Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
oktato
csendes tag
Üdv! technikai segítségre lenne szükségem . A feleségem nemrég váltott (kb: 2 hete ) Flotta Basic 1 GB Special előfizetéses tarifára. A mobilnet működött is szépen, de 2 napja nem jó. Egy még garis ZTE BLADE A31 alap telefont használ hozzá. egyszerűen ez a telefon ezzel a Sim kártyával nem ad mobilnetet. Ha átrakjuk másik telefonba, ( több fajta ) abban jó a sim kártya. De ha egy másik sim-et (az enyémet, az is vodás )teszünk az Ő telefonjába, azzal az is működik. Tehát csak az Ő telefonja a saját kártyájával nem akarja a netet adni ! Vodás üzletben kipróbálták a kártyáját másik telóval, természetesen az jó volt - : készülék hiba , szólt a konklúzió. Igen ám, de ha bevisszük a telót javítani, ott majd kipróbálják egy másik sim-mel, ott majd azt mondják : kártya hiba ! Mit lehet most tenni ?
-
oktato
csendes tag
No nálam is fogy a türelem ! Még a júliusi számlazárás után , - mint már többször is előtte - gyorsan elutaltam netbankon keresztül a megfelelő összeget, gondolván az átállás előtt . Aug. 6.-án meglepődve tapasutaltan hogy lejárt számla tartozásként szerepel, amit megpróbáltam tisztázni a telefonos ügyf.szolg.-on. Többszöri próbálkozás után rövid 45 perc várakozással sikerült egy kedves antipatikus fiatalemberrel beszélnem, aki kioktatott hogy nem jó adatokat adhattam meg, hiszen változott a rendszer. Jó, kérésére elküldtem a megfelelő helyre a megfelelő formátumban a megfelelő e-mailt, és vártam. Persze semmi nem történt, még csak válaszra sem méltattak. Gondoltam, talán személyesen : beballagtam a helyi kisvárosi Voda kirendeltségre. Már gyanús volt a hosszú sor, de kivártam ! 1 óra várakozás után - az egyébként igen korrekt srác -megállapította a kinyomtatott banki bizonylat alapján hogy teljesen jó, nem értette a problémát, de akkor Ő is elküdte a bemásolt dokumentumot azzal hogy néhány nap múlva rendeződnie kellene a helyzetnek. Ennek már kb: 3 hete. Persze az augusztusi számlát sem kaptam meg, sőt egy hét múlva újra számlazárás.... Természetesen még mindig a lejártnak nevezett júliusi számlát írja a rendszer. ( Amit egyébként nem tudok letölteni sem ) Azért egy nagy nemzetközi cégtől többet várna az ember.! Most akkor hogyan tovább ????
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- További aktív témák...
- Új MSI 14 Cyborg FHD+ IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync Ryzen7 7435HS 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Új Lenovo 15 LOQ FHD IPS 144Hz G-Sync i7-13650HX 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB W11 Garancia
- Hotwav Cyber 13 és Blackview Shark 9 Mobiltelefon
- Xbox 360 kinect
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest