-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz -Mosquito- #32900 üzenetére
Mi tortenik a tesztvezetes kozben veletlenul eltaknyolsz?
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #32900 üzenetére
Lehet, meg kéne kukkantani azt az Integrát. Egész jó hangulatú népítélet.
-
TommyGun
őstag
Ennyiért jó vétel lehet? [link]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #32887 üzenetére
Ez az, ezt a tesztet olvastam (csak persze most utólag hiába kerestem).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #32908 üzenetére
Én is olvastam anno, ebben se írják, hogy maga a Bluetooth szolgálna
a két készülék közötti kommunikációra, sőt külön kiemelik, hogy rövid
hatótávolságú szabvány. Tehát a telefonoddal kommunikál csak így a
kütyü, nem a másik kütyüvel... Mivel Nolan N103 sisakom van jó 2 éve,
nyilván nem most láttam először a bele való kommunikációs modult.Nem vettem meg, mert sokallom az árát, ahhoz képest, hogy mennyire
lenne kihasználva. Ellenben a beépíthető headset még jól jöhet. Onnan
1 db kábel rákötni a telóra, nem kell külön az akkuját töltögetni stb.
Bár ha megy a navigáció a kormányra, ahhoz már nem szívesen kötném
magam, lol. Szóval meggondolandó, hogy milyen kell, ha kell egyáltalán.
(Bőven elvagyok a fülemre mondott irányzékkal is, csak a füles zavar.) -
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #32910 üzenetére
"Tehát a telefonoddal kommunikál csak így a kütyü, nem a másik kütyüvel.."
No de a telefonnal meg korlátlan távolságra kommunikál...Mindenesetre látom nem csak nekem okozott fejtörést ez a téma. Én végül arra jutottam hogy nem lesz bukósisakos telefonálgatás, motorozás közben ne zavarjanak, ha pedig muszáj akkor meg bírok állni. A GPS-t meg majd követem vizuálisan (majd ha lesz).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #32912 üzenetére
Ezekbe az InterComokba már tipikusan nem azt szokták csinálni,
hogy telefonálnak, hanem valami PMR szerű cuccal rádióznak pár
km-re: az egy túrázó társaságnak bőven elég. Ha meg bejövő hívás
van, arra ott a Bluetooth. Nekem néha lett volna erre szükségem...
(Mármint felvenni a bejövő hívást, menet közben.) Erre mondjuk az
MW600-am is elég lenne, csak körülményes lenne a sisakba rakni.
(Pláne jó helyre, hogy beszélni is lehessen, és ott is maradjon.)
Egyelőre így oldom meg: "Ha nem veszem fel, motoron vagyok!"Amúgy azon is gondolkodom, hogy ha csak GPS-re kell, úgy nem
kell a mikrofont beszerelni: nemt'om, mennyire zavaró a szád előtt.A GPS-t ha vizuálisan akarod követni, akkor nagyon JÓ helyre kell
felszerelned, mert iszonyat elvonja a figyelmed, ha nem így van, az
meg balesetveszélyes. Mondják, hogy a telefon is... Elég ha fejben
"máshol vagy", máris ki vagy téve a veszélynek. (Ellenberger biztos
kényelmesebb, akár félreállva is felvenni a hívást sisakban, mint az
egész hóbelevancot lebontani, a telefont előkaparni táskából stb.
Arról nem is beszélve, hogy meg sem hallom, ha hívás van. De ha
a headsetbe becsörög, akkor nem csak hallom, hanem akár azt is
tudom, ki hív (csengőhang): érdemes-e foglalkozni vele, vagy sem.)Mosquito34: látom körbejárta a témát. Én abból indultam ki, hogy
a headset még viszonylag occó. Bár most elég gyér a forint: volt
az 15K alatt is. Ha viszont van egy "natúr" headsetem, arra nekem
kell valamit rákötnöm... Célszerűen a telómat*, hiszen abban van a
GPS, meg azon jöhet a hívás. Persze, ha merül, akkor meg tölteni
kell, ami megoldható a szivargyújtóról - csak akkor meg jobb lenne
Bluetooth-on kapcsolódni, mint kábelen... Mennyit bírnak ki amúgy
ezek? Csak mert azt is töltögetni kell néha, külön odafigyelni rá stb.*: de itt tértem ki rá, hogy lehet az PMR is, ahogy Polemius is írta.
De ez csak akkor érdekes, ha nagy túrázó lennék - így inkább teló.
Ha meg InterCom, akkor N-Com-ot próbálnám. Tetszik amit írnak
róla, meg hogy belesimul a sisakba gyárilag kialakított helyébe. Jó,
ezért az árért csinálja is... (Az N103-ba olcsóbb, mint az N104-be.)Ui: az a két motoros, akik lelassítva kiabáltak át egymásnak, biztos
nem használtak headsetet, semmilyet. Ha lett volna nekik, nem kell
egymás felé fordulva, szinte már-már gesztikulálva beszélgetniük, s
a tempójuk sem lett volna (a főúton) indokolatlanul lassú eközben. -
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #32916 üzenetére
Szoktam gázfröccsel visszaköszönni ilyenkor, ha olyan a szitu...
Elképzelem, hogy a gyerkőc úgy nézi a gépet, hogy ez mekkora
királyság lehet, mint én anno... Szokták élvezni amúgy.Úgy 15 éve szerelmesedtem bele a fotelrobogókba, Párizsban.
Tudtam, hogy egyszer nekem kell egy ilyen. (Lassan haladok.)haromkereku nem lehet motor
Amúgy ez minek számít? Nálunk tuti nem kapna rendszámot.
Vagy megmagyarázzák, hogy ez kérem egy kis motoros tricikli?
Szebb napjaiban meg DL1000 volt. Mondjuk kell lennie olyannak,
aki ezt is szereti, különben nem csinálnák; legalábbis gondolom.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #32917 üzenetére
En pedig csak vicceskedtem.Minden torpenek integetek.
Mas.: Kanyarodassal kapcsolatban kerdeznek.Ki,hogyan szokta? [link]
Most nem talalom azt a cikket amit kerestem,a lenyeg benne annyi,hogy kozuton a ,,lenyomasos" technikat kell alkalmazni minden kanyarban,mivel ugy latod be a legjobban,es ezzel a modszerrel van a legtobb eselyed korrigalni.
Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #32918 üzenetére
Azt a "cikket" inkább ne is keresd, hanem nagyon gyorsan olvass el valami rendes vezetéstechnikai könyvet, menj el veztech tréningre, stb. Most megint valami cikk szájába adod a saját baromságodat. "Lenyomással" pont a motor dőlésszögét növeled, azáltal, hogy te egyenesen vagy, a súlypontod így kijjebb van, tehát csak rontasz a helyzeten, többet használsz a motor döntési és tapadási tartalékából, kevesebb marad, ha valami baj miatt szükség lenne rá. Lenyomás és kidőlés lassú manőverezéshez, terepre igen, különben nem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Dexar007
veterán
Kevertem,hanging off-ot nem celszeru hasznalni utcan.Lenyomas marad a szuk kanyarokhoz
Ez lenne az a cikk .: [link]
,,Érdekes, hogy a Safetyn úgy oktatják, hogy a motort nyomd be a kanyarba, te maradj felül. Amikor rákérdeztünk, hogy "nem kiülni kell a kanyarív felé?", akkor belemosolyogtak az arcunkba és azt mondták, az versenytechnika! Egyébként a logikáját (fizikáját) értem mindkettőnek."
Ja,es nem sajat baromsagom az,hogy nem koszonok labbal,es elvarom,hogy nekem se koszonjenek igy.Mert legkozelebb en meg a farkammal fogok koszonni ,,mert az volt keznel".
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #32914 üzenetére
Ezek ilyen aliexpress félék?
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=intercom+motorcycle&catId=200001119&initiative_id=AS_20140303215315
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
csongi
veterán
A tarsakkal valo kapcsolat tartas nekem meg csak jelekkel es megallaskor beszeddel megy. De van egy telefon tartom , tolto kivezetes. Okos telefon, minden megy. GPS zene telefon. Menet kozben 60-70 temponal telefonalok a mezei Bt settel. Egy ilyen atlag 8 orat bir ki zene halgatassal. Ha csak telefon es navi akkor ket napot elmegy. Van egy samsung aminek a hatso reszerol levettem a csipeszt, ragasztottam ra tepozarat a maaik felet a sisa szivacsos reszere vartam. De most egy sony is van, annak rahuzos csiptetoje van, azt is kiprobalom sisak alatt milyen. A Sony kezelhetobb mint a samu. A samunak tobb funkcioja van.
Elazastol nem tartok , van nallam ovszer, ha kell rahuzom es mehetek tovabb. -
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #32920 üzenetére
Közúton nem mész akkora tempót, hogy ki kelljen ülni. Pont.
(A testsúly helyezgetése viszont segíthet, ha valamit nagyon
elmértél. Mondhatni biztonsági tartalék. A szabályos tempót
minden esetben tök egyenes tartással is lehet hozni. Amúgy
lehet erről fórumokon beszélgetni, de többet ér a tréning...)A ki hogy szokta meg megint érdekes: onnantól kezdve te is
"úgy" csinálod? Ezeket menet közben érezni kell - szerintem. -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #32915 üzenetére
Itthoni és Ebay-es vásárlás. Bt Interphone (antennás) az a legalja,annál már csak jobbak vannak. 15eFt már vehetsz olyat is. Mennyit bír? Használat függő,márkánként/típusonként különböző. Gsm/Bluetooth telefonálsz akkor 2-4hét,Bluetooth/navigáció 2-4 nap kb 1500-2000Km, zenehallgatás 2-3nap 5-7óra zene naponta. Magyarán minél több a hang alapú és a folyamatos kapcsolat annak függvényében nő a aksi merülése. Az F5 pl szól/jelez ha kezd merülni. Nálam van mindig a tablet,annak a töltője/kábele,akkor van telefon kábel/töltője,Gps kábel/töltője,van még szivargyújtós usb töltő is. Jó mondjuk engem nem kell figyelembe venni,ez már extrém.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
Egy akkubank sokat segithet .
A safety-nel tavaszi ket napos akci van . 18 k a ketto nap. -
kcsa
veterán
válasz csongi #32928 üzenetére
Még mindig nem
28k-ba kerülne az egynapos képzés darabja, de akciósan 18k. De ez csak azoknak szól, akik a bevezető kétnapos képzésen már túlestek, ergo nem kezdők ebben a témában.
Aki még nem volt tréningen - mint pl én sem - annak kétnapos tréning kell, 45k helyett 35k-ért. Utána mehetsz az egynaposokra is
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #32924 üzenetére
Nem fogom ugy csinalni.Ugy csinalom ahogy biztonsagos,egyebkent 90-nel teljesen lenyegtelen melyiket alkalmazod szerintem mert mindegyik mukodik.
A safety-vel az a gondom,hogy bolyokerulgetesert nem fogom egy jogsi arat ott hagyni.Osszes feladatuk fent van youtube-on,ezerszer le lett irva mit hogyan kell,innentol kezdve pedig eleg begyakorolni.Give me your cum,bull!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Dexar007 #32931 üzenetére
Itt nálunk kb 80-90%-ban ugyanez a progi mint safety-n, 10,5k. Ez egy reális ár szerintem.
És ez saját motoros! Ami szerintem előny. Egyesek szerint hátrány, ezt mindenki döntse el maga."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #32931 üzenetére
Nézd, YouTube videók nézegetésével még senki nem tanult meg motorozni.
A Safety alapképzés után sem lennél Rossi. Csak nagyobb biztonságban lennél
a közúton/tudatosabban vezetnéd a motort. Nem azt kérdeznéd a fórumon, hogy
ki hogy csinálja, azt pont lesz*rnád. Nem azt mondtam, hogy 90-nel, hanem azt,
hogy szabályos tempóval: van egy csomó kanyar, amit 90-nel nem lehet bevenni
azonban ezeket általában jelzik, sebességkorlátozást raknak ki stb. Ha betartod,
különösebben nem nagy "truváj" a motorral befordulni, akár így, akár úgy.A lenyomom a motort téma (amúgy inkább kormánymozdulat az, mint fizikailag a
motor "lenyomása") gyors irányváltásoknál/kisebb korrekcióknál tökéletes, meg a
lassabb kanyarokban is adhatja magát... Amúgy ki lehet próbálni egy hosszabb
kanyarban, egyenletes nem észveszejtő tempónál. Ugyanazt az ívet tudod tartani
az összes pozícióban, csak a motor bedöntési szöge lesz hozzá mindig más...Nagyon függ amúgy a motortól, és a tempótól - ha nem nagyon lehet dönteni, hát,
jobban rá kell feküdni a testsúlyáthelyezésre, és/vagy lassabb tempót kell nyomni.Feree13: amikor elborultam a Safety motorjával, akkor azt mondom, hogy előny...
Van rajta a bukócső, semminek nem lett baja: nyugodtan lehet olyanokat próbálni,
amit saját motorral nem mernél, vagy ha elkottáznád, akkor az anyagi kár jelentős.Egyébként az, hogy "elméletben tudom", hogy hogyan kell "bóját kerülgetni", nem
jelenti azt, hogy gyakorlatban meg tudom csinálni. Gyakorolni kell, persze, hiszen
minden gyakorlással csak javul az ember motorkezelése, de saját motort borogatni
szerintem hosszú távon drágább. Kérdés persze, hogy az életben valóban szükség
van-e iszonyú szűk nyolcasok karistolására: nem igen... De ha meg tudod csinálni,
akkor az egész motorkezelésed jobb lehet. Amúgy az már a 2. szint. Azon nem
voltam, de akkor úgy éreztem, hogy nekem sok lenne - hiába van meg az elmélet.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
Itt mindenki vezetestechnika ugynok?
Ezt mar atragtuk,tavaly is leirtam mar a velemenyem.Attol,hogy megtanulod 30-cal kikerulgetni a bolyakat,es egy ivben megfordulni,esetleg nyolcasokat rajzolni,attol meg barmira nem mesz semmire.Rendben,elmondjak mit hogyan kell,a hibaidat is eszreveszik,aztan amikor vege van a tanfolyasnak akkor ugyanugy magadra leszel utalva mint eddig.
Azt meg hogy youtube-rol meg konyvekbol nem lehet megtanulni motorozni...Amikor elmesz egy ilyen kepzesre a kepzevezeto a kisujjabol szopja ki az okossagokat? Amikor megmutatja a feladatot te mit csinalsz? Utanzod. Most,hogy eloben latod,vagy videon az teljesen mindegy, az elv ugyanaz.
Egyebkent tukorsima aszfalton biztos jo moka egy ivben,labtartoig dontve megfordulni,aztan amikor az uton kell alkalmazni,es veletlen ott lesz egy csatornafedel/olajfolt/sar/level,akkor is jo moka lesz elesni 10-zel.
Ezert mondom: NEM eletszeru egyik ilyen kepzes sem.Megprobaljak megtanitani tudatosan kezelni a motort,de hogy mi fog tortenni akkor ha 120-szal kanyar kozepen kiugrik eled valaki vagy valami az senkit sem erdekel.szerk.: Mindezek ellenere el fogok menni valamelyik kepzesre kivancsisagbol.Csak meg nem jottem ra,hogy mi kerul egy jogsi araba egy 2-3 napos kepzesen.Vagy kaviart zabalunk szunetekkor?
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Dexar007 #32937 üzenetére
Nem voltam még semmilyen tréningen, de gyanítom, hogy az oktató végig nézi a produkciódat, és szól, hogy mit csinálsz rosszul, ismételtet a végletekig. A Youtube videót meg otthon nézed, a felére emlékezel amikor gyakorolsz, és nem szól senki, hogy hogyan csináld jobban...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Type-R
őstag
válasz Dexar007 #32931 üzenetére
45000 Ft-ért hol csinálsz ma jogosítványt?
Én 2012 őszén tettem le a jogsit, és tavasszal már mentem is a safety-hez, és saját tapasztalatom, hogy sokkal többet ér, mint az a tudás, amit a motoros iskolában szereztem.
Pécsen is van motoros vezetéstechnikai tréning, amit a szervezők egyszerűen megpróbáltak lemásolni, de nem sikerült nekik, mivel a kell tudásuk hiányzik, és szerintem pont ez a gond a csináld magadnak otthon elképzeléssel is.
A safety-nél jól van felépítve az egész hétvége, lépésről lépésre, arra alapozva, hogy kialakuljon a rutin. Nem véletlenül van az, hogy az elejétől a végéig, feladattól függetlenül a szlalom folyamatosan része mind a 2 napnak.
Ez egyszerű pszichológia, ha az ember folyamatosan gyakorolja az adott mozdulatot, egyszerűen "beleég" a tudatába, és nem kell neki rajta gondolkodnia, hogy mit is kell csinálni. Kialakul a reflexszerű helyes mozdulat, cselekvés. -
Dexar007
veterán
válasz Type-R #32939 üzenetére
45 ezer az elso szint mint a pokemonban,utana meg tobbszor 45-ot is elkolthetsz.Egyetertunk,hogy tobbet er,sot jobb lenne ha hasonlo szint kellene jogsi szerzeskor is.
En is sokszor szlalomozok kozuton,te?
Ennyi penzert a hungaroringet kellene kiberelni egy delutanra,ahol az eletszerubb motorozast is megtanithatnak.Integra.: Nem csak en latom igy.Rablas ennyi penzert es kesz.
Szerk.:Hagy porogjon a topik,fejcsovalas,ket mondatos reakcio nem valasz a kerdesemre.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
Én most keresgetem , hátha lesz valami ingyenes egynapos valami. Már csak azért is, hogy megkóstolhassam milyen az íze a dolognak. Aztán ha összejön a pénz akkor valamelyiket végigtolom.
-
-
vendingo
veterán
Valakinek van tapasztalata a GSX750F-el?
Egész jó árban vannak a fiatalabb példányok is. Ha eladnám az SV-t, akkor minimális ráfizetéssel hozzátudnék jutni egyhez.
Mennyire lehet kényelmes hosszú túrákon? A 2 méteremhez nehezen találok olcsó motort. Drágábbakból viszont bőven tudnék csemegézni.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz DigitXT #32944 üzenetére
mindig azoknak a legnagyobb a szájuk és a legtöbb hülyeséget beszélik, akiknek közük nincsen az egészhez és csak elmélet huszárkodnak... és mindig akad egy ilyen a topicban, istennek sem kopnak ezek ki..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csongi
veterán
válasz vendingo #32945 üzenetére
Rá kell ülni
Én is szemezgettem velük, de nekem túl sportos.
Az SV-nél szerintem túrásabb a burkoltsága és az üléspozíció miatt. De a 2méteredhez lehet ez is kicsi lesz.
Neked valami Pan europa vagy ilyesmi lenne ideálisabb.
Vagy egy Yamaha 1000Gts. találtam is egyet ami igen szép darab és 700K az irány ára.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...