- Rövid előzetesen a Yu-Gi-Oh! EARLY DAYS COLLECTION (PC, Switch)
- Premier előzetest kapott a SYNDUALITY: Echo of Ada
- Free Play Days 2025 - 4. hét: For Honor, A Little to the Left, Train Sim World 5
- Sztori előzetest kapott az Assassin's Creed Shadows
- Ingyenes az Epic Store-ban a Behind the Frame: The Finest Scenery (PC)
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek lehet szopofaktorra tettem magam.
Jöttünk hazafelé és budaörs előtt az első nagy kereszteződésnél az 1-esen átgurultam 80-al a lámpán ami zöld volt és nem is lenne gond, csak a tábla 60-at mutatott a rendőr meg bal oldalt a bokorból lesett.
Bízom benne hogy nem kapott le, de kevés esélyt látok rá.
Végig szabályosan jöttem, mondom ezen a zöldön még átmegyek odaléptem neki de lehet drága lesz.Nem tudom, hogy mért-e vagy csak állt az út szélén.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Ez de beteg....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
veterán
Belassulás ellen egy kis nosztalgia reklám [link]
-
Ghandi
aktív tag
Ja és ha valaki tudna Megane 2-es 1.4 16V hez uj kuplungszettet(kinyomó csapággyal) 48000-nél olcsóbban az szoljon nekem légyszives.
Köszönöm!Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
válasz FerNandor #10381 üzenetére
Attól függ hol veszed.Az átlag ár olyan 45-50 inkább,de van kinyomócsapágy nélküli szett is,azok vannak olyan 35-40körül valleoban.Na de illik cserélni akkor már a csapágyat is.
Az a baj hogy M 2-ben csak hidroalikus csapágyak vannak és az nem olcsó dolog.10-15 csak a csapágy!Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #10381 üzenetére
Nekem, az 1.5dci-be jó helyen/jó áron 100k-t mondtak szereléssel együtt...ami egyébként még bele is férne, csak már kezd prüszkölni a kettőstömegűm is, így marad a sz@r kuplung amíg szét nem hullik...vagy véletlenül nem találok valahol egy igen jóárasított megoldást.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
erre én is kíváncsi lennék, mert én is utánanéztem nem rég, hogy mennyi egy kuplungszett egy MII dci-be és többre számítottam, azt hiszem olyan 30-40 körül volt és mintha Veleo lett volna...
jól rémlik???"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ghandi
aktív tag
Szóval lényeg a lényeg kuplungot kell cserélnem a bocin
Mellberugásként ért a dolog,főleg a csere ára.
Most nagyon nem hiányzott ez a kiadásElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
Sziasztok!
Renault,nem renault azért hátha....
Szóval a Dacia Loganomból maradt pár alkatrész amit most pénzé kell tennem hogy alkatrészt tudjak venni a megane-omhoz
Ami van : - Gyári kuplung szett azaz Valleo,benne kuplung szerkezet,tárcsa,kinyomócsapágy és a szereléshez egy központosító.
- Vezérmű készlet SKF márka,benne egy szíj és egy feszítőgörgő.
- Hátsó fékpofagarnítúra.
Az alkatrészek mind vadonat ujak!
A kuplungszett és a vezérműszett jó más renaultokhoz is,a hátsó fékpofákat nem tudom.
Ha valakit érdekelne az irjon nekem.
Köszi és bocsi a reklámozásért.Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
veterán
válasz honeker #10366 üzenetére
Van köze hozzá mivel én azt szeretném hogy a fogyimérő stb is működjön na most ezt a adatot nem az óra tárolja/számolja hanem az ecu ezért lenne jó tudni milyen ecu van benne mert lehet tudja alapból csak az óra csoport ami van azon nem tudja ezt megjeleníteni kijelző panel hiányába .
-
rob210
Topikgazda
volt már?
Mert ha nem akkor érdemes megnézni nagyon.Renault power
-
hossszú
őstag
Kicsit én is tartok a dieseltől, főleg annak tükrében, hogy ezek az autók már 10 év felettiek ki tudja mennyi km-el. A gáz valóban megfontolandó, ha jól számolom 1 év alatt vissza hozná az árát.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
-
hossszú
őstag
Sziasztok!
A közeljövőben szeretnék vásárolni egy Espace lll-at.
Amit még nem döntöttem el, hogy benzinest vagy dieselt, kb.évi 20-25ekm-t mennék vele.
Szerintetek milyen motorral válasszak, figyelembe véve a karbantartási, üzemeltetési és az esetleges javítási költségeket.?
Vásárláskor mire kell még különösen figyelni? Gondolok itt tipus hibára, rozsdásodási pontokra.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
honeker
őstag
-
tresh
veterán
válasz FRENK1988 #10364 üzenetére
Egyenlőre az a terv hogy a régi km/h óra egységet szeretném a bociéra cserélni viszont hogy minden klappoljon valószínű ecu csere kell kivéve ha az ecu ugyan az ..ha nem akkor jó játék lesz de összehozom hogy a fed comp menjen(átlag fogyi sstb stb) a röncibe..csak akkor meg az ecu programozással fogok szívni... meg a világítás végett is...majd meglátjuk persze ez csak akkor lesz érdekes ha utána járok a mit tud az "új ecu" és mit lehet kihozni a régiből..mert lehet alapból tudja ezeket csak ugye az óra végett nincs hol kijeleznie amúgy csak szimplán rám jött az 5 perc hogy belemászok picit elektronyosan a gépbe
-
tresh
veterán
Valaki akinek netalántán 1.6 16v megane m1 (ph2) je van meg tudná nézni nekem az ecu vezérlő típusát számát ? köszönöm előre is
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #10360 üzenetére
na ez az, az megvan. ott a helyszínen aláíratták vele és elismerte a felelösségét. ezt sikerült kikönyörögni több órás telefonálgatás során a rendörségtöl. persze ezt megelözte 3 hetes telefonálgatás, hogy visszaérkezett-e már a tértivevény... jézus, rá se gondolok.. de ne tudd meg.. annyira felidegesítettek, így még soha az életben, konkrétan majdnem hülyét kaptam. egyszerüen nem akarták kiadni azt a rohadt jelentést, amin ez rajta van. mindenáron azt a jogerös határozatot mondták, hogy várjuk meg, de mivel a kárrendezö cég, aki az Astra partnere, mondta, hogy ezt pedig a rendörkapitányságok ki szokták adni, direkt ehhez, hogy sikerüljön a kárügyintézés, de ezek nem akarták. végül nagy nehezen sikerült megszerezni.
azért kérdeztem itt most ezt, mert meg akartam bizonyosodni a dologról, hogy ez minket joggal megillet, mert panaszt szeretnék tenni, mivel nagyon úgy tünik, hogy szándékosan hátráltatni akarták az egész ügyet a rendörségnél, ez a papír már 3 hete meg lehetett volna, de mi nem tudtuk, hogy ilyet lehet és úgy volt, hogy hamarosan meglesz a jogerös határozat, viszont az elöadó tudta elöre, hogy meghallgatási kérelmet fognak benyújtani a károkozó részéröl, amit eltitkolt és ami meg kurvára elhúzta volna az egészet, mert németországban dolgozik és csak szeptemberben óhajt hazajönni és akkor egyeztetnek a meghallgatásra idöpontot, ami után majd megint lesz egy határozat, ami megint 9 nap, mire jogerös lesz, hacsak nem kifogásolják megint.. a papírt meg így simán JOGSZABÀLYOKRA (semmi konkrét paragrafus persze, csak gondolom betanulták, hogy ezt kell mondani) meg személyiségi jogokra meg tudja az isten, hogy még miket mondtak, hivatkozva nem akarták kiadni... mi a köze a személyiségi jogoknak ahhoz, hogy elismeri a felelösségét. úr isten. és akkor arról nem is beszélve, hogy senki nem ért semmihez, mert mindig csak az van, hogy "meg kell kérdeznem erröl az osztályvezetöt". ja és persze "visszahívom, amint megtudtam valamit" persze soha az életben nem hívnak vissza. és akkor azt hiszi az ember, hogy a biztosító a g€ci. pont a rendörség, akinek segítenie kéne a vétlent.
egyébként találtam egy ilyet a Signal biztosítónál: "A károkozói elismerés hiányában, vagy vitatott jogalap esetén a felel�össéget megállapító hatóság által kiállított dokumentum"
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #10359 üzenetére
Ha a helyszínen készített jegyzőkönyvre ráirattad, hogy elismeri a felelősségét, az alapján a biztosítónak fizetnie kell nincs vita. Ha a helyszínen készített jegyzőkönyvön nem szerepel, hogy elismeri a hibályát akkor meg kell várnod a határozatot.
az viszont hónapokig is húzódhatRenault power
-
FerNandor
őstag
sziasztok, berakom ide is, hátha van valaki, aki tudja:
"segítségre lenne szükségem, kérdés: baleset után (mi vagyunk a sértettek és az autónk gazdasági totálkár) a biztosítós kárügyintézéshez ki lehet/szabad kérni ill. a rendöröknek kötelességük kiadni arról az igazolást, hogy a károkozó elismerte a felelösséget (helyszíni jelentés)? ugyanis a kárügyintézéshez, illetve a számunkra megállapított kárösszeg kifizetéséhez ez az irat(igazolás a felelösség elismeréséröl) kell feltétlenül a biztosítónak és nem az ilyen-olyan jogerös határozatok. esetleg, ha ez jogszabályba van foglalva valahol, tudná linkelni valaki?"elöre is köszi
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
AMD Power
titán
-
tresh
veterán
a gép hátulja
-
tresh
veterán
Hát ez a" 900 köbcentis, háromhengeres turbómotor, amely kb. 90 lóerős " ő hát nem tudom mennyire lesz hosszú életű..bár lehet ez az én hülyeségem turbó ide vagy oda ezek a gépek nem lesznek olyan hosszú életűek mint anno 1.9dti,1.4-1.6 8v vagy a jó kis 1.4 16v 98 Le val szerintem az egy remek motor ehhez a géphez
[ Szerkesztve ]
-
vallas
őstag
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
tresh
veterán
jön az új clio
-
tresh
veterán
Igaz nem kombi [link] de durván lementek az árak jövőre azt hiszem nem fogom kibírni hogy ne cseréljem le egy ilyenre a szarvasmarhámat.. persze ha a jó istenke is úgy akarja
-
vallas
őstag
Bazz én meg láttam egy 2-s megane-t milka lila színben, de elfelejtettem lefotózni, pedig mindent vitt volna
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
tresh
veterán
Kicsit drága de annál komolyabb [zsebrakéta].. belegondolni is durva ez mit mehet
-
Reaper04
aktív tag
-
vallas
őstag
ma láttam egy renault sanderot, rendesen renault logoval, mindennel...
ruszki rendszáma volt.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném megint kérni:
Voltunk a jó időnek köszönhetően egyet strandolni. Most hazafelé menet megálltunk fagyizni, és miközben fogyasztottuk a hűsítő desszertet feltűnt hogy a kocsi jobb első kereke előtt valami lassan csöpög.Tettem oda zsepit és megnéztem mi féle anyag, de se színe se szaga. A kicsöpögött lötyi meg 10 perc után nyomtalanul felszáradt az útról.
Befeküdtem a kocsi alá, megnézni honnan jön:
Az "első" alvázvédő után van egy kisebb rés ahol van egy cső, fentről jön, majd megy előre a lökhárító irányába:
(amit jobb oldalt láttok izét, az a "koptató" vagy mi is)Letöröltem a csövet, pár perc után megint csöppent egyet. Egy idő után lassul, majd abbamarad.
Milyen cső lehet ez? Próbáltam a motortérből megnézni, de megfőtt az agyam olyan meleg volt bent, meg amúgy sem láttam odáig le sajnos.
Valakinek esetleg tippje, vagy konkrét megoldása a problémára ?
Köszi előre is!
Üdv: Dave -
Josi
senior tag
A betétek párban vannak.
Mikor volt utoljára fékolajcsere?
Ha régen, akkor célszerű teljesen lecserélni.
A másik fórumról küldték a szakértők a választ fékfolyadék ügyben:
Dot4, ha csak sima abs-es, dot 5.1, ha egyéb vezetéstámogató hárombetűs is van benne
A DOT 5-t tilos belerakni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
just
aktív tag
Fékolajból mindegy hogy milyennel töltöm fel a jelenlegit vagy le kell cserélni hogy egy fajta legyen benne?
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
Az a baj, hogy megmondom őszintén ha kaphatnék egy meganet az említett 1.6 os motorral, én ennek a kaszninak örülnék ami most van.
A 2-es nem jön be igazán, talán a sedan de a hatchack semmikép.
A 3-as meg ugye megfoghatatlanul drága.
Szóval én szívem szerint egy beragadt készletből származó utolsó I es kasznis megane al lennék el a legjobban az 1.6 os motorral ami mondjuk 90-ló és használható darab.Renault power
-
tresh
veterán
válasz rob210 #10318 üzenetére
Aha igy már világos..hát nekem meg van az 1.6 8v 75 le 140nm korul vagy picit több és mivel tényleg 86ezer van benne szerintem az autó hamarabb rohad majd ki alola mint hogy a blokk meghaljon amugy nagyon megszeretem a meganet es ebböl jön hogy csak megane lehet az utod
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #10317 üzenetére
Ha engednék a környezetvédelmi előírások.
Vicces, hogy a dieseleket engedik használni a benzinesekkel meg szarakodnak, mikor feleannyi szart se köpnek a levegőbe.Minden esetre egy saját bejáratású 1.6-os 8V 85lóval nekem is bazira tetszene.
Az lenne az igazi ősautó,ami akkor is autó lenne, amikor már az 1.2-1.4 tsi-k a bontóban is csak porosodnának Amivel az elejétől fogva én foglalkoznék és adnék meg mindent neki ami kell a szuper működéshez
Na leléptem nyaralni holnap délelőtt indulás, most meg pakolászás, lehet felnézek még este aztán 8 nap netmentes igazi kikapcsolódásBár lehet telóról majd nyomok egy két üzit
Renault power
-
AMD Power
titán
Renaultnál nincs ha jól tudom. De a Daciánal van.
A benzinesek közül a régi nyolc szelepes 1,6-os jelenti a belépő szintet, ami 85 lóerővel és 134 Nm-t állít csatasorba.
Az 1.6 16v kiadás 110Le.
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #10307 üzenetére
250 millió eurót fektet a Daciába a Renault
Meg is lett, és lesz is az eredménye.
-
just
aktív tag
Lassan esedékes a fékbetétek cseréje. Bárdi honlapján az első fékbetétek illetve a hátsók is, párban vannak?
Two things what i hate. People that can't count...
-
AMD Power
titán
Négy féle motorral lesz elérhető a Dacia Dokker
5 személyesben lazán eltudnék viselni egyet. A sima 1.6 8v mocival.
-
rob210
Topikgazda
Igen de a szelepek csattogását ha nem hallja akkor süket
A kábelek meg elég látványos eredményt produkálnak, ha azzal van gond.
Akár még ívet is húznak esténként szép látványt jelent egy elöregedett kábel tesla kísérletEgy régi 4ütemű watrburgon láttam egyik este kinyitott motorháztető mellett akkora ívet húzott a kábel, hogy rendesen megrettentem
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest