Új hozzászólás Aktív témák

  • Volkov

    aktív tag

    Sziasztok!

    Telenorral van egy kis gondom s nem tudom egyrészt merre tovább másrészt van e értelme.

    Két számom van. Saját és céges. Átirányítás van beállítva ha valamelyik nem elérhető (és csak akkor!) a másik számra.

    Előző hónapban Telenor kiszámlázott két átirányított hívást amire emlékszem hogy a saját telefonon vettem fel, illetve még meg is van a telefon hívás listájában a kérdéses hívás.
    Írtam nekik panaszt, de csak annyit válaszoltak hogy szerintük át volt irányítva s pont.

    Kérdés: technikailag utána tudnának nézni hogy az adott időben tényleg beszéltem e a telefonon? Van értelme tolni az ügyet vagy a telefonom hívás listája nem bizonyíték?

    Köszi!

    :)

Új hozzászólás Aktív témák