-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
válasz Bogyó bá' #30048 üzenetére
Hatvan környékén egész jó idő volt, eszembe is jutott hogy ha otthon lennék kimehetnék egy körre
Viszont a legutóbbi motorozás óta kicsit fájtak az ujj ízületeim, hiába van thermo béléses "téli" kesztyűm. Amelyik öt ujjas az nem téli. Láttam jó háromujjasat, de nem vettem mert végülis úgysem megyek sokat amikor hideg van.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bedobom mint lehetőséget hátha.
Ismer valaki jó hegesztőt a Dunakanyarban? A kormány végállásért felelős kiálló vasdarabot kellene meghegeszteni (erősíteni, mert repedt). Lenne aki meghegeszti nekem, de kényes a téma, mert előtte eléggé el kell szigetelni a környezetet ugyanis nem bontható le onnan semmi. A pálca is csak egy résen fér be és ahova vinném ott nem lenne idő a minimális bontásra-elszigetelésre, az meg úgy nem jó.
[link] - ott középen a probléma. Már próbálkoztam és elég időigényes az elszigetelés és nem is biztos, hogy gumival kéne.
Tehát egy hely kéne ahova elmegyek, szépen megcsinálom az elszigetelést majd valaki szépen meghegeszti nekem max pár ezerért. -
-
Bogyó bá'
nagyúr
Tudom, csak +2000 forint a postaköltség (a környéken nincs egyetlen motoros bolt sem). Majd ha legközelebb rendelek valahonnan valamit, akkor azt is veszek majd, ha el nem felejtem...
(#30054) SymbianOS: elektromos ívhegesztés előtt ne felejtsd el lekötni a motoron található összes elektronikát (ECU, fesszabályzó, stb), mert tönkre mehetnek!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz Bogyó bá' #30056 üzenetére
Na ne má az marha nagy macera. Azt sem tudom pontosan mit kell lekötni.
Lánggal meg azért nem lehet, mert nem fér oda.
Bááár ha a fényszórót el tudom távolítani akkor jó lesz a láng is. Csak hát ott fut össze csillag alakba minden kábel és ha kiveszem a csavarokat akkor sem mozdul el onnan. Ott is annyira lehet elhúzni, hogy egy pálca fér csak be.[ Szerkesztve ]
-
Akkor inkább több időt fordítok rá, de lebontom a teljes fényszórót és még jobban hozzáférhető, akár már lánggal. Megmondom őszintén ez a legbosszantóbb "hibám". Idegroham szint ha rágondolok. Látom a bajt és a megoldása rohadt módon macera. Már a kezdetekkor láttam, de jobb megcsinálni, mert ha letörik nehezebb megoldani.
-
válasz -Mosquito- #30059 üzenetére
A lánggal nem is számoltam és ahogy elnézem még úgy is menne a láng, ha csak végpontig elfordítom a kormányt és felkötöm a két gázbovdent. A pisztolytól függ elfér e. Ha jól rémlik a főnökömé el fog.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #30059 üzenetére
Egy fenét elég!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #30063 üzenetére
Ha nem kellő gondossággal választja ki a testfogó helyét (pláne, ha olcsó trafóval, váltóárammal hegesztenek), akkor igen nagy feszültségek indukálódhatnak akár a generátor tekercsében is, ez pedig az érzékenyebb elektronikákat képes azonnal kinyírni. Motornál ugyan még nem láttam, de autónál többször is ilyen esetet.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz Bogyó bá' #30064 üzenetére
őőőő meg nem néztem közelről ,de az íves gép az egy legalább 30éves dög. Legalább. Mellkasig ér, rohadt hangos (venti). Tehát itt nincs és nem is lesz a ma már szinte alapvető cipős doboz méretű 21.századi kivitel.
Az áramot is úgy saccra állítjuk, mert hát nem épp mai és kissé pontatlan. -
yodamastah
őstag
válasz zsolt19900 #30044 üzenetére
Ami olcsó annak oka van. 600ésr nehéz lesz pöpec sportgépet venni. De az én volt 600asom annak ellenére megérhet 590et, hogy kapott sokat.
A vázat amúgy nem én törtem el, én ís már így vettem. Gyakorlatilag átvertek vele 2005ben (váztörötten adták el nekem, ezt eltitkolva). Nem tudom hogyan javították, de eléggé jól bírta a strapát. És amikor eladtam akkor is eléggé rendben volt rakva műszakilag és esztétikailag. A váztörésről azután lett tudomásom hogy eladtam (az első tulaj aki szarrá törte, később vallotta be.. ez egy hosszú történet ).
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #30064 üzenetére
Akkor ott valami nagyon sz@r trafó lehetett vagy rosszul volt beállítva. Ilyen hegesztést ne az olcsóság rovására mondjuk Pista bácsi megcsinálja x géppel kéne. Pl: [link] Itthon van egy Herta és Fronius inverteres hegesztőnk,lett már hegesztve jó pár dolog vele.
Symbian motorján abban az állapotban szerintem nem lehet javítani/hegeszteni nagyon kevés a hely ott. Nem lehet tisztán látni a sérülést/repedés és hogy mekkora az. Rosszabbik esetben szét kell borítani az elejét,teleszkópot ki kell szedni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
válasz -Mosquito- #30067 üzenetére
Ki van zárva, hogy ott a fényszórón kívül bármi lebontásra kerül, akkor inkább betolom a dunába vagy megy a suzukihoz és oldják meg. A festés is gondot fog okozni. Inkább a láng felé megyek ha már bontani kell.
Ha nincs körülötte az a sok gumi akkor van ott hely. 4mm-es a gumi és két oldalon van + nem simul oda. Valami vékony de hőálló anyag kéne.Azért örülök, h nem most kell ezzel foglalkozni. Van még rá idő. Hm hm az is h lehet h átviszem a szomszédba (szó szerint). Ott karosszériát javítanak és vérprofi az fazon. A tag lányát ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #30067 üzenetére
Aki ilyen trafóval akarná meghegeszteni az autómat/motoromat, inkább nem vinném hozzá. Jók ezek otthon barkácsolni meg a kerítést meghegeszteni de aki ilyen munkákat végez, legalább egy normális(abb) trafót vagy invertert vegyen már. Csak felszínesen értek a hegesztéshez, de egy normálisabb hegesztőn fokozatmentesen állítható az áramerősség, nem ilyenek, hogy van 5 fokozat. Aki tud hegeszteni, az trafóval is tud szépen dolgozni, persze jobb az inverteres de drágább is, meg azzal már lehet alumíniumot, rozsdamentest is hegeszteni.
Kis kiigazítás de Hetra lesz az a gép.Más: abroncsgyártásnál formaleválasztóval kenik be a sablont, hogy ne ragadjon bele a kész termék, abból jut a gumira is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
zsolt19900
őstag
válasz yodamastah #30066 üzenetére
hát köszi, de akkor inkább nem most ha kiadok xy összeget -akár még hitelre is bevállalok egy motort- mondjuk 1 misijig akkor azt szeretném, hogy tipi topi legyen 600as banditok vannak egész jók 600-700 ért v-stromok 2-300al többért, akkor majd válogatok ott, azoknál meg annyira nem tudok melléfogni, a sportmotorozás meg marad álomnak egyenlőre
köszi, hogy szóltál amúgy, és hogy szerencsére egymásba akadtunk
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz Grillo #30074 üzenetére
"jó oldalon" ezzel a kijelentéssel sok-sok britet magadra haragítanál
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Archer
őstag
válasz #25954560 #30072 üzenetére
Kell a francnak mindig az a fránya meleg, itt meg kellemes hűvös van, nem izzad az ember, jól esik a forralt bor meg a pálinka, nem ver ki tőle a víz, ugyan nem lehet (lehet csak nem kellemes) motorozni viszont a drága benzint sem kell önteni a gépbe, csomó pénz megmarad, el lehet költeni hasznosabb dolgokra stb. Nem csak neked jó ám ott kint...
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
válasz zsolt19900 #30075 üzenetére
Néztem angliai motorozást yt-n. Halál ez a közlekedés. Biztos csak megszokás.
Más: Gyöngyösön tök jó idő van. Gyá!
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Kolondrum #30054 üzenetére
Szerintem ha szépre és nem mellesleg jóra akarod, akkor nem ártana a villát kiszedni, akkor alaposan meg lehetne csinálni, ha már a kormánynyakat nem akarod szétszedni (mellesleg ott alul a házban van egy csapágy is, nem tudom ott mennyire jó lángot használni - nem értek a hegesztéshez ilyen szinten). Ha egy idomos motor lenne még megérteném, hogy nem akarod kiszedni, na de itt minden szabadon van...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BoB
veterán
válasz Daywalker #30079 üzenetére
Igen, utánna írták privátban. Csak nem gondoltam volna hogy ilyen szép idő van arra az év ezen szakában. Meg nem néztem meg eléggé a képet
(#30078) SymbianOS: Angilában az volt a szar hogy a buszt mindig a rossz oldalon vártam és elment nélkülem
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Pápán megdőlt a melegrekord, 12 fok. Senki sem volt azon a környéken motorozni?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
zsolt19900
őstag
suzuki gsf600s vagy gsf650s melyik jobb, rosszabb esetleg tapasztalat ezzel a kettővel? megéri-e az ártöbbletet az újabb 650es? hallottam már róla olyanokat, hogy többet eszik mint a régebbi konstrukció stb. ezért kérdezem, mert néha fel-fel bukkan elfogadható áron egy-egy 650es példány a sorban, és akkor szemet hunynék a nekem annyira nem tetsző digitális műszeregység felett is amennyiben azt mondjátok, hogy jobb a 650es gép
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-Mosquito-
őstag
válasz zsolt19900 #30087 üzenetére
A haverom az újabb 2008-as GSF 650-est hajt. Városban 6L alatt nem tudott eljárni vele,túrán le tudta vinni 5L alá. A régebbi verzió nem tudom mennyit ihat. Viszont a régi S kivitel az szebb (számomra/szerintem) és talán nagyobb is a helykínálata. A te helyedben megnézném mindkét verziót,majd ez után döntenék melyik kell ha ezek a típusok tetszenek. Én a régire szavaznék.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #30088 üzenetére
Az már az új, vizes, injektoros Bandit. A Wikipédia szerint (és én is emlékeztem valamire) 2007-ben cserélték le a lég-olaj hűtéses blokkot.
[link]Angolul jóval részletesebb összefoglaló : [link]
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz -Mosquito- #30088 üzenetére
Ugyan olyan banditom volt, 5-6 volt az átlag városban de akkor már teptem neki. 2007-tol volt váltás olajhuteses blokkra.
-
zsolt19900
őstag
a régivel túratársam normális tempónál kihozta (több tankolásból számítva) a 4-4.5l 100km-en, szóval akkor az eszik kevesebbet mondjuk szimpibb is, a kisebb részletei miatt mintpl. projektoros lámpatest, és ilyesmi, mivel pont van itthon xenon szettem is tettszik mind a kettő, unokabátyámnak pont 650s-e van, az is nagyon szép, a v-stromról sajnos kezdek lemondani, mert nagy költségvetési ugrás lenne azt megvenni.... továbbá nézegetem még a honda cb600F S horneteket is, azokat amiknek egybe van a lámpája, csak sajnos a hirdetők zöme nem tudja, vagy nem akarja jól leírni, hogy milyen motorja van, de nagy a kavarodás néha erre gondolok gondolom ez hasonló felépítés és haszonló motor a bandithoz, csak ezen honda jel van a banditon pedig suzuki.... vagy tévedek? ezekről van valakinek tapasztalat? egyedül az a picit (számomra) csúnyácska műszerfal az ami elgondolkoztat negatív irányba ezzel a hondával kapcsolatban
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vlevi
nagyúr
válasz -Mosquito- #30090 üzenetére
Van egy kis csavar a történetben, mert van 650-es léghűtéses bandit is, 2005-től. Aztán 2007-ben az egészet lecserélték egy vadonatúj vízhűtésesre.
"szóval akkor az eszik kevesebbet"
Szerintem az újabb, injektoros, vizes bandi kevesebbet enne. De, ahogy az előbbiből kiderül, az csak 2007-től van. Amúgy milyen kell? Idomos? Csupasz? Van konkrét elképzelés? Tudom, nincsen, ezt már megbeszéltük, így a lerrosszabb
Nekem könnyű dolgom volt, megláttam a V-Stromot, nem volt kérdés, hogy AZ kell. Mert 2004-ben nem volt más normális, túraendúró méretű motor.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
de nekem van elképzelésem, ami pedig idomos mindenképpen és túra gép, és vagy bandit, vagy hornet, vagy fazer, de abból ritka az fz6 osból az olyan árban lévő jelenleg amit én becéloztam.... 1200banditot is mondtátok, hát azokat is talonba tenném, elég a 600ccm.... szóval van elképzelés, bogarászom is a hirdetéseket, de megannyi "jajdeszép 2002es 17e km" és stb. hirdetés van, hogy az valami borzalmas.... valaki beveszi, valakinek imponál biztos, hogy vissza van tekerve, de nekem nincs erre szükségem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz zsolt19900 #30094 üzenetére
Ha hornetet veszel lemegyek hozzád!!!, az az álmom. 2007-es injectoros, de tudom, h olyanom soha nem lesz. 2004-es hófehér is megteszi majd.
-
12 fok van kint fiúk. csak mivel tegnap esett így minden tiszta víz.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000