Hirdetés
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Nintendo Switch
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Elite: Dangerous
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
vagy valamilyen 25kwosra vizsgáztatott nagyobb motor de ezt csak fenntartásokkal
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integra
titán
nyamnyam
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Buster17
addikt
Mi történt a piaccal? Nézegettem az XT 660 X mocikat és olyan 700ba már lehetett találni és most meg 1 milla alatt nincs is.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Miért, egy ilyen ellen mi a kifogásod? Éppen 35kW-os.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
hcstuning
tag
válasz Daywalker #31143 üzenetére
Külföldi fórumon írják, hogy használták már utassal, és működött a dolog.
Mondjuk nyilván függ a táska méretétől, meg utas lábától, legjobb lenne vásárlás előtt ráprószálni
Utaskényelem szempontjából a 600-as Hornet vagy az SV650 a nyerő? ('99-'02) Az SV-nek külön ülésrésze van, a Hondának egyben az egész. Ennél el tudom képzelni, hogy összecsúszik az utas a vezetővel, és ezért kényelmetlenebb.
Tapasztalat valakinél?
-=Joey=-
-
Daywalker
addikt
Az itthon nem úgy megy, hogy beteszed/kiveszed és kész. Csak akkor működik, ha azzal jött ki a gyárból és annak megfelelően van papírozva. Na meg "fojtókitt" sem egy darab görbe drót, pár modellnél komolyabb karbialkatrészek csereberéjéből áll.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz hcstuning #31165 üzenetére
nekem fazerem van, kicsit nagyobb mint a hornet. ennek is egybe van az ülése, ha bukkanóba megyünk, ami ugye itthon elkerülhetetlen, akkor rám is csúszik bnőm.
ja és nekem olyasmi oldaltáskáim vannak és nem nagyon fér el bnőm lába, éppenhogy, de mozgástere nincs, szval nem a legjobb. a megoldás a merev műanyag táska, vagy a tartókonzol, amire felfekszik a szövettáska.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zedok
őstag
Köszi a tippeket!
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
veterán
válasz Daywalker #31168 üzenetére
600f-nél 4db szűkítőt kell tenni a karbihoz.
Be lehet jegyeztetni úgy (amikor új forgalmit kapsz), hogy Akorl-nak megfeleljen.
Amikor pedig megvan a korlátlan, nem kell új motort venni.
De nem belepofázni akarok, csak gondoltam egy ötletどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
.mf
veterán
Kötve hiszem, hogy a magyar hivatal-apparátus egy ilyen könnyen elvégezhető és könnyen visszaalakítható változtatást engedélyezne. Főleg, mivel neki a "súly" (teljesítmény) adóból és reg.adóból amilyen nagy nyeresége van.
Meg nekem is olyasmit mondtak anno, amikor a gépet vettem és átírattam, hogy ami a forgalmiban van, az úgy is marad, nem lehet sem a teljesítményen, sem a tömegen változtatnom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
válasz Daywalker #31175 üzenetére
Ha lenne ilyen mindenki szaladna agyonfojtani a motort. Kiváltja a papírt aztán kukába a fojtással. Mennyi pénzt spórolnánk az adókon
De van a Használt-motor kisokosban is, hogy
A2 jogsival vezethető = Még nem állított meg a rendőr...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
őstag
válasz Bogyó bá' #31177 üzenetére
És kijönne a statisztika, hogy mindenki 150 kis-robogóval jár
Vagy minden motort visszafojtunk 50-ig és levesszük a rendszámot, onnan már senki sem állíthat meg minket. Jöhet az ingyen autópálya és 240nel csorgás a belvárosban“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
csongi
veterán
Majd figyeljetek csak meg. Ez lesz a kelendobb kategoria. A kintrol behoztt vasak amik gyarilag fojtottak bejonnek hivatalosan A2be muszaki utan fojtas ki, es muszakira vissza. Ember nem lesz aki muszakin atnezi hogy valoban benne van e. Mekkora eselye van hogy lemerik a padon a teljesitmenyt? Vagy hogy egy kpm az utszelen szetszedi, mert rendor tuti nem fog ezzel bibelodni. Ha valaki nem kiabal hogy az o motorja alakitott, senki ra nem jon kishazankba. Ez egy kiskapu amit nyitva hagytak, es nem ez az elso es nem is az utolso.
Ennek akkor csokken le ha az A2 kategorias modosithato motorok ara emelkedik, akkor nem lesz penzugyileg ertelme a mokolsanak.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #31179 üzenetére
Persze, ez más így. Amúgy nincs teljesítménymérésre lehetőség még a mozaik utcában sem, szerintem...út mellett sem tudják lemérni...talán egy német riportban láttam hogy a robogókhoz csináltak már valami ilyesmit. Vagy tévedek? Valaki tud más infóról?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
nagyúr
válasz Daywalker #31180 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy németeknél mérnek, mert ott van egy még kisebb
kategória, ami nem is az általunk kis robogónak ismert valami, hanem az
igazán ótvaros segédmotorkerékpár, ami nem tud(hat) 25 km/h-nál többet
és 15 évesek elvezethetik. Na ott szoktak eljátszani a fojtásokkal, meg
kapni a büntiket jogsi nélkül. Ha érdekel, "mofa" néven keresd: a "moped"
már megfelel a mi segédmotorkerékpár fogalmunknak (45 km/h tervezési
végsebesség, <50 ccm), így máris vegzálhatják a delikvenst, ha kiszedi a
fojtást, és 60-70-nel "repeszt" a trafi előtt. (A mofáról nekem a Babetta jut
eszembe, amit azért eléggé körberöhög egy mai modern 50-es robogó.) -
-
Warpig
aktív tag
válasz csongi #31179 üzenetére
Annyi a "szerencséje" az államnak, hogy nem túl sok ilyen típus van. ìgy nem tud okoskodni a sok nincspénzemjogsiraadóra emberke. Bár megértem az életkorral most megszìvatott motorosokat is, de én nem mókolnék ezzel.
Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.
-
csongi
veterán
válasz Warpig #31184 üzenetére
Tulajdon képen mérlegelték mit veszthetnek, vagy mit nyerhetnek. Nyertek pénzbe nem is keveset , egyszer.
De az A2 egy használható kategória, a vizsga díjakban pici az ár különbség. A spórolni magán a motoron illetve a járulékos költségeken lehet leginkább. Majd annak a korosztálynak lesz ez igazán gyere be, akik így tudnak majd húzni jó pár évet a két jogsi közötti időn, mert az A2 és A korlátlant is letenni, már egy fél 5-600ccm öregebb motor ára. Szóval nem kapkod, majd 25-30 évesen csinál korlátlant talán.
18 évesen A2 majd 24 Évesen A korlátlan 6 év eltelik de ez csak 6 szezon . A nagy motor "-korlátlan" piac zöme pont ez a 5-600ccm motorok, ezek árban elérhetőek, motorozhatóak. Minek cseréljen A2-ről? Azért hogy költsön rá? Azok mennek tovább akik nagyobb vasra vágynak és van is pénzük a rá. Legyünk reálisak, ők vannak kevesebben. Pont azt a kategóriát találták meg ahol még van érdeklődés és van piaci mozgás ami még értékesebb kategóriát jelent. Az A korlátlannál 27 óra a vezetési idő az A2 nél 17. Aki 18 évesen leteszi és motorozik, annak mi a tökömért kell még 27 órát vezetnie egy vizsgához? Ezért nem fizetnek ki még 100ezret, hogy egy ugyan olyan ccm es motort vezethessen mint előtte csak nagyobb lóerővel.
Még az elején vagyunk nagyon. Figyeld meg ezek lesznek a sláger vasak. Pont úgy mint a 125ccm es rendszámtalan robogók.
Szóval minél nagyobb a csóróság annál nagyobb a kényszer a stiklizésre. -
polimorf
tag
Nálunk Szlovákiában azért nincs ilyen sok fizetni való.
150euró volt nekem a korlátlan jogsi, amit csak 21 éves kortól lehet megcsinálni vezettem 5 órát és lehet vizsgázni.
A motorra meg csak az átíratás ami 100 euro volt 650cm3-s gépre, nameg a kötelező biztosítás ami 1 évre 80euró.
Tehát évente 80 euro a fizetni való, más kiadás nincs.Autóra is csak a kötelező biztosítás van amit fizetni kell, de ilyen hülyeségek mint súlyadó meg egyebek semmi nincs.
Ne kiabáljam el mert még képesek lesznek átvenni a Magyar idiótaságokat.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
BoB
veterán
válasz polimorf #31186 üzenetére
A sz@rság az hogy ki kell fizetni a teljes előírt óraszám mennyiséget. Oké hogy van x óra amennyit tanulni kell az embernek, de könyörgöm, ha már 10 éve vezetsz napi szinten autót, és motorozni is tudsz mert a faluban nincs rendőr akkor had ne kelljen már kifizetni. Voltam 2 rutinon és 1 forgalmi órán viszont már nem is tudom mennyiért fizettem.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #31187 üzenetére
Érdekes én sokat járok Magyarba autóval is meg motorral is mindkettő Szlovák rendszámos, viszont még soha nem állított meg rendőr a rendszámom miatt. A tv-ben meg az megy, hogy utaznak a rendőrök az SK rendszámokra.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Warpig #31184 üzenetére
Eddig én is híve voltam a rendes papíros dolgoknak. A lehető legrondábban megszívattak (2 héten múlt anno a korlátlanom, most várhatok életkor miatt, és fizethetem sokszorosát)... Szóval gondolkodok A2-n, és igen, gondoltam már egy mókolt "visszapapírozott" motorra... Már csak dacból is, kib@sztak velem, én meg "adózzak"* csak.
* Ez is rejtett adó, fizessek 2 jogsit... OK, kicsi kedvezményt kapok rá, de...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
TommyGun
őstag
Azért az utóbbi hetekben sajnáltam hogy nincs fűtött garázsom, ezekben a 10 fokokban szívesen csapattam vólna pár kört, de akksi ki van szerelve a motort meg KB 1 órán keresztül zippeltem be rongyokkal, nincs az a pénz hogy kicsomizzam 1 hét múlva meg vissza...kéne egy fűtött garázs, vagy csak lusta dög vagyok
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
.mf
veterán
válasz TommyGun #31193 üzenetére
Nem csak neked...
Múlt héten voltam röviden Angliában, pár fokkal van több, az ég szürke helyett csak felhős időnkénti napsütéssel és időnkénti enyhe szitálással, még vígan járnak a motorosok...Tüzi: hja, más. Jó munkát, aztán majd postolj te is képeket az ottani viszonyokról, ha már van gép Olyan ismerősöm is van, aki ott dolgozott, örömmel gondolt vissza rá, biztos jó hely az is.
S hogy mennyire más külföldön, épp ezen sírok most:
a hétvégén indulok el pár érdekes helyre. Rendeltem egy új fényképezőgépet Angliából 11.-én. Angliában vidéken délután f5-kor adták fel, este 10-re már a londoni logisztikai központban volt, másnap hajnal 5-kor meg már gépre tették. Ez hatékonyság, ez szolgáltatás.
Németországban már elkezdtek egy kicsit tökölni, számomra érthetetlen okokból 3 helyen is megállt (egyáltalán minek állt meg Németországban) és várakozott; de ott is átment az országon másfél nap alatt.
Na de aztán...Nurnberg, Germany
01/17/2014
10:56 P.M.
Departure ScanVecses, Hungary
01/21/2014
6:00 A.M. Arrival ScanVecses, Hungary
01/21/2014
6:30 A.M. Destination ScanVecses, Hungary
01/21/2014
8:45 P.M.
Your package encountered a delay at the UPS delivery facility. We expect delivery to be postponed by one business day.Németországban pénteken gépre adták, Mo-ra szombaton érkezhetett meg. Hétfőn semmit nem csináltak. Kedd reggel végre bevételezték. Gondoltam aznap kiszállítják a csomagot, de nem. "Fennakadás" státuszba rakták. Ma reggel is még "Fennakadás" státuszban volt bármilyen update nélkül, felhívtam őket. Nem találják a csomagom. 24 órán belül visszahívnak, ha megtalálták, ha nem. Én meg szombaton utazok.
Szóval Angliában vidékről Londonba viszik és repülőgépre teszik délután f5-től másnap hajnal 5-ig.
Magyarországon szombattól szerdáig nem csak nem szállítják ki, de még el is vesztik.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Azért a DHL meg a többi cég működése sem olyan egyszerű, mint ahogy sokan képzelik. Nyilván nem jön annyi csomag Magyarországra, hogy megérje közvetlenül elhozni idáig megállás nélkül, hanem különféle regionális elosztóközpontok vannak (eddig minden nyugatról jövő Express csomagom megállt Nürnbergben). Magyarországon nincs elosztójuk. Pl egyszer vártam a Foxconntól csomagot, Romániából küldték DHL Express-szel. Előbb elment Ausztriába és utána jött ide. Ennyit erről.
Inkább az a gáz, hogy most itthon vajon mi történt vele?!
(Egyébként meg azért nem nyalnám ennyire az angolok s.ggét, hogy mekkora szolgáltatás, mert estére az elosztóban volt. Ez máshol is így van ).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
nagyúr
válasz TommyGun #31193 üzenetére
Két héten át simán motorozható (na jó: A-ból B-be elközlekedős)
idő volt. Nekem garázsban áll a "nagyvas", de szét van kapva, tehát
a kicsit hajtottam (ennyi előnye van, hogy nem vitték el ősszel): ma
van először, hogy nincs kedvem elindulni (esős 2-3 fokba), és ha ez
a dolog lassan havazásba csavarodik, le kell tennem a kicsit is... -
.mf
veterán
válasz Daywalker #31196 üzenetére
Épp a másik nagy hárombetűs szállítónak a számlázási szoftver projektjén vagyok PM2 / PMO lassan 2 éve, nekem nem kell magyaráznod Mondom, az, hogy megállt Németországban 3x, az még oké, bár lehetett volna gyorsabban is. Na de hogy szombat óta mi történt, és hogy vesztettek el egy csomagot már Departure scan után, na az...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest