-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz Markizmark #49600 üzenetére
Ha van bluetooth ODB (nekem 3 dolláros van külföldről, teljessen jó) adaptered, akkor a torque android app megmondja mekkora értéken megy a lambda (oxygen sensor 1,) a kettessel ne foglalkozz, az csak a katit figyeli, keverékbe nem szól bele. Valahol megvan az érték, hogy üzemmeleg alapjáraton mekkora értékkel kell ketyegnie. Valami 1-1.4 rémlik, de hülyeséget nem akarok mondani. Ha ez az érték nem stabil és nagyokat ingadozik, vagy nagyon magas/alacsony, akkor az lesz a hiba.
Nekem a kettes rosszalkodik, az ki is alszik egy idő után. Az adapter hiba olvasásra is ideális, közelebb leszünk hozzá.Szerk. Ja, ez F. Ha Z-s a motor, akkor csak azzal fog működni.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Markizmark
addikt
Ez 1 vezetékes és 1 szondás, ebbe nem jó az ELM327-es bigyó. Gondolom arra gondolsz. Belepasszol a csatlakozóba, csak nem csinál semmit. Van nekünk ilyen itthon, a TDCI fordhoz vettük, mert a szervizben képtelenek voltak hibakódot mondani, csak annyit h EGR és légtömegmérő. Kössz ... Egy darab dróttal kiszedtem belőle a számot, ennyi. Kellene szkóp, hogy lássuk a jelalakot.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Petyyyyy
addikt
Végigtelefonáltam kb 8 bontót, de sehol nem tartanak gyújtótrafót a gyári xenonhoz.
Valakinek esetleg tippje hol érdemes még nézni? Most bedobtam egy kérést egy fb topikba is, hátha.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #49605 üzenetére
en tölük rendeltem, esetleg nezdd meg, ha tudod a pontos tipust [link]
nekem kiegett a jobb xenon....mondom faja, mind1, 6 eve, ennyit birt, ez benne van a pakliba. Megvettem, 30k volt a 2db xenon izzo. H astraban kb csak ugy lehet kicserelni, ha lebonod az elejet....szerviz, leszedtek, kicsereltek, vilagit, happy. 1-2 het, puff megint nem vilagit a jobb.... hat ize, akkor ez xenon trafo.....30k xenon trafo, szerviz, xenontrafo kicserel, vilagit, happy....
a biztonsagnak ara van en xenon nelkül nem vakoskodom, sokat jarok este, ez nalam alap tartozeka a kocsinak.....na jo a led kivaltana, de az egyelöre kisse magas arfekvesben van
-
AMD Power
titán
Ebben sem kell majd félnünk!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #49600 üzenetére
Szerintem a szonda csatijának lehúzásával sajnos nem leszel beljebb.Ez akkor működne,ha a sárga lámpácska folyamatosan jelezne,több lenne a fogyasztás, és nem lenne meg a 60 ló.Mivel ez most is megvan,nem lesz érezhető különbség a működésben,nem tudsz mihez viszonyítani.Hogy miért?Mert még nem halt be a szenzor,de jelez,hogy kezd elöregedni.(csak feltételezés!)Az is lehet,hogy csak el van koszolódva.(pl: benzinben lévő oktánszám növelő adalék rakódott a szenzorra.Fehér filmréteg,vagy sötét, kormos bevonat túl dús keverék.)
Én elsőre kivenném a szenzort,ha szükséges,a felületét nem károsító szerrel kitisztítanám,ha egészségesnek látszik,mehet vissza,és jöhet az ECU reset.Az akkumulátor testkábelét le.De ezt Te is tudod.
"..csak az nem világos hogy mitől aludt ki." dolgozik,érzékel,értékel az ECU.
Házilag megbízhatóan szerintem nem.(oszcilloszkóppal igen)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #49609 üzenetére
Most hogy van ez emberek? Gyönyörű és jó lett a K Astra, tesztvezettem tudom tetszik és nagy siker lesz, ebben biztos vagyok. De mostanság az 1240kg már a jó/Könnyű kategória? Mert a H még talán ici-picit kevesebb is. A J volt egy nagyon szerencsétlen széria ebből a szempontból, az Opel magához képest igazából csak visszahozta a H állapotot (persze gondolom több extrával bár nem biztos).
Szóval jogos így kampányolni? Hogy milyen könnyű lett?
tboy93 az még elmegy, mert égő ritkán ég ki a trafó meg nagyon szerencsétlen eset kell szvsz. De amikor egy ici-pici kocc, akár bevásárlókocsival, ésa kell a xenonos lámpatest.. Na meg majd ugyanez a lednél, mert le merném fogadni, hogy gyárilag lámpatesttel együtt kell cserélni, hacsak egy kőfelverődés is van az üvegben. És akkor már egyszerre a két oldalt, mert azért a ledek is változnak élettartamuk alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #49612 üzenetére
Hat ez a suly is kb olyan, mint a karosanyag kibocsatas, meg a gyari fogyasztas.....milyen extrakkal van merve, mennyi üzemanyaggal, milyen, mekkora kerekkel....millio dologgal lehet trükközni itt is szvsz.
Viszont ugye a H nal minden szempontbol nagyobb, innen indul alapbol a dolog, egesz biztosan több extrat tartalmaz alapbol is. Az uj motorok is sokkal könnyebbek, annak ellenere, hogy turbos, tehat több minden van belezsufolva.
Igazabol szvsz a J astra volt egy egesz nagy hiba....nem foglalkoztak a sullyal es azert ragadt rajtuk. Azert a "könnyü es erös" kategoria eleg sokba kerül a J nel ezt elsporoltak, de eleg nagy arat fizettek a viszhang miatt.
(#49607) tboy93 + szereles de azota joooo koppkopp es remelhetöleg nekem mar nem kell se trafot se izzot cserelni
-
Petyyyyy
addikt
Mai fejlemény: multiméterrel rámértünk a trafóhoz futó vezetékekre és elér a nafta oda, ahova kell. Trafókat megcseréltük, mindkettő hibátlan. Égők szintén. Nem marad más, az elrejtett központi egység lehet csak a ludas.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Markizmark
addikt
válasz mohabá 007 #49611 üzenetére
Köszi, akkor marad a kivárás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
beg
veterán
Most ez önző dolog, de fizika szempontjából én inkább találkozom 1300 kg-al egy 900 kilós tárgyal, mint hogy a könnyebbikben üljek. Nagy szilárdság ide vagy oda.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
Ezt mar kitargyaltuk egyszer itt. A suly az ilyen mertekekben tökmind1. Nyilvan mondjuk egy 5 tonna vs 1t ott azert a lendület is szamit, meg a tehetetlenseg, de a hetköznapi autok nagyresze par 100 kg on belül mozog. Ott meg az szamit, hogy milyenek a gyürödesi zonak es milyen anyagokbol epitik meg a kocsit.
Hiaba nyom 2 tonnat egy regi orosz auto mondjuk, ma egy 1000 kg os autoval a gyürödesi zonaknak meg a kompozit anyagoknak köszönhetöen, 1000x több esellyel uszol meg egy balesetet, meg legzsak nelkül is.
(#49619) Borokafa miert a f1 es auto hany kg? aztan milyen borulasok meg ütközesek utan szallnak ki manapsag belölük.....csak ott a szenszalas cockpit valszeg többe kerül, mint egy fullextra insignia
(#49620) Petyyyyy nem hiszem, hogy a suzuki dragabb anyagokat epit be, mint pl az opel
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Declare #49622 üzenetére
Ez is igaz, de ha ugyanazt az évjáratot nézzük ugyanazzal az euncap besorolással, akkor azért csak számít valamit az a pár száz kg. De ez lehet az én agybogaram is.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
haddent
addikt
válasz Declare #49622 üzenetére
"nem hiszem, hogy a suzuki dragabb anyagokat epit be, mint pl az opel "
székről fordulnék le ha a legújabb sutyuki jobbat tudna mint az utolsó kőmíves F astra
Hát szóval, nagyon nagy előrelépés a K az tény. Csak mondjuk ha G vagy H -hoz mérjük ( a súlyt) akkor már nem nagyon nagy csak mondjuk nagyocska. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Borokafa
őstag
válasz Declare #49622 üzenetére
Mert mielőtt astrát vettem megnéztem a mi autónkat is és nem győzőtt meg a vékonyka ajtó ami hasonlóan záródott mint régen a wartburg, a lemezek hajoltak ha nekidőltél és mindenhol egyszerű megoldások a burkolatoknál (mondjuk ez + is lehet. ) Az astránál (j) meg egy csomó minden azért túl van bonyolítva és ez azért kilókban mérhető. Egyébként ettől a súlytól sem érzem annyira lustának, szép egyenletesen húz mindenhol. (persze a maga módján )
-
AMD Power
titán
-
Borokafa
őstag
válasz mohabá 007 #49628 üzenetére
Ez a kategoria átlag. -allitolag-
-
Calogero
addikt
Súly verseny van?
Önsúly 1875kg
Max: 2505És a klímát sem érzem meg
-
_seth_
veterán
Korábbi kpzár probléma okozója a csomagtéri kábelkötegnél 3 vezeték, szakadása, olvasáda volt + bal hátsó ajtóban mikrokapcsoló csere, (a sofőr ajtóban is kicseréltem, bár nem tűntek hibásnak).
Jelenleg viszont nem működik a távirányító, ideiglenesen volt berakva másik kpzár vezérlő modul, mivel a sajátja nem nyitotta az ajtókat, most, hogy vissszakerült az eredeti nem veszi a jelet, nem sikerül tanítani sem.
Ui.: Hátha érdekel valakit:
Erdekelne valakit egy Irmscher piros rugos komplett, hibatlan futomu? (B vectra sedan) 4 teleszkop es 4 rugo. Cserelnem uj gyari telokra es rugokra 1:1-ben. 3 centimetert ultet egyebkent. 2 honapja volt az auto muszakin, gond nelkul atment vele, tehat nincs rossz allapotban.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolikaDB
veterán
Mikor toltesz fel videot, amin röfögteted egy kicsit a nagyvasat?
A kedvenc szinem a kek. Node ez sem kutya: Citrom OPC
-
Zsolt!!
aktív tag
Ma teszteltem a g astrám fogyasztását az új 185/65 -os gumikkal. Benzinkútnál kattanásig tölt, mentem vele 121,9 km-t kb 95km/h-val pár előzéssel. Visszamentem a benzinkútra 7,08l ment bele ez 100 km-re 5,8 l-es fogyasztás. Korábban a 205-ös gumikkal 6,3 jött ki.Egész jó
-
Egyhapsi
csendes tag
Tud valaki valamilyen szervizt akik nyitva vannak ma, és vállalnak fényszóró beállítást Pesten ?
És ezt olcsón, vagy ingyen..:-)[ Szerkesztve ]
"Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása."
-
erikke17
őstag
Szét lett kapva a motor hengerfej pakolást nyomta ki képen látni. Az is látszik melyik hengerbe ment a víz. Már elég régtől csordogálhat bele...
Következzen egy kis horror:[link]||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Zsolt!!
aktív tag
Ebben nem tudom mennyire játszott szerepet hogy a gumis 2,5 barra nyomta fel a gumit meg continental 850 meg a Michelin a4 (elöl a Contik hátul a Michelin van) a tesztek szerint üzemanyagtakarékossak vagy csak azért lett kevesebb mert keskenyebb a gumi nem tudom de ennyi jött ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...