-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
A legújabb és leghasznosabb túradoboz
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
félisten
Na mehetek motorral most az éjszakába. De szeretem ezt....
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #32345 üzenetére
Ahogy nézem Sidit is tudnék venni remek áron...ha 47-es lábam lenne.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #32360 üzenetére
"A másik kép már elég durva"
Van, ahol csak ilyenek vannak
Pl. a Stelvio (asszem ez a kép is arról készült).De szerintem már az ötödik hajtű után a hócipőm tele lenne vele, ezt a videót pl. nézni is rossz : [link] (Azért, mert este van, hideg van, esik az eső, amúgy pedig a stelvio marhamessze van tőlem )
-
Teasüti
nagyúr
Amúgy a csupasz gépek mennyire tolerálják a kátyúkat? Gondolom egy enduro jobb választás lenne a külváros elhanyagolt egysávos utcáira hazajárni, csak azok közt nem találom a stílusom.
Ez még egy koncepció, h első motornak vmi igénytelen endurót, ami bírja a strapát és olcsó lezúzni.
Vagy a másik koncepció, h 500ccm Honda és évekre megoldva a motor kérdés. CB, Hornet, stb.
Elég nagy szórás a 250-es CBF-hez képest.
Ezt csak akkor fogom kapiskálni ha odáig jutok, h ültem már motoron, mi? :-)[ Szerkesztve ]
-
-
basel00
tag
Srácok a Arlen Ness illetve a Berik bőrkabátok mennyire jók?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #32374 üzenetére
Te, az esetleg hogy kikerülöd őket?
Amúgy egy biciklin leszakad a veséd, egy 600-as nakeden, érzed, de nem veserázós, csak dolgozik a teló.
Egy mégnagyobb gépen, mégkevésbé érzed őket. Óriási különbségek vannak."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Teasüti
nagyúr
Amit kérdezni akartam még:
fenntartási költségek hogy alakulnak az egyes teljesítmény kategóriáknál?
Konkrét számok érdekelnénék éves szinten.
Amennyire tudom egy 250-es gép 3-3,5 liter százon, egy 500-as 4,5-5,5 lehet talán, de a sarcokról fogalmam sincs. Mibe kerülnek a biztosítások, adók?[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Teasüti #32382 üzenetére
Hát sztem itt nekem van a legkisebb ami téged érdekel kategóriából. 4,5 - 5L-ből eljárok. Sztem 4.5 alá is lehetne nyomni, de az öreganyós tempó. Olaj nekem 5000km-enként kell 2.9L + olajszűrő. Ez kijön 10k-ból bőven. Meg talán a gumi ami fogyó tud lenni. Az 27k-ból megvolt szereléssel. Majdnem a legdrágább van rajta. Előre valamivel olcsóbb. Minél gyengébb a gép és minél békésebben jársz annál többet bír ki.
Szerintem ezt így felesleges kérdezni, mert mi van ha féktárcsát kell venned? Az súlyos pénz, igazából minden horror árú ha bele kell nyúlni. Ha csak benzin meg olaj kell bele az a legolcsóbb felállás.Biztosítás nekem 8k körül van, de majd emelik a baleset miatt. Átírás stb 35k-ból megvolt, mert papíron csak 25Kw-os. Régi nevén súlyadó ~6k.
[link]Drága játék a motorozás. Akárhogy próbálsz okoskodni.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz basel00 #32375 üzenetére
Nekem Berik van, teljesen jó. Többeknek van itt Arlen asszem és szerintem ők is elégedettek
Teasüti: nincs olyan, hogy olcsó endúró. Ha foglalkozni kell vele, vagy lezúzod, akkor mindegyik drága. Persze ha nem érdekel, hogy lefingott a külseje, akkor nem gáz, nyilván olcsóbb, mint egy idomos motor. De ha ilyen lefingottat veszel már alapból, akkor az általában nem csak kívül szar, hanem belül is. Szóval mérlegeld ezt
Symbiannal igaza van, bármit cserélni vagy venni kell az már szebbe nyúlós művelet. Féktrácsa alsó hangon 40K, de egyes modellekre 60...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Dexar007
veterán
válasz Daywalker #32385 üzenetére
Nekem egy jo ideig nem kell meg cserelnem tarcsat,de kivancsisagbol megneztem,hogy a legolcsobb mennyi lenne.Elolre+hatulra 40,plusz fekpofa is kell akkor mar,plusz munkadij es tenyleg beleszalad a 60-ba.
Vicces,mert autora (vw bora) 4db fektarcsa,pofaval egyutt megvan 20 ezerbol.Give me your cum,bull!
-
teppik_amon
tag
válasz Teasüti #32382 üzenetére
Szia
van egy pompás alkalmazásom, amiben vezetek minden költséget az autóra, motorra. (tankolás, szervíz, alkatrész, stb)
650es DL, 78000 km-el (14000 el vettem ) 3és fél éve van vezetve a statisztika.
Gyengébb idegzetűek ne olvassanak tovább!3ésfél év alatt majd 800ezer forintot költöttem rá.
Napi 608 forintomba kerül a jármű
Kilómétere 25,7 Ft
Napi átlag táv: 23 kmamióta vezetem a statisztikát 30132 kilómétert tettem bele.
Átlag fogyasztás 4,516 Min 3,79 max 6,73Az alkalmazás pedig az aCar nevű program, ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz teppik_amon #32391 üzenetére
Nekem 450000 volt a tavalyi benzinköltségem. 400as benzinnel számolva ami nem is annyi... 2 szervízintervallum volt meg teljesen, kopofogyó dolgok bőven ( fékbetét sem egy szett fogyott el ) gumiszett 80 ezer , plusz a fetrengések kijavítása megmégami...
Drága móka.
Ruházkodást beleszámoltad amugy?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz teppik_amon #32391 üzenetére
Napi egy doboz cigi ára Mondom én, hogy drága móka a cigizes
-
Daywalker
addikt
válasz Dexar007 #32393 üzenetére
Jó, annyiért van az enyémhez is, kínai noname, de akkor azt felejtsd el szépen...
Csak gyári, EBC vagy Brembo (esetleg még 1-2 márka, Lucas stb) jöhet szóba, a többi egy kalap szamócát sem ér.
Autóval ne hasonlítsuk, teljesen más piac...ott megy a többet értékesítünk kevesebbért dolog. Ott Brembo tárcsát veszek én is gombokért, de motornál a Brembo és a gyári is egy árban van."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Teasüti #32382 üzenetére
BMW F650CS, 5.5 éve van meg, 96000km-t mentem vele, az első pillanattól írom a költségeit és a fogyasztását. Átlag fogyasztás 2.98l/100km (nem a megszokott "motoros" típusú közlekedéssel), télen több, nyáron kevesebb. Karbantartás összesen 1.280.000ft-ot tett ki mindent belevéve (gumik, szíjhajtás és titokzatos okokból elgörbülő féktárcsák adják a legkomolyabb alkatrész-tételeket), ez 13.59ft/km. A 3 literes fogyasztás 420 forintos benzinnel 12.6ft/km-t ad. Bürokrácia (adó, biztosítás, műszaki) 184500ft, 1.92ft/km, mindösszesen 28.11ft/km.
Ami még rájön: Vételár ezen a távon 10.89ft/km-t számít. Ruhára 234 ezret költöttem, ami 2.44ft/km.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #32398 üzenetére
Az megvan, hogy a felnit nem én ütöttem meg, hanem még az előző tulaj?
Egyébként nem szoktam nagyon hajtani... Viszont baromi kíváncsi leszek rá,
hogy a centrírozás mit hozott, kisebb lesz-e a vibráció "nagy" tempónál.
Csak előbb be kell járatni a fékeket, mert új tárcsa, új betét, új minden, illetve
az első kereket is ki kéne súlyozni... De oda már "lábon" viszem a motort.
(A héten már járóképes lesz. Tegnap bekerült a projektoros lámpa is: alakul.)Daywalker: na igen. Ez nem kifejezetten nagy tárcsa, a felni is csak 13".
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000