-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Teasüti #32174 üzenetére
"Kinőttem már abból a korból, hogy robogózni akarjak na. Ha már motor, akkor "nagymotor"."
Megszólítva és sértve érzem magam (na jó, nem )
Mit szóljak az 500as robogómmal? De látom DigitXT kolléga is bejelentkezett a 400assal De egy SW600 is tud meglepetést okozni így 50 lóerő felett
szerk.: amúgy pl. CBF250-el nem tudsz mellélőni - barátságos, a veszélyes fogalmát hírből sem ismerő jármű. Ezekkel is kinyírhatod magad (bringával is), de kisebb eséllyel mint sornégy600al
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #32197 üzenetére
Ne szopjuk be brokit, hogy MagyarprszagMagyarorszag jobban teljesít.
A használt motor piac is hiába emelkedett, ha az árak szépen a béka segge alá mennek, mert a szar jön be sajnos arra van pénz. Ezért is nem cserelek. Magas költségek, mindennek feltoltak az árat. Fiskális politika. Április 6!!!!!Ksca: milyen 500as?
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #32197 üzenetére
1.) A Totalbike továbbra is egyre bulvárosabb
2.) A gyártóknak is nagy részük van ebben. Nyomatják drágán a nagy gépeket. 125 és 500-600 között egy űr tátong, nem csak köbcentiben / teljesítményben, hanem árban is. ~150 feletti új váltós, nem-noname kínai motor kb nincs 1-1.5 milla alatt, jól sejtem? Az emlegetett Távol-Keleten is a középméretű, racionálisabb, közlekedésre való 250-350-es kategória tarol váltósból (alatta meg 125-150 robogóból). Indiában ilyeneket 3-500 kHUF között is kapni, a nagy nevektől is. Értékesítsék itt is ennek a feljavított verzióját, egy egyszerű, racionális, kényelmesen közlekedhető ~300-as 4T cruiser / városi enduro 5-700k-ért. Egyből lenne kereslet.
Az egyenként kisebb haszon, de nagyobb volumen helyett foggal-körömmel ragaszkodnak a nagyobb haszonnal értékesített prémium modellekhez (lássuk be, itt a többségünk prémium modelleket használ, nem szögegyszerű közlekedőset).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
Van abban valami amit írsz: a különbözeti után először én is ~400ccm-ben gondolkodtam, míg világossá nem vált számomra is hogy ezek belpiacos gépek. Hogy felénk miért nincs ezekből semmiféle kínálat...?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
Értem amit írsz, de kicsit árnyaltabb a kép. Nyilván ahhoz h a belpiacosokat itthon vagy az euban hivatalosan, újonnan is értékesíteni lehessen, egy csomó lóvét bele kell tolni, ilyen-olyan tanúsítványt megszerezni stb. Szerintem ezek nagy részét meg sem kaphatnák módosítás nélkül, ahogy te is írtad. Ezenkívül india stb ellátják magukat helyi gyártásból, nem kell vinni sehova sem, már ki van építve az értékesítési hálózat de lehet, hogy a sarki fűszeresnél is árulják, nem tudom, ott mi a szokás, de ők ehhez vannak hozzászokva. Eu-ban kiépíteni egy hálózatot nem két fillér, te sem vennél auchanból robogót, gondolom, pedig kapni. Plusz szervizháttér, amíg Indiában a porban szétszedik mg összerakják, nos arra itt nem hiszem, hogy vevők az emberek. Szóval ezt fedezni kell az árból, és az sem biztos, hogy a mennyiséggel bejönne. Szerintem a gyártók nem hülyék, biztos van erre vonatkozó statisztikájuk, hogy megéri-e. Most tolódik az irány a kisebb gépek felé, nyilván egyszer eljön az a pont, amiről te beszélsz, de az nem most van...
Tehát szerint bonyolultabb ez annál szerintem, mint ahogy leírod. Értem, mire akarsz kilyukadni, de teljesen más a kultúra keleten (ott többen vannak és még motorral is dugó van, plusz sok helyen szarabb a tömegközlekedés is - nem mindenhol!!!), csomó olyan tényező van, ami miatt az emberek ott rákényszerülnek a kis motorokra - vagy olyan magas az adó az autóra stb. Sokan akkor sem vennének itthon vagy az eu-ban motort, ha ingyé' adnák, mert kényelmesek az emberek, jó beülni az autóba, télen meg jellemzően (nem a mostani télre gondolok) használhatatlanok, még egy plusz lámpás a magyar ember tökére ilyen olyan adók és szopatások. Arról nem is beszélve, hogy a motor lehet, hogy olcsó, de normálisan felöltözni nem kevés pénz, még ha low costban tolod akkor sem Ez a magyar igazság.
A TB, igen, bulvárfos, de a számok nem hazudnak.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #32206 üzenetére
Nagyon elviszed a noname-ek felé, pedig direkt azt írtam, hogy nem-noname darabokról van szó. Ha a Honda Indiában 2-300 ccm-es gépet ha jól emlékszem 4-500 kHUF-nak megfelelőért tud árulni, s azon már fékek, lámpák, index, minden működik, akkor itt miért nem? Itt is megvan a hálózata, szervizháttere, és ezeket sem lehet drágább bevizsgáltatni, engedélyeztetni, mint másokat.
S láttam már itthon hirdetve új, engedélyezett, rendszámos Zhongsheng, Bazuka, Kymco, Keeway, stb. ismeretlen vagy kis márkákat is. Ha ezeknek összejött az engedélyeztetés, akkor másnak is. Szóval szerintem most egy kicsit túlmisztifikálod. Inkább akarás kérdése, ami a gyártóknál jelenleg egyáltalán nincs, sőt. Nem akarják behozni az olcsóbb darabokat, mert akkor a magasabb profitrátás darabokra még jobban visszaesne a kereslet.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Akik pereceltek már (közúton vagy pályán, mindegy), azok felé lenne kérdésem: ha lett volna tengelygombájuk, annak lett volna valami haszna?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
válasz Daywalker #32211 üzenetére
Tengelygomba alatt érteni első ill hátsó kerék tengelyén átmenő végén levő gombácskát.
A környékén se sérült egyszer sem semmi. azt meg rettentően kétlem hogy az a 3 centi ott pont eltartott volna annyit hogy máshol kevesebbet sérüljön. szerintem.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
alienpapa
senior tag
Ejha, mekkora vitát gerjesztettem itt akaratlanul.
Akinek nem inge nem veszi magára a dolgot. Én úgy értettem ezt a "meghalnék egy 800as motoron hamar" dolgot, hogy nulla rutinom van + ismerve magam 1 hónap után azt hinném, hogy milyen kib*szott jól motorozok mert még nem volt baj és valszeg feltekerednék valami út menti akácfára.
Lehet, hogy egy simsonon is meg lehet halni, de ilyen habitussal mint ami nekem is van egy nagyobb gépen sokkal könnyebb. Mert ugye ha már nekem nincs önkontrollom, akkor legalább a gépnek legyen!(#32139) csongi
Úgy látom, hogy ez a gn 250 termetre nem nagyobb mint a 125, csak nagyobb a köbcenti. Továbbra is azt gondolom, hogy egy átlagos méretű embernek kicsi ez a motor. Mondjuk lehet csak azért mert nem értek hozzá.(#32142) DigitXT
+1(#32150) bogyo112
Az a Kawasaki EN 400a amit linkeltél az ugyanolyan mint ami ezen a képen van? Mert az nem tetszett, de ezt meg egyszerűen gyönyörűnek látom. Ennyit számít egy plexi, meg néhány küllő?''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
canniball
nagyúr
válasz alienpapa #32216 üzenetére
Én (a ~176cm-emmel) átlagos méretű embernek gondolom magam és a korábbi CG125-t egyáltalán nem éreztem kicsinek. A fizikai paraméterek tekintetében a mostani SV-m is csak egy-két cm-rel nagyobb.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
Most kicsit felkúrtam az agyamat.
Unalmamba nekiálltam túramocikat nézegetni.
Nem 1 nem 2-nél látom, hogy fullra felszerelt, 3 doboz, túraplexi, bukócső, szivar aljzat minden ami egy kiadós túrához kell... A poén az, hogy a 10-12 éves motorok 90%-ban nem volt 50 000km se.... Na persze...Hova jártak túrázni 3 dobozzal? Tescoba nagy bevásárolni?Ilyen hirdetések mellett labdába se rúghat az én 45 ezret futott tip-top motorom. Idén tuti meglesz a 60000. km is, akkor meg lehet egyből a bontóba kéne vinnem, esélyem nem lesz ősszel eladni, ha csak nem állok be a barmok közé és nem tekerem vissza az órát...
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
válasz vendingo #32220 üzenetére
Így néz ki a kipufogóm vége, mosás nélkül
Szerinted értette valaki is miről volt szó a hirdetésben ?
Tökéletes hiba mentes, Atlantic
Nézd már meg azt a fordulatszám mérőt!! Á nincs elektronikus baja ugye. Lehet kezdeni egy KB 40 ezres feszab cserével is akár[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Én PL mielőtt elkezdtem a jogsit XT660-at akartam venni, évekig gondolkodtam hogy XT660om lesz ha tudom hova rakni, vagy VStrom...Aztán felültem mindkettőre és mégjobban akartam őket, aztán haverom burgmanját meglátva mekkora böhöm disznó, és kipróbáltam tudtam hogy ez kell nekem, tohonya böszme fotel ami 6 alatt van százon és csudijó vele túrázni nézelődni, és annyira be lehet dönteni hogy néha dobogókőn elszégyellik magukat a speed huszárok is
Szóval érdemes mindent kipróbálni, én évekig XT660-on képzeltem el magamat, aztán tessék.
Nincs kizárva hogy idővel átülök másfajta motorra, sőt, nem zárkózom el semmi elöl de egyelőre maximálisan szeretem a gépemet és nem bántam meg hogy mégsem real motort vettem"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #32224 üzenetére
A második link azt mondja:
Error 1011 Ray ID: 1003bb47d1730ab4
Access denied
What happened?
The owner of this website (burgmanriders.com) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/100_0591-500x376.jpg)."Nekem megnyissa mindet"
Próbáld meg egy másik, szűz böngészőben és meglátod.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #32209 üzenetére
szerintem nem. hacsak annyi nem h megmesszebb csuszik a motor
.mf:
a gyartok nem pont igy csinaljak. kaliforniaban megjelennek a 250-300-as gepek szinte azonnal, ahogy olvasok egy cikket h kaphatoak. tehat inkabb a magyar importorok csinaljak furan szerintem is. es ez nem uj dolog, a hasznaltpiac dugig van pl 250-es ninjakkal (es persze 500-asokkal is). -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #32228 üzenetére
-
canniball
nagyúr
válasz csongi #32231 üzenetére
Így már jó.
De így most megtudtuk a teljes neved. Pedig esküdni mertem volna rá hogy a nicked a Csongor keresztnévből ered...&rew!
"tehat inkabb a magyar importorok csinaljak furan..."
Inkább az európai importőrök, abban nem sok rációt látnék hogy kizárólag csak ide ne hoznák ezt a kategóriát. Vagy tudunk róla hogy más európai országban kaphatóak lennének ilyen gépek?[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #32235 üzenetére
Én sem akartam, ezért meg sem néztem (inkább kértem egy másik tárhely választását)...míg nem jöttél azzal hogy nem működik a link, én meg leellenőriztem hogy tényleg úgy van-e...és nem úgy volt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
félisten
-
Xaels
félisten
válasz canniball #32240 üzenetére
Miután eladtam a Viragot, úgy voltam vele, hogy a kövi motorom új lesz. Hát tényleg semmi választék abban a kategóriában. Az árak meg... A hozzánk hasonló elszántakon kívül senki nem választaná az időjárás viszontagságait egy autóval szemben ugyanazért a pénzért.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Dexar007
veterán
Nektek is rozsdasodik a kipufogo also resze? Konyoknek,vagy minek szoktak hivni.En most szedtem le haziasszony modszerrel.
Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
válasz canniball #32232 üzenetére
Titkolni valom nincs a nevemmel kapcsolatban Bárki kérdezte eddig elarultam, a nic nevem pedig a becenevem .
De a kipifoghoz konkretan meg nem érkezett hozzászólásMa felhívtak a teloszervizbol, sajnos a Teleszkop szarat is caerelni kell .
De legalabb azt montda megcsinálják szeintem jovoheten megerkezik, úgy 45-be fog fájni nettoba -
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #32197 üzenetére
Most hirtelen ránéztem a Honda friss árlistára, a legolcsóbb váltós motorjuk a faék egyszerű CBF125 700k, a kis CBR amin már van egy vízhűtés, 1 milla ! A jóárasított NC700-ból is a legolcsóbb 1,9 milla. Azért vannak árak...
Egyet értek mf.-fel, ha 4-500k körül lehetne kapni újonnan valami 250-es körüli alap váltós motort kielégítő minőségben, többen meggondolnák a dolgot.Mondjuk másrészről viszont 300-350k körül lehet kapni pl. jó állapotú 125 CBF/CBR-eket, rövidebb távokra közlekedni tökéletes, 3 literekkel eljárnak, CBR fórumon volt aki már 80 vagy 100e km körül járt vele és a kötelezőkön kívül nem kellett rá költeni, kötelező sarcok rájuk egy évben megvan "bagóért" és mégsem látok ilyeneket csak elvétve. Viszont ilyen Csengszung mittudomén milyen robogókból látok elég sok új(nak tűnőt)at, de azokért is elkérnek 250-300e-t, aztán széthullanak két év után. Szerintem az ilyen sem ésszerű döntés.
Viszont amitől dobtam egy hátast, valami szalonban láttam, Aprilia SR50 akármi 670K!! Na menjetek ti a pi...ba...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #32245 üzenetére
Sajnos a telószár bizony nem olcsó...de utána fasza lesz!
Archer: "Viszont amitől dobtam egy hátast, valami szalonban láttam, Aprilia SR50 akármi 670K!! Na menjetek ti a pi...ba..."
Eegen, ez a baj...a legszutykabb 125 is mocskosul drága. Nyilván kint megveszik ennyiért is, nem a csóró magyar piacra optimalizálnak árat, mert akkor mindenki innen vinné. De mint mondtam, nyugi, kiszámolták ezt ők. Az meg hol érdekli őket, hogy itthon nem viszik? Sehol...amíg tőlünk nyugatabbra viszik, sokkal több a haszon, mintha nálunk +100 darabbal több menne el Thats the point
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #32249 üzenetére
Értem, de valószínűleg még így is megéri. Mindenesetre nem irigylem a hazai márkakereskedéseket.
Mondjuk ezt a sok terhet/sarcot kéne csökkenteni. Én is most számoltam ki, hogy áprilisban vizsga, kötelező, teljesítményadó. Majdnem 30 rugó egy 16 éves motorra...vicc b+. És ha most venném az átíratás meg vagyonszerzési majomkodás, 0-s kötelezővel meg aztán...hejj, belegondolni sem merek. Nem csoda hogy nem vesznek semmit vagy trükköznek. Látod, itt is mindenki rendszámoztatná meg befizetné, ha megfizethető lenne. Mégsem működik a sok kicsi elv...valószínűleg ennek a rendszernek a fenntartása valakinek megéri...mint drágán adni a keleten olcsó motorokat"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok