-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz modd3r #12495 üzenetére
Egyéni Előfizetők esetében a területi gazdasági kamarák mellett működő független békéltető
testületekhez (Pest Megyei Békéltető Testület, 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8.), melyek
hatáskörébe tartozik az Előfizető és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával,
a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti
szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita)
bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek
eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors,
hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az eljárás részletes szabályait a
fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv. tartalmazza.
Egyéni Előfizetők esetében a területi fogyasztóvédelmi felügyelőségekhez – amelyek mindenkori
listáját az ÁSZF 1.5. pontja tartalmazza -, melyek hatáskörébe tartozik többek között a fogyasztók
minőségi kifogásaival és panaszaival kapcsolatos ügyek intézése.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (1015 Budapest, Ostrom u. 23–25.; levelezési cím: 1525
Budapest, Pf. 75.; telefonszám: (1) 457-7100; fax: (1) 356-5520; www.nmhh.hu), amely általános
felügyeletet gyakorol a távközlési szolgáltatások felett. Az Előfizető minőségfelügyeleti eljárás
indítását kérheti, ha vitatja a Szolgáltatónak a szolgáltatás minőségére, az általa végzett
hibaelhárításra vagy a szolgáltatással kapcsolatos díjszámításra vonatkozó állásfoglalását.
A Gazdasági Versenyhivatalhoz (1054 Budapest, Alkotmány u. 5.; levelezési cím: 1245 Budapest, Pf.
1036) a fogyasztók megtévesztése, a fogyasztók választási szabadságát indokolatlanul korlátozó
üzleti módszerek alkalmazása, a gazdasági erőfölénnyel való visszaélés kérdéseiben.
A bíróságok járnak el a tisztességtelen verseny tilalmába ütköző, így különösen a fogyasztók érdekeit
sértő vagy veszélyeztető gazdasági tevékenység folytatása esetén, ha a panasz a Szolgáltató
hatáskörében vagy államigazgatási úton az Előfizető számára nem kielégítően rendeződött.
A Felek az Előfizetői Szerződésből eredő vagy azzal összefüggő jogvitákra a Szolgáltató székhelye
szerinti bíróság illetékességét kötik ki. Ilyen jogvitának tekintendők a Szolgáltatónál vásárolt vagy a
Szolgáltatótól bérelt rádiótelefon-készülékekre és tartozékokra vonatkozó, jótállással és
szavatossággal kapcsolatos jogviták. Az eljárás az általános illetékességgel és hatáskörrel rendelkező
bíróság előtt folytatódik, amennyiben az Előfizető - legkésőbb az első tárgyaláson - erre vonatkozóan
kérelmet terjeszt elő. -
djculture
félisten
válasz modd3r #12497 üzenetére
Általános panaszkezelés
Amennyiben az Előfizetőnek az Előfizetői Szerződés teljesítésével kapcsolatosan reklamációja van, a
Szolgáltató ügyfélszolgálatához kell fordulnia. Teheti ezt személyesen a Szolgáltató Ügyfélszolgálati Pontjain, a
Telefonos Ügyfélszolgálat felhívásával, az internetes ügyfélszolgálat (vagy regisztrációt követően a Telenor
Online/mydjuice) útján, valamint írásban a Szolgáltató ÁSZF 1.2. pontjában meghatározott központi címén.
Szóbeli (személyesen vagy Telefonos Ügyfélszolgálat útján tett) reklamáció esetén – az ÁSZF 4.1. pontjában
(ÁSZF 4. sz. mellékletében) meghatározott minőségi mutatókkal kapcsolatos bejelentések kivételével –
amennyiben a panasz nem orvosolható azonnal, illetőleg az orvoslással a bejelentő nem ért egyet a Szolgáltató
jegyzőkönyv felvételével rögzíti a reklamációt, melynek másolati példányát személyes bejelentés esetén a
Szolgáltató a bejelentőnek átadja. Postai úton a panaszlevelet a Szolgáltató ÁSZF 1.2. pontjában
meghatározott központi címére kell küldeni.
A Szolgáltató kivizsgálja az összes, a fenti címre írásban beérkező reklamációt, és mindent megtesz annak
érdekében, hogy a panasz a lehető legrövidebb időn belül érdemben orvosolható és megválaszolható legyen.
Az írásos reklamációkra adott válaszát a Szolgáltató a panasz kézhezvételétől számított legkésőbb 30 napon
belül megküldi az Előfizető részére.
A panasz elutasítását indoklással ellátva, írásban kell az Előfizetőnek átadni vagy megküldeni, melyben a
Szolgáltató tájékoztatást nyújt az ÁSZF 6.6. pontjában foglalt jogorvoslati lehetőségekről. A reklamációk
elbírálására csak a Szolgáltató és az Előfizető közötti jogviszony keretén belül, egyedileg kerülhet sor. A
Szolgáltató az írásban beérkező reklamációkról és azok elintézési módjáról nyilvántartást vezet.
Számlareklamáció
Amennyiben az Előfizető a fizetendő, vagy az egyenlegére terhelt összeget vitatja, erről írásban értesítenie kell
a Szolgáltatót lehetőleg haladéktalanul, de legkésőbb az igénye felmerülésétől számított 30 napon belül. Ezen
értesítési kötelezettség határidejének elmulasztása nem érinti az Előfizetői Szerződésből eredő igények
érvényesítésének jogát az egyéves elévülési időn belül.
A díjreklamációnak a vitatott számlaösszeg kifizetésére halasztó hatálya nincs. A bejelentett
díjreklamációt a Szolgáltató haladéktalanul nyilvántartásba veszi, kivizsgálja, és annak eredményéről az
Előfizetőt a panasz kézhezvételétől számított 30 napon belül írásban tájékoztatja.
Amennyiben a Szolgáltató a bejelentésnek helyt ad: havi díjfizetési kötelezettség esetén a következő
havi elszámolás alkalmával, egyébként a bejelentés elbírálásától számított 30 napon belül a
díjkülönbözetet és annak a díj befizetésének napjától járó kamatait – az Előfizető választása szerint –
az Előfizető számláján/kártyás egyenlegén egy összegben jóváírja vagy a részére egy összegben
visszafizeti;
amennyiben a Szolgáltató a kifogást elutasítja: az erről szóló – indoklással ellátott – írásbeli értesítést
az Előfizetőnek átadja vagy megküldi.[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz modd3r #22264 üzenetére
2 napja ettől hangos a telenor/voda fórum, de azt ne felesük el, hogy a t-mobile is korlátoz..
Költői kérdés, ha mind a 3 szolgáltatónál bevett gyakorlat, hogy az alap előfizetéseknél korlátozza az említett appokat, akkor hova megy a hölgy, aki váltással fenyegetőzött?HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
modd3r
őstag
válasz modd3r #27112 üzenetére
Nos, a probléma egyik napról a másikra megszűnt, de a lassításom még mindig él.
Vagyis a telenyomor rendszerében volt a bibi, de a kis hölgy élből elküldette volna szervízbe a telómat, és cseréltette volna a SIM-kártyámat.....
Ennyi róluk és a szolgáltatás "színvonaláról..."[ Szerkesztve ]
-
8
senior tag
válasz modd3r #56935 üzenetére
Miért?
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
MODERÁTOR