Új hozzászólás Aktív témák

  • glx

    csendes tag

    válasz eTrade #57801 üzenetére

    A belső betét van ferdén lekopva és a talaj felöli vége a vékonyabb oly mértékben, hogy adott esetben a tartó acél lemez hozzá érhet a tárcsához. Hogy ez miét nem fordul elő minden fékezésnél, nem tudom.
    De jobban körül kell itt néznem, mert pl. a külső betét (felni felől) alig van megkopva.
    Erősítsetek meg: nem tud "úszni" szabadon a féknyereg és a belső betét dolgozott jobban? Bár a kocsi nem húzott, vizsgán padon sem volt eltérés. Igaz másfél éve.
    Itt a Kovács autónál több gyártó betétje szerezhető be. TRW; Krottendorf; Lpr (ezzel nekünk olasz kocsijainknál nem volt gond); Mapco; az etalonok: Brembo; Abe; a Textar ahogy visszaolvastam felejtős?
    Előfordult már, hogy minimális igazítás szükséges a betétlemezen, hogy ne legyen passzos a fészekben?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák