Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz ncc1701 #102065 üzenetére

    A hegyezett motorokkal eleve "illik" óvatosabbnak, elörelátóbbnak lenni, ez nagyjából márkafüggetlenül, és kortalanul elmondható.
    Egy OFF 7-es GTI, Leon Cupra motorján ugyanúgy vannak sorozathibák, nem is feltétlen egyszerü, olcsó gondok (gyürütörés például), de még egy RS3 csoportban is két kattintással találsz olyan bejegyzés halmokat, hogy hamar elmehet az ember kedve ezektöl, holott alapvetöen egy jó konstrukciójú motorok.

    Opel vonalon sem kell messzire menni, még az oldschool, mai szemmel faék egyszerüségü C20XE-t is pikkpakk meg lehetett ölni egy közepesen falábú, a technikával köszönöviszonyban sem levö usernek.
    És inkább ezt érzem/látom a gyökéroknak, hogy (elöbb-utóbb) technikai analfabétákhoz kerülnek ilyen autók, a gyártó pedig nem tud (vagy aránytalanul bonyolítaná a dolgot) ezekhez is alkalmazkodni.

    Ezt csak - saját véleményem szerint - hatványozottan rontja (fogja rontani a jövöbeni tulajok élményét) a modernebb korok autóinál az a tény, hogy egy csomó bérautós cég flottájában szerepelnek GTI-k, ST-k, egyéb sportok modellek, amiket (bérautó mivoltuk miatt) olyan szinten bacnak szét hidegen is, hogy nem csoda, ha majd 80-100 ezer km-nél minden bajuk lesz. A minap a Hertzes srácok vittek vissza a cégtöl 8-as GTI-t, Fiesta ST-t, a cégtöl kifordulva az elsö lámpáig már megvolt a tiltás, onnan rajtautomatika...
    De ugyanígy a temérdek 1-2-3 éves privát-lízingre kihozott gépek is így végzik, miért is érdekelné a tulajt a technika, ha a végén visszaadáskor lesz bennük 30-40 ezer km, azt pedig még ilyen állat ridegtartásban is szokszó nélkül kihúzza a technika, utána pedig valaki örömmel megveszi "alig futott, kereskedöi autó"-ként, és ezekböl lehetnek aztán a keserü tapasztalatok.

    Plusz nem szabad elfelejteni a csúnya kapitalizmus mellékeként kifejlett kapzsiságot is, hogy mindenen (vezérmülánc vastagság, befecskendezöszám, anyaghasználat, stb.) spórolni kell(!), mert akkor lesz több a profit.
    Így lesznek grammra kimodellezett müanyag vízpumpaházak, amik mégis elrepednek, hajszál vékony láncok, amik nyúlnak és szakadnak, stb. És ezt pontosan látom autóipari beszállítónál (fékrendszer) dolgozva, hogy még ezen is muszáj reszelnünk centeket, Eurókat, mert a Mercinek, Volvonak minden cent számít. Még a féken is, ahol pedig nem igazán szerencsés.

    Bocs, hosszú lett. :)

Új hozzászólás Aktív témák