Signum klubban. Az 1.9 diesel motorokkal van a legtöbb gond, utána a 2.2 direct benzin.
Szívósor, turbo, porlasztók, de legtöbbjüknél a szívósor az ami kritikus.
Azt is tudni kell, hogy az 1.9 dieselből is 3 féle változat létezik (100, 120, illetve 150LE-s). Általánosítva a 150LE-s típussal szokott gond lenni.
A DPF az összes diesel halálpontja, de EU megkövetelte. A kettőstömegű lendkerék pedig használat függő, lehet arra azért vigyázni, de manapság már rengeteg benzines autóban is benne van.
(#49883) F_Gergely: Ez sem igaz általánosítva. Az én autóm is CDTI, igaz 3.0, de akkor is CDTI. Motorikusan semmi gondom nincs vele, pedig van benne 320e. km - nem eszi az olajat, nem eszi a vizet és kellemesen fogyaszt - pöccre indulás hidegen/melegen pedig alap.
[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
Én nem vagyok nagy dízeles. Nem is szeretem őket és nem ismerem annyira. De azt tudom ,hogy ha ne adj Isten dízelt kéne vennem Opelban akkor az 1.7 lenne.
Tesoméknak a Pandakba 1.3 CDTI motorok voltak. Szerintem ugyan az van sok Opelban is. Azok pl amiket kaptak az brutál volt. Sokszor előbb adta meg magát a váltó és a kuplung mint a motor. Ott aztán nem volt hidegen kis gáz meg a többi. Futár autók voltak. Azok mindent kaptak ami létezik. Hidegen és melegen is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
Sikerült szereznem színes navit a járgányba. Tegnap délután gyorsan be is pattintottam. [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
gzbotii
veterán
Mennyi idő alatt tölti vissza az akkumulátort egy indítás előtti szintre? Régebb ugy hallottam, hogy 5km megtétele kb
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Petyyyyy
addikt
Nagy meló volt, de már csuklóból csinálom.
beg - Na-na, nincs sodrós jobbos. Sebességhatárok szigorú betartása mellett városban haladva nem esett még le. Próbáltam betenni a MID kijelző elé, de túl nagy. Csak akkor nézek rá, ha pirosnál állok. Addig meg beszélgetünk.
Ha már itt tartunk: ti használtok valami navit a humánon kívül?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
beg
veterán
válasz Petyyyyy #49894 üzenetére
Waze. Sokszor mentett meg drága panoráma fotóktól és dugóban araszolástól, esetleges lezárások estén azonnal levisz a kertek alá kerülő útra. Imádom. Nem offline, de csak így van értelme, hogy azonnal át tudjon tervezni egy eseménynél.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #49887 üzenetére
+1
Az 1.7 cdti egy jo öreg isuzu konstrukcio, brutal traktorhanggal es összesen csak 110-120 pacival....cserebe igen idötallo es strapabiro. Amugy az 1.9cdti k is jok tudtommal a H astrakban.
Ezek a hasonlitgatasok, viszont nekem erthetetlenek. Nyilvan az ujabb motorok kenyesebbek, dragabbak, problemasabbak....de nem azert csinaljak, mert hülyek az emberek, hanem mert annyian hasznalunk autot, hogy kb mindenhol durvabb szmog lenne, mint mostanaban pekingben.....persze, jarjunk elsö generacios szivo dizellel, turbo, egr, reszecskeszürö es minden nelkül 5000ccm el, ugyan ez benzinböl is.....kiraly lenne...olcso, soha nem romlik el....csak a tüdörak miatt lecsökkenne 30 evre az atlageletkor...
-
Petyyyyy
addikt
& törpiek - Köszi, akkor ma délután vázával megyünk haza.
Declare - Nem úgy volt, hogy a G-vel bevezetett verziók már csak Isuzu másolatok? Amiről biztosan tudom hogy Isuzu, azt az F-be szerelték utoljára turbós verzióban 82 nyihogással. De javítsatok.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star