-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
donszi
csendes tag
válasz rob210 #70499 üzenetére
Szegény kocsi megérezte, hogy cserélve lesz és minden kijön rajta 😕 Mivel gyertyacsere megvolt, trafok cserélgetése nekem azt bizonyitja, hogy azok jók.. következő hogy a kábelt kimérem, de utána szerelő mert az injektort még nem csináltam.. vagy bonyolult az?😅 Még annyi hogy menet közben ment el a henger... és az normális amugy hogy 2 trafot is lehuzhatok és megis megy a motor (csak a 2-3 ra érrvénye)
[ Szerkesztve ]
-
Plero
tag
Espace 4-hez a téli kerekekhez hol tudok, olcsón és jó keréknyomás szenzorokat venni?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #70495 üzenetére
Akkor még egyszer.
17es szettel vettem az autót (19,7kg).
Tanítattam hozzá a 16osokat(19,0kg), de a tanítás után egy napig a 17es volt még fenn, addig azt mutatta, csere után a 16ost.
Vettem télire 15ös lemezt(15,2kg), és ez már a harmadik szett (gyári) szenzor.
Csont nélkül felismeri.Mycso: Igen, kerekenként írja ki. Én is láttam a swben hogy 8 hely van, állíhatok méretet is, stb.
Akinek eladtam a 17es szettet, simán felrakta a Fluencre, és felismerte az autó (mint ahogy sok márkánál ez a normális gyári szenzorra!l), gondoltam megpróbálom én is.A pozíciót onnan tudja, hogy csak közelről látja, gondolom.
Eleve gyanús volt hogy a Renault szerviz szerint a 17-16 csere sem így kellett volna hogy menjen, plusz több más gyártó szervizese ill gumis említette próbáljam meg, sokszor menni szokott. Kolléga ugyanezt táncolta végig a Vitarával, fizettettek vele mint utólag kiderült fölöslegesen.
Párszáz méter után megjelent mind a négy keréknél a 2,3 bar (aztán természetesen korrigáltam, a gumis ennyire fújta mindet).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Jaded
senior tag
válasz MC Pite #70503 üzenetére
Megane-nál azt mondta a szervíz elsőre, hogy fel kell tanítattni. Múlt héten rákérdeztem újra a rendelés előtt, akkor azt mondták (igaz másik szervizes), hogy tegyem fel a kerekeket, ismertessem fel, ha felismeri oké, ha nem, akkor vigyem be feltanítattni
Mind a 4 kerék nyomását külön jelzi nekem is.Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70503 üzenetére
Na ebbe most már beleásom magam, mert nálam nem egy emberke volt már M3 / L3 akinek fel kellett tanítani. (gyári szenzor volt benne én szereztem neki) Mehetett vele akármennyit nem tanulta fel sőt sírt a szenzorok miatt folyamatosan. Vizsga előtt még elgurult hozzám gyorsan, mert "hibás" szenzorokkal nem megy át ugye.5 perc alatt beírkáltam az értékeket és onnantól jó volt. Tehát nekem ez rejtély és amúgy 8 hely van benne, tehát, hogy tudná a többit ??? Anomália ez az egész, de most már nagyon kíváncsivá tettél.
Renault power
-
Plero
tag
válasz molnarpeter #70504 üzenetére
Megbízható? Link?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Palgyula66
friss újonc
Szevasztok.
Van egy Renault laguna 1 autóm 2000 év Benzines.
Hidegen dadogva indul.Cserélve lett a FHP jeladó.alapjárati motor,kapott egy sportlégszűrőt nem hittem volna de megy mint a rakéta.Sokkal dinamikusabb parton nem torpan meg.Pár éve tisztítva lett a benzinszivattyú igaz akkor kanyarodásnál körforgalmakban leállt.Ez akkor meg szűnt.
Még benzinszűrőt fogok cserélni mert kb 5-6 éves.Az autó szuperul üzemel csak a hidegen indításnál a dadogás ne lenne.
Köszönöm a véleményeket. -
rob210
Topikgazda
-
zibo73
aktív tag
Sziasztok!
M2 1.5dci melyik lengőkar ajánlott?(márka)
Legalább egy műszakit bírna ki. -
donszi
csendes tag
válasz angyalpc2 #70500 üzenetére
Tudom, hogy nagyon nem ajánlottad de a szikra tesztet is megcsináltam és a trafolehuzogatást is.. igy kiderült, hogy a balrol jobbra a 3 as henger nem működik.. azt hogy ahogy emlitettél még egy problémaforrást az injector letapadást én meg tudom e nézni? ( hátsó hidat egyedül cseréltem rajta itthon youtube videoalapján😂 tehát teljesen 2 ballkezes nemvagyok) vagy esetleg gödöllőn lalaz e 😅
-
LamerGyuri
senior tag
DF175 - Transmission - Left-hand front wheel multiplex speed signal
Ez jelentheti azt, hogy a bal első ABS érzékelő néha kettyós, és ezért esik le random a kilométerórám nullára?
Sokadik elmélkedésre én a váltóvezérlő túlmelegedésre gondoltam ezen jelenség miatt eddig; elég tré helyre rakták gyárilag, közel fullba kapja a motorról-váltóról a hőt.
A kódot ma olvastam ki.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #70516 üzenetére
Igen az ABS ről veszi a jelet tehát ha leesik az óra akkor valamelyik jeladó hibás kód alapján a bal.
De ABS hibát is kéne dobnia.Renault power
-
donszi
csendes tag
válasz rob210 #70499 üzenetére
Tudom, hogy nagyon nem ajánlottad de a szikra tesztet is megcsináltam és a trafolehuzogatást is.. igy kiderült, hogy a balrol jobbra a 3 as henger nem működik.. azt hogy ahogy emlitettél még egy problémaforrást az injector letapadást én meg tudom e nézni? ( hátsó hidat egyedül cseréltem rajta itthon youtube videoalapján😂 tehát teljesen 2 ballkezes nemvagyok) vagy esetleg gödöllőn lalaz e 😅
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #70507 üzenetére
Szerintem van egy default, meg egy másik, mondjuk téli bank.
Ha feltanítjuk, lehet adni más kerékméretet, meg hogy melyik szezonos szett.Én arra tippelek, hogy az alap bankba vagy [1] bementi ami épp rajta van, vagy [2]el sem menti, csak megjeleníti 1km után oszt kész - nyilván ha eltérő lenne az átmérő, ez nem a legszerencsésebb megoldás lenne (a nyárinak beadtuk a 205/55R16-ot, így a télivel megegyezik az átmérő).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #70525 üzenetére
Szerintem megtanulja, ha van üres hely.
["Az autó resetelés és néhány km után szépen felismerte, nem kellet programozni."]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
mateo91
tag
Üdv, mindenki, autó vásárlás előtt állunk, mert hogy jön a picurka, jelenlegi C4 coupem nem bizonyul praktikusnak.
Szemezgetek én peugeot 308 sw-vel ami 1.6 hdi, fater szerelő, ismeri a hdi motorokat, családban van 3 peugeot 2 citroen, Renault még nem volt.
Javított már Renault-t 1.5dci motorost, 1.9 dci motorost, de sok volt velük a baj.
Na most én és feleségem cseppet megszerettük egy 2013as Laguna formáját, felszereltségét.
2.0dci 131 valamint 150 lóerős kivitelt.
Mi az amire figyeljek oda, mitől kell esetleg tartani?
Mennyire szeret rakoncátlankodni ez a típusú autó.
Tudom hogy sokat tesz a dologhoz az előző gazda. -
#32577792
törölt tag
válasz mateo91 #70527 üzenetére
A 2.0dci motor nissan termék, legendákat mesélnek a megbízhatóságáról. Nekem 1.5dci-vel van a faceliftes L3, én szeretem az autót.
A 131 sokszor volt valójában 150 lovas, de azzal sem egy gyorsulási bajnok.
Láncos vezérlés, ami elvileg örök élet meg egy nap, gyakorlatban azért érdemes cserélni őket. Az már DPF-s, amiről laguna fórumban olvashattunk rémtörténetet talán kettő autónál, de egyre tuti emlékszem. Motorikusan elég jó konstrukció. Szerkezetileg pedig semmi különös nincs náluk. Nálam a szokásos cseréken felül a klíma kompresszort kellett cserélni, kétszer adta meg magát, egyszer újat vettem, az 1 év 1 hetet bírt, végül sikerült javítani, így picit olcsóbb lett, mint egy új. Motortartó bakok amik szintén cserések szoktak lenni, lengéscsillapító rugók viszont eltörhetnek idővel. Nálam is volt már, 2011-es, 200e km-el. Futóműve nem a szokásos franciás, inkább mondanám feszesnek, főleg a Laguna2-höz képest. Olajcsere gyári 30e km-t el kell felejteni, én felezni szoktam. Használati módtól függően érdemes olajat is választani hozzá. Tény, hogy a gyári Elf olcsóbb, de az is tény, hogy egy átlag felhasználó (én pl.)észrevétele az, hogy amíg az Elf a csere időszak végére, olyan 3-4dl-t elfogyasztott nálam (ismét jelzem, 1.5dci) addig egy drágább Xado esetén semmit eddig. Maradt a végére amiért szeretjük a párommal: maradt olyan franciás, nőies (elnézést a hölgyektől), szeret itt-ott morogni, zörögni, ciceregni. Van akit zavar, mi megszoktuk 10 év Laguna használat után Már hiányozna, ha nem csinálná. Néha rászólok, hogy lecseréllek egy másik nőre... Aztán vagy elhallgat, vagy nem Van fórumtárs, aki szétszigetelte, mert őt zavarta -
rob210
Topikgazda
válasz mateo91 #70527 üzenetére
Gondolom kombit néztetek.
A hátsó rugókat alaposan nézzétek át, mert azt ilyen idős korára előszeretettel eszegeti meg.
Illetve üljetek be a csomagtartóba, ha nyikkan nyüszög, akkor a hátsó hídszilent is cserés.
Elől a lengőkarok és a stabpálca szokott elmenni bennük, illetve a már említett motortartó bakok, aminek nem olcsó a gyári pótlása (46e) a többi márka meg sajnos semmit nem ér. A motor maga jó konstrukció, de ha városban lesz használva akkor sokat kell majd kényszer regenerálni.Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
Clip szoftverben otthon van valaki? Melyik a legkiforrottabb, felhasználóbarát, akár a korábbi verziók közül?
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
válasz forceberg #70526 üzenetére
Számomra ez még mindíg érthetetlen.
Én gyári szenzort vettem, volt üres hely és bármennyit mentem vele, meg sem nyikkant (fel kellett éleszteni a szenzorokat). - ezt két módon lehet:
1, a hozzá való eszközzel
2, defekt szimulációval
A másik dolog, hogy a computer nem fogja tudni, hogy melyik szenzor hol van, ezt csak programozással lehet elérni.
Teljes képzavarban vagyok...
Nekem amit feltanítottak 2 éve: je, be, jh, bh --> ha azokat nem a megjelölt helyre rakom, akkor is az eredetilg feltanított helyen mutatja, hiába megyek bármennyi kilómétert, nem fog az aktuális kerékhez átvándorolni.
Pontosan ezért is adnak a gyári szenzorhoz 4db színes gumigyűrűt, hogy megtudd jelölni, melyik szenzor - melyik helyhez lett feltanítva, hogy következő szezonban ugyan oda tedd vissza.Mondjuk ami biztos, hogy nálam a menüben semmilyen resetelés funkció nincs.
Lehet az újabb modelleknél már van valami varia, hogy egyszerűbben működjön...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#32577792
törölt tag
-
válasz MC Pite #70503 üzenetére
Basszus, most látom, hogy nemtudtunk szövegérteni
Akkor még egyszer.
17es szettel vettem az autót (19,7kg).
Tanítattam hozzá a 16osokat(19,0kg), de a tanítás után egy napig a 17es volt még fenn, addig azt mutatta, csere után a 16ost.
Így rendben van, akkor ugyan arról beszélünk.Természetesen, ha már egyszer az életben fel volt tanítva, akkor bármikor felrakod az autóra, pár10m után felismeri.
Ez így rendben van.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
donszi
csendes tag
válasz rob210 #70506 üzenetére
Injektor tesztre azt csináltam, hogy a 3 as és a 4 eset felcseréltem...
Következő lett..
Most az 1 gyújtótrafó levétele a gyertyáról motor leállást okoz, a kettesé rángatást a hármasé semmit a négyesé rángatást..
(eredeti felállás, gyertyacsere megvolt, gyújtótrafók jók. 1 es és 4 es trafó lehúzása a gyertyáról leállást okozott, a 2 fordulatcsökkenést a 3 semmit..)
Következtetésem :D A 3 as vezeték elszállt ami kicsit tönkre tette a 3 as injektort.. :D helytálló-e (kábelt még nem mértem ki, nincs nálam multi) -
Xantomas
őstag
Budapest, jobb oldalt elöl hátul érő kátyúkár.
Első felni megrogyott, leeresztett, gumi nem sérült, köszönhetően az extra erős oldalfalú gumi miatt. - görgőzés, centrir, gumi fel-le
hátsó felni, csak horpadt, görgőzés, centrir, gumi fel-le
első futómű:
- axiálcsukló lötyög.
- lengőkar első- belső szilentje kimozdult, deformálódott
- lengéscsillapító meghajlott, olajat engedi
- toronycsapágyon ütés miatt ugranak a golyók a pályán
- plusz amit még közben találnak3 hetes tortúra a közútkezelővel, két szemle, bemérések, fotók, bizonyítások, meg jópár "nem lehetne-e, hogy csak ezt meg azt cserélik, a sérült alkatrész bizonyos elemét cserélik".
Amikor belehajtottam, azonnal rendőrt hívtam, biztos ami biztos, nagyot szólt a kátyú, a kormányt, is kirántotta a kezemből, éreztem, hogy ez nem lesz egyszerű.
Finoman közölte velem a szerv, hogy egy kátyúkár miatt nem kell őket kihívni, elég csak küldeni a fotókat, úgy is téritik a kárt. Szóval legközeleb ilyet ne tegyek. Ahha... Nem...Egyelőre még csak ígéretek vannak, hogy fizeti a munkadíjat, meg az alkatrészek egy részénél teljes, másnál 50%-os anyagdíjat. Kváncsi vagyok, a végére mennyi lesz ebből igaz. Bőven 100+ felett járok költségekben, mert ugye sem én, sem más nem csinálhatja meg okosban, és csak utófinanszírozás van. Végre, ma neki tudtak állni a futóműnek is a szervízben.
A legszomorúbb: Ha nem húzódok az út szélére a kátyúba, fékezés közben, akkor a bringást min 70-el, városban előző parasztba szállok bele frontálisan, vagy a barom löki föl a bringást a tükrével. Dashcam nincs, de nem hiszem, hogy a rendszámtáblából az többet látott volna. Ennek ellenére mindenki továbbment, a mögöttem levők is, senki nem állt félre, hogy kell-e valami. Egy élmény volt a pótkerékért taxizni este 11-kor a város másik végébe, és vissza, mert a CC-be nincs mankókerék. (ugyanitt renault 4 furatos mankókereket keresek
Nézem a jó oldalát, megint egy halom új alkatrész lesz a kocsiban, de mint látjuk, a gyári minőség is van, hogy fél évig bírja.
Gyerekek, vigyázzatok egymásra, akármilyen közlekedő!
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
-
Xantomas
őstag
Akkor annyi lesz a többi is. Nekem a téliek lesznek az elsők, amik TPMS-t fognak kapni, csak nem tudom, hogy gyárit, ami lényegében bináris kijelzést ad, vagy valami aftermarket ami nyomásértéket is tud. Kicsit unom a rendszeres szelepsapka le, nyomásmérő rá, szelpsapka vissza, kéztörlés procedurát megcsinálni állandóan. Szabályosan rettegek a peres gumi miatti felni felütés miatt.
A 17-es felniket cserélem tavasszal, de ahogy néztem, a 15-ösből nincs olyan gyári alu, ami elfér a féknyereg körül, 16-os lesz a befutó, de minden alkalommal, amikor emelgetem az acél, meg az alufelnit, rájövök, hogy azért igen durva súlykülönbség van az acél javára."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz mateo91 #70547 üzenetére
Az adblue az katalizátor adalék NOx csökkentésre. A DPF pedig részecskeszűrő.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
mateo91
tag
válasz Ganz-[HUN] #70548 üzenetére
ezt értem csak azt gondoltam hogy az adblues autók kevesebbet regeneralnak.
vagy marad a kiiktatas... -
rob210
Topikgazda
Srácok, megáll az eszem!
Ma megelégeltem, hogy a káresemény óta senki semmiről nem ad információt.
Ráírtam a kárszakértőre, aki úgy volt, hogy elkészít egy kalkulációt.
Válasz, jogalapi ügyekben nem ő dönt!
A biztosító, meg a kárszakértőre mutogat, hogy neki kell elkészítenie a kalkulációt amit majd nekik el kell bírálni.
Holnap megyek a biztosítóhoz, ebből rohadt nagy botrányt csinálok.
Elegem van abból ami ebben az országban folyik.
Kezemben a papír, elismerte a károkozást. Ha pereskednem kell, nagyon rá fognak fázni.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Horgász topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Társasjáték topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Aliexpress tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen