-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz sifarr #11501 üzenetére
OK, _papiron_ nem igy fog kinezni, de hirdetni tuti fogjak valami olyan szoveggel, hogy kerem csak azt kell fizetni, mi ebbol egy fillert se kapunk.
Viszont jo hirt mondtal, nekunk nemreg irtak ala a flottaszerzodest 2 evre Hivasaim tulnyomo tobbsege flottan beluli. Letezik, hogy itt nem tudjak majd ervenyesiteni? Az buli lenne! (Az elofiz.dij 1400 a flottaopcion kivul, cegesnek szamit, tehat a duplajat kene fizetni, ha sokat beszelunk...)
Amugy szerintetek nem fognak elobb-utobb a kulfoldi szolgaltatok bejonni, hogy naluk me'g a roaming-gal egyutt is olcsobban beszelsz? Jo, pont nem a flottakra, de pl. prepaid siman lehetne, vagy havidij-prepaid kombinacios (nyilvan utolag fizetosoket nehezebben vallalnanak be). -
asdf_
veterán
válasz sifarr #12415 üzenetére
Sosem fogom megerteni, hogy ha a legfrissebb nmhh jelentes szerint -most csak a T-t nezem, mint legnagyobb elofizetoi szammal rendelkezot-:
van 11.595 millio hang elofizetes (osszes, nem pedig aktiv), ebbol 45.5% a T-e =5.275 millio, valamint
van 2.4 millio mobilinternet-elofizetes, amibol 47%-a T-e, =1.12 millo,
azaz A jelenleg hasznalatban levo nyolcmillios szammezobol ~6.4 millio van hasznalatban, es mindezt ugy, hogy az 1.12 millio mobilnetes elofizetes egyaltalan nincs mind kulon sim kartyan, mert ez a telefonos net es a mobilstickes net elofizetok osszessege, akkor a fennmarado 1.6 millio hivoszamban miert a banatert nem birnak elferni? Hogyhogy ebbol mar csak 300k szabad? Nemar a felevi fluktuacio plusz a polcon levo aktivalatlan prepaid elofizetesek osszege 1.3 millio legyen, mert nagyot csodalkoznek (tovabbra is atugorva, hogy a mobilnet elofizetesek minima negyede telefonos, tehat nem kulon simes lehet, tehat az meg ~negyedmillio bonusz szam). Jo, oke, vannak esetleg nagy elofizetok, akiknek fenn van tartva a szammezo hatulja, amire meg nem fizettek elo, az emeltdijas szamok miatt is kiesik egy nagy adag, de akkor is, szerintem az nem masfel milla szam. -
-
asdf_
veterán
válasz sifarr #12423 üzenetére
A minél hosszabb pihentetés pedig annak esélyét csökkenti, hogy a régi előfizető kapcsolatai az új előfizetőt felhívják.
A hosszú pihentetés egyszerűen egy ügyfélbarát lépés. Viszont sok, látszólag felesleges, ki nem használt szám kell hozzá, ami költség.Mivel ha jol tudom fel evig koteles a szolgaltato pihentetni egy szamot, utana kiadhatja, szerintem semmibe nem fajna, hogy mivel a sajat szamuk, tudjak, hogy a kartya inaktiv volta alatt mennyi hivas erkezett a szamra es kellett eldobnia a hivast a kozpontnak, hogy no user here, siman csak szamolni kene, es ujrakiadas elott ha ez meghalad egy erteket, akkor meg pihentetni egy ideig, ha nem, akkor meg mehet ki. Lehetne ezzel gazdalkodni, csak akarni kene. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
DS39
nagyúr
válasz sifarr #12458 üzenetére
a djuice extra, és control már úgy lett kikalkulálva hogy bele van számolva az adó bőségesen, kivezetik a számlás 20-at, és lesz az extra +5,5 Ft/percért az előzőhöz képest. cserébe nem lesz 26 éves korlát.
a djuice online (ami szintén a telenor online rendszerét használja) bár lassan lép be, de semmi gond nincs vele, működnek a dolgok, így nem értem hogy a telenor ügyfeleknek miért nem jó a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12478 üzenetére
De az én 32000-ben benne volt az 5 per után 0 Ft is, amit viszont nem pótol semmi a Djuicban. A net meg nem kell, az csupán drágító tényező a havi díjban, hiába ingyen választható. No és a másik, a fáma nem szól arról, hogy mi lesz július 16-tól. Ugyanis gyanítom, hogy a habvidíjban foglalt perceket ott is megosztják hálón belül és kívüli felhasználásra.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12480 üzenetére
A közleményben nem írják, hogy a Djuice Extrára nem vonatkoznak ezek a kitételek. Hidd el, hogy elég 1 évre a 3000 Ft. Évekig voltam kárytás, mindig azért kellett töltögetnem, mert lejárt majdnem az egy év, nem pedig az egyenleg fogyott. Mikor átváltottam számlásra, az ügyintéző pislogott, hogy jól látja-e az egyenlegemet. Ugyanis 21000 Ft volt. Majdnem fél évig nem kellett havi díjat fizetnem, mert ebből vonták le.
Én azér nem látok semmilyen biztostékot, hogy nem fog változni.
A közleményben a Számlás 20 sincs megemlítve. gyakorlatilag a Djuice-ról egy szó nem esik, de a djuice honalpján sem. De azért mindjárt rákérdezek.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12847 üzenetére
Készülék Telenor függő, csere nincs betervezve. Miért is? Ilyen árak mellett a telefonáláson kívül egy kanyi vasat sem áldozok semmi másra. Ha esetleg kidöglene a telefon, akkor sme vennék csili-vili okostelefont. Miért is? Minek, ha scak telefonálásra használnám? Elővenném az öreg K700-ast azt annyi.
Azért durva, hogy Neophone-ról 33 Ft/percért lehet hívni mobilt másodperc alapon. Nincs telefonadó és nincs kapcsolási díj. Igaz, hogy nem hordozható, De ha nem sürgős, akkor itthonról arról fogok telefonálni. Plusz van még másik két kártyám, amik a kivéreztetésre vannak szánva. Azokkal is ellébecolok még egy darabig. Fél év múlva állítólag csökkentik az adót, ha az állam megszünteti az egyiket. Mondjuk én ebben nem hiszek. Halottat a temetőből visszahozni nem szoktak.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12855 üzenetére
Nem. Használtam én sok mindent. De szép lassan olyan, számomra irreális árat találtak ki, illetve trükközgetnek (lásd kapcsolási díj, hívásirány megosztás a lebeszélhető havi díjban) olyan galád módon, hogy egy átlag felhasználó majd csak az első számla kézhezvételekor fog szembesülni, hogy a számlája majdcsak a duplája lesz mint szokott lenni. És nem fogja érteni miért. Ha most 20-30 perceket kell várni a humanoidra, akkor másfél, két hónap múlva órákat, mert annyian fognak reklamálni. Nem azt mondom, hogy nem tudnám kifizetni ezeket a burkolt áremeléseket, de azért a pofátlanságnak is van határa. Nem az a léyneg számomra, hogy ki tudom-e fizetni az új díjakat, hanem az, hogy ér-e ennyit a szolgáltatásuk. Nekem egyértelműen NEM a válasz. Még lenyeltem volna abékát, ha a hívásirány aránya nem lett volna megszabva. De mivel a hívásaim 99 %-a hálózaton belüli, így aztán a "lebeszélhető havidíj" 40 %-át dobjam ki? Na nem.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12859 üzenetére
Én is a visszacsökkentésre gondoltam, nem arra, hogy valóban megszűnik-e az egyik adó. Szerintem sem csökkennek vissza az árak, nyilván már most meg van az ok, amivel majd indokolni fogják, miért nem csökkentik. Bár én arra sem mernék mérget venni, hogy az adót tényleg megszüntetik. Ötletekért és trükközésekért a kormány sem megy a szomszédba.
Az a gusztustalan az egészben, hogy az adóra hivatkozva csinálták ezeket az átalakításokat. Ha tényleg ez lett volna az igazi indok, ráraknak 2 Ft-ot percenkét és oszt csókolom. De mellé behozni ezt az értelmetlen kapcsolási díjat, (amit esetleg másodperc alapú számlázásnál talán még el is fogadnék) emellett a hívásirány arányokat is bevezetik, akárhogy is nézzük, ez többszörös áremelés úgy, hogy nem emeltek árat.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #12863 üzenetére
Hála istennek, nincs hűségem se készülékre, se tarifára. Akkor váltok amikor akarok. Sejtettem én, hogy nem szabad hűséget esküdni. Februárban járt le a hűségszerződés. De nem is mostanában fogok aláírni neki az is biztos.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Prien
addikt
válasz sifarr #13666 üzenetére
ha a szolgáltató engedi, hogy az előfizető az eredetileg vállalt díjcsomag havidíjának megfelelő csomagra váltson, akkor nem jogos az előfizető felmondási igénye.
Tarifacsomagot bármikor lehet váltani kategórián belül vagy nagyobb (értsd:drágább) tarifacsomagra.
De most komolyan: szerintetek ez törvényes, hogy csak úgy lefelezik vagy a 60%-át elveszik a hálózaton kívülre lebeszélhető perceknek???
Mindenki azzal jön,hogy a kedvezményeket (készülék ár kedvezményt) nem érinti a módosítás,bla bla.
De idáig el se kéne jutnia a történetnek,mert az egész módosítás jogszabályba ütközik!
Idézem: "a módosítás nem eredményezheti a szerződés feltételeinek lényeges módosítását."
Ha 60% lebeszélhető percet elvesznek, az mi, ha nem lényeges módosítás???Na ezen megy most a csata, de tényleg várjuk meg a fejleményeket!
A kevés is több a semminél.
-
Roach
csendes tag
válasz sifarr #14756 üzenetére
Miért hasonlítanám össze őket olyan adatok alapján amik engem nem érdekelnek, rám nem tartoznak? Nincs értelme. Az sms-ről annyit, h ingyen böngészéssel egy fórumos oldalon, mint pl a ph annyit írogatsz vkivel amennyit akarsz, ha nem tetszik a facebook mert az is ingyenes. Olcsóbb percdíjak vannak, ha valakinek nagyonsok telefonálásra kell teló akkor nem állítom, h nincs jobb nem is néztem szét azon a téren, a percdíjakkal sem foglalkoztam csak a havi díj érdekelt, és az ehhez tartozó mobilnet ami kiváló.
Emellett normális sorozatletöltögetős, 720p youtube videónézegetős szélessávú mobilnetet más szolgáltató nem kínál, mint írtam ezért van tele hipernettel a környék. A problémám az, h úgy adjátok elő, h hülye aki azt válassza és odamegy de szerintem ez az egész jogtalan. Majd egy év múlva is megnézem mi a helyzet az akkor már egy éve tartó 2 szerződésemmel, tarifákkal. Minden korlát nem fog megszünni az biztos, más nem nagyon érdekel mobilinternet lévén.Ti nem tudjátok inkább elképzelni szerintem, h milyen az amikor egyik szolgáltató sem áll szóba veled internettel kapcsolatban miután megadtad az új lakhelyed helyrajzi számát. Kell internet, mindenféle bekötés negatív, csak mobil jöhet szóba... sokkal többet számít a korlát, mint gondolnád. Lehet nem húznád le ennyire a telenort, ha ilyen helyzetbe kerülnél mint most én.
"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."
-
novake
tag
válasz sifarr #14763 üzenetére
Konkrétan ezek forrása érdekelne:
"A mobilnet előfizetések legalább 80 %-a hangalapú előfizetéshez kapcsolódik, azaz kombinált előfizetés (pl. okos 90) része." - Úgy tudom, az NMHH riportban a mobilinternet egyben van riportolva.
"A kombinált előfizetések használóinak ezekhez képest jóval kevesebb is elég. 90%-uknak 5-700 mega bőségesen elég." - Magyar használati adatokat meg szűkmarkúan tesznek közzé. Ezt hol találtad?Az összehasonlítással egyetértek, én is szoktam választani bármit veszek. De nem az országos lefedettség %-a érdekel, még csak nem is Békéscsaba, hanem ahol én használom. Az kb. 3-4 város és az azt összekötő útvonal.
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
válasz sifarr #16873 üzenetére
Azért azt is vegyük számításba, hogy az előfizetői létszám csökkenése nem magától való, vagy mind az elégedetlen ügyfelek által generált lemorzsolódás. Nagy szokása volt a Telenornak a SIM-kártya osztogatás. Én is kaptam 500 Ft lebeszélhetőséggel annak idején mikor Hűségesküt téve megvettem a Naite telefont. De emelett még volt másik 5 SIM a nevemen. Nos, a hatból már 4-et kivéreztettem az idén. Már csak kettő van. Nos, az ilyen osztogatott, de utána fel nem töltött kártyák egy idő után lejárnak. Ezt az időszakot is éljük, emiatt is van csökkenés. Az augusztusi létszámnövekedésnek is ez lehetett az oka. Kollégám is kapott SIM-et pluszban. Ha megnézitek a NMHH statisztikáját, abból jól látszik, hogy gyakorlatilag mióta a Telenor névre váltottak, folyamatosan csökkent az előfizetői létszám. Ez folytatódni fog, de immár nem a leketyegő osztogatott számlák miatt, hanem az elmúlt pőár hónap eseményei miatt. Egyrészt az emberek nem fognak mászkálni 2-3 telefonnal mint korábban, (persze van ilyen is még) másrészt a még meglévő, de nem használt kártyákat hagyják lejárni és jellemzőbb lesz az egy ember egy SIM felállás. Persze azt is hozzá kell tenni, hogy a nyár óta lezajlott események és amik még fognak történni, az továbbra sem kedvez annak, hogy egy ember több előfizetést kössön. (mindegy hogy számlás vagy kártyás) Lesz egy, de amennyire tud, azzal is spórol. Nem fog fenntartani 2-3-5 számot, mert mind-mind költség. Főleg úgy, hogy számlásaknál ott van az a rész, amit nem lehet lebeszélni, plusz a kapcsolási díjak, amik külön jelennek mega számlán. Magyarán egyre nehezebb előre kalkulálnia számlával. Mert hiába nem lépi túl az ember a havi keretet, attól a számla nem lesz azonos. Nem mindegy, hogy mondjuk a havi 800 percet havonta 100 hívásból, vagy 200-ból rendezi le az ember. Jó, nem sok a külömbség ha így nézzük, de sok kicsi sokra megy alapon a havi számlák között több ezer Ft-os külömbség is lehet havonta nagyobb havidíjas előfizetés esetén. Rákényszerítik/kényszerítették az embereket a telefonálási szokásaik átalakítására. Ezzel nem feltétlenül az előfizetők járnak rosszul, mert van több alternatíva is. Viszont a szolgáltatók buknak rajta, mert a kevesebb beszédperc, az emelt díjak miatt a bruttó bevétel lehet,. hogy nem lesz kevesebb, de több adót kell belóle kifizetni, ami nettóban már kevesebb lesz. Éppen ezért fontos lett volna/lenne, hogy minél több előfizetőt szerezzenek, tartsanak meg. csak most ennek pont az ellenkezője folyik. Összetett a probléma és szinte megoldhatatlan a szolgáltató számára. Egyrészről a szolgáltatás színvonalát fent kell tartani, folyamatosan működőképesnek kell lennie. Ezzel egyidőben a hálózatfejlesztést, számlázást is meg kell oldani úgy, hogy ne legyenek problémák. De vannak. Ráadásul olyan szerteágazó helyeken, hogy szinte már nem tud mit kezdeni a helyzettel a Telenor. Nem megy normálisan a telefon ügyfélszolgálat (sokszor órákat kell várni), nem megy rendesen az Online felület, sok a reklamáció a hívásmegosztás maitt, piszkálják az előfizetők az adatátviteli problémákkal, Több mint egy éve képtelenek az adaforgalmazási problémát üzembiztosan megoldani, stb. Ezerk nem kevés erőforrást kötnek le, miközben a rendszer működőképességét is biztosítani kellene. Magyarán kezdenek a hullámok összecsapni a Telenor feje fölött. Elég lenen egyesével is megküzdeni a problémákkal, az sem egyszerű, de mikor ilyen fajsúlyos dolgokból van több is, na az maga a rémálom.
Természetesen az előfizetőt ezek a problémák nem érdeklik. Ő szolgáltatást akar igénybe venni elérhető áron, üzembiztosan. De amikor azt látja, hogy ha valami problémával fordula szolgáltatóhoz és csak mismásolás, egymásra mutogatás, hazudozás félretájékoztatás, vagy éppen egyáltalán nem tájékoztatás fogadja, akkor alighanem elégdetlenkedni fog. Egy elégdetelen ügyfél meg több potenciális ügyfelet fog lebeszélni arról, hogy az adott szolgáltatóhoz menjen. Míg egy elégedett ügyfél nem, vagy alig hoz újabb ügyfelet a szolgáltatónak. A rossz hír mindig gyorsabban terjed.
Engem sem érdekel a szolgáltató nyomora, én is a szolgáltatást szeretném használni, de azért nem minden áron. Mikor azt látja az ember, hogy az előre beharangozott telekom adónak a többszörösét kaszírozzák be az előfizetőn, nyilván lépni fog. Érdekes módon más szolgáltatók megoldották, hogy a havi első 10 perc adómentes és csak az utána lévőket adóztatják. Csak ugye a vezetékes piacon ez működik is, míg a mibilénál a kartel miatt nem. Még ha ki sem mondják, hogy nem karteleznek, tudjuk jól, hogy mi van a háttérben. Ezek után aztán nyuilván, hogy én is, eg a másik is valamit lépni fog a szolgáltató lépésére és nem túl valószínű, hogy az előfizető fog ráfizetni a változásokra. Kicsit kényelmetlenebb, de a korábbi havi költésnek még a 10 %-ánál is kevesebbet fizetek havonta. Úgy gondolom, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna ez a nagy trükközés a telekom adó miatt, a kivégzett 4 kártyából néhány még ma is élhetett volna.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz sifarr #16927 üzenetére
Hangfelvétel van róla, köteles a Telenor rögzíteni és kiadni igény esetén, egy példányban díjmentesen.
Az meg hogy logikus nem azt jelenti hogy igy is van. Logikus lenne hogy európai szinten legyen a fizetésünk aztánmeg...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz sifarr #16935 üzenetére
Ha elhagyod a bankkártyád és mellette van a pinkódod majd leveszik a havi fizud, akkor ki a hibás? A bank?
Pont a kockázatok miatt kell lehetővé tenni mindent személyes ügyfélszolgálaton keresztül, írásbeliséghez kötve, mert az ügyfélnek jogában áll nem vállalni a telefonos, internetes kockázatokat.
Törvény kimondja? Nem. ASZF-ben aláírtad? Igen. Akkor mirol beszelunk? Tessék máshova menni ha nem tetszik... Lehet elképesztően kifinomult és gyönyörű körmondatokat irni erről, attól még nem lesz igazad.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz sifarr #16943 üzenetére
(I)A szerződésnek a megszabott alak mellőzésével történt megszüntetése vagy felbontása is érvényes, ha az annak megfelelő tényleges állapot a felek egyező akaratából létrejött.(/I)
Azaz az ügyfél HA AKAR akkor kaphat papirt rola. Ezt nem tagadtam.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
darvinya
titán
válasz sifarr #16954 üzenetére
1. A pont ”.” mint kijelentés, utána kérdőjel "?” mint kérdés.
„ Feltételezem, a "nem logikus" verte ki nálad a biztosítékot.”
Kinek mi a logikus.?
Akinél káosz a rendem az számom pedáns rend.
Érthető!?
(#16955) sifarr
Ha a szerződés kötéskor a szerződésben kikötöm a papír alapú szerződés felbontás, akkor él a szövegkörnyezethez minősítet tény, így értelmét veszti a „ha” szócska.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
aktív tag
válasz sifarr #16957 üzenetére
(bocsi, ez nem Neked ment).
Szerződéskötéskor nem tudod kikötni, mivel a blankettaszerződést kapsz. Vagy az előre legyártottat írod alá, vagy semmilyet.Ez viszont már igen:
A Telenor ÁSZF első oldalán felsorolja azokat a jogszabályi hivatkozásokat, mely alapján az ÁSZF készült.
Természetesen a Ptk. helyet kellett hogy kapjon, ugyanakkor a hírközlési törvény, mint a Ptk-val "egyenrangú jogszabály" jelen esetben speciális jellege miatt elsőbbséget élvez.
Különösen, hogy a 2003. évi C. törvény (A hírközlési törvény) az előfizetői szerződéssel kapcsolatosan az alábbiakat mondja ki:"127. § (2) Az előfizetői szerződésekre e törvény rendelkezéseit és e törvény felhatalmazása alapján kibocsátott előfizetői szerződésekre vonatkozó elnöki rendeletek rendelkezéseit kell alkalmazni. Az e törvényben és az e törvény felhatalmazása alapján kibocsátott előfizetői szerződésekre vonatkozó elnöki rendeletekben nem szabályozott esetekre a Ptk. szerződésekre vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadók."
Azaz nemcsak a hírközlési törvény, hanem az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet is eltérhet a Ptk. rendelkezéseitől.
Így csak ezen jogszabályok együttes értelmezése adhat megfelelő választ a kérdésre. Nem vagyok sajnos médiajogász, és dolgoznom is kellene, így ezt tanulmányozni most nem volt időm.
No money, no honey.
-
darvinya
titán
válasz sifarr #16957 üzenetére
De a szerződésben szerepel az a mondat rész, hogy „szerződés bontás papír formában kell elintézni.
Ehhez ez a számú formanyomtatvány szükséges.”.Érthető már?
A szerződés bontásra irányuló tevékenységnek minősül mind szóbeli, mind írásbeli kérelem.
Ez után a szerződésben foglaltak szempontjából a szolgáltatást nyújtó köteles ennek eleget tenni és erről a szerződő felet értesíteni, eleget tenni akaratának.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz sifarr #16962 üzenetére
Hivatalos levelet(jelen esetben a felbontási nyilatkozat), csak arra engedéllyel rendelkező vehet át(Posta).
Mi lenne, ha az utcáról betérve a sarki szatócshoz, kezedbe nyomna egy vadidegen ember egy cím nélküli borítékot, melyben az szerepel, hogy tartozól neki 10millával.
Szerintem úgy röhögnéd körbe, ahogy lehet.
Ennyit a jogi eljárásokról.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
aktív tag
válasz sifarr #16962 üzenetére
Akkor ezt érezd megerősítésnek :-). Semmiképpen sem ellened írtam.
Az első hozzászólásban csak azt vázoltam fel, hogy önmagában a Ptk. alkalmazása kevés.
Semmiképpen sem támadásból.Azt viszont nem hittem volna, hogy a Telenor lesz ennyire lúzer, hogy a saját ÁSZF-jét sem hajlandó alkalmazni.
Ez az idézet sem ellened szólt, de azt hiszem az elmúlt pár körbelövöldésben segít.Azaz összefoglalva, adott egy Telenor ÁSZF hivatkozás, amit a Telenor sem tart magára nézve kötelezőnek. Végigkutattam pár módosítást, de permanensen ez a tartalma, így azt sem mondanám hogy friss változtatás lenne.
A kérdés ugyanakkor, hogy miért van ez a tudatos, ÁSZF-et megszegő magatartás.
No money, no honey.
-
-
axioma
veterán
válasz sifarr #21959 üzenetére
Ha valamire 6-aig van lehetoseg, akkor abban a 6.-a vastagon benne van, idoben igy tudja csak a magyar nyelv ertelmezni. Ha 5. es 6. hataraig, akkor azt magyarul a 6-os szammal CSAK ugy tudod kimondani, hogy 6-a elott.
Az, hogy a Dunaig helyhatarozoi ertelemben ez pont forditva van (addig amig elered es nem tovabb), az ebben az esetben teljesen irrelevans.
En tolnam a reklamaciot, persze ahhoz hogy fogyved tudjon kezdeni vele valamit, irasban kellett volna kerni az elutasitast, es persze jo esellyel raadasul nem fogyved iranyban hanem a vevo javara valasz szuletett volna... de ha nem bizonyithato, akkor annak mar lottek (mar persze egy levelet meger, csak hogy ne erezzek magukat olyan okosnak, csak tovabbvinni nincs ertelme). Esetleg ha telefonos ugyfelszolgalaton volt es meghatarozhato idoben, akkor arra hivatkozva (me'g idoben kikerve a hanganyagot!) lehetne keresni naluk valamit...[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz sifarr #21966 üzenetére
Tok felesleges belekeverni a helymeghatarozasban levo "-ig"-et, mert az tok veletlen (na jo, nem egeszen, de majdnem), hogy pont ugyanazt a ket betut hasznaljuk a jelzesere.
Senki nem varja, hogy a nem nyitvatarto uzlet 6-an este 23:50-kor kiszolgaljon. De a 6-ai nyitvatartasi idoben igen, mert ez a mondat fogyved es minden hokuszpokusz nelkul is ezt jelenti. Nincs elo magyar anyanyelvu ember, aki azt a szokapcsolatot, hogy 6-aig, ugy ertene, hogy 6-an mar nem. Persze, lehet probalkozni, akit sikerult igy lerazni annak oruljenek, de ha kenyertoresre kerul a sor, bukta. -
viharhozo
addikt
válasz sifarr #21959 üzenetére
De, igazam van.
Ha nem tudsz jobbat, eleg megnezni barrmelyik torvenyt. Ami hataridot rogzit, abban a hatarido utolso napja is benne van. Egyebkent ez sztem teljesen magatol ertetodo dolog.
Vitatkozni nem fogok veluk, mert annyira nem erdekel a kerdes.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
axioma
veterán
válasz sifarr #22769 üzenetére
Az szerintem tok teljesen lenyegtelen, hogy a mostani toke hogyan alakult ki. Az a mult, a kerdes, hogy 2013-ban a vagyon megtermeli-e a ra jaro hozamot. Azzal hasonlitsd, mintha 2012.dec.31-en aktualis aron eladta volna.
Ha ugy szamolnal, hogy neked csak a toke kell kamatostul visszajojjon, akkor csinaljunk mar valami jo kis uzletet! En csak az eszt adom hozza, te csak a penzt, kifizetlek majd valamikor egyszer a toked akkori jelenerteke meg valami aproval hogy ugy erezd, hogy jol jartal, en meg vihetem tovabb az azota az akkori jelenertek 10x-eset ero vallalatot. Te ezt igy adnad nekem?
Raadasul vegyuk hozza azt a hatast, hogy nem csak nekem, hanem 9 masik embernek is adsz igy toket, de a 9 elveszti (az en kepzelgesemben hadd legyek mar en a nyero 10% ). Tehat effektive 10x annyit fektettel be, az egyikbol visszakapod a toket, a tobbibol semmit. Akkor most hogy allunk? Azt ne mondd, hogy elore kell tudni, mi az amibol jo kihozatal lesz, mi az amibol nem, mert kockazat nelkul - mondjuk minimum csak az aktualis jogi kornyezet valtozasa - nincs vallalatmukodtetes, plane inditas.
Szoval nem, sehogy nem jo a te szemleleted. Vagy legalabbis a sajat megnyugtatasodra talan jo, de mindenesetre a penzugyi valosagtol messze all. -
Duke11
csendes tag
válasz sifarr #33049 üzenetére
Választásra akart bírni.
Választhatom a kedvezményt (egy évig 500Ft/hó) és elfogadom a módosításukat. Választhatom a szám megszüntetését, vagy számhordozást de kötbérrel. Számára nincs más protokoll jelenleg.
Szóval nem hiszem, hogy megszüntetnék a számom, csak ha beleegyeznék önként.Két hét múlva újra kiállok a módosítás elutasítása mellett, ha felhív a másik ügyintéző.
Rossz esetben júliustól magasabb összeget számláznak, de arra kíváncsi leszek... -
G@ben
addikt
válasz sifarr #33140 üzenetére
1,5 évig volt sima, hűségmentes előfizetésem, utána készülékvásárlással lett 2 év hűség, ami kb 1,5 éve tart.
"a jelen szerződésben foglalt határozott időtartam ("hűségidő") lejártával közöttük új, határozatlan idejű szerződés jön létre változatlan hívószámra és a nem érintett részek vonatkozásában változatlan tartalommal."Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!