-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #48776 üzenetére
Nem tudom, 1-2 héten belül valamelyik hétköznap, ha normális idő lesz. Amúgy is előtte 1-2 nappal tudom, hogy milyen napom van, plusz ugye az időjárás. Dobjak majd privit, ha megyek? Lejössz a 300 kg-s hajóddal?
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #48802 üzenetére
Aham,dobjál egy levelet majd. ~2hét múlva jó is lenne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Polemius
aktív tag
válasz V.Stryker #48792 üzenetére
Mivel a kulcsot magában hajlamos vagyok letenni és fél óráig keresni, de én sem akartam karcoló megoldást (előző tulaj már eléggé összekarcolta), így oldottam meg:
Élénk színű, fényvisszaverő szálas ejtőernyőzsinórból fontam kulcstartót, amit rá tudok akasztani kis karabinerre, amin a többi kulcsom van. -
Something_
őstag
Hát a srácokon kijött az aszfalt-allergia Jó sok eszük van.
[link] -
Archer
őstag
válasz StoneBridge #48775 üzenetére
Nem akarok paraszt lenni de ezek a kínai fékkarok már olyanok lesznek, mint anno a Fila táskák...
A Pazzo karokról másolják őket amúgy.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Burt1793 #48790 üzenetére
Allitolag van 1-2 motor aminel okozott gondot, nalam meg nem. Estem is vele, a kar nem tort el csak a hatarolo es a rugo elrepult, ezert csere volt. Namarmost kinaival palyan egy eses olcsobb mint gyarival...amugy sima fekete, nem fakult, nem kopott.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
Köszi az ötleteket.
Más: Budapesten láttatok valahol 1db-os olajszűrő leszedő kupakot? Vidéken 1500-ért több boltban is találtam, Pesten csak készleteket vagy több, mint 2x-es áron...(68mm-es kellene)
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Nem mondom, hogy rossz, mert nem tudom milyen, de én névvel rendelkező, jó minőséget vennék kizárólag. Ennek egy oka van...kb. két éve versenykerékpáron a csiricsáré fékkar olyan 40km/h-nál eltört, mikor a Szondi utcába elém jött terepjárós. Csak a jó Isten mentett meg szerintem a borulástól. Azóta ez egy kényes dolog nálam és óvatosságra is intek mindenkit.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
StoneBridge
senior tag
válasz Archer #48807 üzenetére
Ám legyenek.
Én összességében nézem a dolgot, naked-em van, amennyire lehet letisztulttá akarom tenni. Ehhez elengedhetetlen, hogy a gyári fékkar menjen. Megnéztem a Rizoma, Dpm moto, Ermax, Pazzo.. stb által gyártott fékkarokat, az áruk (párban valahol 30-50e ft körül mozognak) nem adott annyit, hogy megérje azokat berendelni. Persze ez nem azt jelenti, hogy kizárólag kínai cuccokat fogok rendelni, sorban van pl az Ermax-tól hűtő-védő, Rizoma tail tidy, a gyári Akrapovic rendszert pedig jövő héten pakolják fel.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #48815 üzenetére
Tényleg no offense, de kipufogóra van pénz, minőségi fék(karra) meg nincs? Nemár...
-
-
StoneBridge
senior tag
Nem veszem fel. Az előbb felsorolt minőségi fékkarok ára nekem annyit nem ér, hogy azokat megérje berendelni. 7e ft volt a képen szereplő fékkar pár, ha minőségi problémám lenne vele, hidd el hogy nem tenném fel. Nem csak itt bújom a fórumot, másik, a motoromat érintő külföldi fórumon is megerősítették, hogy jók a fékkarok és nincs velük gond (többen használják). Korábban amúgy írtam, hogy a kipufogó más tészta, a garanciát érintő kérdés is.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Yoshida
aktív tag
válasz StoneBridge #48818 üzenetére
Én már olvastam olyat egy külföldi mocis fórumban, hogy a felszerelt fékkar folyamatosan nyomta a dugattyút, alul meg emiatt jobban hozzáért a betét a tárcsához, és melegítette folyamatosan magát az egész rendszer. Látszódni nem látszódott rajta hogy nyomja, csak egy karika után tűnt fel a csókának. (persze ez lehet hogy 1000 karból egy volt)
-
mm89
őstag
Én is vettem, először kéket, de közben vettem arany kormányt, így karokból is rendeltem inkább aranyat. Szerintem teljesen jó mindőség, szeretem, kényelmesebb mint a gyári és szebb is. Külön tetszik, hogy a kuplung is állítható (kis sv-n ugye bovdenes és csak azzal lehet állítani, de ez így plusz egy állítási lehetőség).
[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
canniball
nagyúr
bogyo és (talán) Xaels figyelmébe:
Még csak meg sem mutatták neki a krómothttps://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #48824 üzenetére
A Guzzit szeretem, végre valaki tudja, hogy a V2-őt milyen irányban kell beszerelni a vázba. Mivel viszont olasz, így nemigen csábít a "legendás" megbízhatósága. Ismerősnek van egy 750-es Nevadája, minden héten pár csavart pótolni kell a motoron, mert egyszerűen leesnek, elhagyja őket (vázról, blokkról, mindenhonnan). Egy Honda azért ilyen nem szokott csinálni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
fattyu
veterán
válasz Bogyó bá' #48826 üzenetére
már megint a sztereotípiák.
enyémből hullik mint kutyából tavasszal a szőr... szervízem se hiszi el. pedig csak rendeltetésszerűen használom. hőskorból honda.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pocee
senior tag
Tényleg no offense,de kínai fékkart fírtatók csak gyári alkatrészt tesznek a motorjaikba vagy olykor megy bele utángyártott is?
Egyébként nem is érdekel csak azt nem értem miért kell meggyőzni,hogy nem jó a kínai és rizoma kell meg pazzo...mellesleg van gyári fékkarja,nem most akar féket építeni és a gyári helyett inkább kínai választana,kipróbálja,ha beszopja az ő baja.
És igen inkább egy jó kínai fékkar és akra mint egy rizoma fékkar és gyári pufó,de ez szubjektív.Mr.Brightside
-
kcsa
veterán
-
Ribi
nagyúr
Náluk valszeg 0 az ellenőrzés, emiatt ha mondjuk félig be van repedve a fékkar, akkor az még pont ugyanúgy megy a vásárlónak. Te nem veszed már észre, mert szépen be van festegetve. Kínainál nem csak ott a bibi, hogy milyen anyagból csinálnak egyes dolgokat, hanem nuku ellenőrzés. 0 selejttel egyszerűbb olcsón dolgozni. Alu és alu között is van különbség. Persze ha utánaolvasott és nem egy közismert hulladék, akkor valszeg nem lesz gond, de olyan alkatrészeknél ami igen nagy gondot okozhat nem vicces spórolni.
-
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #48832 üzenetére
Nekem nem tűnik túl erősnek...
Term. ennyi pénzért nem is kell csodákat várni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
fattyu
veterán
válasz FIREBLADE78 #48834 üzenetére
tuti megvéd ha elesel...
csúsztam olyat betonon 80as esésénél hogy az Astar gpprot kukázni kellett utána. de ha a cube biciglis kesztyű az elég.
Nem az a baj hogy fillérbasztok hanem hogy reklámozzátok. tök fölösleges motoros cuccot pláne jót venni. elég a bicajos is.
Bukóból esetleg nem akartok ilyesmit?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
FIREBLADE78
addikt
-
polimorf
tag
Szerencsére még sok rendes segítőkész motoros van akik javítanak a motorosok megítélésén.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Pocee
senior tag
csak szólok,hogy nincs kínai fékkarom,gyári állíthatóm van,csak azért mondom,nehogy úgy tűnjön védem magam.
ilyen alapon,ne menjetek 50nél gyorsabban mert fenn áll a dúrdefekt veszélye,mert egy nyugati gumi is eldurranhat,számtalan példa van rá.
nem kell az álszenteskedő duma,hogy majd egy kínai fékkar miatt veszélyeztet bárkit is.benne van,mint számtalan más is...csak egyesek előszeretettel kiragadnak dolgokat.
nézd fattyu(elnézést a hivatkozásért,de kapóra jössz ) kolléga egy száguldó bomba,hozzáteszem én is,nem is török pálcát felette,mert akkor amikor este a tükörbe nézek akár le is köphetném amit látok...Mr.Brightside
-
zoltanz
nagyúr
A gumik, súly minimalizálás, rugózatlan tömeg csökkentés után nekem is a hang fontos.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #48826 üzenetére
Egy regi guzziba en sem invesztalnek, de regi japanba? Legyen honda. Egy paraszthajszallal kisebb tokonszuras az olasznal. Oreg motor az oreg motor. Ha mindennap talalkoznal ilyennel... Locsolni kell a lovet ra. A csavarelhagyas legyen a kegkisebb gond.
Rozsdas tank, allandoan megfolyo karbi, (kicserelheted a tuszelep sort 100e ert, kivedhetetlen hiba) ami allandoan lemos mindent a hengerfalrol, leghutes... Leg-olaj... Hamar kinyirja a henger-dugot, hengerfej, szeleptomitetlenseg boven.
Ha 40 ezret elmegy egy ilyen motor, mar az elete vegen van, hozzateszem, Magyarorszagon. Most eleg sok belpiacossal talalkoztam, koztuk hondaval is. Ezek elemeletileg a legminosegibb motorok. Hat ha regi, akkor mennek ra a szazezrek, tokmindegy a marka. Csak nem tudsz ezekrol, mert nem latod ezeket, meg eleg nagy sztereotipia van az emberek fejeben.
Guzzi szeru egyebkent a honda cx500 is, ha ennyire szereted a hossziranyu fotengelyt, meg a hondat.A guzzi griso baromira tetszik nekem, nem gondolnam h orokolte a 80-90 es evek elektromos hibait, illetve osszeszerelesi minoseget, mivel injektoros, uj fejlesztesu 4 szelepes hengerfeje van, anyag es osszeszerelesi minoseget sem gondolnam annyira gaznak. Persze ki kene probalni nehany evig, akkor mondhatnank valamit rola.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #48841 üzenetére
Belpiacos, öreg Hondát hajtok. Igaz, csak 125-öst, de kellően ritkát (Mo-n egyetlen példány) és bonyolultat. Tavasszal ez enyémmel is kellett foglalkozni, de szerencsére meg tudtam oldani.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
Oké, te máshogy látod a dolgot, de szerintem akkor sincs igazad.
Az biztos, hogy nem akarom, hogy a kezemben maradjon a fékkar. Honnan tudod, hogy a külcsín alatt mit tud az a fékkar? Egy reflexből húzott ötvenedik satufékezésnél (pl egy évvel a felrakás után) lehet, hogy a kezedben fog maradni és akkor tehetetlenül gurulhatsz majd...
Miért bízol meg egy névtelen cégben? -
-
PoLizei
aktív tag
Egy idősebb motoron már egyáltalán nem biztos, hogy eredeti, gyári alkatrészek vannak, esetleg csak úgy néznek ki. Egy ilyen utángyártott fékkar kb. 3000 Ft, nyilván Kínában készül. Akkor az sem biztos, hogy jobb a dizájnos, CNC-s karoknál.
P*L****
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #48832 üzenetére
Valakinek igen, valakinek nem :-) Ha 10e-et szansz kesztyure, akkor nem sokat ugralhatsz.
En nem vennem fel, inkabb nem ulnek motorra. Valaki kesztyu nelkul nyomja, valaki levagott ujju kesztyuvel.
-
Archer
őstag
Rizoma azért árul értelmes dolgokat is (állítható lábtartók, indexek, különböző védő dolgok, kutyafüle), hogy most 30k náluk egy kar, az egy dolog (egyébként a gyári sem sokkal olcsóbb, ha rendesen boltban veszed, nem bontóban) van tükrük is 50 ezerért, vegye akinek van rá pénze, cserébe kap egy kis exkluzivitást meg garantált minőséget. De szerintem ez olyan kicsit, mint az index, sokan veszik az ebayes noname ledest, nappal szinte nem is látszik, ha nincs pénz normálisra, inkább hagyja a gyárit, az tutira jó. Régebben én is szemeztem ezekkel a fékkarokkal de nem mertem bepróbálni őket.
Attól még lehet jó, csak elég nagy a szórás sárgáéknál minőségben, legyártanak 500 ezer darabot, aztán amelyik ahogy sikerül, mehet a boltba.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Burt1793 #48843 üzenetére
Jó azért nem kell beszopni a marketinget sem. Csomó cég ugyanúgy velük gyártat csak rá van írva a márkanév, ára x10 aztán ennyi. Rettentő sokan használnak kínai karokat és nem hallottam még olyat, hogy valakinek a kezében maradt volna egy fékezésnél. A legtöbb utángyártott amit megvehetsz otthon a boltban az is ott készül, csak szépen be van zacsizva. Kicsit túl nagy a para ekörül. Azért a fékkar nem egy olyan bonyolult szerkezet, ahogy a féktárcsa sem. Utóbbi sem olyan, hogy ha kínait veszel meghalsz. Max szar és hamar elkopik.
De mindenki azt vesz amit akar, nem tudom mit próbáljátok a másikat meggyőzni.
Érdekes, itt mindenki tele van lóvéval, aztán azon megy a fillérbaszás, hogy hol olcsóbb az olajszűrő 200 forinttal, mert abból a gyári drága (tisztelet a kivételnek).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Crypto Trade
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- OLED TV topic
- Politika
- További aktív témák...