-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
randras
veterán
Igen, köszi, de az a valamelyik nem mindegy... igazából ismered a helyzetet, vettem végül modemet, szar, szóval kell egy másik, és lehet nem rizikózok tovább használt cuccokkal, hanem veszek a Telenornál újat, garival.
Viszont a SIM meglett közben (igényeltem tőlük), szóval tökmindegy, hogy jutok modemhez. 10k-ért nem kell a legolcsóbb szar ZTE vagy Huawei, mikor Praktikumban itt van ez. Kérdés, hogy jó cucc-e? (Mondjuk Nokia, meg néztem képet a szoftveréről, komolyabbnak néz ki, mint a Mobil Partner, meg masszívnak is látszik, épp csak a annyival rosszabb az asztalomon szétbontva fekvő MF680-asnál, hogy nem tud 42 Mbps-t (nem is kell), és nincs külső antenna csatlakozója (ez viszont jó lenne). Árban viszont 10k és 30k, na ez nem mindegy.
Ja, és az olcsóbb modemek mind legalább 10k-ba kerülnek, szóval ez lenne a legjobb vétel...
Fél off hsz, nem igazán szolgáltató téma, de nem tudom, hova kellene/kellett volna ezzel kapcsolatban írnom...
-
alba-regia
aktív tag
Nem néztem végig az ÁSZF változást, de pl. Djuice számlás 20:
Kapcsolási díj hívásonként: 2,5 Ft
A tarifacsomagban foglalt havidíj-lebeszélhetőség 60%-ban használható fel hálózaton belüli, illetve 40%-ban belföldi vezetékes és más mobil irányba indított belföldi hívásokra. -
sifarr
senior tag
válasz alba-regia #12457 üzenetére
A djuice extra viszont nem változik. Nincs adóáthárítás.
Tehát a telenor át akarja terelni a számlás 20-asokat az új csomagba.
Aki meg marad az új, sokkal rosszabb feltételekkel, az megérdemli.Persze, hogy az extránál később mi lesz? A mai lépés után semmin sem lepődnék meg.
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz alba-regia #12459 üzenetére
Nálunk itt van bőven térerő a felvidéki orange-nak.
elgondolkodtató.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Landsmann
addikt
Nálam úgy néz ki a helyzet, hogy kártyásra váltok. (egyik csomag rosszabb mint a másik, gyakorlatilag majdnem 50 Ft-nál kezdődnek a percdíjak majd) Lemondok minden havi szolgáltatást. A telefon megmarad hívásfogadásra és vészhívásra. A nem sürgős mobilszámokat meg majd itthonról a Neophone-ról hívom 33 Ft-ért másodperc alapon cullang nélkül. Azért durva, hogy mobilt olcsóbb lesz vezetékesről hívni mint mobilról. Istenigazából nálam a hálón belül/kívül 60-40 %-ban megosztott havidíjban foglalt lebeszélhető percek aránya verte ki a biztosítékot. De így legalább egy 3000-es feltöltéssel elvegetálok majd egy évig. Ezzel az intézkedésekkel eléri azt a Telenor, hogy már ne csak a telefonadó miatt bukjon éves szinten nem kevés összeget. Nagy összegű nem volt a terlefonszámlám, de az eddigi éves szinten bő 32000 Ft (ez csak a havidíjakból álló összeg) helyett a szolgáltató kap majd 3000-et.
A roaming SMS-ek már olcsóbbak, lassan a percdíjak is azok lesznek.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Közben megtudtam, havi díjat időarányosan nem tudnak számlázni felmondáskor. Így aztán akkor július 11-ig kell kártyásra váltanom.
Az Online-on meg a Számlainformáció és befizetésen kívül meg semmi más nem érhető el. Remek. Szépen fejleszti visszafelé magát a Telenor. 13 éve ugyanaz a számom van, de nem biztos, hogy ezek után is ennél a szolgáltatónál marad. Ámbár a többi sem külömb.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #12462 üzenetére
Nem nem tudnak, nem akarnak. Nagy kulonbseg
Telenor online-hoz. Azt mondjak majd, hogy akkor torlik a regisztraciodat, reggelj ujra, es akkor menni fog. Nem, nem fog menni. Plusz a reggeleshez kerni fogy egy telenor azonositot, amit a junius 1-je utan kiallitott szamladon talalsz meg. Es mivel meg valoszinuleg nincs ilyen szamlad, egybol telefonalhatsz is vissza, hogy ezt mondjak meg neked. De tokmindegy, mert arra jutsz, hogy az adott telefonszam mar hasznalatban van a telenor online-on, es nem tudod megerositeni azt. En egyelore itt tartok, de meg nem volt ingerenciam harmadjara is felhivni oket (foleg, hogy elsore 17 perc utan vettek fel, annak ellenere, hogy este 11-kor telefonaltam).
[ Szerkesztve ]
-
DS39
nagyúr
válasz sifarr #12458 üzenetére
a djuice extra, és control már úgy lett kikalkulálva hogy bele van számolva az adó bőségesen, kivezetik a számlás 20-at, és lesz az extra +5,5 Ft/percért az előzőhöz képest. cserébe nem lesz 26 éves korlát.
a djuice online (ami szintén a telenor online rendszerét használja) bár lassan lép be, de semmi gond nincs vele, működnek a dolgok, így nem értem hogy a telenor ügyfeleknek miért nem jó a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
gkrisz78
tag
Ez a mondat vajon mit jelent?
"...sikeres hívásuk után nettó 1,96 forintnyi kapcsolási díjat fizetnek. A díjtétel független a hívás időtartamától és nem vonatkozik az eddig is díjmentesként hívható számokra..."
A tarifacsomagban foglalt ingyenes hívások (pl. családi csomag hívásai, amit most már 16 órában korlátoztak) után már nem kell fizetni, vagy csak az alapból ingyenes számok után (06-80-as zöld számok). Szerintetek?Xiaomi Mi A1 + Xiaomi Huami Amazfit Bip
-
Landsmann
addikt
Ezt már láttam, de számomra eléggé adathalász oldal szaga van a dolognak. Se egy konkrét elérhetőség (csak egy webes adatlap, mint a spamoldalaknál) , se a cég összetételéről, székhelyéről semmi. na én ebben nem bízok. És fizessek Euroban? Na nem.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
egykori
őstag
Na, ez az "adómizériás" áremelés arra volt jó, hogy ismét találtunk itthon egy takarékossági lehetőséget, ami ráadásul nem is korlátoz bennünket. - Sajnálom, de nem tudunk hozzájárulni a probléma megoldásához, és tartok attól, hogy ez a teher áthárítás csak gyorsítás a lejtőn.
-
gkrisz78
tag
válasz Landsmann #12474 üzenetére
Valóban rendesek, hogy a 112-ért nem kell 2 ft fizetnem...
Közben próbáltam átnyálazni az ÁSZF-t és úgy tűnik így van, szóval korlátoznak is, meg fizeted az adót az első percekért. No persze ezért korlátoznak, hogy az adó azért ne legyen túl sok, azaz pont beleférjen a családi csomag árába+még nyereség is legyen.Akkor járok én jól, ha beszélek 16x58 percet (azt hiszem 60-nál bontanak) és fizetek 32ft-t pluszban+1000 ft havidíj, ők meg a 990 (első 10 perc adómentes?)x2 forintot az államnak. Jól számolom?De max előfizetőnként 700 ft-ot fizethetnek. Helyesbítek, csak ők járhatnak jól. Már kezdek belekavarodni.Xiaomi Mi A1 + Xiaomi Huami Amazfit Bip
-
-
sifarr
senior tag
a djuice extra, és control már úgy lett kikalkulálva hogy bele van számolva az adó bőségesen, kivezetik a számlás 20-at, és lesz az extra +5,5 Ft/percért az előzőhöz képest. cserébe nem lesz 26 éves korlát.
Szerintem nem.
Ezek kialakításának nem az adó áthárítása az oka.
Ezt a tesco és a lidl konkurenciájának szánják. És erre jók. Tesco 29,50-es díj, a blue 33-as.
Ezzel szemben az extra 26, 2590 elköltése után 22 forintos percdíj. Ráadásul 100 mega internetet is kapsz ingyen. Ez a többihez képest jó. Akár Landsmannak is jó lehet, ha eddig 32 ezret fizetett évente.A control is jó lehet a blueval szemben. 2 forinttal drágább percdíj és 790-es internet díj. 100 mega a bluenál egy ezres. Havi száz percig a control a jobb.
A tesconál nincs ezekhez összemérhető internetopció, csak jóval drágább, ami rontja a percdíj előnyt. -
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12478 üzenetére
De az én 32000-ben benne volt az 5 per után 0 Ft is, amit viszont nem pótol semmi a Djuicban. A net meg nem kell, az csupán drágító tényező a havi díjban, hiába ingyen választható. No és a másik, a fáma nem szól arról, hogy mi lesz július 16-tól. Ugyanis gyanítom, hogy a habvidíjban foglalt perceket ott is megosztják hálón belül és kívüli felhasználásra.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
sifarr
senior tag
válasz Landsmann #12479 üzenetére
De az én 32000-ben benne volt az 5 per után 0 Ft is, amit viszont nem pótol semmi a Djuicban.
Hát az itt pluszba jönne. De én semmire sem akarlak rábeszélni!
Viszont az 3000-ben sem hiszek. Ott a zsebben a telefon ... lassan visszaszokik az ember. Persze van erős akaratú és fegyelmezett ember is.No és a másik, a fáma nem szól arról, hogy mi lesz július 16-tól.
Ez új csomag, nem változik. Már azért sem, mert nem az adó miatt csinálhatták.Ugyanis gyanítom, hogy a habvidíjban foglalt perceket ott is megosztják hálón belül és kívüli felhasználásra.
A számlás 20-nál vezették be a megosztást, ennél nem. -
Landsmann
addikt
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12480 üzenetére
A közleményben nem írják, hogy a Djuice Extrára nem vonatkoznak ezek a kitételek. Hidd el, hogy elég 1 évre a 3000 Ft. Évekig voltam kárytás, mindig azért kellett töltögetnem, mert lejárt majdnem az egy év, nem pedig az egyenleg fogyott. Mikor átváltottam számlásra, az ügyintéző pislogott, hogy jól látja-e az egyenlegemet. Ugyanis 21000 Ft volt. Majdnem fél évig nem kellett havi díjat fizetnem, mert ebből vonták le.
Én azér nem látok semmilyen biztostékot, hogy nem fog változni.
A közleményben a Számlás 20 sincs megemlítve. gyakorlatilag a Djuice-ról egy szó nem esik, de a djuice honalpján sem. De azért mindjárt rákérdezek.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
A djuice nincs megemlítve aközleményben. A djuice oldalán nincs fent közlemény. Ez alapján lehet, hogy nincs változás. Az előbb felhívtam őket, nem tudtak információval szolgálni arról, hogy hogyan változik. 72 órán belüli visszahívást ígértek. Viszont egy dolgon bukik az egész. A 26 éven. Mert azt nem törölték el, legalábbis azt mondta a fazon. Én meg trükközni nem fogok, hogy más nevén legyen, de én fizetem a számlát. Tehát nagy vlószínűséggel marad a korábban felvázolt verzió. Egyébként a megrendelt 500 Ft-os szolgáltatás értékével csökken a lebeszélhető percek száma. A szolgáltatás megrendelése opcionális, nem kötelező. Így 99, vagy éppen 80 perc az, ami a havi keretbe belefér. Még ez is jó lenne. De kérdés, hogy a 26 év valóban létező dolog-e, (nem láttam ilyen kitételt a honlapon) illetve hogy alakul a telefonadó sorsa és a havi díjba foglalt percek hálón belül és azon kívüli lebeszélhetősége korlátozva van-e. Na, ezekre majd választ kapok ha visszahívnak.
Na, megnéztem közleményt. Az alapján valóban nem változik. Nincs kapcsolási díj és nincs meghatározva a hívásirány. Már csak a 26 éven áll vagy bukik a váltás.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
Megbukott. 26 év fölött nem lehet rá váltani. Trükközni meg nem fogok.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Vangelis
nagyúr
próbáltam hívni őket... 10 perc után meguntam. A bontás miatt. Van még egy hónapom de nem várom meg.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
leo81
aktív tag
Épp egy jó mérés Balatonon:
http://www.speedtest.net/result/2011022814.png
-
hackeeeee
Jómunkásember
A telefonadóval kapcsolatos témákkal kapcsolatban innentől lehetőleg ebbe a topic-ba írjatok! Legalább egy helyen lesz minden, és esetlegesen nem lesz teleszemetelve a topic nem ide tartozó hsz-ekkel!
Bocsi, ha megzavartam a topic "nyugalmát"!
Üdv.
Véleményem szubjektív...
-
randras
veterán
Helló,
ismét a modemmel kapcsolatban írok, , szerintetek ha venni akarok egy ilyet, az minden üzletben van, szóval csak bemegyek a legközelebbibe, és kérek egyet?
-
mylenovo
csendes tag
Ebben a kapcsolási díjas dologban szerintem az a szemét húzás, hogy ahogy sms-ek, úgy ez sem fog beleszámítani a lebeszélhető havidíjú csomagok keretébe.
A 60-40-es hívásmegosztás pedig már csak hab a tortán, gyakorlatilag nem lehet majd a lebeszélhető csomag alap havidíján belül maradni.Mondjuk mindegy, nálam elérték, hogy minden idegenkedésem ellenére beüzemeljek egy VOIP klienst a gépen, és kiderült, hogy felesleges volt az idegenkedés, mert tök hasznos dolog. Jövő héten pedig váltok Alaptarifa 1-re, ami mostantól nekem maximálisan elég.
-
mylenovo
csendes tag
válasz mylenovo #12492 üzenetére
Sőt, egy francokat Alaptarifa 1-et, most nézem, hogy van Okos Mini tarifa és akkor nem kell fizetnem külön az 590 forintos 50 megás mobilnetet sem.
Még a végén hálásnak kell lennem az adó és az áremelések miatt, mert különben tojtam volna az egészre, így meg lassan egy kisebb vagyon összespórolok.Ez az Okos Mini tarifa már eddig is volt, vagy ez valami újdonság?
-
nyirzoz
aktív tag
válasz mylenovo #12493 üzenetére
Ez még egy pici csavar a váltásnál :
A tarifacsomag kizárólag új előfizetés vásárlása esetén vagy kártyás, új generációs kártyás szolgáltatásról -az ide vonatkozó általános szabályok szerint - történő áttérés, vagy számhordozás esetén vehető igénybe, meglévő számlás előfizetéssel rendelkező előfizetők meglévő előfizetésüket nem módosíthatják Okos Mini tarifacsomagra.
-
modd3r
őstag
Szevasztok!
Az ügyfélszolgálaton kívül kinek (hova) írhatok, ha megkárosított a Telenor, és panasszal szeretnék élni?
Köszi! -
djculture
félisten
válasz modd3r #12495 üzenetére
Egyéni Előfizetők esetében a területi gazdasági kamarák mellett működő független békéltető
testületekhez (Pest Megyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8.), melyek
hatáskörébe tartozik az Előfizető és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával,
a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti
szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita)
bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek
eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors,
hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az eljárás részletes szabályait a
fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. tartalmazza.
Egyéni Előfizetők esetében a területi fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez – amelyek mindenkori
listáját az ÁSZF 1.5. pontja tartalmazza -, melyek hatáskörébe tartozik többek között a fogyasztók
minőségi kifogásaival és panaszaival kapcsolatos ügyek intézése.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (1015 Budapest, Ostrom u. 23–25.; levelezési cím: 1525
Budapest, Pf. 75.; telefonszám: (1) 457-7100; fax: (1) 356-5520; www.nmhh.hu), amely általános
felügyeletet gyakorol a távközlési szolgáltatások felett. Az Előfizető minőségfelügyeleti eljárás
indítását kérheti, ha vitatja a Szolgáltatónak a szolgáltatás minőségére, az általa végzett
hibaelhárításra vagy a szolgáltatással kapcsolatos díjszámításra vonatkozó állásfoglalását.
A Gazdasági Versenyhivatalhoz (1054 Budapest, Alkotmány u. 5.; levelezési cím: 1245 Budapest, Pf.
1036) a fogyasztók megtévesztése, a fogyasztók választási szabadságát indokolatlanul korlátozó
üzleti módszerek alkalmazása, a gazdasági erőfölénnyel való visszaélés kérdéseiben.
A bíróságok járnak el a tisztességtelen verseny tilalmába ütköző, így különösen a fogyasztók érdekeit
sértő vagy veszélyeztető gazdasági tevékenység folytatása esetén, ha a panasz a Szolgáltató
hatáskörében vagy államigazgatási úton az Előfizető számára nem kielégítően rendeződött.
A Felek az Előfizetői Szerződésből eredő vagy azzal összefüggő jogvitákra a Szolgáltató székhelye
szerinti bíróság illetékességét kötik ki. Ilyen jogvitának tekintendők a Szolgáltatónál vásárolt vagy a
Szolgáltatótól bérelt rádiótelefon-készülékekre és tartozékokra vonatkozó, jótállással és
szavatossággal kapcsolatos jogviták. Az eljárás az általános illetékességgel és hatáskörrel rendelkező
bíróság előtt folytatódik, amennyiben az Előfizető - legkésőbb az első tárgyaláson - erre vonatkozóan
kérelmet terjeszt elő. -
djculture
félisten
válasz modd3r #12497 üzenetére
Általános panaszkezelés
Amennyiben az Előfizetőnek az Előfizetői Szerződés teljesítésével kapcsolatosan reklamációja van, a
Szolgáltató ügyfélszolgálatához kell fordulnia. Teheti ezt személyesen a Szolgáltató Ügyfélszolgálati Pontjain, a
Telefonos Ügyfélszolgálat felhívásával, az internetes ügyfélszolgálat (vagy regisztrációt követően a Telenor
Online/mydjuice) útján, valamint írásban a Szolgáltató ÁSZF 1.2. pontjában meghatározott központi címén.
Szóbeli (személyesen vagy Telefonos Ügyfélszolgálat útján tett) reklamáció esetén – az ÁSZF 4.1. pontjában
(ÁSZF 4. sz. mellékletében) meghatározott minőségi mutatókkal kapcsolatos bejelentések kivételével –
amennyiben a panasz nem orvosolható azonnal, illetőleg az orvoslással a bejelentő nem ért egyet a Szolgáltató
jegyzőkönyv felvételével rögzíti a reklamációt, melynek másolati példányát személyes bejelentés esetén a
Szolgáltató a bejelentőnek átadja. Postai úton a panaszlevelet a Szolgáltató ÁSZF 1.2. pontjában
meghatározott központi címére kell küldeni.
A Szolgáltató kivizsgálja az összes, a fenti címre írásban beérkező reklamációt, és mindent megtesz annak
érdekében, hogy a panasz a lehető legrövidebb időn belül érdemben orvosolható és megválaszolható legyen.
Az írásos reklamációkra adott válaszát a Szolgáltató a panasz kézhezvételétől számított legkésőbb 30 napon
belül megküldi az Előfizető részére.
A panasz elutasítását indoklással ellátva, írásban kell az Előfizetőnek átadni vagy megküldeni, melyben a
Szolgáltató tájékoztatást nyújt az ÁSZF 6.6. pontjában foglalt jogorvoslati lehetőségekről. A reklamációk
elbírálására csak a Szolgáltató és az Előfizető közötti jogviszony keretén belül, egyedileg kerülhet sor. A
Szolgáltató az írásban beérkező reklamációkról és azok elintézési módjáról nyilvántartást vezet.
Számlareklamáció
Amennyiben az Előfizető a fizetendő, vagy az egyenlegére terhelt összeget vitatja, erről írásban értesítenie kell
a Szolgáltatót lehetőleg haladéktalanul, de legkésőbb az igénye felmerülésétől számított 30 napon belül. Ezen
értesítési kötelezettség határidejének elmulasztása nem érinti az Előfizetői Szerződésből eredő igények
érvényesítésének jogát az egyéves elévülési időn belül.
A díjreklamációnak a vitatott számlaösszeg kifizetésére halasztó hatálya nincs. A bejelentett
díjreklamációt a Szolgáltató haladéktalanul nyilvántartásba veszi, kivizsgálja, és annak eredményéről az
Előfizetőt a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban tájékoztatja.
Amennyiben a Szolgáltató a bejelentésnek helyt ad: havi díjfizetési kötelezettség esetén a következő
havi elszámolás alkalmával, egyébként a bejelentés elbírálásától számított 30 napon belül a
díjkülönbözetet és annak a díj befizetésének napjától járó kamatait – az Előfizető választása szerint –
az Előfizető számláján/kártyás egyenlegén egy összegben jóváírja vagy a részére egy összegben
visszafizeti;
amennyiben a Szolgáltató a kifogást elutasítja: az erről szóló – indoklással ellátott – írásbeli értesítést
az Előfizetőnek átadja vagy megküldi.[ Szerkesztve ]