-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Borokafa #49044 üzenetére
Most néztem a J-t,valóban bonyolultabb (szerintem ez már feleslegesen túlbonyolított,és csak kötelező adónak tartom.)Ha csak jelez a műszer,de semmi egyéb,tudomásul kell venni,és kész……”(pl. négy téli gumiabroncs), a vezető információs központban megjelenik egy üzenet: A gumiabroncs-levegőnyomás ellenőrző rendszer nem működik...”
Tavasszal meg visszamegy az eredeti kerék,azt meg megcsinálja magának az autó igaz?
Automatikus tanulási funkció:
Kerékcsere után a gépkocsinak kb:20 percig álló helyzetben kell lennie,mielőtt a rendszer újraszámítja a paramétereket. Az ezután következő tanulási folyamat kb:10 percig tartó, legalább 20 km/h sebességű haladást igényel. Ekkor $ jelenhet meg a kijelzőn, illetve a nyomásértékek váltakozhatnak a vezető információs központban.Ha a tanulási folyamat közben probléma merülne fel, egy figyelmeztető üzenet jelenik meg a vezető információs központban.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Calogero
addikt
válasz xrvman #49030 üzenetére
A benzinszűrő egybe van építve tankkal H Astra esetén.
Ma megvolt a tesztvezetés
Külső: Nagy tetszik az autó formája, az eleje az nagyon bejött. Sajnos nem a Led fényszórókkal volt szerelve.
Hátsó szélvédő egy kicsit kicsire sikerült, így nagyon jól jön a tolató radar. Jobban oda kell figyelni tolatásnál, mint H Astra esetén.Belső: Jobban tetszik a belső mint a H Astra esetén, Tempomat kezelése kormányról nekem kényelmesebb. A tempomat sajnos nem adaptív, pedig minden technológia adott, hogy az legyen. Ha túl közel mész az előtted lévőhöz akkor csak jelez, de nem avatkozik közbe. A ráfutásos védelmet nem lehetet kipróbálni. Az km óracsoport szebb mint a H-és, de nem jobb mind a XC60- óracsoportja. A teszt autóba fekete zongora lakkos közép konzol volt, ami nagyon gyűjti az új lenyomatot, és a port. Az érintőképernyős kijelző nagyon jó helyen van , és jól látható. Már nincs olyan sok gomb mint a J Astra-nál. Közép konzol értékelése jobb mint a H Astráé, és jobban bejött mint a Volvoé. Az ülések kényelmesek elöl,hátul. Tágas hátsó lábtér. Sajnos nem a AGR fitnesz ülés volt benne.
Motor: A teszt autóban 1,6 (136Le 320Nm) diesel volt 6 sebességes manuális váltóval. Nagyon jól mozgatta a kasznit. Opel esetén viszonyítás alapom 1,4 (90Le) 1,7(100Le)) Ezeknél sokkal jobb az 1,6-os motor. A váltó rövid úton és könnyen jár (még 125km volt az autóba), bár közel vannak egymáshoz a fokozatok. A sok automatázás után elsőnek sikerült lefulladnom vele (az asszonyak kétszer ) 60nál hatodikban sem volt gond, bár nem volt olyan dinamikus innen a gyorsítás mint a Volvomnál.
A motor nagyon csendesen járt, bent ülve szinte nem is hallható, nem úgy mint 1.4 és 1,7 esetén.Összvélemény: Jobb mint a H Astra.
Megvenné az autót: Igen, másodiknak autónak.
Lecserélné a Volvót erre?: Nem
Év autója címet én odaadnám neki.Kérdeztem őket az új motorokról, új motor paletta januártól lesz elérhető 1.6 diesel, és 1.7 benzinről beszéltek, de szerintem az 1,8-as lesz az. Az hogy ezek lesznek-e automatával, azt nem tudták megmondani. A kombi 2016 márciustól lesz majd kapható.
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #49051 üzenetére
Egy újabb rendkívül hasznos és érdekfeszítő fejlesztés ami semmi másra nem jó csak hogy szórni kelljen a pénzt...
-
Borokafa
őstag
válasz mohabá 007 #49052 üzenetére
Igen, ez a verzió lesz nálam ezért nem is sietek a téligumi cserével, majd ha kezd csúszós lenni akkor felteszem őket. A gyári Michelinek addig bírni fogják, amúgy sem szoktam száguldozni.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Borokafa #49056 üzenetére
Hát már én is rég kigyógyultam ebből a cikk-cakk-ban száguldozós tempóból.(no meg pénzem sincs több 10 ezres büntikre) Azért autópályán,autóúton a 80-as átlagot a trabim is röhögve viszi.
Remélem idővel leszel annyira kíváncsi,hogy hasonló körülmények között 110-120 átlaggal mennyi lesz a fogyi.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Borokafa
őstag
válasz mohabá 007 #49059 üzenetére
Volt egy Görög túránk a nyáron, 4 személy + tele csomagtartó, a 3k kilométer átlagfogyasztása 6,5 l volt. Bejárattuk. Sajnos most itt városban már nem annyira jó, 8l körül van
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Calogero #49053 üzenetére
Irigyellek!! Akkor nem csak külsőre lett jó... látszik a gépen,hogy az Opel nagyon oda tette most magát. Ezt érzem amúgy az E Corsánál is.
Borokafa 8l? Nem sok. Tudod miért? Néz meg engem. 1 tonnás 60Le öszvérrel. 7.5l lazán bever télen városban.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Calogero
addikt
válasz haddent #49062 üzenetére
Itt 20-21 között volt üdítős, pogácsás bemutató. És amíg tartott, addig be lehetett adni az autót ingyenes állapot felmérésre. (Hátha találnak egy kis javítani valót és lehet fizetni)
Ugye én mindig márkaszervizbe hordtam az autót, a kereskedő postán küldött egy meghívót, és egy 5000 Ft-os szerviz kupont. -
diegho
nagyúr
Totalcaron mindig csodálkozok, hogy mennyire tolja a nepperűző a Jazz-t, hogy mekkora hely van benne, mennyire jól pakolható stb. Nem értem a Meriva miért nem kerül szóba soha, hiszen amíg a Jazz-be beülni sem tudok!! addig a Meriva-ban habzsi-dőzsi van, a csomagtartóba bedobom lazán a két babakocsit, az meg, hogy 5 gumit beteszünk a Jazz-be nem nagy kunszt én is beteszek 5-öt és három utazótáskát úgy, hogy a hátsó üléseket nem mozdítom előrébb.
-
haddent
addikt
válasz diegho #49064 üzenetére
Mert nyílt titok, hogy az egész TC japóbuzi
Ez nem baj, én meg tudom érteni. És igazából sehol nem ígértek teljes objektivitást, de néha tényleg kicsit sok márCalogero hát lehet, hogy lekéstem. Pedig akartam csak nem jutott eszembe jelentkezni. Mindegy
Gergőke88 Akkor ez mi te nagyon képben lévő? Már annyira hiányoztál ide megint kötözködni, nyugi volt pár napig nélküled
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
-
haddent
addikt
válasz Calogero #49067 üzenetére
Na most értem haza, megvolt nekem is. Lesz 1.8 turbó benzin De lehet, hogy csak az OPC -ben.
Külső: tetszik, szép, nagyon szeretném ha ilyenem lenne, de nagyon szeretem a H -át és az F -et is. Nem érzem azt, hogy egyből szerelmes lettem. Nekem túlságosan "meg akarok felelni mindenkinek". De gyönyörű, csak túlságosan általános. Kéne rá egy-két egyedi elem utólag
Belső: sokkal modernebb. Sokkal puhább. Nagyon full extra, nagyon kényelmes, hátul is kényelmes, tágasnak hat, kellően letisztult még nekem is pedig utálom a sok gombot meg hülyeséget. Szerintem tökéletes lett belülről. A kormány vékonyabb a H -nál, nekem ez annyira nem tetszik.
Motor: 1.4 turbó benzinnel mentem, 150LE. Egy kicsit sem vagyok elájulva... Sokkal, sokkal sokkal többet vártam tőle. Egyetlen dolog ami jó érzés volt, hogy alacsony fordulaton/indulásnál olyan "dízelesnek" tűnt a jó értelemben véve. Semmi más. Meg is pörgettem, nem érzem azt a szép nyúlást, ahogy felépül a nyomaték, épül a teljesítmény, végig ugyanolyan, dögunalom. Cserébe 4-4500 körül meghal, felsüvít a turbó mintha disznótvágnék és kihal, lehal. Nem tetszik.. nem jó, biztos nem cserélném be rá.
Ami még idetartozik, hogy sokkal, ezerszer kényelmesebb vezetni. Köszönhetően ugye a turbónak nagyon alul, meg gondolom az egész ECU minden más. Sokkal jobban besegít, a váltás sima, túl sima. Minden annyira sima hogy kicsit hánynom kell tőle. Nem lehet egy jókedvű erős gyors váltást rárugni mert nem engedi össze a tárcsákat, érezni-hallani hogy üresbe pörög..Összességében egyértelműen óriási előrelépés. A nagyközönség imádni fogja, én is imádnám
majd 40 évesen. Olyan mintha bármilyen tizenmilliós autóban ülne az ember. Nagyon, nagyon kényelmes, puha, finom, segít, szolgál. Viszont minden nyersség kihalt belőle, azért ez nem feltétlen jó, szerintem, nekem.De tény, hogy megvan az az érzés mint az F után a H -ba ülni. Hogy hát igen, ez 2 generáció, most űrhajóba ültem át? Csak amíg (számomra) a H az F -után kb. annyit ad, hogy iszonyat jó fékek és egy nagyon kellemes VVT 16 szelepes moci de semmi sallang, addig ez már inkább tenyérbemászó.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
F_Gergely
őstag
1.2, 1.4, 1.6 hol vannak a nagy motorok? 2.0, 2.2 vagy 2.5, 3.0.
Oke hogy turbo meg kirnyezetvedelem meg salamon fenyesitett toke, de inkabb veszek egy 10 eves de nagykobcentis autot mint egy uj 1.4 vagy 1.6 autot. Bar utobbi veszely nem fenyeget, elvbol nem vennek ujonnan autot. En regimodi vagyok egy motor legyen nagy, inkabb tulmeretezett mint alulmeretezett. -
F_Gergely
őstag
Hiaba huszoneves auto barmikor elfogadnam
Bar lehrt ez mar inkabb harmincX eves de akkor is johetne csak tankolni nem tudnam
[link][ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #49070 üzenetére
Ez csak arról szól hogy rájátszanak az átlagautós tévképzeteire. Kis motor, keveset fogyaszt, kevésbé szennyező. Persze ez szép és jó csak a kihegyezett üzemórás lomok élettartamban sehol sincsenek. Ez épp olyan mint a sok hybrid fanatikus esete hogy "jajj de zöld vagyok". Hogyne, az akku előállítás teljesen környezetbarát és a használt tárolása is.
Redmi Note 7
-
Gabis
őstag
Sziasztok,
van egy 1.2-es C12NZ B Corsa-m.
Néhány hónapja vettem csak és szeretnék pár dolgot kicserélni(tetni) benne.
Eddig kapott:
- 4 téli gumit
- 1 új vízhűtőtAmit szeretnék még első körben:
- OSRAM H4 SILVERSTAR 2.0 izzókat (A H4 jó bele ugye?)
- szelepfedél tömítés (ezzel kapcsolatban már kaptam korábban segítséget tőletek )
- ablaktörlőlapátok
- levegőszűrőMásodik körben:
- MANN-FILTER W 712/75 olajszűrő (Vagy inkább jobb a gyári?) + olaj
- gyertyák
- vezérműszíj
- akkumulátorBátran hívjátok fel a figyelmemet olyan dolgokra amire érdemes odafigyelni egy ilyen korú autónál!
Ahol írtam márkát esetleg jobb alternatíva ajánlását is szívesen fogadom.
Előre is hálás köszönetem -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #49076 üzenetére
Kis motor keveset fogyaszt, ezt valahogy sose ertettem. Meg mihez kepest? Betolod a klimad azt pirosnal ledadog a kocsi
Palyara kiviszed es nem megy cserebe sokat fogyaszt es porog mint a koffeinfuggo mokus.
Hibrid autot ne is mondd ismerosom allandoan ezzel nyuz hogy ilyet akar venni es nem gyozom lebeszelni. Raadasul ilyenhez hozzanyulni mar nemnigazan tudsz otthon a markaszervizt meg gondolom nem kell bemutatnom... -
gban
Közösségépítő
F, 1.4, 60 ló, az akku mögött, a gyújtótrafó mögött - alatt picit.
Más.
Úgy döntöttem, felhozom az akkut, feltöltöm, mewrt jön a hideg, és nem akarok meglepődni.
Plusz okulva a korábbi kiszáradásából, arra is ránéztem. 4 deci ráment így egy év után, bár most a lamellák tetejéig ért még a víz.
Feltettem tölteni, alig veszi fel az áramot, vagyis a töltöttségével nem volt gond.
Viszont a test sarujának csavarja erősen berohadt, nagy nehezen leszenvedtem az anyát, és felhoztam, megolajoztam, bejárattam.
A sarukkal mit tegyek, ha már úgyis ügyködök vele? Minimális korrózió látszik rajta.
Smirgli talán van, drótkefe nincs, fogkefe van.Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
sarukat egy finom smirdlivel húzd meg a felfekvési felületeket és majd ha rakod vissza, akkor véknyan zsírral kend meg! az amúgy annyira nem természetes, hogy tűnik elfelé a víz belőle, anno én egy motorakkut szárítottam ki, igaz, azt fordítva kötöttem a töltőre és megfőztem mint a maggi tyúkhúslevest! mire észleltem a hibámat, már hasa volt a víz(sav) 90% már elment a fellegekbe!
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #49083 üzenetére
Köszönöm.
Milyen zsírt használjak? Ide való nincs, csak konyhai.
Vagy műszer illetve motorolaj.
Víz: 1 éve töltöttem, napi használatban van, utóbbi időben napi araszolós dugóban, vagyis jó meleg van a motortérben. Nyáron meg a tűző napon szintén fő rendesen.Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
válasz diablo1984 #49040 üzenetére
persze nem lehet tudni lehet, hogy egy noname gyártóé még tovább is bírja
de ha már veszek olyat veszek ami nagyobb eséllyel lesz hibamentesolyan ez mint az asrock alaplap
hiába raktam össze több 100 ilyen gépet hibamentesen magamnak valahogy nem kéneCalogero:
ez már nem fér bele a költségvetésbe
meg aztán az exideról írtak páran rosszat az árukeresőn is meg ha jól emlékszem itt a fórumban is[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
diablo1984
veterán
válasz Findzs #49087 üzenetére
nekem is asrockom van.....
nem tudom, az exide-al mi a gond, de sok ember van, aki kifizet valami márkásért egy vagyont utána szapulja, mert csak indít, nem tankolja meg az autót, nem újítja fel a fékeket, csak indít, szörnyű, hogy ennyi pénzért csak ezt tudja az akku!
-
Gergőke88
addikt
válasz Calogero #49081 üzenetére
Akkor ez jelenleg még nem kaphato. Valoszinuleg elobb kapja majd meg az 1.6 turbot (kombival vagy ha lesz akkor a GTC-vel), az 1.8 pedig az Insignia es az OPC motorja lesz. Nem lepodnek meg ha az Insigniaban jelenne meg elobb, majd az OPC Astraban plusz par loerovel.
-
AMD Power
titán
válasz Gergőke88 #49078 üzenetére
Senki nem mondta ,hogy kapható.
Most beszéltem kompetens ismerősömmel és igen lesz 1.8 Turbo.Szóval nyugodtan vissza lehet magadat fogni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Petyyyyy
addikt
Aztán egyszercsak ide kerülnek a képek is. [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!