Új hozzászólás Aktív témák

  • woker

    aktív tag

    válasz #41133696 #32447 üzenetére

    Én igazából a kiküldött tájékoztatóból ezen a részen röhögtem a legjobban:
    ...Annak érdekében, hogy továbbra is kimagasló ügyfélélményt nyújtsunk, 2015. július 1-től módosítani kényszerülünk díjszabásunkat - azaz bizonyos tarifacsomagok és egyéb szolgáltatások díjszabása változik..

    Lehet én vagyok hülye, de az ügyfélélménybe márpedig az árak is beletartoznak és ha emelnek (miközben többletszolgáltatást nem fognak nyújtani) az még véletlenül sem sem járul hozzá a kimagasló ügyfélélményhez :((( az meg, hogy lemerik írni, hogy "bizonyos" meg különösen vastag arcbőrre vall mivel szinte minden csomag módosul. A 180 perc (előfizetés+percdíjak is)+Mobil Flexi csomagjaim konkrétan több mint 10%-al drágulnak, de nem is az emelés zavar hanem amilyen hülyéneknézzükazelőfizetőt módon közlik.

    Sebaj, voltak olyan bátrak, hogy véleményt mertek kérdezni az értesítő után amikor befizettem az aktuális számlát :DDD

Új hozzászólás Aktív témák