-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CheGhost
aktív tag
válasz Megane2000 #49846 üzenetére
Helló!
A csigavérnél csinálom mostanában az A korlátlant, pénteken lesz a kresz vizsgám.
Az autósoknál kevés az oktató, azért vannak nagy sorok. A motorosoknál azt mondják kresz után 1 héttel már fel tudsz ülni motorra. Viszont mind az elméleti oktatóm, mind a majdani gyakorlati is nagyon korrekt (követel, de nem szivat) és érti a dolgát, sőt az irodában is nagyon rendesek voltak velem.*** Ha egy probléma megoldódik, akkor kérjük a megoldást is leírni, nem csak annyit, hogy "megoldódott"! *** Hosszú log-ok esetén külső oldal ajánlott mindenki lelki békéjének megőrzése céljából! https://pastebin.com ***
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Megane2000 #49846 üzenetére
Én a csigánál csináltam annó a B-s jogsimat. Semmi gond nem volt velük.
Más: Ma ha már a 17.-ben jártam, beugrottam a kelomotorhoz és vettem 2 darab pamut maszkot, 990 körül volt. Hát érdekes. Az már elsőre lejött, hogy a varrás b.ssza az orromat, mert pont középen van. Kifordítva ciki felvenni? De a legfontosabb,hogy a napszemüveget is fel tudom tenni ha rajtam van. Abból is vettem újat, kemény 1490-ért a Dechatlonban, széles látószögűt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz PoLizei #49845 üzenetére
Köszi, simán túl vagyok mindenen, sőt többet is végeztem, mint terveztem mára (1 nap szabin vagyok): ügyfélkapu regisztráció, SZJA-bevallás leadása, téli gumi cseréje nyárira, és itt jön az, ami már ON: befizettem 20k jó magyar forintot a Kiskun Autós iskolának. A többit találjátok ki!
(#49856) V.Stryker: az oktató is arra dumált rá. Most egy ilyen szörnyeteggel kell majd tanulnom-vizsgáznom: [link] Félek tőle előre is, mint állat! Az A2-es tanulógép egy 25kW-ra fojtott GS500 lenne, azzal szerintem könnyebben megbarátkoznék.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #49855 üzenetére
Ne aggódj, nem lesz semmi gond. Szerintem még élvezni is fogod és nem csodálkoznék ha kicsit nagyobb motorra vágynál majd, mint a 250-es kategória.
Ezek amúgy nagyon kezelhető gépek, nem hiába oktató motorok. Könnyen hozzá lehet szokni. Nekem szinte semmilyen tapasztalatom nem volt hozzád képest és simán mentem velük. Már az enyémtől se félek, pedig ha 30km-ert mentem vele. Már ami a súlyt illeti...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Outlander
őstag
válasz Bogyó bá' #49855 üzenetére
Nem értem a félelmet... én olyan 50 kmnyi robogos tapasztalattal mentem a korlátlanra... azt sem tudtam h müködik a váltó... mondjuk még most sem, de tudom használni.
Te meg már ki tudja mennyit mentél.
Neked is egyedül arra kell figyelned h irracionálisan vezess...
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #49855 üzenetére
Örülök, hogy jobb belátásra bírtad magad! Az SFV pedig nem tudom mennyivel másabb mint az SV, de sokkal nem lehet; akkor pedig köze nincs a "szörnyeteg" kategóriához. Ráadásul pont az ami neked kell: V2.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Outlander #49859 üzenetére
Nem a km-ek számával van gondom, a Csótánnyal 2 év alatt már 15.200,- km-nél tartok. Hanem egy - sajnos tényleg - beteges, rozoga öregember vagyok, így a motor súlya, a magas ülés, és a "túl nagy" teljesítmény elriaszt. Főleg, hogy eddig hozzá voltam szokva, hogy bármikor büntetlenül húzhatok nyélgázt, sőt máshogy a kis döggel nem is lehet motorozni. Félek, hogy magamra borítom, meg ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #49861 üzenetére
Szerintem ne aggódj, én most kezdem csak a motorozást, számomra hatalmas élmény volt 600as tanulómotornak odahúzni egy kövéret és kiforgatni a kettest. Jogsi előtt nem ültem még motoron, 3szor mentem 1 órát a rutinpályán és utána már tökéletesen ment minden, amit ott kell csinálni.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #49861 üzenetére
Ha lesz nagy mocid, akkor majd megfiatalítanak a rád ragadó fiatal csajok!
Ma mikor a kolléga kérdezte, hogy minek vettem két maszkot, mondtam is neki, hogy egyiket magamnak, a másikat arra az esetre, ha csúnya lenne a lány...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #49861 üzenetére
Amikor egy éve (0 motoros tapasztalattal) csináltam a jogsit, az egyik tanulómotor típus az SV650 volt.
A Gladiusban ugyanaz az erőforrás van. A teljesítmény miatt ne aggódj, majd nem rántasz neki nagy gázt. Inkább arra ügyelj, hogy ne csukd el hirtelen, mert aki nem számít rá, azt megviccelheti az erősebb motorfék. Az SV-hez képest alacsonyabb (kiállításon ráültem), szóval biztosan nem lesz túl magas. (Jó, a Csótányhoz képest magas lesz, de leér a lábad. ).A legnagyobb veszélyt abban látom, hogy mi van ha a végén már nem choppert akarsz?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Polemius #49866 üzenetére
Belátható időn belül nem veszek semmit sem, mert nincs rá pénzem, Idén Erdélyt (meg sok itthoni kisebb túrát) végig csinálok a Csótánnyal, amíg szét nem esik alattam. Ez most egy hirtelen döntés volt, de ha meg lesz a jogsi, akkor már könnyebben mozdulok, illetve legalább - kipróbálás céljából - rá merek ülni idegen motorokra is. Aztán majd meglátjuk, mit hoz a jövő. Sajnos KRESZ vizsga időpont legközelebb egy hónap múlva lesz...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
.mf
veterán
válasz V.Stryker #49852 üzenetére
Orron? Pár használat után tágul az, és egyből állon lesz.
Egyáltalán nem ciki kifordítva használni, én is úgy szoktam. Nálam inkább az, hogy felül a varrás folyton középen elválasztottá teszi a hajam...Bogyó: szerintem attól félsz, hogy megtetszik
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #49855 üzenetére
Ez szörnyeteg? Egy teljesen kiszámítható, alulról is elég jó nyomatékkel dolgozó gépről van szó. Ugyanez a 2 henger pöfög az újabb DL-650-esekben is (a régiekben pedig az SV650 blokkja volt). Nem kell tőle parázni.
Amúgy nekem, 2004-ben ez volt a tanulómotorom
[link]
Simson után egy kicsit hirtelen váltás volt a 15-ig skálázott fordulatszámmérő ( [link] ) , meg a 98 ló. -
baboss
őstag
Sziasztok.
Valakinek van tapasztalata Suzuki gsx250f mocirol,Japán belpiacos ?
Alkatrész ellátás és egyéb info érdekelne.
1985-ben raktam le a jogsit A kategória nagymotorra,ezzel bármekkora vezethető ?
Ha jól tudom most már kategóriákra van felosztva.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #49872 üzenetére
Első kézből tudok neked infót adni, mert van egy a családban, ami elvileg javításra vár. A red barontól került hozzánk. Nagy baja nem volt amíg ment, de évek óta a garázsban van, rendszám sincs rajta. Valószínűleg üzemanyag-ellátással van gond. Amúgy nem megy rosszul, de tapasztalatunk szerint nem fogyaszt keveset, mert forgatni kell mint az állat, hogy menjen, de menni azt tud (160+ a vége). Sok alkatrésze közös asszem a kis bandittal, de ezek már nem fiatal motorok, ha komolyan hozzá kell nyúlni, akkor az pénzbe fog kerülni, ha perec van, akkor is. Kényelmes, nem rossz motor, van méretes tárolója is, a világítás viszont csak jelzés értékű. Én a kora miatt nem venném meg ma már.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zoltanz
nagyúr
Rendesek voltak a Kawasaki-nál Fehérváron. Vezérmű láncfeszítő csere, 0,2 órát kellett fizetni, plusz volt egyéb anyag költség 500 Ft, az alkatrész szerkezeten kívül ami 13 500 Ft volt.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Van mód arra utólag, h egy adott motor teljesítményét visszaszabályozzam?
193 le-t kissé súlyosnak érzek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #49877 üzenetére
Hm ha lehúzol 2-3db gyertya pipát? Már megint mit néztél ki?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #49877 üzenetére
Milyen állatod van neked? Csak nem BMW S1000RR:?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Anulu79
addikt
Az Intruderekkel van valakinek tapasztalata?
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #49879 üzenetére
ZZR1400.
Idén valamit venni akarok.
Amin kényelmesen elférek/ünk, akár ketten is, lehet dobozolni, nem túl hasalós, de mindenképpen fejidomos.
Árban max 2m, de örülnék ha 1,5 alá tudnám szorítani.
BMW-ket kihúztam, annyit nem akarok márkaszervizre locsolni, bár az alap dolgokat megoldom magam úgyis.VFR800-ra továbbra is lecsapnék, de nincs belőle fekete - fehér, más színű meg nem jöhet szóba abból.
mod. Viszont a kérdés továbbra is adott. 120 le környékére az első évben le szeretném korlátoztatni. Power commander-ek pl. tudnak ilyet?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #49883 üzenetére
Szerintem csak az új generációt lehet leszabályozni, a régit nem, márpedig az ár alapján te azt keresed. De egyszerű: nem húzod, korán elváltod.
mod: De ha ennyire korlátolt a keret, akkor power commanderre sem lesz della És nem szerintem, mert a ZZR rendszere eléggé bonyolult így is, hogy ne dögöljön meg aki rajta ül.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zoltanz
nagyúr
válasz runner 125 #49883 üzenetére
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Ferdzsoo
addikt
Valaki szakitól kérdezném:
Ha elmegy a szelephézag akkor azt elvileg lehet hallani. Milyen hangot kell ilyenkor keresni?
Ill., ekkor veszíthet teljesítményéből a motor? Ha igen mennyit?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #49887 üzenetére
Minden attól függ merre megy el. Ahhoz eléggé nagy kompresszióveszteség kell, hogy érezd. De hang alapján nem lehet diagnosztizálni...szelephézag lehet úgy is szar, hogy nem hallod, sőt!
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #49887 üzenetére
Azt hallásra nem lehet biztosan megmondani, illetve ha igen, akkor nagy a baj. Ellenőrizni, mérni kell!
Ha nagyobb lesz a kelleténél, akkor csörömpölhet, csattoghat, de a teljesítmény nem romlik. Ha kisebb lesz a kelleténél (magyarul megszűnik), akkor csökkenhet a teljesítmény, de annak meg nincs mechanikus hangja. Max a kipufogóba durrog.(#49888) Daywalker: Lassú voltam. Hiába no, öregember nem gyorsvonat.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #49883 üzenetére
Átestünk a paci másik oldalára.. VFR-ből is inkább a 2M felé vannak olyanok ami Neked megfelelne. Szerintem még nagyon nem tudod,hogy mit akarsz/szeretnél. Egyáltalán mire szeretnéd/akarod használni,hova mennél,mennyit mennél stb?? Vagy az igényeiden csiszolj és nézzél körbe más lehetőséget is vagy az összeget toljad feljebb. XJR,CB 1300,GSX 1400 hm?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #49891 üzenetére
Még talán a Honda paneurópa 1300 is szóba jöhet ha túrázni kellene a gép.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #49895 üzenetére
Én egy 94-es VS800-at próbáltam. Könnyen motorozható, nagyon azért nem lehet ledönteni. Elindul rendesen, erőnek nincs híján. Viszont az első fék lehetne kicsit erősebb. Fogyasztásra azt mondták olyan 5 és fél liter 100-on és a 12l-es tank hamar kiürül.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #49897 üzenetére
El kell szomorítsalak, akkoriban ezeknél a japán softchoppereknél jellemzően alulméretezték a tankokat. A későbbi modellek mint a Yamaha XVS650 Dragstar 16l-essel van szerelve(nekem ő az egyik favorit) vagy a Honda VT750 is kicsit jobb a 14l-el, de ezeknek az ára is magasabb.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #49899 üzenetére
Nem tudom van-e rá nagyobb, egyes közkedvelt típusokra lehet találni relatív olcsón de Intruderre nem láttam még. Én a Kawáéra kértem árajánlatot nagyobbításra de 100k-s tételt mondtak.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Automata kávégépek
- Linux kezdőknek
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...