Hirdetés
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Free Play Days 2024 - 38. hét: Nem kevesebb mint tíz játékot próbálhatunk ki
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #60011 üzenetére
Glyco direkt emiatt fejlesztett új hajtókarcsapágyat, "műanyag" bevonattal ellátva, így bírja a sok indítást. Turbó hűtése több helyen már megoldott dolog, persze sajnos egyes korai darabok esetén még nem foglalkoztak vele. Kettőstömegűt megviseli az indítás. ECU-ban nem iktatnám ki, mert akkor sokszor elveszik a fulladás esetén restart funkció. Inkább egy kis elektronika, ami indítás után küld egy jelet, mintha megnyomtad volna a gombot - és ha úgy tetszik, vissza tudod kapcsolni, meg érdemes az elektronikát is kiiktathatóvá tenni későbbi eladás esetére (kinek a pap, kinek a start-stop). Ha okosabb cucc, meg lehetne oldani pl hosszú gombnyomásra, és esetleg egy csipogót rátenni, de ehhez esélyesen egyedi megoldás kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen