-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
válasz DigitXT #32304 üzenetére
Halkan mondom kivert a víz a videótól, mert átéltem ezt, azért is ezt linkeltem. Ha nem lassul nem lassul eléggé. Pontosan tudta mi lesz ahogy én is. Akárhogy fékeztem nem lassult eléggé. Amikor hosszú másodpercek telnek el a baleset előtt, mert érzed, hogy baj lesz és fékezel. Nem ész nélkül, nem satura és akkor sem áll meg és szembesül vele az ember, hogy csatt lesz. Még végig is gondoltam, bal vagy jobb oldalt zúzzam. Jobb oldalon kipuf, most a balt.
-
Yoshida
aktív tag
Másik érdekes:
-
Integra
titán
az utóbbi évek számomra leggyönyörűbb motorja, nem vitás... álom. valszeg az ára is olyan lesz
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xaels
félisten
válasz Integra #32311 üzenetére
Tényleg jól néz ki szerintem is. Pár apró dolgot azért változtatnék. Ehhez az erőhöz lehet nem ártana egy kicsit nagyobb plexi ami mögé be is lehet bújni bár az igazat megvalva én le is szedném teljesen, fényszóró, 2pár Daytona irányjelző, és egy sztender sem ártana.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
csongi
veterán
válasz Yoshida #32307 üzenetére
Nem tudom min csúszott meg, de ezt a gazrangatos én meg beferek ott es jól elmegyek a zarovonalon motorozast nem értem. Szerencséje volt, a jobb oldali auto felkenhette volna a tehereutora ha módosul a kanyar íve, legyen boldog hogy csak ennyivel meguzta, de a kamion is atmehett volna rajat .
A lotus kegyetlen, de én rejtett kozponti Hatso telot tettem volna be.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #32314 üzenetére
Jaja. Tök jogos kanyarban 2 autó között hülyék ezek.
Örüljön hogy nem ment át rajta az autó. Az ilyen majmok növelik legdurvábban a baleseti statisztikákat."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
félisten
Lidli kipipálva. Végre van rendes akkutöltőm, meg teszter is.
Sajnos amikor rátettem az akkura azt mutatta rendben van nem is töltött rá. Ő jónak látja. Beállt 13.6V-os csepptöltésre szinte azonnal. -
Pocee
senior tag
válasz Dexar007 #32317 üzenetére
Akkor Neked jól megy Nekem most kellett mert máshol volt legarázsolva és elfelejtettem levenni az egyik sarut és az imo lezabálta,úgyhogy valszeg kuka lesz,de még teker mióta fel lett töltve,amúgy hosszú téli állásokban szoktak azért csepptölteni vagy egyszer kétszer rátölteni,hogy ne merüljön.
Mr.Brightside
-
Integra
titán
ezek gyűjtőknél fognak állni, akiknek csak autókra motorokra millió ojrójuk meg dollárjuk van, oda meg ilyen motorozáshoz szükséges kiegészítők nem kellenek, így gyönyörű de aki meg ilyen villaszöggel mégis használni akarja, az meg úgyis megfogja kapni hozzá a saját igénye szerint legyártva, ennyiért ez a minimum
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Kolondrum #32321 üzenetére
ez töltő függő.
az enyémmel gond nélkül lehet, autókat és motorokat is így töltöm, hogy simán rádugom és be a konnektorba, nem kötök már évek óta ki egyetlen akksit sem. és ha átállítom másik módra, akkor hónapokon keresztül így hagyhatom bedugva a töltőt rajta és feltöltve tartja, anélkül, hogy hozzá nyúlnék.
hogy ez a lidlis töltő képes e erre, nemtom. a kezelési utasításban lekell ez legyen írva.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
félisten
válasz Integra #32324 üzenetére
Nem írja, hogy ki kell venni. Attól, hogy lidlis szerintem korrekt darab. Olvasgatva a leírást elég intelligens. Tud motor akkut tölteni 14Ah-ig (0.8A) és autó akkut 120-ig (3.8A). Aztán van benne téli funkció is meg a 6V-os akkukra egy program. Relé biztosan van benne, mert a program kiválasztás után kapcsol csak be. Meg az is biztos, hogy kapcsoló üzemű a tápegysége. IP65-ös védettség. Robosztus darab.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Integra #32326 üzenetére
generátor és a kimenő DC fesz kábelét ki tudom kötni egy mozdulat. A többit nem érdekli, mert azok már "jó irányból kapják" a naftát.
Vettem tesztert is, hogy jó e a töltés. Ha ez lett volna nálam korábban akkor már októberben fény derül a gyenge töltésre és most nem aggódnék azon, hogy mi van az akkuval. Ahogy elnéztem valahol 11V és alatta kicsivel omlik össze az alapjárat és leáll. Ez az én esetemben annyit jelent, hogy amint elszáll a töltés marad szolig pár percem és leáll a motor alattam, de ki tudom iktatni a villanyt az meg nagy segítség.
Mióta jó a töltés látványosan egyszerűbben indul el. Örülnék ha kibírná ezt a szezont az akku. Jól jönne ki ha új szezon új akku. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #32327 üzenetére
Szerencsére az én kis gépemen "robogós" a gyújtás, tehát ha egyáltalán nincs töltésem, lemerül az akku, akkor is "csak" a világítások, jelzőlámpák, kürt, önindító szűnnek meg, a gyújtás akkutól független, saját tekercsei vannak a generátoron. Betolással bármikor életre kelthető, mert berúgó kar az nincs...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
válasz Bogyó bá' #32328 üzenetére
Jó neked. A roxi is ilyen volt, de ez nem. Egyszer amikor elkezdtem gyanakodni a töltős gondra azt csinálta 1 hét állás után kint az akkor még csak 1-2 fokban, hogy amikor el akartam indítani csak tekerte lassan, persze az akkufesz 11 közelében sem volt. Megenyekkent. Kicsit vártam és újra, majd tekerés közben elkezdett járni a motor, de nem maradt járva. Újabb pihi. Aztán nagy nehezen járva maradt de össze vissza kalapált még a szerény kis töltés be nem állította 12V környékére. Az nagy hiba volt, hogy nyúztam és nem kivettem kicsit rátölt autós (2.5A) töltővel, de már mindegy.
Ez a szar tud olyat, hogy téli üzemmód ami ahogy nézem = a hidegben áll sokat felállásra. Akkor jól jött volna. Pár perc alatt észhez téríti. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #32330 üzenetére
Talán ebből a szempontból igen, másból meg nagyon nem: valószínűsíthetően valami Honda Dio vagy hasonló kis 50 köbcis robesz komplett elektronikája dolgozik a gépemben, 60W-os névleges teljesítményű generátorral, a hozzá tartozó gyufásdoboz méretű fesszabályzóval, stb.. Csak itt a fényszóró nem 25/25W-os hanem 35/35-ös, jóval nagyobb az önindító, ráadásul a városban egyenletesen haladva csak 4500-5000 körül van a fordulat, nem 7-8000 mint a robogónál, így a töltés is sokkal kevesebb ugyanazon generátorral. Elqrták: nem kicsit, hanem nagyon... Egy bármely más hasonló 125-ös kis motornak (YBR125, Honda CG125 170-180W körüli a generátora, az meg "mindenre" elég, kis fordulaton is)
Most egyébként mi is a gondod? Van új, kitűnően működő fesszabályzód, az akkud is vélhetően jó. Vagy éppen az ment tönkre?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #32332 üzenetére
9 kW /12 LE. Ez a fojtott (német) verzió.Fojtások irreverzibilisek, tehát barmolás és vagyonok ráköltése nélkül nem eltávolíthatók (2 db picurka karburátor, gyárilag dupla falú kipufogó könyökök, 15 mm-es furattal). Pár tíz darab került csak oda így, a nagy karburátoros, fojtatlan, echte japán kivitel 17 lóerős volt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #32333 üzenetére
Akkor nem véletlen csak 60w ha több lenne akkor a 12 le sem lenne meg. Némi kis karbi tuning meg egy kis levegu mahinalassal nem lehetne meg pár loerot kiszedni? Hatva lenne nagypbb fordulat es vele egyutt meg 10w toltes is Akkor már nem lenne gond A 17 le pedig egész jó .
Nah de pl a burgmanokat át lehet húzni 250-öl 400 rá. Egy 250 blokkal nem lehet ezt eljatszqnieljatszani a tieddel is? -
lujo10
aktív tag
válasz Kolondrum #32316 üzenetére
Ja, mellesleg nálunk reggel még hegyekben álltak a töltők (néhány nap és 4K-ért adják majd darabját ), persze csak azért, mert vettem. A teszter megvásárlásán még gondolkodom, mert a digitális multimétert szívesebben használom ilyen méricskélésekre, persze a teszternek is vannak előnyei (elfér az ülés alatti tárolóban, ezért útközben is használhatom, ha nem is pontos, de valamiféle tájékoztató adatot szolgáltat, stb..).
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
canniball
nagyúr
A nyári cipőmben legutóbb kicsit fázott a lábam, így olcsó túrabakancs keresés reloaded. Olyanokat találtam 35k-ig hogy Probiker (bár az ősszel nem nyert), Mugenrace, A-Pro/American-Pro, Askew, Speed-X, Prexport, Stylmartin, Suomy, Forma (azért csak az utóbbi hármat linkeltem mert ezekből a márkákból csak ezt az egy-egy példányt találtam, a többiből van több típus is). Ránézésre sok különbség nincs köztük, esetleg a nevek mondanak nektek valamit, netán tapasztalata van valakinek? Vagy ebben a kategóriában tök mindegy melyiket veszem?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #32336 üzenetére
Nem értek egyet, én - vén fejjel - nagyon szerény anyagi lehetőséggel vágtam bele a motorozásba, ezért lett A1/B125 és filléres, 20 éves kis 125-ös gép. Most sincs pénzem, ami kevés meg van, azt inkább benzinre, a kilométerek gyűjtögetésére fordítanám. El fogok jutni ezzel a kis vacakkal Erdélybe is, bár tudom, hogy nem lesz mindenütt egyszerű a dolog. Tuningolni nem akarom, mert egyrészt nincs gyári alkatrész hozzá, tehát muszáj vigyázni rá ameddig csak lehet, másrészt akkor már egyszerűbb volna egy nagyobb jogsit (ez tervben is van) és egy nagyobb, de gyári állapotú motort venni (ez viszont nincs).
Mivel itthon a városban nem járok vele, csak hosszú úton túrázgatni, így igazából komoly gondom nincs a gyenge töltésével sem, legalábbis eddig kb. 5500km-t szedtem össze úgy, hogy csak most télen, használaton kívül töltöttem 3x az akksit. Inkább csak a magam megnyugtatása végett fogom az akkut is az eredeti, nagyobb kapacitásúra cserélni, gondolva arra, hogy az erdélyi túrán a telefon és a fényképezőgép töltését is a motorról kell megoldani, a GPS-en kívül. Önellátás, na!
A műszerfal világítását vagy LED-esíteni fogom, vagy pedig lekapcsolhatóvá alakítom, így meg is lesz (majdnem) a 10W többlet.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #32338 üzenetére
Askew van nekem, asszem X9. Élesben (esés) még nem teszteltem. Kényelmes, de nekem az a bajom vele, hogy a lábfejtől a sípcsont felé húzódó redősen varrt rész anyaga repedezik - pedig valami puha anyagból van. Mondjuk most már 4 éves, de azért illene többet kibírnia. Ha jól látom, a gyártó is megszűnt, legalábbis már nincs meg a weboldala Következő csizmám biztosan Sidi lesz, ha egyszer lesz rá pénzem
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz Daywalker #32340 üzenetére
"...nekem az a bajom vele..."
Fene tudja, ha egy 100+k-s csizmáról lenne szó én is szívnám a fogam (de ez a veszély engem nem fenyeget ), viszont ha egy ilyen olcsóbb darab kibírja 4-5 évig az még talán nem is olyan vészes. Nyilván nem lenne rossz ha csak 10 évente kéne a cserén gondolkodni, de hát fogyasztói társadalomban élünk..."Ha jól látom, a gyártó is megszűnt..."
Több gyártóra is rákerestem erre persze pont nem, és tényleg nem találni.Jut eszembe: a textil betét(ek) és a vízállóság hogy férnek össze? Több darab is van ami bőr-textil kombóból készült (mint pl. ez) és vízállóként vannak megjelölve. Ez(ek) valami spéci cucc(ok) vagy a termékinfók csak egyszerűen
hazudnaknem fejtik ki a valóság minden részletét?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #32343 üzenetére
100K+??? A Sidi Vertigo Corsa, ami aztán elég a csúcsok csúcsa sportcsizmában is 100e alatt van itthon Talán valami alpinestars lehet 100 felett, de az már tényleg aztán...azért ez nem volt olyan olcsó, anno 40-45-ört kértek érte, ami 4-5 évvel ezelőtt is több pénz volt. Egyébként ezt leszámítva nagyon elégedett vagyok vele. Nagyon jó a talpa (nem csúszik) és nagyon durva esőket is kibírt beázás nélkül, legutóbb is csak a száránál folyt be a nadrágomról, pedig akkor igazi özönvíz volt. Ha így nézzük megérte az árát, bár én közel sem voltam hardcore user km-ek számát tekintve.
Mindegy, most Sidit vennék, akár használtan is...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
félisten
MD80-as kínai kamerát ne vegyetek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel