Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59323 üzenetére
MTK -n és Snapin síma ügy (gyakran használom a német roaming miatt), az Exynos -t még nyomozom, a Kirin totál fehér folt számomra. De, mit ér az only 3G -vel, ha nem teljesülnek a HD hívás feltételei és a teló leváltana 3G -ről? Akkor inkább "only GSM" kéne, de az meg hangminőség szempontjából öngól.
-
Somatom
veterán
válasz
Ice&Lime #59320 üzenetére
Pontosan milyen teló az és milyen SOC van benne?
Nagy vonalakban:
A 4G (LTE) telefonálást úgy hívják, hogy VOLTE. Ez egyáltalán nincs még a Telenornál, tehát hanghívás szempontjából a Telenornál irreleváns a 4G elérés. A teló mindenképpen át fog váltani szitutól függően 3G -re, vagy 2G -re. A 3G -n menő hanghívást "HD hanghívásnak" hívják, de ennek is feltételei vannak (pl. mindkét fél Telenoros). Ebből következik amit már mások is írtak neked, hogy adott helyen egy-egy hálózatmód térerejéből nem lehet következtetni a hívás hangminőségére.
Ezzel itt minden topiklakó tisztában van, mert már unalomig lerágtuk ezt a csontot. Ezért is írták neked többen, hogy ne erőltesd ezeket a méricskéléseket. -
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #59315 üzenetére
Ha van valakinek kapcsolata velük, az legyen kedves és jelezze azt is, hogy igény lenne a fekvő nézetre! Számomra érthetetlen, hogy alapból miért nem alkalmazkodik a fekvő nézethez. Ha automatizálóval rákényszerítem, akkor meg tud úgy jelenni, tehát létezik a fekvő nézetű felület. Csak azt kéne definiálni, hogy az alkalmazás magától is lekezelje a teló orientációját.
-
Somatom
veterán
válasz
ElektrikusDE #59224 üzenetére
Vagy úgy! Sorry, félreértettem.
-
Somatom
veterán
válasz
ElektrikusDE #59220 üzenetére
Ha roamingban az Orange hálóját használod, akkor a letöltési sebességednek nincs sok köze a Telenor hálózatához.
-
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #59142 üzenetére
Engem megnyugtattál a válaszoddal. Gondolkodtam, hogy merjem, vagy sem, de nem bújhattam ki a bőrömből és az a labda olyan gyönyörű íven jőtt, hogy nem lehetett kihagyni.
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
Eltértünk az eredeti iránytól és nem fogok belefolyni egy vitába arról, hogy a munkámhoz kell-e net, vagy sem. Szerencsére a cég úgy gondolja, hogy kell, ezért Svájcban is van céges netem. Ha nem így lenne, akkor már Vodás lennék (az okot már leírták előttem).
Amit írsz, az csak vagdalkozás. Ha jól emlékszem, akkor a 2. zónás net cirka 2 rugó/MB. Ez csak nagyon komoly bízniszbe fér bele. Nem véletlen, hogy a Telenor is kínál rá jóárasítós opciót. Én arra próbáltam rávilágítani, hogy miért rossz, ha a szolgáltató egy pár napra szóló szolgáltatás aktiválását csak három napos határidővel tudja vállalni. Ha ez szted rendben van, akkor én neked is csak azt kívánom, hogy soha ne szaladj alá ennek a szitunak! -
Somatom
veterán
válasz
viktorhu #59025 üzenetére
Az elsővel nincs gond, mert azt lehet időpontra rendelni. A következő a gáz, mert azt csak akkor lehet, amikor az előző lejárt. Addig nem engedi a rendszer aktiválni, mivel van élő, ugyanilyen szolgáltatás aktiválva. A lejárat után viszont hogyan értesíti a user a Telenort, hogy szeretne újabb heti jegyet? Arról nem is szólva, hogy mi van akkor, ha annak az aktiválásába hiba csúszik és nem pár perc, vagy pár óra lesz, hanem pár nap?
-
Somatom
veterán
Roamingról, de amíg feltöltős voltam, addig semmilyen egyszeri adatjegyet sem tudtam megrendelni, ha aktív adatjegyem volt. Tehát, nem tudtam olyat csinálni, hogy pl. kérek egy heti adatjegyet a mostani heti adatjegy lejáratához időzítve. Meg kellett várnom, amíg az aktuális letelik és csak utána tudtam újat rendelni. Ezzel két bibi van. Az egyik az, hogy akkor már nincs netem ahhoz, hogy VOIP -on felhívjam a Telenor üfsz. -t. A másik az a bizonyos 72 óra. Ha az becsúszik, akkor az egy hétből három nap már eltelt. A user viszont pont azért rendeli akkor, mert azon a bizonyos héten lenne rá szüksége.
-
Somatom
veterán
válasz
azbest #59007 üzenetére
Elég érdekesen látod a világot. Miért fogadtam el? Azért, mert ettől csak rosszabb alternatívák voltak számomra. De, ez nem jelenti azt, hogy ezzel elégedett vagyok. Márpedig hosszú távon ez kéne legyen egy szolgáltató célja. Jelenleg ez a német roaming miatt nem teljesül, ezért keresem a kiugrási lehetőséget.
Az érvelésed pedig nettó hülyeség, mert a példámban az ügyfélnek nincs lehetősége az aktiválási csúszást is beleszámolva, időben megrendelni a szolgáltatást. Ezen símán változtathatna a Telenor. Az is látszik, hogy nem kerültél még olyan helyzetbe, hogy szükséged lett volna a netre, de önhibádon kívül nem juthattál hozzá a szolgáltatáshoz. Akkor nem osztanádaz észta hülyeséget a magas sámliról. De, kívánom, hogy ne is legyen rá szükséged! -
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #59004 üzenetére
SMS -ben? Az eleve felejtős. Próbáltam, de nem mertem használni, mert nem kaptam visszaigazolást az aktiválásról. Felhívtam az ÜFSZ -t, ahol közölték, hogy sajnos, a külföldről történő SMS rendelés kimenetele bizonytalan.
azbeszt:
Olvastad a példát? Egy roaming adatjegynél a 72 óra elfogadhatatlan késés, mert nagyon komoly kárt okozhat az ügyfélnek. Azt is leírtam, hogy ha technikailag másképp nem megy, akkor hogyan tudna a Telenor ezen változtatni. Szted ehhez prémium szolgáltatás kéne? Lóf..t! Csak egy kis tenniakarás. -
Somatom
veterán
válasz
azbest #59001 üzenetére
Felhívom az ÜFSZ -t, megrendelem a szolgáltatást, amire az ÜFSZ azonnal utasítást ad a rendszernek (azaz, átbillenti a flaget). Onnantól a folyamat emberi beavatkozás nélkül megy végbe. Elárulnád, hogy ebben mihez kell három nap?
Viktor0610:
Azt írtam, hogy felhívom az ÜFSZ -t. A reagálás szempontjából nem tök mindegy, hogy a hívás honnan érkezik? Az ÜFSZ ugyanazt csinálja függetlenül attól, hogy én helyileg honnan hívom. -
Somatom
veterán
válasz
azbest #58998 üzenetére
Milyen ugrasztás? Az egész egy számítógépes rendszer. Az nem prémium szolgáltatás, hogy ha egy digitalizált, számítógépes rendszerben átbillentek egy flaget, az emberi mértékkel azonnal megtörténjen. Ha nem történik meg, arra a rendszer azonnal error üzenetet kell dobjon. Ennek kijavítása tartana három napig? Ez még viccnek is rossz.
-
Somatom
veterán
válasz
#73820095 #58993 üzenetére
Sztem nem az a lényeg, hogy jóváírásnak, vagy kompenzálásnak nevezzük. A lényeg a művelet alapja, ami jelenleg a "méltányosság". Vagyis, a Telenor jóindulatán múlik, hogy az ügyfél részesül-e benne, vagy sem. Ennek kötelezettségi alapon kellene működnie. A Telenor felelősséget vállal a technikai hibáiból eredő hátrányokért. Nem 72 óra, hanem a digitális rendszerben reális 7,2 másodperc, és ha annyi időn belül nem aktiválódik a szolgáltatás, akkor minden ebből eredő hétrányt, kárt automatikusan a Telenor fizet.
-
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #58987 üzenetére
Szokott kompenzálni? Lássuk ezt az adott példára vonatkoztatva! Az ügyfélnek leketyeg az ideje. Utána EU -n kívüli tarifával felhívja a Telenort, hogy megrendelje a csomagot. Aztán használja a "keretet" 72 órán át, mielőtt a Telenor aktiválná neki, és szerinted a különbözetet bevállalná a Telenor? Hány éves vagy, királyfi?
Ez akár többszázezres tétel is lehet. Úgy elhajtanák az ÁSZF -re hivatkozva, mint a huzat.
Az, hogy hány emberen kell keresztülmenjen attól függ, hogy honnan indul a változtatás. Mibe fogadjunk, hogy ha én lennék a Telenor vezér, akkor egy hónapon belül nagy mértékű javulást tapasztalnának az ügyfelek? Az más kérdés, hogy mit szólnának a részvényesek a kitalicskázott osztalék drasztikus csökkenéséhez. -
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #58985 üzenetére
A Telenor ne csinálja már! Gondold végig! Ha az ügyfélnek hátránya (kára) származik abból, hogy a Telenor rendszerébe hiba csúszott, akkor nem úgy a korrekt, hogy ezt a Telenor kompenzálja? Nem a levegőbe beszélek, az általam említett példa nem is egyszer történt meg velem. Elfogadom, hogy minden rendszerbe becsúszhatnak hibák. De, az ügyfél érdekében nem lehetne ilyen lehetséges hibákra is előre gondolni? Jelen esetben miért kell megvárni, amíg megszűnik a netem, mielőtt újrarendelném? Mellékesen, net nélkül, nem EU -s országból mennyibe is kerül egy ilyen újrarendelés? Csak annyit kéne tennie a Telenornak, hogy élő szolgáltatást is lehessen időpontra újrarendelni. Ez a lehetőség vajon kin múlik?
-
Somatom
veterán
válasz
aprokaroka87 #58979 üzenetére
Ezt a felelősség alól történő kibújásnak hívják. Ha én technikai hibát követek el a kötelezettségeimnél, akkor vállalnom kell a retorziókat (tiltás, kötbér, behajtás, stb.) Ha a Telenor technikai hibát követ el, akkor vállalja a következményeit!
-
Somatom
veterán
válasz
aprokaroka87 #58968 üzenetére
A gyakorlat csak egy dolog. A vállalás a mérvadó és nem értem, hogy egy digitális rendszerben mihez kell 72 óra. Egy példával vázolom a problémát. Veszek egy roaming adatjegyet. Kiderül, hogy tovább maradok, rendelnék újat. Előre nem tudom megtenni, mert érvényes adatjegyre nem lehet újat rendelni. Tehát, megvárom, amíg lejár és megrendelem. De, b..6om a rendelésemet, ha a Telenor csak a vállalt 72 óra múlva aktiválja. Ott állok külföldön, net nélkül, három napig és aztán mehetek Hitlerhez panaszra. Nem jól van ez így.
-
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #58937 üzenetére
Én feltöltőst használok és a vezetékes hívó szolgáltatás aktiválható.
-
Somatom
veterán
válasz
krystman #58892 üzenetére
Megpróbáltam. Forgattam a telót, bökdöstem vagy tízszer. Elfogadtam a sütiket, megtudtam, hogy 90 évesen elhunyt egy színészünk, végül egy 3 másodperces foci VB intrót kaptam az M4 -en. Ez a Médiaklikk csak arra jó, hogy idegi állapotba kerüljön az ember. Maradok a MyTV -nél.
-
Somatom
veterán
válasz
szabogabor10 #58865 üzenetére
Csak BBC Earth -öm van (TV-GO -val). Az működik, az előbb próbáltam.
-
Somatom
veterán
válasz
szabogabor10 #58863 üzenetére
Olvass vissza! Ma (is) próbáltam. A MyTV és a,TV-GO is működik már az EU -ban.
-
Somatom
veterán
válasz
szabogabor10 #58860 üzenetére
Pár hónapja EU -n belül már nincs.
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz
radio100jozs #58817 üzenetére
Ingyen? A MindígTV hogy ad ingyen adatot?
-
Somatom
veterán
Ez marhaság. Korlátlanság alatt általában a mennyiséget szokták érteni. A vezetékes netnél is a sávszélességet szokták korlátozni.
A torrent tiltásának nincs köze a forgalmazott adat legalitásához. Több kapcsolattal jár, mintha egyetlen szerverről töltenél le, és ez eredményezi a nagyobb hálózati terhelést.
Az ügyfélszám korlátozása irreális. Az egy előfizetőre eső túlzott terhelés korlátozása viszont reális.zseko:
A navi és a zene együtt is töredéke egyetlen videostream adatforgalmának. Röhögve elmegy 15/10 -en. Ha a telód helyett, a tabon netezel, az sem generál számottevően nagyobb adatforgalmat, mintha közvetlenül a telón tennéd. 15/10 elbír egy HD streamet, plusz egy böngészést, vagy két sd streamet. Én ezt alap áron reálisnak tartom. Aki ennél többet akar, az fizesse meg! -
Somatom
veterán
válasz
aprokaroka87 #58736 üzenetére
Ja, hogy úgy! Lehet, hogy a 6580 GPU -jának van valami nyavajája. Próbáltál már a fejlesztőiben változtatni a GPU -val kapcsolatos beállításokon?
-
Somatom
veterán
válasz
aprokaroka87 #58733 üzenetére
Ez nem a hardvered problémája. Van SGS 2 -m és a kamionban egy 1.gen. Huawei Mediapad tablet. Mindkettő röhögve képes a MyTV -re.
lugosi:
Az elv a lényeg, a számokon lehet változtatni. A probléma a jelenlegi, korlátozás nélküliséggel van. Egy 50/30 -ba is kétszer annyi előfizető fér bele, mint egy korlátozás nélküli, 150/50 -be. Mindemellett az a véleményem, hogy a mobilnet használat személyes dolog, nem társas. Aki több gépen akarja egyszerre használni, az fizessen felárat! -
Somatom
veterán
válasz
lugosi #58730 üzenetére
A problémának ez a része nem érint. Nem szeretem a focit, és kamionnal nem járok Magyarországon, tehát a TV -zésem független a Telenor háló terheltségétől (megjegyzem, hogy a MyTV szolgáltatás használata nem jelent feltétlenül mobilnet használatot is). Ettől függetlenül az a véleményem (és ezzel sztem nem vagyok egyedül), hogy a Telenor nagyon ostobán csinálja ezt a netes dolgot. A jelenlegi feltételekkel borítékolható a túlterheltség.
1.: Nyugodtan korlátozhatná minden előfizető sávszélességét. Anno, 7/2 -n is símán ment a MyTV. Adjon mindenkinek alapból 15/10 -et, a gyorsabb net meg legyen feláras!
2.: Alapból legyen tiltott a torrent, amit súlyos felár ellenében engedélyezzen!
3.: Ahogy előttem is írták, az ingyenes MyTV legyen max. 360p!Ezek az intézkedések sztem érthetőek és elfogadhatóak lennének és több előfizető esetén is biztosítanák a hálózat használhatóságát.
-
Somatom
veterán
Az itteni előzmények alapján sejthető volt, hogy a foci VB -n anyázás lesz a túlterheltség miatt. Üdvözöljünk együtt: Hello Data!
-
Somatom
veterán
válasz
MPeter87 #58612 üzenetére
A net apn nem NAT -olt.
whatismyip.com. Erre ráböksz. Ha a kiírt IP -n eléred a routeredet, akkor nem NAT -olt (már, ha a router -ben engedélyezve van a távoli elérés). -
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #58523 üzenetére
Én igen. Mindkettőt. Ez tipikus TV-GO szokás. MyTV -n még nem tapasztaltam ilyet.
Egyébként a TV-GO csak telón megy. Nagyobb képernyőn nem és a cast sem játszik. Továbbá, rootolt készüléken sem megy. A felülete is vacak, meg úgy általában az egész egy fos. -
Somatom
veterán
válasz
FuRiONight #58462 üzenetére
Router -hez alkalmas, korlátlan adatkártya: Mobil flották topik. Iqpro, vagy Euroquattro flotta. Mindkettő Telenor hálós. Társkártyás konstrukció az Euroquattronál van (nekem is ilyen van).
A 4G routerek drágák. Lehet mókolni úgy, hogy egy USB -s router -t megpróbálsz összebarátkoztatni egy USB modemmel. Ha sikerül, akkor olcsóbban jösz ki. Ha nem, akkor drágábban, mert venned kell egy 4G router -t. -
Somatom
veterán
válasz
FuRiONight #58459 üzenetére
Nem a router -rel van a gond, hanem az előfizetéssel. Nem ilyen üzemmódhoz lett kitalálva. De, nem vesztesz semmit, ha kipróbálod, mivel nem kell rá semmilyen kötelezettséget sem vállalnod, bármikor lemondhatod. Nekem ilyen MR200 -am van, mert amikor vettem, akkor a Huawei B525 -nek volt egy számomra elfogadhatatlan szoftveres hiányossága. Azóta viszont ezt egy frissítéssel orvosolták. Sztem így már jobb vétel lehet, mint az MR200, ami jelenleg abban jobb, hogy át lehet kapcsolni "normál" (vezetékes) router üzemmódba.
-
Somatom
veterán
válasz
Viktor0610 #58266 üzenetére
Sajnálom, hogy ez befolyásolja a kedvedet. A Telenornak azért járna plusz pont, ha olyat tenne, amire nem kötelezi jogszabály. Pl. ha úgy állna a függetlenítéshez, mint a Telekom. De, arról szó sem lehet.
-
Somatom
veterán
válasz
mantequilla #58112 üzenetére
Persze. Ezért rendelek a 1220 -on. Rendeléskor egyből közlöm, hogy fordulós lemondással kérem, és így mindjárt egyszeri lesz a megújuló adatjegy.
-
Somatom
veterán
válasz
enginev3.0 #58017 üzenetére
Tegyük hozzá azt az "apróságot", hogy nem lakossági, hanem üzleti tarifákról van szó!
-
Somatom
veterán
Ha megfeszítenek, akkor sem emlékszem, hogy melyik volt az a fájlkezelő, amivel úgy lehetett telepíteni, hogy megkerülte a csomagtelepítő szintaktikai vizsgálatát. De, valószínűleg, ha sikerülne is telepíteni, induláskor FC -vel elszállna. Sztem az járhatóbb út, hogy egy 4 feletti ROM -ot flashelsz az S2 -re. Persze, az sem olyan egyszerű, mert át kell hozzá partícionálni a tárhelyet, hogy felmenjen az újabb GPSZ. De, ez legalább már kitaposott út, vannak hozzá fájlok, leírások.
-
Somatom
veterán
Tessék. Most mentettem a saját telómról:
-
Somatom
veterán
válasz
Statikus #57891 üzenetére
"mit tud a droid, amivel fentiek orvosolhatók."
Az OS önmagában nem tud ilyet, de néhány SOC lehetőséget ad arra, hogy egy, az OS -en futó alkalmazás automatizáltan kényszerítse a telót a megadott hálózatmódokra. Azt nem tudtam elérni, hogy bejövő hívásnál átváltson GSM/2G -re, de azt igen, hogy alapértelmezetten 2G -n legyen, és akkor váltson, ha használni akarom a gyorsabb netet igénylő alkalmazásokat.
-
-
Somatom
veterán
De, ez a tehén nem két, hanem húsz éve tejel. Miért ne tejelhetne neki még húsz évig?
-
Somatom
veterán
válasz
aprokaroka87 #57820 üzenetére
Az NMHH csak a jogszerűtlenségekért büntet. Ez viszont sztem szimplán ostobaság. Értem én, hogy a Telenor létszámleépítést szeretne, de ennek nem ez a módja.
-
Somatom
veterán
válasz
Bferibörs #57817 üzenetére
Eddig nem volt gondom a nettel. Alapból ugyebár 2db. korlátlan EQ kártyám van. Ritkán van szükségem vészmegoldásokra. Eddig felhívtam az ÜFSZ -t és bármit el tudtam intézni. Ezért fáj, hogy ebbe belenyúlt a Telenor. Sajnos, valamit egyébként is néznem kell, mert január óta Németországban haldoklik a Telenor, én meg ott dolgozom. Az a bibi, hogy az EQ csomag lehetőségeit meg sem közelítik a többi szolgáltató ajánlatai (még flottában sem).
-
Somatom
veterán
válasz
Bferibörs #57815 üzenetére
Azért, mert:
-eddig nem volt rá szükségem, mindent el tudtam intézni a Telenoron belül.
-a Maratonnal nincs free adat a MyTV -n.
-nem szeretnék SIM -eket csereberélni. Ráadásul, abból tuti elvesztés lenne.
-fogalmam sincs, hogy tudnék-e a Telekomnál bármit is aktiválni. Nekem csak település szintű lakcímem van, ami általában ki szokta verni a biztosítékot a szolgáltatóknál. -
Somatom
veterán
Most már én is azt mondom, hogy ez a Telenor kezd káosz lenni. Megszűnt az EQ netem, gyorsan aktiválni akartam valamit a feltöltősömre, amíg visszakapcsoltatom az EQ -t. Hívtam az ÜFSZ -t. Kiderült, hogy a Deezeres adatcsomagok megszűntek. Aztán azt kezdte ecsetelni a hölgy, hogy már nem tud nekem bármit aktiválni, mert egyes adatjegyeket csak MyTelenoron lehet.
-Mivaaan??? Hogy lépjek be, ha nincs netem?
-Lehet SMS -ben is.
-Először is, az SMS nem megbízható. Pl. külföldről vagy megy, vagy nem. Másodszor, honnan tudjam, hogy mit kéne elküldenem SMS -ben? Tán hívjam fel az ÜFSZ -t? Harmadszor, hogyan tudom egy füst alatt elintézni a fordulós lemondást?
Végül megegyeztünk valami Klikk -ben, mert azt tudta aktiválni. Ezek után körülnéztem a MyTelenorban. Totál káosz. Nem találom azt az egységes felületet, amin meg tudnám nézni, hogy mely szolgáltatások aktívak az előfizetésemen. Sztem alapjaiban hibás a Telenor ügymenete. Az ÜFSZ a "végső problémamegoldó". Ha megvonják a jogosultságait, akkor hazavágják ezt a funkcióját. Ráadásul úgy, hogy enyhén szólva hiányosak azok a módok, amik felé terelni próbálják a user -t. -
-
Somatom
veterán
Most már biztos vagyok benne, hogy a németek manipulálnak a kapcsolódással. Manuális hálózatkeresésnél meg sem jelenik az O2. Rácsatlakoztam a Voda -ra. A teló szervízmenüje szerint O2 hálón vagyok (gondolom, van közöttük vmi megállapodás). Nagyon halvány, szakadozó 3G van. Na, mondom, akkor megpróbálom az O2 -s, céges tabot. Hasít rajta az O2 4G. Jó lenne, ha a Telenor a partnerei körmére nézne!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dragonfly G4 13.5" FHD IPS érintő i5-1335U 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- ZBook Fury 15 G7 15.6" FHD IPS i7-10850H RTX 3000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam
- Lenovo ThinkPad P1 Gen1,15.6",FHD,i7-8850H,32GB DDR4,1TB SSD,P2000 4GB VGA,WIN10
- RTX 4080 Super (GAINWARD Panther OC)
- Precision 7560 15.6" FHD IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe IR kam gar
- Apple iPhone 7 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2666MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 15740Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- Lenovo V130-14IKB laptop /i3-6006U/8GB RAM/zsanér törött
- Tapasztald meg a Ryzen 7 5700g erejét!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest