-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #49750 üzenetére
Miért nem tudod használni a szemüvegtől? Csak mert a napszemüveget én is a normál szemüveghez hasonlóan hordom, mivel a bukó nem olyan...
emre: Ezt majd ősszel. Ilyesmire gondoltam, csak nem tudom nem-e lesz meleg. Lehet egy sima maszkkal indítok elsőre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Peczek #49744 üzenetére
Pont látszik egy kis szaggatott vonal, tehát ráhajthatsz a zebra után, és a Lónyai utcánál meg vissza tudsz sorolni a körútra, szerintem teljesen szabályos. Igaz ezt sokan úgy használják főleg Budáról Pest irányba, hogy már a szabadság hídon is a sínen jönnek végig, tovább a sínen a megállóban is, majd a buszsávban a Lónyai utcáig... (én se tudnám kivárni a sort, de szerencsére nekem az Erzsébet híd is jó, inkább arra járok, ott van busz sáv)
Egyszer bringával menve láttam a hídon a sínen előremenő motorost kiszedve egy motoros rendőr által, szóval úgy néz ki arra ugranak a zsaruk.
-
kcsa
veterán
Van ilyenem, párásodik a szemüveg ha rajtam van. Inkább sima pamut maszk.
-
emre
veterán
Közben meg is néztem. Az enyém nem Held gyártmány hanem Shox-os csak erről találtam képet ami a leginkább hasonlít rá. Náluk most ilyen van a webshopban: [link]. Akkor is nagyon jó volt mikor télen biciklivel jártam melózni.
(#49751) V.Stryker
Ezt passzolom, maszkot nem használok.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Outlander #49756 üzenetére
Hátra a rendszámtábla alá. Nekem speciel felette volt hely.
(#49758) Outlander
Én biciklis boltból vettem két egyforma felcsavarozhatót kb. 200 Ft-ért, és jó lett. Motorosboltban képesek több ezer forintot kérni érte.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #49755 üzenetére
Ez akkor majd érdekes lesz nálam is. Nem bírom az erős napfényt.
Másik kérdés: Karbis gépnél, mint az én 750F-em, van értelme premium üzemanyagot venni? 98-ast gondolom tök felesleges, de premium már van 95-ösből is.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Lipton
őstag
Ma szepen ledontottem a motort a bal oldalara... Alig mertem visszadonteni... Tukor elfordul - csavar meghuz - oke. Bukogomba alja karcos - oke. Bal hatso index lefittyedt. 16k huf. Szetszedtem es sikerult ugy ujra osszerakni, hogy meg sem latszik (a gumis reszen jott szet) - oke. Megusztam.
Erdekes modon nagyon konnyu volt felszedni a foldrol a motort, nehezebbre szamitottam.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #49762 üzenetére
Nekem egy 85-87 körüli FZ750 van. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem érezni meg ha a jobbikból töltöttem bele. De egyrészt nem annyira, másrészt a jelenlegi árak mellet örülök ha minél többször tele tudom tankolni.
Erről jut eszembe. A napokban a műszaki előtt tettem bele új gyertyákat. Az elektróda hézagokat szoktátok ellenőrizni, vagy csak simán beteszitek úgy ahogy kijött a gyárból?
Most eszembe jutott szerelés előtt és utánanéztem, hogy nálam 0,8-09-et ír elő,de a gyári NGK 0,6-al van csomagolva. Most olyan 0,8 körülire állítottam be őket, de az előző garnitúránál ezt nem figyeltem.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #49767 üzenetére
Köszönöm! Akkor megvan a megoldás.
A service manual-ban olyan ngk gyertya szerepel amit már sehol nem találok. A 0,8-0,9-es érték ehhez tartozhat. Mert az NGK a DR8ES-L-hez 0,7-et ad meg. Szóval most szedhetem ki őket, hogy visszaállítsam a gyári állapotot, mert ez a hézag kisebb nem lesz.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
Nem tudom, de már nem is nagyon érdekel.
Az előző műszakinál még így nézett ki. Akkor nem volt baj hogy kettő van fenn.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Burt1793
veterán
Ma végre megjártam egy kormányablakot, megvan a kérelem, elvileg 3 hét kell még.
A kérelmen egy sorra lettem figyelmes, aminek a jelentése sajnos nem teljesen világos...Így szól: "A kérelem adatlap alább megnevezett, lejárt kategória érvényességű vezetői engedéllyel 2015.07.10-ig jogosít vezetésre."
Alatta konkrétan nincs semmi (ez az első oldalon van), viszont a második oldalon ott van a jogosítvány hátoldalán lévő kategóriasor az érvényességi időpontokkal, közte a motoros is. Ez most azt jelenti, hogy ezzel a két oldalas nyomtatvánnyal vezethetek már most is motort? Vagy csak annyit, hogy autót? Amúgy az autós jogsimat nem vették el, majd le kell adnom, ha megjött a friss.
Visszaadnak 4000 forintot, amikor leadom az autós jogsit?
Köszi a segítséget. -
Archer
őstag
válasz Something_ #49676 üzenetére
Mindenféle köridő nélkül annyit látok, hogy elég lett volna oda az 1 is, 600RR, pláne a PC37 nagyon lomha alsó tartományban, nem tudsz egy rendeset kigyorsítani, mert mire elérne 7e közelébe, megint jön a kanyar.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Peczek
aktív tag
válasz Burt1793 #49772 üzenetére
Motort nem vezethetsz, amig meg nem jön a jogsi. Az idézett szöveg arra vonatkozik, ha valamelyik jogsid lejár ( pl. a B ), ez esetben addig is vezethesz, amíg nem készül el az új. ( ez estben odaírják, melyik jogsival vezethetsz, a papírral)
Egyébként logika nincs benne, az új kategóriával miért nem vezethetsz, miért csak a lejárttal ?
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #49773 üzenetére
Nem köridőre ment a kolléga. Semmi értelme az egyesnek és kiforgatni. Amíg nem tanul meg rendesen dönteni, kanyarodni, kiülni, kitapasztalni neki mi a jó technika, addig az ember ne azzal legyen elfoglalva, hogy a motoron kapaszkodik gyorsításkor és lassításkor, és ne a féktávokra kelljen duplán koncentrálni, nehogy elkottázza. Plusz még egy dolog: kanyarban ha korrigálni kell egy picit gázállással (netán elcsukja véletlenül) akkor sokkal idegesebb a motor, amit kezdőként nehéz kezelni, könnyen kibillen az egyensúlyból és könnyebb pofára esni.
A fékezéssel a gumiból és futóműből veszel el, amit ha a kanyarodásra fordítasz inkább, akkor sokkal gyorsabb leszel (kezdőként, mert a profik már tudják kezelni a többi dolgot), ezért kell(ene) az ilyen kis pályákon lendületből menni inkább, és nem az egyenesekben gyorsnak lenni.
Én fix 3-ban mentem (ok ez 900-as, de ez sem alul nyomatékos túramotor), mert ebben a fokozatban tudok a leginkább koncentrálni az ívekre és a saját technikám fejlesztésére."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Something_
őstag
válasz Archer #49773 üzenetére
Ertem en, hogy mit mond Daywalker, de teny, hogy egyenesben baromi lassu vagyok, mire megjon az ero, jon a kanyar. Nezegettem a videokban is, hogy sokan elhuznak az egyenesben, aztan kanyarban utolerem oket. Pl Daywalker is harmadikban elmegy, mint allat.
Meglesem majd a 2 egyenes elott a visszavaltast, remelem nem fogok fejre allni :-)) Habar a vegig 1es fokozathoz tenyleg keves vagyok, egy hibazas es lehet borulas lenne a vege. -
Daywalker
addikt
válasz Something_ #49780 üzenetére
Ha nő a kanyarsebességed, akkor magasabb lesz a kigyorsításon a kezdő fordulatszám is, illetve majd korábban is kezdesz kigyorsítani idővel. Én egyelőre szarnék bele, ne ezzel, és ne is az idővel foglalkozz. Legyenek jók az alapok, legyenek meg az ívek, nekem is ezt tanácsolták. A végén még úgy jársz, mint az ER6...csak az RR kevésbé szereti az egyenetlen talajt
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
jaktib
tag
válasz Lipton #49765 üzenetére
Üdv a klubban. Én is járdára feltoláskor jártam meg. Beleakadt a lábam a lábtartóba és elvesztettem az egyensúlyt rá is estem a motorra. Igazán bénán nézhettem ki. Aztán az életem lepergett míg felállítottam a motort. De nem lett baja. A másik jobb oldali lábtartó koptató csavarja letört, de azt talán tudom pótolni. Mondjuk még nem láttam hasonlót sem. Már rutinból toltam fel a járdán, de megtanultam, hogy mindig jól oda kell figyelni mit csinálunk. 200 kg az nem viccel
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Műszaki vizsga:
15perc papírmunkával együtt.
Világítások csekkolása, rendszámtábláé is. Duda csekkolása.
KM-óra fotózása, motor midnen oldaláról fénykép készítése, alvázszám fotózása.
Fékpadra rakják első hátsó fék teszt.
Minden oké, matrica ragaszt bemegy fizet kijön elégedett...
Se kipuff, se e betű, se co mérés, SEMMI.
Csak és kizárólag ennyi amit írtam.
Be sem indítják.
Vicc..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Antibazsi
aktív tag
Sziasztok!
Ismertek olyan céget vagy magánszemélyt akit meg lehet bízni külföldi motor behozatalával? Pl Németországból. Megmondom milyen típust szeretnék, mennyim van rá, esetleg ki is választunk néhány hirdetést és minden kinti dolgot elintéz? Fontos hogy megbízható legyen, megvizsgálja alaposan a motort és tudja,hogy melyiket nem szabad elhozni.Reális erre 100-150e-et számolni? (útiköltség+saját díj) vagy sok/kevés? Nyilván egy motorért kimenni ennyiért nem érné meg,de olyanra gondoltam aki konkrétan ezzel foglalkozik és egy körrel behoz akár 2-3 motort vagy többet is.Üdv, Balázs
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #49731 üzenetére
A Hungaroring Motoros Akadémiát alapító Szabó Attilának volt néhány motoros veztech oktató-videója origón jópár évvel ezelőtt (2008?). Abban volt ez a téma is, mi a teendő esésnél, ütközésnél. Azt mondta, hogyha már biztos az ütközés, és mögötte tiszta az út (nincsenek kocsik), akkor a végén marj bele a fékbe (elindul felfelé a hátulja), rugaszkodj el a lábtartóról, ennek a kettőnek a lendületével talán át tudod ugrani az autót, s bár az aszfaltra érkezés és azon csúszás is fájdalmas lesz, de jobbak a túlélési esélyeid.
Stryker: pamutmaszk, ahogy a többiek is írták, nyáron egyszerűbb azt mosni, mint a bukó bélését (aminek a patentjai a kiszedésektől idő előtt meg is adhatják magukat, nálam az egyik már pár alkalom után meg is tette).
Outlander: a két ebay link közül az első érkezett hozzám is -- bár pamutot rendeltem, lycrát küldtek, és nem az igazi. Olyan az anyaga, mint egy vékony fürdőruha. Pamutot sajnos kevesen és sokkal drágábban árulnak.
Bogyo: nem értem miért lenne akadály a szemüveg. Mindig is, már jogsinál is, maszkban és szemüvegben motoroztam. Maszk fel, sisak fel, rostély fel, szemüveg bepasszíroz, voila.
Inkább abban lehet akadály, ha már olyan passzentos maszk nélkül is a sisak, hogy vele már nem megy fel vagy kényelmetlen. Esetleg akkor még: a pamutnál vékonyabbak a lycra és selyem maszkok (utóbbi sajnos drágább, de Louisnál néha akciós, én tavaly 13 helyett 7 €-ért vetem).Peczek: sínen általában nem szeretik. Meg nem is jó, megvezetheti a kereket ha túl kicsi a szög, ha meg nedves, még meg is csúszhatsz rajta.
Feree: Mozaik, összes lámpa, lámpákban E-betűk, profilmélység (szemre, de látták, hogy van bőven), beindítás, fékpad. Hangerőt meg E-t kipuffban (gyári kinézetű, de E nélküli sportdob), nem tudom néztek-e..
A propos, maszk... tegnapelőtt este a belső udvar és az előszobám között leesett a maszkom, és tegnap már nem találtam meg... 5 év alatt egyszer tűnik el maszkom, és az is a házon belül, azért ennél többre tartottam a szomszédaim...
Szóval bár még van 2-3, de kéne még tartalék. Hol van most jó áron? Pár éve még 600-ért vettem, ma néhány helyen a dupláját kérik a legalapabb fekete pamut maszknak A közeli Lidlt megnézem este, ha ott nincs, mi más tippetek van?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Outlander
őstag
válasz V.Stryker #49796 üzenetére
Mert az most talán nem is volt kíálatban ha jól melékszek... februárban volt.
jah, most nem volt kínálatban. szaaal felesleges bemenni..
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban