-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Duke11
csendes tag
válasz Duke11 #32765 üzenetére
Közben tettem egy nyilatkozatot az emelés ellen, hogy a "nem értek egyet vele" "nem fogadom el" lett.
Felhívtak telefonon.
Fel ajánlottak 12 havi 500Ft jóváírást (ennyi lenne az emelés, még 1 év hűségem van.)
Ha nem fogadom el, akkor csak a megszűntetésben tud segíteni! Elveszik a számom, ezt nem szeretném!
Visszahív szombaton, kértem gondolkodási időt.Tényleg csak ez lehet, ha nem fogadom el?
-
ntomka
nagyúr
válasz Duke11 #32881 üzenetére
ÁSZF: 9.2.1.5. Amennyiben a Telenor kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó ajánlatát az Előfizető a fentiek szerint nem fogadja el, a szerződés változatlan feltételekkel hatályban marad – kivéve a 9.2.3.10. pontban szabályozott esetet, amikor az elfogadás ráutaló magatartással is megtörténhet.
Szóval nem. Nyugodtan mondd neki a 9.2.1.5-re hivatkozva, hogy változatlan feltételekkel kívánod folytatni. Ha nem megy, marad az NMHH felé való bejelentés lobogtatása.
ツ Headphones on - World off
-
zombinyul
addikt
válasz Duke11 #33026 üzenetére
Na ez igy mondjuk eleg nagy szemetsegnek tunik... Nem[sokakat szivatnak ennyire, vajon mitol fugghet?
Mellesleg en nem kaptam semmifele SMS-t barmilyen valtozasrol. Se a tabletos mobilinternetes elofizetesemre, se a telefonosra. Lehet a MyTariffos elofizetoket nem erinti semmifele valtozas? Vagy szimplan "elfelejtettek" tajekoztatni?
Honor 90 12/512GB / Honor Magic Watch 2 / Samsung A13 3/32GB
-
club1
veterán
válasz Duke11 #33026 üzenetére
Ha az, amit leírtál, tényleg így történt, az sokmilliós bukta a Telenornak. Az ÁSZF-ben ui. az aktuális jogszabályok miatt van bent az a pont, a szerződésmódosításban pedig egyértelműen kétoldalú módosításról írtak. Innentől kezdve már csak az NMHH-s bejelentésed hiányzik, mert ez így tuti helyzet...
-
asdf_
veterán
válasz Duke11 #33034 üzenetére
Már egy hete nyilatkoztam erről írásban hogy nem fogadom el, és legutóbbi telefonos ügyintézés alatt is nyilatkoztam, meg most is. Ez nem elég?
Ja, vagy ugy, akkor ok.
Egyébként gondolom, ha lejár a hűségem, akkor meg egy oldalúan emelhetnek bármikor, ha úgy akarják, nem?
Attol, hogy lejart rajta a huseg, attol az ugyanugy egy elo szerzodes marad. Ha a telenor ki akart tancolni belole, akkor vagy megszunteti a tarifacsomagot, vagy felmondj a szerzodesedet (vagy eszkozol egy olyan egyoldalu modositast, ami miatt te mondod fel).
-
-
sifarr
senior tag
válasz Duke11 #33026 üzenetére
üfsz: Tudja, hogy van ez a pont, de mégsem tudnak szolgáltatni az eredeti díjjakon, ezért ő két dolgot tehet: elfogadom az egy évig tartó különbözet kedvezményt, vagy megszünteti a számot.
Azért attól a megszüntetéstől én nem félnék. Inkább féljen a Telenor, hogy bepanaszolod őket a felügyeletnél.
Ugyanis az előfizető (az ÁSZF-ük szerint is) bármikor, indoklás nélkül is (!) felmondhatja a szolgáltató felé a szerződést. Viszont a szolgáltató felmondás esetében köteles (!) megindokolni a felmondást. (Nem véletlen, hogy a Telenor ÁSZF-jében nem szerepel a szolgáltató indoklás nélküli felmondási joga.) Az indok azonban akármi nem lehet. Soha nem merné a felmondásban a Telenor leírni, hogy a felmondás oka az, hogy az előfizető nem fogadta el a kétoldalú szerződésmódosítást. Akkora büntit kapna érte, hogy arról koldul. Valamint simán perelhető is lehetne.
A szolgáltató csak nyomós, az előfizető szerződés szegése vagy a szolgáltatás használatának megsértése esetében mondhat fel. Ellentétben az előfizetővel, aki indoklás nélkül is.
Ugyanis az előfizetőnek nem kötelessége a szolgáltatást igénybe vennie. Viszont a szolgáltatónak nemcsak joga, hanem kötelessége szolgáltatnia és a szolgáltatásból nincs joga tetszése szerint, diszkriminatív módon kizárni senkit. Csak indokkal, nagyon nyomós indokkal, jogilag megalapozott indokkal. Ez az eset azonban jogilag nem megalapozható.A Telenor ügyfélszolgáit sajnálom, kapnak most eleget.
De az ügyfélszolgálatnak minden esetben igaz és hiteles tájékoztatást köteles adni. Mindegy, hogy a tájékoztatás azért félrevezető, mert az ügyfélszolga nem elég felkészült, vagy azért, mert a főnökeitől "rossz protokollt" kapott, a lényeg az, hogy az ügyfélszolgálat nem tévesztheti meg az előfizetőt.
Ha megtéveszti az előfizetőt, akkor a hatóságnál bepanaszolható.
Ha megtéveszti és az előfizetőt emiatt hátrány éri (pl. mégis elfogadja a számára hátrányos módosítást), akkor kérheti az eredeti állapot helyreállítását és a kára megtérítését.
Nem vagyok Telenoros, de a hozzászólásokból nekem úgy tűnik, hogy rendszerszinten megy itt a félretájékoztatás.
Én panaszt tennék. -
ntomka
nagyúr
válasz Duke11 #33026 üzenetére
Ez így ordas kamu, vagy át akarnak verni, esetleg tényleg nagy gondok vannak a szolgáltató rendszerben. Legközelebb is védd meg az igazad, ha akkor is ezt mondják, hadd szóljon az az NMHH feljelentés, rögzített híváskikéréssel, pontos időpontokkal amikor beszéltél velük.
ツ Headphones on - World off
-
Sayuar
őstag
válasz Duke11 #33318 üzenetére
Duke11
ITT megtalálható
betyarr
Klikket 2015.07.21 után lelövik, vagyis:
- akinek aktív, az továbbra is használhatja mindaddig, míg hónapról-hónapra van egyenlege. Ha csak egyszer nincs az opció hófordulóján a megújításhoz szükséges 1200 Ft az egyenlegeden, akkor örökre buktad, többet nem tudod megrendelni.A mobilnet esetén, a kis csomagokat kivonják, csak nagyobb és ezáltal drágább csomagokat lehet ez'tán rendelni. Egyértelmű, hogy mi a cél...
Én már csak nevetek ezen a sorozatos áremelésen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen