Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Sziasztok! Gondoltam írok egy kicsit ide a fórumra, ugyanis nagyon a bögyömben van most a Pannon... A történet úgy kezdődik, hogy egy szép napon (tegnap) végre ismét mobilvásárlásra adtam a fejem, és el is mentem a helyi Pannon bótba. Namármost, én a Pannon arculatváltása óta nemigen vettem új mobilt. Kinéztem a nekem tetsző készüléket, viszont úgy voltam vele, hogy meg akartam tartani a számomat, nem akartam újabb kártyás csomagot új számmal. Ennek megfelelően érdeklődtem az ügyintéző csajnál, hogy van-e valami módja annak, hogy nem kérem a készülékhez egyébként járó számot, hanem helyette 3600 Ft-os feltöltést kérek a meglévő egyenlegemre. Aztán bedobtam neki, hogy esetleg kedvezményes áron vennék a hűségprogram keretében (ami most Bónusz Program néven fut) új mobilt. Jól van, előbb megnézi, hogy jogosult vagyok-e rá. Magamban mosolyogtam: ''Viccelsz? 6 éve Pannonos vagyok, és egyszer sem vettem igénybe ezt a kedvezményt!'' No, aztán lelankadt a vigyor a pofámról, amikoris kiderült, hogy én, mint 6 éve Pannonos, nem is létezem az ő nyilvántartásukban. Merthogy túl régen vettem a mobilom, és még nincs az új rendszerben regisztrálva. És ezt most itt helyben meg kéne ejteni, szóval tisztázni kéne a telefonszámom tulajdonjogait. Jól van, legyen. Papírokat elő. Gyorsan kiderült, hogy ennek az átfutási ideje cirka 72 óra, tehát legfeljebb csak 3 nap múlva mehetek haza új mobillal, addig ne is álmodjak róla! Végülis csak egy kattintás a számítógépen, és hát annak kell ám a 72 óra, na mind1, gondoltam lenyelem ezt valahogy. Szóval visszatérve a hadműveletre, az ügyintéző csajszi kérte a jelenlegi SIM-kártyámat. Kéznél volt persze, hisz még benne van a jelenlegi mobilomban, meg sejtettem is, hogy kelleni fog persze. Szóval SIM-kártya. Akkufedelet le, hogy kivegyem. És ekkor ért a második nagy meglepetés! Hát, megmondom őszintén, nem kicsit sápadt le a fejem! Mióta megvan a mobilom, azóta egyszer sem szedtem szét, de most ott a helyszínen kellett szembesülnöm avval, hogy mennyire átb*sztak! Az akkufedél alatt ugyanis egy kommersz-szar-szemét kínai csodaakkumulátor fogadott a gyári Siemens helyett! Olyan szinten durván nézki, hogy a Siemens felirat épp csak rá van ragasztva, és az egész egy olyan ragasztószalag alapon van, ami nem hogy kicsit föl van hólyagosodva, hanem úgy néz ki, mintha csak egy szigetelőszalaggal lenne áttekerve! A mobilt ugyanezen a helyen vettem anno, és csak most tűnt fel, hogy kidézsmálták belőle a gyári aksit! :W Az még hagyján hogy kínai szar, de még a kapacitása sem a gyárilag előírt! Olyan is hallottam már (igaz Tré-Mobilnál...), hogy valakinek a Samsung x660-asába a gyári 800 mA-es aksi helyett tettek egy szar 350 mA-eset...
    Bocs hogy ilyen hosszan tárgyalom mindezt, de egyszerűen muszáj valamilyen formában hangot adnom mély felháborodásomnak!
    Szóval ezek után az a kérdésem, hogy ilyenkor mit lehet tenni? Mert már nyilván senki nem hiszi el ott, hogy nem én cseréltem ki az aksit, szóval ez az eset már felejtős. De ha most majd a 3 napos cécó lejárta után ha végre megint visszatolom oda a pofámat, hogy vegyek egy új mobilt, akkor ezentúl úgy kell eljárnom, hogy mielőtt fölállok a székből és naív humánként hazamegyek boldogan az új mobilommal, előtte még ki kell csavarnom az ügyintéző kezéből a mobilt és személyesen meggyőződni arról, hogy nem vernek át az aksival? És ha megint így járok, akkor mi van? Szólok hogy ejnye, és... ? Legyintenek, hogy bocsi, de csak ilyenünk van, csak ilyennel szállítják! Én meg nézzem tétlenül, és el kell fogadnom ami van? Vagy csak én vagyok ilyen alulmaradott paraszt, aki azt hiszi, hogy egy ÚJ telefonhoz jár a GYÁRI aksi? De most tényleg... Ez az a pont, amikor el kell kezdeni fenyegetőzni a fogyasztóvédelemmel?! Vagy mi?! Egyáltalán, nem úgy van hogy kötelesek a gyártó által megadott tartozékokkal adni egy újonnan vett telefont? Legközelebb már aksitöltő se lesz benne?!
    Ja, és még nincs vége! A következő bravúr a Bónusz Program! Egy Samsung SGH-X160-as Praktikummal vagy djuice-szal 12990 Ft, Bónusz Programmal 10990 FT! (Most nem kell a duma, hogy ebből még lejön a havi költésemnek megfelelő kedvezmény is, nekem az úgyis 0 Ft, én alig töltöm az egyenlegem.) Nos, ha valakinek nem esne le, Praktikumosnál az összegből lebeszélhetsz 2700 Ft-ot, djuice-nál 3600 Ft-ot, DE a Bónusz Programnál még köteles vagy legalább egy 3600 Ft-os feltöltést csinálni! Szal Bónusz Programmal ez a telefon: 10990 Ft + 3600 Ft = 14590 Ft! És még a telefonszámod is megmarad! Dejó! Juhééé! :(( Na ennyit a Bónusz Programról, meg a tetű nagy akciókról... :(((

  • Kimmuriel

    aktív tag

    válasz tildy #1705 üzenetére

    Pannon szaküzlet, vagy viszonteladó?
    Nemtom minek minősül a Bravotel Pannon...

    Sosem értettem, a Partner/Bónusz programban vett telefon feltöltése miatt miért kell sírni? Nem kidobott pénz, előbb-utóbb úgyis felhasználásra kerül. Éppen a trükközők miatt van ez, gondolom.

    És hogy mért kell sírni a Bónusz Program miatt? Engem nem a kötelező feltöltés zavar!!! De egy kicsit számolj már utána, ha veszek egy Samu X160-at Bónusz Programmal és rá kell töltenem még 3600 Ft-ot, akkor drágábban jövök ki, mintha mindenfajta hűségprogram nélkül tök új kártyás csomagban megvenném, ami MELLESLEG már tartalmazza a 3600 Ft lebeszélhetőséget! Csak akkor ugye változik a telószámom is... Úgyhogy marad az a megoldás, hogy megveszem djuice-szal, ledumálom róla a 3600 Ft-ot aztán hagyom kirohadni a kártyát és puff!, vissza a régi SIM-et... Csak ugye pont ezt a szarakodást akartam elkerülni, de úgy látszik nem lehet. Utálom avval zaklatni az ismerőseimet, hogy bocsi most két hónapig más a számom, aztán két hónap múlva meg szabadkozni, hogy visszaálltam a régi számomra, mostmár ismét azon vagyok elérhető. Gyakorlatilag az egész összeget a jónép tájékoztatására költhetem... :C :(((
    Nem tudom mért olyan rohadt nagy feladat nekik ugyanazért az összegért nem új SIM-et adni, hanem 3600 Ft-ot tölteni az egyenlegemre... :((( Még jól is járnának vele, hiszen egy SIM-kártya 3600 Ft lebeszélhetőséggel 5900 Ft, így én ha csak ebből a feltöltést kérem, akkor marad nekik 5900-3600=2300 Ft-juk, plusz marad egy SIM-kártyájuk, amit másnak el tudnak adni! :o

    De ha már itt van, nem az üzletben teszik az akkut a telefon mellé, hanem a gyártó csomagolja oda.

    De helyben rakják bele a SIM-et és utána az aksit, én NEM FELBONTATLANUL kapom a készüléket! És hogy nem hiszed, hogy nem vettem ki azóta az aksit... Hiszed, nem hsized, így van és kész! Egyébként meg mért nem lehet elhinni? Mért cserélnék SIM-et, ha egyszer nem független a telefon?
    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Mindegy mostmár, úgysem tudok evvel a helyzettel mit kezdeni, csak fölöslegesen bosszantom magam... :W Persze ettől még szemét dolog volt! De mostmár tudom mire figyeljek, és legközelebb nem megyek el úgy készüléket venni, hogy előtte utána ne nézzek neten, hogy a gyártó szerint milyen tartozékok járnak hozzá. Ott helyben pedig szétkapom az orruk előtt a tellát, és leellenőrzöm, hogy az utolsó koszfoltig minden gyári legyen rajta! :DDD

    Tök egyszerű a képlet, miért alakították úgy a Bónusz programot, h. feltöltősként ne érje meg igénybevenni.
    Mivel, ha megveszed egy új SIM-kártyával, az plusz egy (feltöltőkártyás) előfizetés a szolgáltatónak, ez pedig jól mutat a statisztikában.


    Ja hogy megint naív voltam... :C :W
    Végülis 6 éve vagyok Pannonos, mért nyújtana nekem bámit is a hűségprogramjuk? Ja hogy én nem költök telefonálásra havonta egy zsír új mobiltelefon árának megfelelő összeget? Ja bocs. Én nekik rossz biznic vagyok. Bocs. Szar ügyfélnek nem jár kedvezmény. Tehát én nem számítok.

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Két kérdésem lenne:
    1. PannOnline-on elvileg hol kéne megjelenni, hogy jogosult vagyok-e a Bónusz Program igénybevételére vagy sem? Egyáltalán, ha nem vagyok rá jogosult, akkor az is ki van írva? Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy tényleg kell az a 3 nap átfutási időnek... Azt hittem ez maximumnak értendő, de úgy látszik mégsem...
    2. Viktor, nem tudod esetleg, hogy az elkövetkezendő napokban/hetekben várható-e valamilyen akció a Pannonnál? Szeretném a Samu X160 árát 10k alatt látni... :D

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Nekem semmi nincs kiírva a PannOnline-on... Ha nem vagyok jogosult a kedvezményre, annak is ki kéne lenni írva? Létezik, hogy nem kapok úgy, hogy 6 éve Pannonos vagyok és soha nem vettem még igénybe eddig hűségért járó kedvezményt? :F

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Köszönöm Viktor, akkor megpróbálok ennek utánajárni! Holnap valószínűleg úgyis megyek mobilt venni, akkor majd megpróbálom megérdeklődni személyesen, és ha kell akkor kérek felülbírálást. Ahhoz fog kelleni még valamilyen papír azon kívül (meg a személyin kívül) amit múltkor a tulajdonjog tisztázásakor kaptam? Gondolok itt a legelső Pannonos szerződésemre, amit 6 évvel ezelőtt kötöttem és esetleg igazolná a jogosultságomat...

    Újabb kérdés. A garanciába beleszámít a szoftverfrissítés is? Tehát ha beviszem a telefonom és még garis, akkor raknak rá ingyen új szoftot? Jó, mondjuk ez is olyan, hogy egyszerűbb ha az ember a szolgáltató megkerülésével rögtön a gyártó cég hivatalos márkaképviseletéhez megy, mert ott lényegesen gyorsabban elkészülnek vele, de egyébként ha garis akkor a gyártó ingyen teszi rá az új szoftot? Vagy ilyenkor fizetni kell érte?

  • Kimmuriel

    aktív tag

    válasz lugosi #1720 üzenetére

    Amit utóbb írtál, pontosan azt tervezem! :D A Bónusz Programot meg hagyom a pinyóba, majd újabb 6 év múlva talán elsütöm, addigra hátha ''kicsit'' több lesz a kedvezményem! :D Egyszer úgyis rászánom magam, hogy vegyek egy jobb mobilt, de pillanatnyilag nem látom értelmét, ugyanis nincs a piacon jelenleg olyan telefon, ami megérne nekem egy nagyobb összeget a szolgáltatásaiért cserébe... Nem vágyom ugyanis egy multimédiás übercsodára, aminek van 3,2 megapixeles kamerája, játssza az mp3-at és van rajt' kék protkó is, de csak úgy mellesleg kétnaponta töltőre kell dugni... Köszönöm nem! Inkább abban reménykedek, hogy egyszer az európai piacra is kezdenek beszállingózni a japán telefonok... :U 2008-ra lehet hogy Európában is lesz például Panasonic P900iv, aminek a készenléti ideje állítólag 400 óra körül van, amit persze egyáltalán nem hiszek el, de ha csak a negyede igaz, akkor már nyerő! 2008-ra pedig egy ilyen 2 megapixeles teló szart se fog érni, mert addigra talán a jobbak 10 megapixel körül lesznek, szal még abban is reménykedhetek, hogy occsó lesz! :DDD Na akkor jöhet a Bónusz Program! LOL!!! :C :DD

    Egyébként a hívásátirányítás az kizárólag a beszélgetésekre vonatkozik, tehát az SMS-t nem lehet átirányítani, ugye?

  • Kimmuriel

    aktív tag

    válasz Viktor0610 #1723 üzenetére

    :Y Ez lett volna a következő kérdésem! Na, akkor inkább megtanulok gyorsan két mobillal élni, 1-2 hónap alatt szerintem úgyis ledumálom a 3600 Ft-ot (azt hiszem evvel nem lesz gond :D), és hagyom kipusztulni az új SIM-et...
    Tényleg, ha a SIM-kártyát eladom, akkor ugye arról a Pannont is értesíteni kell? Nem örülnék, ha az új tulaj továbbra is az én kontómra kontárkodna...
    Lejárt SIM-et már nem lehet újra használni, ugye? Vagy legalábbis ha lehet, akkor kell érte pengetni, nem?

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Na, ma megjártam a hadak útját... Ahogy az sejthető volt, a Bónusz Program jogosultságomról senki nem tud semmit, az ügyintéző hapsi aszonta valszeg az ünnepek miatt nem frissült a rendszer. Mindegy, pokolba a Bónusz Programmal! Majd ha megéri igénybe venni, akkor utánajárok még annak rendesen, hogy merrefelé is kallódik a kedvezményem...

    Szal most itt figyel nálam egy Samu X160. Igazán nem nagy cucc, viszont megint fogadott egy újabb meglepetés a megvásárolt mobilt bekapcsolva... Igazi rémálom... Kapaszkodjatok! PANNONOS MENÜ! :Y Remélem ez valami vicc... A mobilon például egyetlen gyári háttérkép sem volt, csakis kizárólag Pannonos! Hogy ez csak a háttérképre (no meg a Pannonos csengőhangra :C) vonatkozik-e, vagy pedig némi nemű funkcionalitásbeli lebutítás is tapasztalható-e, mint a Tré-Mobilos ''magenta'' ( :DDD ) színnel megáldott szörnyűségeknél, vagy a Yodafone Live!-os menüvel rendelkező mobiloknál, azt nem tudom, mert még nem volt időm mélyrehatóan végigbogarászni a telcsim menüjét, mindenesetre a jelenség igencsak elgondolkodtató... Alig várom már, hogy legyen a tellához adatkábelem, és kipucoljam róla ezt a sok szolgáltatós önajnározó szarságot! Heh, Pannonos csengőhang... Még mit nem! Inkább rakok rá egy Nokiásat! ;]

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Viktor, nem tudsz esetleg valamit arról, hogy mostanában a Pannon is kezdene belepiszkálni az általa forgalmazott telefonok menüjébe? Ugyanis a következő érdekes szituban vagyok: nekem is és az egyik osztálytársamnak is van egy-egy Samsung X160-asunk, mindkettő Pannonos. Namármost, elvileg a telefonon lévő szoftververzió számát a *#9999# kód beütésével lehet megnézni, ami az osztálytársamnál kiválóan működik, nálam viszont meg se nyikkan, pedig ugyanolyan telefonról van szó, ugyanattól a szolgáltatótól! Nagyon bosszantó, hogy az enyémen nem lehet megnézni a verziószámot, így most honnan a fenéből tudjam, hogy érdemes-e bevinni szervízbe frissíteni? Mellesleg annak hol tudnék utánalesni, hogy adott telefonra melyik a legújabb szoft? Ugyanis a Samsung weboldalán erről semmi infó nincs, és neten se nagyon találtam erre utalást... Ilyenkor mi van? :F

  • Kimmuriel

    aktív tag

    válasz lugosi #1747 üzenetére

    Reménykedem például abban, hogy ha van új szoft, akkor azzal már konstansba kikapcsolható a T9. De egyébként teljes mértékben igazad van, végülis én is egy picit kezdtem túl buzgó lenni ezügyben.:B Valóban jobb a stabil régi, mint a bizonytalan új! Számtalanszor tapasztaltam már én is; és bizony nem egyszer ráfaragtam, mire elért az agyamig, hogy nem biztos hogy a legújabb a legjobb! :(

    Bár az a dolog még fennál, hogy ettől függetlenül jó lenne, ha én is meg tudnám nézni a verziószámot, ami az én tellámon valamiért nem megtekinthető a fentebb írt kóddal... :F
    Szolgáltatói buher lenne? :U

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Ez az ''5000 pénzért bevesszük a régi mobilodat'' dolog alkatrészekre is vonatkozik, vagy csak ha új készüléket vásárlok? Mert ha alkatrészre is, akkor lehet hogy veszek egy kicsit táposabb gyári aksit a telómhoz, vagy esetleg egy adatkábelt... :U

  • Kimmuriel

    aktív tag

    válasz Viktor0610 #1818 üzenetére

    Kár, pedig piszkosul reménykedtem benne, hogy még én is tudnék hasznot húzni ebből az akcióból, csakhát pont most előtte vettem mobilt... :O

  • Kimmuriel

    aktív tag

    A Mobil Internet Napijegy rendben van, hogy a WAP-vagy internethasználat megkezdésének napján éjfélig érvényes; de csak 10 MB adatforgalomig, és onnantól már 3 Ft/10Kb a díja? Jól értem?

  • Kimmuriel

    aktív tag

    válasz Carpio #3002 üzenetére

    Mért, most milyen címletek vannak a feltöltőkártyáknál?

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Lejárt SIM-kártya újraaktiválására van lehetőség, vagy pedig nem fogom megúszni új SIM-kártya vásárlása nélkül?

  • Kimmuriel

    aktív tag

    Sziasztok! Egy kis segítségre szorulnék, tudniillik halvány lila gőzöm sincs a jelenlegi státuszomról a szolgáltatómnál! Az még megvan, hogy a Pannonból lett a Telenor, de hogy miként van ez a djuice mizéria, az már nem világos. Az utóbbi időben jobb dolgom is volt, mint a mobilszolgáltatókkal vacakolni, amíg a diplomamunkámat írtam valahogy átsiklottam a dolgok felett.
    Szóval, Pannonos voltam, azon belül djuice-os csomagom volt, de akkor még csak egyféle djuice volt. Azóta nem variáltam semmit. Közben itt lett váltás, Pannonból Telenor, djuice meg ment külön. No de most látom, hogy már többféle djuice van! Na most akkor nekem ki a szolgáltatóm, és milyen tarifacsomagom van?! :B Ez hogy a fenébe öröklődött tovább a Telenor rendszerébe? Valaki felhomályosítana? Sorry a láma kérdésekért, de tényleg nagyon nem követtem az eseményeket...

Új hozzászólás Aktív témák