Új hozzászólás Aktív témák

  • JanR

    addikt

    válasz JanR #96651 üzenetére

    Na és akkor jön az UPDATE a "K" Astráról. Ennyi idő után szerintem már tudok elfogultság nélkül is írni az autóról.

    Dinamikára továbbra sincs panasz, ha kell megfelelő visszaváltással elég jól meg tud indulni az autó, de ugye kinek mi. Nekem továbbra is fájó pont a 150LE, vagy is inkább a nyomaték - ez szubjektív.

    A fogyasztáom így 3 év után és 40 ezer kilóméterrel később 7,1 vegyes és nem vagyok egy tutyimutyi sofőr, szeretek dinamikusan menni, pályán meg 150-el megyek mutató szerint.
    Ahhoz, hogy meginduljon az autó, forgatni kell.

    A Matrix LED-ek továbbra is baromi jók, 110 km/h-ig. Felette kikapcsol 2 ledet baloldalt egy idő után (gondolom nem bírja számolni az "agy", persze a hivatalos leírás szerint autópálya üzemmód miatt, hogy ne vakítsa el a szembejövőket). Amúgy jó-jó, de relatív sokszor téveszt. A kamionok magasságjelző fényeit nem látja, ezért nem kapcsolja le a refit, ez szembejövőnél zavaró, hiába van ez a fényelnyelő háló középen. Illetve ha valakinek vacak hátsó fénye van, akkor azt is csak nagyon későn veszi észre, emiatt bele-bele kell nyúlni manuálisan is a világítás vezérlésbe. Használom a Matrix LED-et 90-es útszakoszokon, de autóuton és pályán már nem. Valamint nekem a bal oldali lámpámat cserélte az Opel (7 hónapnyi hiszti után) és pontosan emiatt az autópálya mód miatt, ahol lekapcsol 2 led. Én azt hittem rossz, Ők meg nem tudták ezt -> ezt az infót én amúgy is egy német opel leírásban találtam..

    A 18-as papucsok nagyok az autó alá, 17 collal sokkal élhetőbb. Ettől függetlenül és továbbra is 18-asokkal használom nyáron, 17-essel télen.

    Kilátás, vezethetőség továbbra is kiváló. Az ajtón lévő gombok elhelyezkedése furcsa ennyi idő után. Akárhogy állítom az ülésem pozícióját, egyszerűen mindig hosszú a kezem és "visszfelé" kell nyúlni, hogy ha ablakot akarok leengedni. A holtérfigyelő továbbra is gyenge szerintem, mert tényleg csak akkor jelez, ha ott van az autó, előtte nem figyelmeztet. Szerencsére a tükrök és a kilátás baromi jó, így sosem volt még olyan, hogy a holtérfigyelőre szüksége lett volna, mindig láttam az ott elhaladó autót.

    A belső anyaghasználatra továbbra sincs panaszom, árához viszonyítva egy nagyon jól összeszerelt autó. Nem zörög, nem csörög, csendben van. Ugyan úgy 120-ig tökély, utána azért jön a szélzaj.

    A klíma sipolásom amúgy elmúlt, már nem is emlékszem mi sípolt és mikor múlt el. Minden évben kap új pollen- és légszűrőt, illetve klímatisztítást. Teszi is a dolgát flottul a hűtő rendszer.

    Műszaki hibám egészen idáig nem volt az autóval, viszont most trailer kellett sajnos.
    Pár hete elkezdte az autó, hogy nehezen vette a kisebb fokozatokat. Erő kellett, berakni 1-be, 2-be, 3-ba, volt, hogy 4-be is és legainkább ezt meleg, járó motornál csinálta. Vittem szervizbe, jeleztem a hibát (persze a múltbeli tapasztalatok alapján sok jóra nem számítottam), azt mondták megnézték, kipróbálták, náluk tökéletes. 1 hét telt el és az autó egy elinduláskor már nem vette a harmadikat és a lendületem miatt már csak egy félreállásra volt lehetőségem. Trailer kellett. Kíváncsi leszek mi lesz az autó hibája, vagy miért történt ez. Majd jelentkezem a részletekkel.

    A legnagyobb bajom nekem amúgy az, hogy az autó nagyon jó, szerethető, vezethető, kezelhető, de sajnos a szervizháttérrel nagyon nem vagyok megelégedve. Úgy, hogy mellette látom, hogy a céges flotta autókat mikor hordjuk éves szervizre, ott mi történik. Egyelőre nagyon úgy áll a széna, hogy nem lesz több Opelem :(

Új hozzászólás Aktív témák